Vind ik wel, milan ging het veel meer dicht houden achterin.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De wedstrijd veranderde amper na die goal..
Ik denk dat de "klap" van dit verlies nog moet komen... Ach fuck it. Volgend jaar winnen we de PL verdullemmme nog an toe!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer voor je Doc.
Kan mij jouw vreugdetranen van 2 jaar geleden nog heel erg goed herinneren en had jou wel hetzelfde weer gegund.
Graagquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef borisz het volgende:
finale om snel te vergeten
That's the spirit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk dat de "klap" van dit verlies nog moet komen... Ach fuck it. Volgend jaar winnen we de PL verdommme nog an toe!
Maldini verlengde als laatste. Weet niet hoe het zat toen Agger hem als eerst raakte.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Was doelpunt van Kuyt niet buitenspel?
Inderdaad!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Steve_I. het volgende:
Als laatste; ongelooflijk belachelijk, triest, zelfs kortweg schandalig dat een scheidsrechter te vroeg affluit terwijl er 2 minuten voor tijd een aansluitingstreffer wordt gemaakt, liverpool eindelijk gaat aanvallen, en Milan al een hele tijd alleen maar aan het tijdrekken is. wmb reden om hem nooit meer een belangrijke wedstrijd te laten fluiten, zo speel je het trieste tijdrekken etc (waar ik altijd al een gruwelijke hekel aan heb, ook al staat het team waar ik voor ben voor)
Dat gezeik dat Milan "het mooiste voetbal speelde" ... Wanneer dan? Die modderwedstrijd tegen SCUM was OK, maar voor de rest? Mooi?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef WeebI het volgende:
Hou je muil Egbers, het mooiste voetbal kwam van Real Madrid en Valencia.
Tegen Bayern ook prima hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat gezeik dat Milan "het mooiste voetbal speelde" ... Wanneer dan? Die modderwedstrijd tegen SCUM was OK, maar voor de rest? Mooi?
Nee, ik kan me niet herinneren dat Milan dit seizoen meer dan vijf wedstrijden mooi voetbal gespeeld heeft als team. Af en toe een opleving van Kaká, maar verder was het voetballend bar slecht. Ze zijn er wel in thuis, die Italianen, ze kunnen het goed, dat spelen op de counter en proberen de tegenstander kapot te spelen, daar heb ik wel enigzins respect voor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat gezeik dat Milan "het mooiste voetbal speelde" ... Wanneer dan? Die modderwedstrijd tegen SCUM was OK, maar voor de rest? Mooi?
jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef mroijjoijoi het volgende:
Was doelpunt van Kuyt niet buitenspel?
Hoe kom je in godsnaam op Real uit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef WeebI het volgende:
Ik hou van teams die mooi combineren en de flanken gebruiken, en dan kom ik toch weer op Real Madrid en Valencia dit seizoen, ook al wordt er vaak te weinig rendement behaald.
Dat was een prima resultaat - zonder meer. Maar was het voetbal mooi? Ik heb niet die hele wedstrijd gezien, maar volgens mij was dat ook gewoon ACM op z'n efffectiefst ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tegen Bayern ook prima hoor.
En Real het mooiste voetbal?!!!!!!!!!!!!!!!????????????
Wat een grap.
Nee, ze speelden echt goed toen. Maar goed, dat is mijn mening.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was een prima resultaat - zonder meer. Maar was het voetbal mooi? Ik heb niet die hele wedstrijd gezien, maar volgens mij was dat ook gewoon ACM op z'n efffectiefst ...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Maldini verlengde als laatste. Weet niet hoe het zat toen Agger hem als eerst raakte.
Ach tegen PSV speelde Milan 2 wedstrijden slecht maar wonnen ze wel, dat is typisch Milan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was een prima resultaat - zonder meer. Maar was het voetbal mooi? Ik heb niet die hele wedstrijd gezien, maar volgens mij was dat ook gewoon ACM op z'n efffectiefst ...
Real Madrid was het hele seizoen flets bezig, Valencia kan nog in de buurt komen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef WeebI het volgende:
Hou je muil Egbers, het mooiste voetbal kwam van Real Madrid en Valencia.
Moke - Last chancequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:25 schreef WeebI het volgende:
Iemand die weet hoe dat nummer heet bij die compilatie?
Flets me reet. Mooi voetbal zonder effectiviteit in de eerste seizoenshelft, in de tweede helft is het rendement gelukkig gestegen. Dat is wat er al jaren aan de hand is. Combinerend is het tot op de laatste passes vaak oogstrelend en individuele klasse is ook aanwezig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Real Madrid was het hele seizoen flets bezig, Valencia kan nog in de buurt komen.
Maar ik ben toch blij voor Paolo en Clarence.
cheersquote:
Dat zeg ik. Maar ze moeten niet komen met verhalen dat Milan zo mooi speelt ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:24 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ach tegen PSV speelde Milan 2 wedstrijden slecht maar wonnen ze wel, dat is typisch Milan.
en Uncle Fester moest er uiteraard ook bijstaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:54 schreef Ambrosius het volgende:
Berlusconi rot op daar!
Wat ook maar betrekkelijk is met de Ierse liedjjes schrijver/bandvoorman en een Leidse gitarist (en ik weet niet exact waar die andere twee vandaan komen, maar het zou me verbazen als het geboren Amsterdammer zijn ...)quote:
Het liep voor geen meter bij Milan op het middenveld, maar Liverpool was ook niet bij machte om dit geklungel af te straffen. Wat dat betrefd is Sissoko een stuk beter dan Mascheranoquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Maar ze moeten niet komen met verhalen dat Milan zo mooi speelt ...
Als je met effectief bedoelt wel, maar maar niet "mooi". Ik heb effe het UEFA verslag nagelezen van die wedstrijd en het was Bayyern in de aanval en ACM effectief, zoals ik me ook van de samenvatting herinner...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, ze speelden echt goed toen. Maar goed, dat is mijn mening..
Awww Doc!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezeg dat het beste voetbal van de hele CL van SCUM kwam dit seizoen. Wat een kutdag. LFC verliest de fiinale en ik post zoiets als dit ...![]()
Denk niet dat dat hheel veel uitgemaakkt zou hebben ...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:41 schreef Grimm het volgende:
[..]
Het liep voor geen meter bij Milan op het middenveld, maar Liverpool was ook niet bij machte om dit geklungel af te straffen. Wat dat betrefd is Sissoko een stuk beter dan Mascherano
Hee ik mag dan wel posten dat ze deze editie over het algemeen genomen het beste voetbal brachten (hell, 7-1 tegen de nummer twee van Italie) maar dat houdt niet in dat ik dat leuk vindquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:43 schreef Grimm het volgende:
[..]
Awww Doc!!Zie je wel! er schuilt een Manc in ons allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |