Haar lichaam aan de wetenschap schenken, daar is ze te egoïstisch voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef Copycat het volgende:
Het zal toch wat zijn als straks heel Natasia bij het medisch afval wordt gegooid.
hopelijk komt er een een ne*kverbod, het liefst voor zaterdagquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:58 schreef My_ het volgende:
Lieke kwam piepend klaar, alsdus Eric.
Daarom neemt ze ook doekjes mee om haar make-upjes er weer af te halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Ik ben niet bekend met dit soort cosmetische ingrepen, maar is het de bedoeling dat je jezelf optut alsof je een avond gaat stappen voordat je onder het mes gaat?
Die logica ontgaat mij werkelijk volledig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
brian; weet je wat ik voor jou ga doen? Trainen voor jou, mijn buikspieren alles.
n; ga je dat doen voor mij...
Snot is het niet, maar snuiven doet hij welquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef My_ het volgende:
Is Brian verkouden ofzo? Hij klinkt compleet anders...
Ik denk dat 'achter' daar een stokje voor heeft gestoken. De komende dagen staan geheel in het teken van het herstel van big boobied Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef Peter6000 het volgende:
En waar is Huub om Natasia uit te schelden en naar beneden te halen.
Jaap en Huub zouden nu een goed duo kunnen vormen, haar letterlijk de villa uitschelden.
Maar helaas: blijkbaar is het incident van gisterenmorgen vergeten.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die logica ontgaat mij werkelijk volledig.
Maar goed, het is zinvoller dan gaan bidden.
dat acteert ze goed ja..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef ericahysterica het volgende:
valt me op dat ze wel een milde bui heeft zo is ze ook niet te harden; KRIJSEN trut ik zit hier niet voor niks !
meen je niet...........mij overkomt zoiets nou nooitquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Beetje Offtopic{ Stond daarnet ff voor de deur van mijn kantoor, fietste Juf Judith voor me langs}
Hoe ontroerend! Dat je zoiets voor elkaar kunt opbrengen, dan ben je toch wel échte maatjes, door dik en dun. Ik moet echt even bijkomen van zo'n blijk van diepe, diepe vriendschap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:12 schreef 2live het volgende:
brian; weet je wat ik voor jou ga doen? Trainen voor jou, mijn buikspieren alles.
n; ga je dat doen voor mij...
ze proberen de geur te verbergen denk ik.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef ericahysterica het volgende:
kunnen dellie en rat dat stinkbed niet even opengooien ..........dat gaan de hetten niet overleven hoor
en dan die stemmetjes van die 2 erbij, echt, ik kon een snik niet onderdrukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe ontroerend! Dat je zoiets voor elkaar kunt opbrengen, dan ben je toch wel échte maatjes, door dik en dun. Ik moet echt even bijkomen van zo'n blijk van diepe, diepe vriendschap.
Misschien gaat ie, als kers op de slagroom, ook nog wel voor Natasia met Amanda neuken.
Prachtvriend.
![]()
Dat heb ik -helaas- moeten missen, maar gelukkig kan ik me enorm goed inleven in deze twee empatische grootheden. Ook ik ben immers een kindje van God. Ga zo maar even aan de buikspieren werken, voor Natasia. Alles voor Natasia.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:18 schreef 2live het volgende:
en dan die stemmetjes van die 2 erbij, echt, ik kon een snik niet onderdrukken![]()
Ik dacht dat ze bedoelde dat er iemand van DGK daar ook zou blijven slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef ericahysterica het volgende:
tas moet nuggie nuggie zijn. Ze neemt speelkaarten mee want ze gaat met een medepatient pesten..................hopenlijk kijkt die medepatient niet naar DGK want anders laat ze tas winnen. Trouwens hoe kom je op het idee als je net uit de narcose komt om te gaan kaarten????
Eerst wilde ze gaan kwartetten maar er missen nog 2 tepels. Jammer!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef ericahysterica het volgende:
tas moet nuggie nuggie zijn. Ze neemt speelkaarten mee want ze gaat met een medepatient pesten..................hopenlijk kijkt die medepatient niet naar DGK want anders laat ze tas winnen. Trouwens hoe kom je op het idee als je net uit de narcose komt om te gaan kaarten????
Flens laat ook meteen een maatje meer aan haar buste toevoegen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Charmian het volgende:
Ik dacht dat ze bedoelde dat er iemand van DGK daar ook zou blijven slapen.
ja dat is dat maatje meer die natasia niet mocht hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Flens laat ook meteen een maatje meer aan haar buste toevoegen?
dat zei ze idd welquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat er iemand van DGK daar ook zou blijven slapen.
Nou moet ik zeggen dat ik dat inmiddels ook superboring begin te vinden elke ochtend dat gezeik van die 2.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef blomst het volgende:
Herma word misselijk van Huub en Lieke, dat kussen 's morgensvroeg
Mijn God ze gaat echt dood hè.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef beequeen het volgende:
Loopt ze weer te janken........auto komt.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nou moet ik zeggen dat ik dat inmiddels ook superboring begin te vinden elke ochtend dat gezeik van die 4
Tuurlijk, mijn kotszakje zit vol inmiddels.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:31 schreef Copycat het volgende:
Genoeg ontroerende beelden voor een aantal afleveringen op televisie?
Ik krijg de laatste tijd steeds meer waardering voor Japioquote:
ik heb ook zo'n dingquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:36 schreef ericahysterica het volgende:
amanda mag erik zijn waterpik gebruiken omdat ze tandvleesontsteking heeft
krijg ik enge associaties vanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb ook zo'n dingsuperhandig zo'n mini hogedrukspuit
en zo gaat het al de hele ochtend *zucht*quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Laten ze godverdegodver eens ophouden over die traantjes laten voor een borstvergroting stelletje imbecielen zijn het Dat teringwijf had mogen janken als ze voor haar eerste chemokuur had gemoeten, nu niet, dit is vrijwillig![]()
Die dragonder voert ook nog eens het hoogste woord daar, erg overheersend typequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef ericahysterica het volgende:
grappig personeel dat de restjes zelf opdrinkt naast de ontbijttafel
weg met die enge associaties, dit is 'mquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
krijg ik enge associaties van![]()
rare naam voor zo n soort tandendingquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
weg met die enge associaties, dit is 'm
[afbeelding]
Je had haar daarnet moeten horen. Ze moest en zou persé pauze hebben omdat Natasia zo zielig is. Herma en Brenda mochten niet doorgaan met werken terwijl ze dat wel wilden omdat ze anders tijd tekort kwamen. Snap wel waarom het altijd een zooitje is in die villa.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die dragonder voert ook nog eens het hoogste woord daar, erg overheersend type![]()
klinkt amusantquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou pas echt televisie zijn als er iets grandioos misging bij de operatie..dat d'r clit er wordt afgehakt, dat de pik van Palma eraan wordt geplakt..of..ja een mens mag dromen..dat ze niet wakker wordt uit de narcose en eindelijk een kindje van god mag zijn in de HEL.
voel je niks van hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
rare naam voor zo n soort tandending
Nieuwe roeping van Brian?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:54 schreef AnTjUh het volgende:
palma heeft een lokopedist
Nee dat is zielig want dan moeten d'r kindjes hun moeder missen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zou pas echt televisie zijn als er iets grandioos misging bij de operatie..dat d'r clit er wordt afgehakt, dat de pik van Palma eraan wordt geplakt..of..ja een mens mag dromen..dat ze niet wakker wordt uit de narcose en eindelijk een kindje van god mag zijn in de HEL.
en een tas vol leuke jongens die popelen om dgk in te gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:54 schreef AnTjUh het volgende:
palma heeft een lokopedist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |