Heb ik net vanavond een sociaal levenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
Vanavond wordt het het Brian Tribute feest.
P: Hoezo
H: Brian heeft zijn doesjie niet bij zich he.
P: ohhhhhhhhhh
Ja maar ik heb Brian nog nooit zien leveren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is de anekdote die daarna kwam maar Brian ligt wel vaker te slapen en nu weten we dus waarom.
Amanda ook niet....quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Brian nog nooit zien leveren.
Al zijn energie gaat op aan zeverenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb Brian nog nooit zien leveren.
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:10 schreef 2live het volgende:
[..]
doe jij eens een poging van deze streams toch iets leuks te maken![]()
Humor of niet, het gaat iig over de streams ipv gezeur over commentaren of users.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.
Denk dat je hier even naartoe moet...zij hebben ook een forum wellicht zul je daar meer aansluiting vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Als walgelijke opmerkingen (operaties die misluken ect ect)en doodverwensingen, discriminatie leuk is hebben wij gewoon een verschillende gevoel voor humor.
Natasia wordt gewoon belachelijk gemaakt. En niet vreemd, het gaat hier om een zelfgekozen ingreep, die ze zelf vergelijkt met de levensreddende operatie van haar zoontje, waar ze aan alle kindjes vraagt of ze aan haar willen denken tijdens haar moeilijke momenten en huilend afscheid neemt alsof ze een chemokuur moet ondergaan. Het is allemaal zo over de top dat het lachwekkend wordt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
[..]
Serieus? Dat had ik niet meegekregen. Walgelijk mens.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Meganog het volgende:
Natasia wordt gewoon belachelijk gemaakt. En niet vreemd, het gaat hier om een zelfgekozen ingreep, die ze zelf vergelijkt met de levensreddende operatie van haar zoontje, waar ze aan alle kindjes vraagt of ze aan haar willen denken tijdens haar moeilijke momenten en huilend afscheid neemt alsof ze een chemokuur moet ondergaan. Het is allemaal zo over de top dat het lachwekkend wordt.
Ik zeg altijd maar zo:quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef maril het volgende:
En dan toch weer slim dat je je dat dan weer bewust bentquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo:
Gods genade blijkt nog het meest uit het feit dat domme mensen zelf nooit door hebben hoe dom ze zijn.
Die lui liggen mij ook niet, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel , jammer hier zo.quote:
Kop op, het is maar een spelquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:03 schreef maril het volgende:
[..]
Die lui liggen mij ook niet, maar ik denk wel dat je weet wat ik bedoel , jammer hier zo.
enniewees het is nog steeds boringquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kop op, het is maar een spelOverdrijven hoort erbij, dat moet je niet te zwaar nemen.
Het wergste is dat sommige het menen, men gebruikt dit forum om zich af te zetten tegen surinamers, antilianen, homo,s (Eric krijgt ook veel vunzigheid hier om zijn oren)quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Kop op, het is maar een spelOverdrijven hoort erbij, dat moet je niet te zwaar nemen.
Neem het met een korreltje zout, het gros speelt het spel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef maril het volgende:
[..]
Het wergste is dat sommige het menen, men gebruikt dit forum om zich af te zetten tegen surinamers, antilianen, homo,s (Eric krijgt ook veel vunzigheid hier om zijn oren)
ja ja erg jammer hoor wat een sneue mensen hier........immoreel volk, natuurlijk sociale armoede he en verder libelle lezende huisvrouwen, uitkeringtrekkers en. Tjah als ik jou was zou ik die ranzigheid hier maar niet meer lezen. (overigens ben ik zwart en homosexueel HOEZOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef maril het volgende:
[..]
Het wergste is dat sommige het menen, men gebruikt dit forum om zich af te zetten tegen surinamers, antilianen, homo,s (Eric krijgt ook veel vunzigheid hier om zijn oren)
Dat dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef Disana het volgende:
Neem het met een korreltje zout, het gros speelt het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |