Goed, zit je dan na jaren van w8en omdat ze steeds die pionnen hebben aangepast eindelijk G.A.N.Z.E.N.B.O.R.D. te spelen,leuk spel met een vrij leuk verhaal en leuke RPG elementen. Speel ik hem net onverwacht uit en damn, wat een GOEDKOOP KUT EINDE. Ik zal geen spelbreker voor anderen zijn maar dit slaat alles, wat een eikels zeg die makers!
Kortom G.A.N.Z.E.N.B.O.R.D. is stront!
Sorry hoor maar een game speel je voor de gameplay, die op een paar speelvakjes na eigenlijk al niet veel variatie biedt, de echte vette coole vakjes krijg je pas na vakje 30 en het aanbod aan vijanden is op één hand te tellen,want laten we eerlijk wezen, wie van m'n vrienden wil nou met mij G.A.N.Z.E.N.B.O.R.D.'en?
Ik heb wel degelijk genoten van de sfeer in het spel en de locaties maar het laatse uur, dat je niet te veel en niet te weinig ogen moet gooien om bij het einde te komen, zuigt gewoon.
En dan het verhaal nog, je krijgt een paar plaatjes van ganzen te zien maar voor de rest is het giswerk.
Ow en voor de bijdehandjes: ik speel al bordspellen sinds M.E.N.S.E.R.G.E.R.J.E.N.I.E.T. en H.A.L.M.A. en de geboorte van G.O. was uiteraard een verheerlijking.
G.A.N.Z.E.N.B.O.R.D. =SHIT
Screenshot: