Ik heb hier ook moeite mee hoor (sta je even bij). Goed je komt het tegen alhier, schrik er ook wel eens van maar het is voor mij geen reden om al het overige niet te waarderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef ericahysterica het volgende:
ja want dat gezeik van users onder elkaar is het toch ook niet eerlijk gezegd wat mij betreft.
hier ook ik kijk naar een zwart scherm nuquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Beginnen mijn streams weer te bufferen, gisteren ook al![]()
Nah, dan liever afgeven op iemand die zich er vrijwillig voor leent door in de Kooi te gaan zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef ericahysterica het volgende:
ja want dat gezeik van users onder elkaar is het toch ook niet eerlijk gezegd wat mij betreft.
bij mij ookquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Beginnen mijn streams weer te bufferen, gisteren ook al![]()
en een fikse persoonlijkheidsstoornis heeftquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah, dan liever afgeven op iemand die zich er vrijwillig voor leent door in de Kooi te gaan zitten![]()
Tot later
en dat had allemaal voorkomen kunnen worden als we allemaal netjes Natasia succes hadden gewenst.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:30 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:34 schreef ericahysterica het volgende:
tijd voor een streampauze in de zon
Ja ja, zodra Huub met zijn plan komt, gaat de telefoon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef petraa het volgende:
11:47 - "Vandaag en morgen is het terror!"
“Misschien komt er wel een dubbel huwelijk”, insinueert Palma. “Nou geloof me, de dag dat Lieke weg wordt gestemd, wordt het pas leuk!”, antwoordt Jaap. Nou wie zal het zeggen. Maar wanneer Huub naar binnen komt lopen, zijn ze ineens allebei stil. Jaap begint het gesprek: "Nu Natasia er niet is, kan ze ook niet tussen Brian springen" "Vandaag en morgen is het terror!", vertelt Huub. We gaan het zien. Jullie moet toch eerst een plan bedenken.
10
Kun je ergens anders gaan lopen zeiken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:25 schreef maril het volgende:
[..]
[..]
Ik reageerde op deze opmerking van jou naar mij, ik ga ervanuit aks je dit schrijft dat je het allemaal leuk vind, en ik antwoord dan dat jou humor niet de mijne is.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Ning het volgende:
Met vriendelijke murder-death-kill,
The Godfather.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Ning het volgende:
Respect naar alle forums an sich; Fok, V-o-l, Now-life, DGK. Jullie gaan genieten, want Huupie en ik zijn bereid iedereen te slopen als het juiste moment zich voordoet. Cash uber alles.
Het is inderdaad erg restigquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef SiRojK het volgende:
Wat een rest in de tent nu Nasty weg is
Het is te hopen.quote:
Ze is op zich wel mooi, maar ze lult zo domquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
gatverdammelekker kontje, smerig wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |