Nou dat was niet het breekpunt hoor. Die verdediging was niet echt slim ingevuld want ze bleven met 4 man achterin en niemand die door schoof op Kaka of de ruimte die Mascherano achterliet. . Dat werd gisteren over het hoofd gezien maar het was toch een tactische blunder hoor om met 4 man achterin te blijven ..een middenvelder eruit te halen en niet 1 van de laatste linie door schuiven op de opkomende Kaka. Milan had alleen Inzagi voorin en als je daar met 4 man op blijft krijg je problemen als je achter staat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef ruud_fr het volgende:
onbegrijpelijk dat Crouch zo laat inviel
dat zeg ik ook nietquote:
Kaka vrij laten was idd niet slim, zag je bij de 2e goalquote:Die verdediging was niet echt slim ingevuld want ze bleven met 4 man achterin en niemand die door schoof op Kaka of de ruimte die Mascherano achterliet. . Dat werd gisteren over het hoofd gezien maar het was toch een tactische blunder hoor om met 4 man achterin te blijven ..een middenvelder eruit te halen en niet 1 van de laatste linie door schuiven op de opkomende Kaka. Milan had alleen Inzagi voorin en als je daar met 4 man op blijft krijg je problemen als je achter staat.
Dat je een middenvelder eruit haalt was al ver van te voren te verwachten.. maar dat je de centrale man niet laat inschuiven is toch een klein foutje met grote gevolgen gebleken.
Echte Braziliaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:14 schreef pfaf het volgende:
Dat was wel een smet op de prachtige avond, die shirtjes.
Dat ik zo geuanceerd reageer heeft er mede mee te maken met de reacties die ik na de verloren finale van '96 had. Ik had me voorgenomen niet meer zo te reageren ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:37 schreef tong80 het volgende:
Eff pissen en ik zie Doc zo genuanceerd reageren.
Morgen vloekt ie heel Fok bij elkaar.
Hoop ik
Zenden spande toch wel de kroon.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:28 schreef DANILXL het volgende:
Ik vond Carragher, Agger, Zenden en Gerrard uitermate teleurstellend.
Ik hoop het te horen vanaf Zuidquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:13 schreef Doc het volgende:
Ik denk dat ik me de 14e juni bij Jong Engeland vs Jong Italie alle restjes frustratie die ik dan nog heb heerlijk ga afreageren ...
Zenden is niet eens fit en speelt met ene injectie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef Robar het volgende:
[..]
Zenden spande toch wel de kroon.
Wat een verschil met de halve finale zeg . . . .
2 wel te verstaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zenden is niet eens fit en speelt met ene injectie.
Ik had hem niet eens gebruikt.
Ik had eerder Riise linkshalf gezet want Kewell speelde net 4 wedstrijden dit seizoen ofzo
ik ook! Forza Milan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:00 schreef ErikT het volgende:
Blij toen het afgelopen was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |