Ik heb één oog -4 en de ander -0.25.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat een verschil tussen links en rechts heb jij!. Maar in dat geval denk ik dat je niet zoveel aan mijn bril hebt. Excuus.
Ik ben een eigen kliekjequote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Kliekjes zijn okay.
Olee oleeeee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef Misstique het volgende:
Kliekjes zijn okay.
Ik test 1x per jaar voor de zekerheid. 0.0 Bij de laatste test had ik een zicht van 160%. Niets aan de hand dus, ik kan teveel zien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
Ik heb zowel links als rechts 0.0. Tofheid.
Sterkte. Vergeet niet om de trein van héél dichtbij te bekijken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:37 schreef Stofje het volgende:
Ik ga denk ik eens naar school. Vandaag staat er weer veelkennis vergaring
op het program.
Waar ga je heen Stof?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef Stofje het volgende:
En niemand die reageert op mijn afscheid!.
Ik ook niet. Zullen we in een park gaan liggen en elkaar onzedelijk betasten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb geen zin om te werken.
Ik heb het nog nooit getest eigenlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
Ik test 1x per jaar voor de zekerheid. 0.0 Bij de laatste test had ik een zicht van 160%. Niets aan de hand dus, ik kan teveel zien.
Kippenvel!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterkte. Vergeet niet om de trein van héél dichtbij te bekijken!
Zo goed?
Ik ook, maar ik kan van dichtbij niet goed zien (met name met rechts). Als het op ver af aan komt heb ik haviksogen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar ik kan regelmatig in de auto al straatnaamborden lezen voor mijn bijrijder of chauffeur heeft gezien dat er überhaupt een hangt.
Hij gaat alvast naar de Stairway.quote:
Q. Q. Q. Q.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:50 schreef Q. het volgende:
Ha. Ha. Ha. Ha.
Ik zou in mijn -4 oog ook een lens moeten dragen, maar het goede oog compenseert prima. Ik zie alleen wat minder goed diepte.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:51 schreef Q. het volgende:
Ik ben half blind maar ik verdom het om een bril of lenzen te dragen..
Niks geen PMS rpp! Ik word gewoon moedwillig genegeerd door die jongen.quote:
Zet Stu Bru *nu* op en je bent meteen vrolijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks geen PMS rpp! Ik word gewoon moedwillig genegeerd door die jongen..
Ik had je post niet gezien.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niks geen PMS rpp! Ik word gewoon moedwillig genegeerd door die jongen..
JA DAT IS ME WEL DUIDELIJK JIJ HOND!quote:
Als we elkaar onzedelijk gaan betasten draait dat zo weer bij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:02 schreef Misstique het volgende:
Hij leest over me heen. Ik ben niets meer voor hem. Lucht. Vergetelheid.
K.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef Stofje het volgende:
Maar ik heb nu gegeten, dus anytime, Chow, anytime. Zoenen?
Er is geen beter vermaak dan leedvermaak!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:08 schreef Stofje het volgende:
http://www.telesport.nl/v(...)ept_terug.html?p=1,1
Briljant.
Vooral die paar laatste van jou in dit topic zijn érg goed. Hulde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:11 schreef Stofje het volgende:
Ja, jongens en meisjes. BeF is áltijd 300 posts pure kwaliteit.
Kwaliteitskill.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Vooral die paar laatste van jou in dit topic zijn érg goed. Hulde.
Ál-tijd sneeuw, alhier. Wat een klojo's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:45 schreef Blight het volgende:
In Zwolle en omgeving is het altijd winter.
Dáárom is dat topic in STA morsdood.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ál-tijd sneeuw, alhier. Wat een klojo's.
Moet je niet de hele tijd je handen door je haar doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef Chowi het volgende:
Hier sneeuwt het!
Heb hier nog wel wat data van Kanaal Gent - Terneuzen die moet worden verwerkt. Heb je QINSy en dongle met Multibeam add-on daar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik heb niets te doen. Ik verveel me.
IK HEB GODVERDOMME ROOSVRIJ HAAR!quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Moet je niet de hele tijd je handen door je haar doen.
Ik pas.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb hier nog wel wat data van Kanaal Gent - Terneuzen die moet worden verwerkt. Heb je QINSy en dongle met Multibeam add-on daar?
Ik heb ooit gevraagd om een uurcode voor fok. Het werd afgewezen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:46 schreef JDude het volgende:
Buiten rondgefietst in de zon, af en toe wat op een blocnootje krabbelend. Zonder enige vorm van urenverantwoordig. Wát een rotbaan.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan moet je je TV eens goed instellen.
Bij mij valt dat altijd onder 'diverse werkzaamheden'.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gevraagd om een uurcode voor fok. Het werd afgewezen.
Nu die riolering nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Dat kan niet eens. Ik woon in een gát, weet je nog. Ik mag blij zijn dat ik stroom en water heb.
Daarvoor hebben we een diep gat gegraven in de achtertuin en sparen we kranten op.quote:
De telegraaf is goed veegpapier.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we een diep gat gegraven in de achtertuin en sparen we kranten op.
En de DAG. Met die schijtbanners van ze op het fotoboek.quote:
Wel oppassen dat je niet te hard veegt, om een afdruk van het hoofd van Frans Bauer op je achterwerk te voorkomen.quote:
Daar kan ik dan ook op schijtenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet te hard veegt, om een afdruk van het hoofd van Frans Bauer op je achterwerk te voorkomen.
Ik moet nog wel een keer zo'n houten kratje jatten. Prima oudpapierbak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
En de DAG. Met die schijtbanners van ze op het fotoboek.!
Vergeet de NRC Next niet.quote:
Banners? Heeft FOK! banners?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:56 schreef Blight het volgende:
[..]
En de DAG. Met die schijtbanners van ze op het fotoboek.!
Flauwerd.quote:
En het ultieme vermaeck (na het spel "Ga op je knieën en raad: van wie zijn de genitaliën!") is Oud-Hollandsch Ganzenbord?quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
. Dat kan niet eens. Ik woon in een gát, weet je nog. Ik mag blij zijn dat ik stroom en water heb.
Even Danny een PM sturen.quote:
Nu verkrijgbaar met gratis pijptabak.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
En het ultieme vermaeck (na het spel "Ga op je knieën en raad: van wie zijn de genitaliën!") is Oud-Hollandsch Ganzenbord?
Waar is het originele topic?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
Bwhehe. Ganzenbord.
G.A.N.Z.E.N.B.O.R.D. Schijtgame
Uit het user-interview van deze weekquote:Heb je het boek dat je aan Chowi uitgeleend had al terug?
Nee, die troela heeft het boek –'Hard boiled wonderland en het einde van de wereld', van Murakami- gehouden en nooit teruggeven.
Ik hoop dat het goed van pas komt als steuntje om op te staan als ze iets uit de bovenste kastjes in de keuken wil pakken. Of misschien is het leuk als een soort vervanging voor een steps-trapje bij een workout. Ik noem maar wat.
Wereldnieuws! Als BS toevallig in BeF lurkt, ik wil 'm best teruggeven hoor. Hij mag 'm komen ophalen. Ik heb hem geenszins vernield, het boek. Het doet het nog. Ik heb hem niet eens uitgelezen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Uit het user-interview van deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |