Het gaat om martelingen manquote:Op zondag 27 mei 2007 00:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Welnee. Het doel is bereikt: de PvdA regeert. Komt een persconferentie, een mogelijk opgewonden uitzending van Nova en meer niet.
Je had helemaal niet door dat ik de VK niet citeerde maar vooral de NRC die vandaag met het nieuws komt. Toen maakte je erineens een PCM-ding van om je er nog een beetje uit te redden. Dat is nou dat trollerige.quote:Omdat Kamp er niet meer over ga-aat. Omdat het een zaak van niets is. Omdat je de VK citeert.
Als je de VK definitie van martelingen gebruikt, is wat jij sigme aandoet al marteling.quote:
Nee hoor, ik had dat meteen door toen ik de OP zag. Alleen zie ik geen enkel verschil tussen die twee kranten. De een is hooguit wat arroganter dan de ander. Verder doet dat er niet toe.quote:Je had helemaal niet door dat ik de VK niet citeerde maar vooral de NRC die vandaag met het nieuws komt. Toen maakte je erineens een PCM-ding van om je er nog een beetje uit te redden. Dat is nou dat trollerige.
Beetje onzinnig want vrijwel alle nieuwsmedia maakten er melding van vandaag.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:33 schreef PJORourke het volgende:
Nee hoor, ik had dat meteen door toen ik de OP zag. Alleen zie ik geen enkel verschil tussen die twee kranten. De een is hooguit wat arroganter dan de ander. Verder doet dat er niet toe.
en geflame en gebagger moet mensen doen inzien dat ze ongelijk hebben. Ik denk eerder dat de gedachte gang is dat als de andere kant zo reageert het wel waar zou zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Omdat dat soort bullshit anders voor waar aangenomen wordt natuurlijk.
Wat zou ik daar nu mee moeten doen?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:03 schreef One_of_the_few het volgende:
Gaat er eigenlijk een mod nog wat doen met de discussie tussen SCH en Pjo?
Jullie zijn toch de beheerders van de POL-FB? Als dan 2 users,e n ik een beeje ergens een discussie hebben over een topic dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er wat mee gedaan wordt. Of zo het topic maar vol laten posten. De antwoorden van sigme zijn blijkbaar niet afdoende. Je kan zeggen dat deze manier van 'verbaggeren' wel/niet is toegestaan en anders open je een topic in FB of PM je een FA. Wou je dit 00 posts door laten gaan, en waarom en wanneer wel er iets mee doen?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zou ik daar nu mee moeten doen?
Ik zal er vanmiddag naar kijken. Waar ik doelde is dat de discussie gisteravond liep, toen was ik er niet en volgens mij 1 van mijn collega's ook niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Jullie zijn toch de beheerders van de POL-FB? Als dan 2 users,e n ik een beeje ergens een discussie hebben over een topic dan lijkt het me niet meer dan logisch dat er wat mee gedaan wordt. Of zo het topic maar vol laten posten. De antwoorden van sigme zijn blijkbaar niet afdoende. Je kan zeggen dat deze manier van 'verbaggeren' wel/niet is toegestaan en anders open je een topic in FB of PM je een FA. Wou je dit 00 posts door laten gaan, en waarom en wanneer wel er iets mee doen?
Dat ik ook een suggestie moet geven![]()
Mij gelijk gevenquote:Op zondag 27 mei 2007 13:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat zou ik daar nu mee moeten doen?
En wat als je dat nu niet hebt.....quote:
Dat de manier waarop sigme reageert niet zo netjes en bevorderlijk voor het subforum is, lijkt me evident in ieder geval.quote:
Dus omdat in jouw ogen het evident is dat manier waarop sigme reageert niet zo netjes en bevorderlijk voor het subforum is. Impliceerd dat voor jou dat je gelijk hebt?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:49 schreef SCH het volgende:
Dat de manier waarop sigme reageert niet zo netjes en bevorderlijk voor het subforum is, lijkt me evident in ieder geval.
Het is geen verbaggeren. Het is en baggertopic, en als de premisse fout is, kan je niet veel hoogstaands verwachten. Maar het is geen baggeren om het topic te verkloten, zoals SCH dat graag doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef One_of_the_few het volgende:
Je kan zeggen dat deze manier van 'verbaggeren' wel/niet is toegestaan
Het staat ook tussen '' en er staat wel//niet. Het waardeoordeel laat ik dan ook aan de mods over.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is geen verbaggeren. Het is en baggertopic, en als de premisse fout is, kan je niet veel hoogstaands verwachten. Maar het is geen baggeren om het topic te verkloten, zoals SCH dat graag doet.
Ga even de psycholoog uithangenquote:Op zondag 27 mei 2007 14:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dus omdat in jouw ogen het evident is dat manier waarop sigme reageert niet zo netjes en bevorderlijk voor het subforum is. Impliceerd dat voor jou dat je gelijk hebt?
Maar wat als het nu niet zo is zoals jij het ziet? Omdat zaken bijvoorbeeld gekleurd zijn door bepaalde meningen en opvattingen?
Het is geen baggertopic. Het is een politieke kwestie die de komende weken weer volop gaat spelen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is geen verbaggeren. Het is en baggertopic, en als de premisse fout is, kan je niet veel hoogstaands verwachten. Maar het is geen baggeren om het topic te verkloten, zoals SCH dat graag doet.
De premisse over Kamp is iig bagger.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Het is geen baggertopic. Het is een politieke kwestie die de komende weken weer volop gaat spelen.
Dat is jouw strategie, ik doe dat soort kinderachtige dingen niet.quote:Het staat jou niet aan dat er over gesproken wrodt en dan ga je het dus maar verkloten.
Gratie? Ik had geen permban hoor.quote:Het wordt tijd dat je daar eens serieus op aangepakt wordt. sigme is aan jouw kant maar de andere mods zijn er wat neutraler in en yvonne zal zo langzamerhand ook wel weer spijt hebben daty ze je destijds gratie heeft verleend.
Nee hoor. Het kan lastig voor hem worden. Klopt als een bus.quote:
Liegen is je 2e natuur geworden?quote:Dat is jouw strategie, ik doe dat soort kinderachtige dingen niet.
Geloof je het zelf ook?quote:Gratie? Ik had geen permban hoor.Je maakt je weer, zoals gewoonlijk, totaal belachelijk.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:19 schreef SCH het volgende:
Nee hoor. Het kan lastig voor hem worden. Klopt als een bus.
Hou effe op met die nonsens, Jaap.quote:Liegen is je 2e natuur geworden?
Ja, blader maar door MED.quote:Geloof je het zelf ook?
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat Kamp niet meer verantwoordelijk is?quote:Op zondag 27 mei 2007 20:36 schreef du_ke het volgende:
Kamp en defensie hebben lopen blunderen en moeten daar misschien de prijs voor betalen.
Is dat echt zo lastig om te begrijpen?
Dat is niet moeilijk te begrijpen. Het kan echter wel moeilijk voor hem worden als hij echt fouten heeft gemaaktquote:Op zondag 27 mei 2007 20:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat Kamp niet meer verantwoordelijk is?
Nee hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:44 schreef du_ke het volgende:
Dat is niet moeilijk te begrijpen. Het kan echter wel moeilijk voor hem worden als hij echt fouten heeft gemaakt.
Volgens SCH is dat verbaggering, dus doe ik het maar hier.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef sigme het volgende:
Kan de inhoudelijke discussie over Kamp niet gewoon in het speciaal ervoor geopende topic?
Toch wel hij kan nergens toe verplicht worden maar bij blijk van schuld zal de VVD wel druk op hem uitoefenen.quote:
Grote onzin.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef SCH het volgende:
Tuurlijk gaat het moeilijk worden Kamp: niet dat hij zal moeten opstappen omdat hij er nu niet meer politiek verantwoordelijk voor is maar hij wordt er natuurlijk wel veelvuldig op aangesproken en op aangekeken en in die zin heeft hij er last van. Is dat godverdomme nou echt zo moeilijk te begrijpen?
Dat lukt prima hoor. Dat negeren.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Hoe moeilijk is het om een oneliner van wie dan ook gewoon te negeren en verder gaan op het onderwerp met de dingen die je zelf aan wil kaarten?
Is het echt nodig om daar pagina's vol over te janken?
Als je oneliners van iemand op een forum niet kan negeren en een enorme drang hebt om daar een heel kabaal van te maken moet je echt een keertje aankloppen bij een psychiater.
Het is goed joh. Leef lekker in je eigen wereld en lieg en troll gezellig verder met steun van sigmequote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Grote onzin.
1. Er is niks aan de hand.
2. Kamp wordt er niet op aangesproken want hij zal debat niet voeren.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef SCH het volgende:
Dat er dan zo lang over geouwehoerd moet worden komt vooral door 'mod' sigme.
sigme heeft grote voorkeuren en afkeuren als het om users gaat en heeft ervoor gekozen dat duidelijk mee te laten wegen in de moderatie. Dat is vragen om problemen. Het is al eerder gebleken en blijkt steeds weer opnieuw. Tja, dan krijg je een soort anarchie. Wel jammer maar mijn probleem verder nietquote:
Jij hebt van discussie niet veel kaas gegeten, is het niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:43 schreef SCH het volgende:
Het is goed joh. Leef lekker in je eigen wereld en lieg en troll gezellig verder met steun van sigme
Moet jij zeggen met je leugens en je trolls, ik kots op jouw soort gedrag waarbij je op een enge manier probeert je eigen waarheid er doorheen te jassen. Je bent en blijft een sneu mannetjequote:Op zondag 27 mei 2007 21:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt van discussie niet veel kaas gegeten, is het niet?![]()
Ik ook van jouquote:Op zondag 27 mei 2007 21:49 schreef WeirdMicky het volgende:
SCH, wat ben je toch een aanstellerige homo.
Heb je al kunnen aantonen dat ik lieg en/of troll?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Moet jij zeggen met je leugens en je trolls,
Ik lees FB regelmatig, al was alleen uit puur vermaak om jouw plaat voor je harses relgedrag te aanschouwen. Ik heb haar nergens grote voor- of afkeuren zien meewegen die leiden tot het absoluut voortrekken van iemand of iemanden.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef SCH het volgende:
sigme heeft grote voorkeuren en afkeuren als het om users gaat en heeft ervoor gekozen dat duidelijk mee te laten wegen in de moderatie. Dat is vragen om problemen. Het is al eerder gebleken en blijkt steeds weer opnieuw. Tja, dan krijg je een soort anarchie. Wel jammer maar mijn probleem verder niet
In dat topic?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef WeirdMicky het volgende:
En PJORourke, je trolled en je verdraait de feiten regelmatig. Maar je bent niet de enige.
Dat weet ik niet, meer in het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |