quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef Henkmanz het volgende:
Ik heb zojuist even beide teams tegen elkaar laten spelen in PES6 en Milan wint met 2-1 door 2 goals van Pippo
Mooi werk. Lach maar zo hard als je wil, het klopte welquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]!
Mensen die de CL finale voorspelen op de computer
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
Mooi werk. Lach maar zo hard als je wil, het klopte wel.
[..]
[..]
SCUM deed het alleen echt klote in de return tegen Milan(gelukkig- ik moet er niet aan denken hoe ik me gevoeld had als we van SCUM verloren haddenquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:54 schreef mcyodogg het volgende:
D'r is dit seizoen niet echt 1 team geweest die er bovenuit stak, naar mijn mening. Milan kwam pas sinds Bayern op stoom. United had een wisselende groepfase, waren goed tegen Lille en uitmuntend tegen Roma, en vervolgens minder tegen Milan. Liverpool, had een relatief makkelijke poule, klasse hoe ze Barcelona uitschakelen, winnen van een gebroken PSV en na penalties langs Chelsea. Die op hun beurt goed zijn in de poulefase, daarna nipt Porto en Valencia uitschakelen, maar dan wat pech hebben in de halve finale.
zalig hé. Denkt Inter eindelijk uit de schaduw van Milan te kruipen, wint de Rossoneri alsnog de CLquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overklassen ze dat schijtclubje alsnog.
Milan-fans zijn alvast geen moordenaars ... als je zo gaat beginnen zeg ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:56 schreef Doc het volgende:
[..]
Die loopt daar rond om de AC Milan fans hier duidelijk te maken wat ze nou werkelijk steunen
Heerlijk inderdaad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:04 schreef BramKVO het volgende:
[..]
zalig hé. Denkt Inter eindelijk uit de schaduw van Milan te kruipen, wint de Rossoneri alsnog de CL![]()
Liverpool suppporters ook niet. Damn, je lijkt wel een SCUM supporter. Breinloos..quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:05 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Milan-fans zijn alvast geen moordenaars ... als je zo gaat beginnen zeg ...![]()
[..]
[..]
Welterusten jongen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:05 schreef Doc het volgende:
Nou - zoals gezegd, ik ben bang dat de klap dat we verloren nog moet komen (damn, ik kan me de klap van 96 en 85 nog herinneren), nu maar slapen. Ik zit nog in de ontkennende fase ......
Zijn scousersquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Liverpool suppporters ook niet. Damn, je lijkt wel een SCUM supporter. Breinloos..
En heb je er soms moeite mee dat Berlusconi en ACMilan gerelateerd zijn?
Volgend jaar ga ik ook me kansen verspreiden met PSV, Man utd, Real Madrid en Fiorentinaquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Welterusten jongen.
Er komen volgend jaar weer nieuwe kansen voor jou en mij.
Hetzij met LFC of met AJAX!
Ach, tijdje geleden aantal keer voor moordenaar uitgemaakt door SCUM suppporters. Wel aardig in m'n eentje in m'n LFC shirt zo tussen die lijers.quote:
ik heb er geen moeite mee hoor dat Berlusconi baas van Milan is. In tegenstelling tot een Abramovitch doet hij het uit clubliefde. Was als kind al Milan-fan. Vind het gewoon zielig om dan maar de persoon Berlusconi aan te vallen, omdat Milan de CL wint. Ik wil juist zeggen dat ik ook niet moet komen aandraven met de Heyzel dan. Ik heb zat vrienden die L'pool fans zijn hoor, dus op zich geen probleem met de club.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Liverpool suppporters ook niet. Damn, je lijkt wel een SCUM supporter. Breinloos..
En heb je er soms moeite mee dat Berlusconi en ACMilan gerelateerd zijn?
Heb jij nou echt geen enkele NLse club waar jij je meer verbonden voelt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik ook me kansen verspreiden met PSV, Man utd, Real Madrid en Fiorentina
Ik reageerde ook op gasten die voor/tijdens/na de wedstrijd juichen voor Milan en daarnaquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:12 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor dat Berlusconi baas van Milan is. In tegenstelling tot een Abramovitch doet hij het uit clubliefde. Was als kind al Milan-fan. Vind het gewoon zielig om dan maar de persoon Berlusconi aan te vallen, omdat Milan de CL wint. Ik wil juist zeggen dat ik ook niet moet komen aandraven met de Heyzel dan. Ik heb zat vrienden die L'pool fans zijn hoor, dus op zich geen probleem met de club.
Ja weet ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Heb jij nou echt geen enkele NLse club waar jij je meer verbonden voelt?
Ik leg mijn liefde voor LFC en Ajax altijd uit met behulp van de analogie met mijn liefde voor m'n twee dochters.
ok, no hard feelings. Ben wel tevreden dat de revanche van Istanbul binnen isquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:15 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op gasten die voor/tijdens/na de wedstrijd juichen voor Milan en daarnaberlusconi
doen ...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Doc het volgende:
Ach, ik hou me qua sfeer in NL altijd vast aan mijn heriinnneringen in de tijd in De meer en het Olympisch ...
Sfeer is ook wat je er zelf van maakt - als ik niet schor het stadion uit kom dan ben ik er eigenlijk niet geweest ...
Tsja..maar als je bij een wedstrijd va Notts county of Notthingham forrest komt en er zit meer sfeer in die kleine kustadions dan dat er een heel jaar word geproduceerd in sommige stadion in NL, dan is d'r niet zo veel meer aan een NL wedstrijd, als je in Engeland/ Italie bent geweest.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:19 schreef Doc het volgende:
Ach, ik hou me qua sfeer in NL altijd vast aan mijn heriinnneringen in de tijd in De meer en het Olympisch ...
Sfeer is ook wat je er zelf van maakt - als ik niet schor het stadion uit kom dan ben ik er eiigenlijk niet geweest ...
Het is ook dankzij Istanbul dat ik nu net iets minder hard baal dan de vorige verloren finales .... (vooralsnog ...) - misschien is het morgen anders ... Maar dan nu echt slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ok, no hard feelings. Ben wel tevreden dat de revanche van Istanbul binnen is![]()
I know, maar aan mij ligt het nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:22 schreef Grimm het volgende:
[..]
Tsja..maar als je bij een wedstrijd va Notts county of Notthingham forrest komt en er zit meer sfeer in die kleine kustadions dan dat er een heel jaar word geproduceerd in sommige stadion in NL, dan is d'r niet zo veel meer aan een NL wedstrijd, als je in Engeland/ Italie bent geweest.
Nou wie niet? dat is een spits van de eerste orde.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Milan wint terrecht en wie had gedacht dat Inzaghi het zou flikken
leeftijd en hij was verder zowat onzichtbaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nou wie niet? dat is een spits van de eerste orde.
Ik ken het; '95, '00 en '06 en ik ben er allemaal bij geweestquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Thanx. M'n derde verloren finale (Juve 85, Juve 96, en deze 07; hee nu nu zie ik een 11-jaren patroon...).
FM is nergens te downloadenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vond het wel leuk voor Jankulovski
Mijn FM held
nou nou, ik kan me nog de openingsronde herinneren dat Celtic dicht bij een stunt was op Old Trafford, bovendien verloren ze in Glasgow. Van Kopenhagen verloren en gewonnen, en 2x gewonnen van Benfica. Vind ik redelijk wisselend. Tegen Lille was het volgens mij redelijk zakelijk, en mochten ze in Frankrijk niet echt klagen. Niet vanwege die goal, meer dat Lille meer verdiende. Roma uit was ook niet denderend, maar dat was met 10 man. Die thuiswedstrijd staat buiten kijf. Milan thuis, in de 2e helft waren ze erg sterk, de 1e helft was voor Milan. In de terugwedstrijd werden ze overklast. Ze hebben absoluut geen slechte CL-campagne gehad, maar ik vond ze er niet bovenuit steken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:02 schreef Doc het volgende:
[..]
SCUM deed het alleen echt klote in de return tegen Milan(gelukkig- ik moet er niet aan denken hoe ik me gevoeld had als we van SCUM verloren hadden; en ook een wedstrijd tegen Kopenhagen geloof ik). Voor de rest wel het beste voetbal ...
kopenquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
FM is nergens te downloaden![]()
anders ging ik zonder cheats Fc Emmen kampioen maken van de eredivisie ofzo
die commentaar dan ook:quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:47 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik heb genoten, vooral van Pipo's 2e goal nadat hij uitgelachen was na die verprutste kans,
Kuijts goal gunde ik hem wel
Ik had het over de Champions League, maar ik ben het met je eens dat Real Madrid nu weet waarvoor het moet knokken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:26 schreef WeebI het volgende:
[..]
Flets me reet. Mooi voetbal zonder effectiviteit in de eerste seizoenshelft, in de tweede helft is het rendement gelukkig gestegen. Dat is wat er al jaren aan de hand is. Combinerend is het tot op de laatste passes vaak oogstrelend en individuele klasse is ook aanwezig.
[..]
[..]
jij heldquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
dee het net ook, maar toen werdt het 1-2 voor liverpoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:51 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
[..]
Geniale invalbeurt ook van Gilagoal!quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:29 schreef pfaf het volgende:
Oh ja: De scheids was ook sterk zeg, dat mag ook wel eens gezegd worden, liet precies genoeg doorspelen, gaf geel wanneer het moest. Echt een held!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Geniale invalbeurt ook van Gilagoal!
Nou dat was niet het breekpunt hoor. Die verdediging was niet echt slim ingevuld want ze bleven met 4 man achterin en niemand die door schoof op Kaka of de ruimte die Mascherano achterliet. . Dat werd gisteren over het hoofd gezien maar het was toch een tactische blunder hoor om met 4 man achterin te blijven ..een middenvelder eruit te halen en niet 1 van de laatste linie door schuiven op de opkomende Kaka. Milan had alleen Inzagi voorin en als je daar met 4 man op blijft krijg je problemen als je achter staat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef ruud_fr het volgende:
onbegrijpelijk dat Crouch zo laat inviel
dat zeg ik ook nietquote:
Kaka vrij laten was idd niet slim, zag je bij de 2e goalquote:Die verdediging was niet echt slim ingevuld want ze bleven met 4 man achterin en niemand die door schoof op Kaka of de ruimte die Mascherano achterliet. . Dat werd gisteren over het hoofd gezien maar het was toch een tactische blunder hoor om met 4 man achterin te blijven ..een middenvelder eruit te halen en niet 1 van de laatste linie door schuiven op de opkomende Kaka. Milan had alleen Inzagi voorin en als je daar met 4 man op blijft krijg je problemen als je achter staat.
Dat je een middenvelder eruit haalt was al ver van te voren te verwachten.. maar dat je de centrale man niet laat inschuiven is toch een klein foutje met grote gevolgen gebleken.
Echte Braziliaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef pfaf het volgende:
Dat was wel een smet op de prachtige avond, die shirtjes.
Dat ik zo geuanceerd reageer heeft er mede mee te maken met de reacties die ik na de verloren finale van '96 had. Ik had me voorgenomen niet meer zo te reageren ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Eff pissen en ik zie Doc zo genuanceerd reageren.
Morgen vloekt ie heel Fok bij elkaar.
Hoop ik
Zenden spande toch wel de kroon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef DANILXL het volgende:
Ik vond Carragher, Agger, Zenden en Gerrard uitermate teleurstellend.
Ik hoop het te horen vanaf Zuidquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:13 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat ik me de 14e juni bij Jong Engeland vs Jong Italie alle restjes frustratie die ik dan nog heb heerlijk ga afreageren ...
Zenden is niet eens fit en speelt met ene injectie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Zenden spande toch wel de kroon.
Wat een verschil met de halve finale zeg . . . .
2 wel te verstaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zenden is niet eens fit en speelt met ene injectie.
Ik had hem niet eens gebruikt.
Ik had eerder Riise linkshalf gezet want Kewell speelde net 4 wedstrijden dit seizoen ofzo
ik ook! Forza Milan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:00 schreef ErikT het volgende:
Blij toen het afgelopen was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |