Ik zou dat ook doen, alsof hij wilde zeggen: Fluit me nu maar uit, als je durft.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef BB-boy het volgende:
Dat handje voor z'n oor ook weer naar de supporters toe. Ik herken hem niet terug.
Dan is de vinger op de mond nog altijd mooier. Maar in dit geval onterecht, als ze de hele wedstrijd hem aan het toejuichen waren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zou dat ook doen, alsof hij wilde zeggen: Fluit me nu maar uit, als je durft.![]()
Omdat hij gezegd heeft dat hij weg wil?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef BB-boy het volgende:
Het is anders volkomen terecht dat hij werd uitgefloten. Hadden ze ook bij de penalty moeten doen.
Wat een kutvergelijking.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
VDV is gewoon een NSB er, dat je naar een andere club wilt mag best, dat je zegt dat het je droom is mag ook, maar op de foto met een shirt van een andere ploeg is gewoon echt triest.
Hoe zou het joden publiek reageren als VDV nog bij ajax zat en zijn droom zou zijn om naar Feyenoord te gaan omdat die bijv. al jaren lang CL speelt of omdat zn moeder in Rotterdam woont? En dan als klap op de vuurpijl, lekker poseren met een feyenoord shirt![]()
Hij zou kapot gefloten worden, non stop !
NSB er zeg ik je....
Dat is echt een compleet ander verhaal. Er bestaat geen enkele rivaliteit tussen HSV en Valencia. Als hij nu met een shirt van Bayern of Werder zou poseren, dan zou het pas echt verraad zijn. Nu is het gewoon een ongelukkige slechte actie.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
Hoe zou het joden publiek reageren als VDV nog bij ajax zat en zijn droom zou zijn om naar Feyenoord te gaan omdat die bijv. al jaren lang CL speelt of omdat zn moeder in Rotterdam woont?
Echt. Doe 'ns alles in de juiste verhoudingen zien. NSBer ...quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
VDV is gewoon een NSB er, dat je naar een andere club wilt mag best, dat je zegt dat het je droom is mag ook, maar op de foto met een shirt van een andere ploeg is gewoon echt triest.
Hoe zou het joden publiek reageren als VDV nog bij ajax zat en zijn droom zou zijn om naar Feyenoord te gaan omdat die bijv. al jaren lang CL speelt of omdat zn moeder in Rotterdam woont? En dan als klap op de vuurpijl, lekker poseren met een feyenoord shirt![]()
NSB er zeg ik je....
Het is de manier waarop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Omdat hij gezegd heeft dat hij weg wil?
Kom op man, dan zouden het echt ondankbare honden zijn.
Je kunt het ook zo bekijken. Die AS verslaggever reist 500 km om een reportage over Van Der Vaart te maken, als hij met lege handen thuiskomt, zou dat zijn baan kunnen kosten. De verslaggever belt aan, VDV kan zo'n zielige man natuurlijk niet weigeren. Dus hij houdt een interview en aan het einde van de interview vraagt die verslaggever halsoverkop of hij nog even met een Valencia shirt wilt poseren. Dan kun je toch geen nee zeggen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
NSB er zeg ik je....
Hij is toch juist geen NSBer, want hij wilt weg bij de Duitsers.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef knnth het volgende:
[..]
Echt. Doe 'ns alles in de juiste verhoudingen zien. NSBer ...
Is ie nu opeens in een kikker veranderd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
VAN...DER....VAAAAAAAAAAART!
[afbeelding]
En nu zonder kikker..quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:
VAN...DER....VAAAAAAAAAAART!
[afbeelding]
quote:"So, wie es jetzt aussieht, werde ich wohl bleiben", sagte van der Vaart nach dem Abpfiff ins Premiere-Mikrofon: "Der HSV ist ein Superverein. Ich wollte die Fans nie ärgern, sondern habe nur mein Gefühl beschrieben." Wenn er in der Qualifikation für den UEFA-Cup im Rückspiel gegen Honved Budapest am 30. August zum Einsatz kommt, werde er auf jeden Fall bleiben, erklärte der Niederländer weiter. Dann nämlich dürfte er im Kalenderjahr 2007 in keinem europäischen Wettbewerb mehr für einen anderen Verein auflaufen.
NOSquote:Valencia verhoogt bod op vd.Vaart
Valencia heeft de komst van Rafael van der Vaart nog altijd niet uit zijn hoofd gezet. De Spaanse club heeft het bod op de middenvelder van Hamburger SV inmiddels verhoogd tot 22 miljoen euro.
Voor de Duitsers, die eerder een bod van e.14 miljoen naast zich neer legden, is een transfer van hun aanvoerder echter nog altijd onbespreekbaar.
Van der Vaart heeft aangegeven dat de clubs er voor volgende week donderdag uit moeten zijn. Als dat niet het geval is, speelt hij gewoon voor HSV in het UEFA Cup-duel met Honved Boedapest en zou hij dus tot de winterstop niet voor Valencia in Europees verband uit kunnen komen.
Diegene die het daar voor het zeggen heeft moeten ze onder curatele stellenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia heeft het bod op Van der Vaart inmiddels verhoogd naar 22 (!) miljoen euro, aldus de NOS.
ik dacht volgend jaar alquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef knnth het volgende:
is pas in 2009 dat die clausule ingaat
Allebei denk ik. Het percentage schijnt 20% te zijn. Dat zou dus ruim 4 miljoen zijn voor Ajax ...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijgt Ajax nu een percentage bij de verkoop wat is afgesproken bij de transfer plus het percentage voor de opleidingsvergoeding? Of alleen dat laatste?
Inderdaad, veel te laag zo'n bod voor zo'n klasse speler.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Diegene die het daar voor het zeggen heeft moeten ze onder curatele stellen
Ja, net weer het Barcelona van vGaalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Fides het volgende:
Wil hem graag zien in La Liga. Wordt een aardige Hollandsche enclave opgebouwd.
Nee, want daar speelden meer dan 5 Nederlanders bij 1 club. Nu is het hoogste 3, van Real.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ja, net weer het Barcelona van vGaal
Robben en Huntelaar komen er nog aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, want daar speelden meer dan 5 Nederlanders bij 1 club. Nu is het hoogste 3, van Real.
Ik zie hem ook graag naar Valencia gaan. Ik gun Van der Vaart zijn droomtransfer en voor Ajax zou het natuurlijk prachtig zijn. Ruim vier miljoen euro plus nog opleidingskosten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Fides het volgende:
Wil hem graag zien in La Liga. Wordt een aardige Hollandsche enclave opgebouwd.
Huntelaar in ieder geval niet, nav Slavia Praag. Real zal ook wel weten dat 4 goals tegen De Graafschap niet betekent dat je scoort in Spanje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende: [..] Robben en Huntelaar komen er nog aan![]()
![]()
Ik zie hem ook graag komen, en mooi natuurlijk nog dat Ajax er nog wat aan over houdt. Is wel een soort speler dat we momenteel missen bij Valencia.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie hem ook graag naar Valencia gaan. Ik gun Van der Vaart zijn droomtransfer en voor Ajax zou het natuurlijk prachtig zijn. Ruim vier miljoen euro plus nog opleidingskosten.
Ik had ook liever gehad dat Real Rafael had gehaald, maar om een hele andere reden natuurlijkquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Blawh het volgende:
Real had beter Van der Vaart kunnen halen dan Sneijder, ik vind van der Vaart mits fit een speler met nog meer klasse.
Dat kan ik begrijpen ja. Maar ik vind Rafael technisch wat beter en ook heeft hij imo nog net wat meer inzicht. Neemt niet weg dat Sneijder ook een goede voetballer is, alleen vind ik dat hij soms teveel voor eigen succes gaat en teveel van afstand schiet. Natuurlijk is hij 2 benig en heeft hij een fantastisch schot, maar soms overdrijft hij het een beetje vind ik. Maar dat leren ze hem in Spanje denk ik wel af.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had ook liever gehad dat Real Rafael had gehaald, maar om een hele andere reden natuurlijk
Verder kan ik absoluut niet kiezen tussen Rafael en Wesley. Het zijn beiden geweldige spelers en voor beide spelers heb ik een zwak. Geweldige gasten zijn het ook. Echte Ajacieden die ook veel voor de supporters hebben gedaan. Lijkt me schitterend om ze tegen elkaar te zien spelen in La Liga.
En dan hebben we nog de jonkies Afellay, Aissatti, Schaars, De Zeeuw, Maduro, Drenthe. Qua middenveld hebben we een fantastisch potentieel waar we nog jaren van kunnen gaan genieten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
Feit is wel dat als Rafael en Wesley beiden in Spanje spelen ze zich alleen maar verder zullen ontwikkelen waardoor we een supermiddenveld kunnen hebben in Oranje met ook nog eens een Seedorf erbij.![]()
Inderdaad, al is de kans ook aanwezig dat Aissatti voor Marroko gaat kiezen toch? Maar goed, zo hard is hij ook weer niet nodig als je Afellay, Sneijder en Van der Vaart hebt als creatieve middenvelders.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En dan hebben we nog de jonkies Afellay, Aissatti, Schaars, De Zeeuw, Maduro, Drenthe. Qua middenveld hebben we een fantastisch potentieel waar we nog jaren van kunnen gaan genieten.
En nog een klassespits. Een soort Ruud, maar die gaat niet meer heel lang mee. Van Persie moet je niet gaan gebruiken als spits en Kuyt komt op een WK bv. (nog) te kort. En dan inderdaad een nieuwe Stam/De Boer. Donk misschien.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad, al is de kans ook aanwezig dat Aissatti voor Marroko gaat kiezen toch? Maar goed, zo hard is hij ook weer niet nodig als je Afellay, Sneijder en Van der Vaart hebt als creatieve middenvelders.
Nu nog hopen dat er snel een paar jongens zich gaan ontwikkelen tot hele goede verdedigers, dan zit het helemaal goed.
Verder vind ik dat in het rijtje ook nog wel Bruins past, wat een voetballer is dat.
En misschien nog in mindere mate een De Guzman.
Zal hij voor mij altijd blijven, omdat Van der Vaart simpelweg meer pure klasse heeft. Jammer van die 2 jaar waarin zijn ontwikkeling een beetje is blijven steken, alhoewel dat hem misschien wel mentaal sterker heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En nog een klassespits. Een soort Ruud, maar die gaat niet meer heel lang mee. Van Persie moet je niet gaan gebruiken als spits en Kuyt komt op een WK bv. (nog) te kort. En dan inderdaad een nieuwe Stam/De Boer. Donk misschien.
Van Real begrijp ik het ook nog steeds niet, Sneijder ipv Van Der Vaart. Voorlopig is Rafael nog een betere voetballer.
Erg zonde inderdaad. Al is het ook goed geweest dat hij niet als hele jonge jongen naar een Real/ Barca/ Juve is vertrokken, ik denk dat ie hier meer aan gehad heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zal hij voor mij altijd blijven, omdat Van der Vaart simpelweg meer pure klasse heeft. Jammer van die 2 jaar waarin zijn ontwikkeling een beetje is blijven steken, alhoewel dat hem misschien wel mentaal sterker heeft gemaakt.
Zeker weten. Ten eerste heeft hij ook tegenslag meegemaakt waardoor die mentaal sterker is geworden en zich niet gek laat maken door randzaken buiten het veld zoals nu die hele media die over hem heen valt. Bovendien is hij in Duitsland ook fysiek wel wat sterker geworden en heeft hij kennis gemaakt met een andere speelstijl waardoor hij nu in meerdere systemen snel uit de voeten kan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Erg zonde inderdaad. Al is het ook goed geweest dat hij niet als hele jonge jongen naar een Real/ Barca/ Juve is vertrokken, ik denk dat ie hier meer aan gehad heeft.
Het is alleen erg jammer dat ie zo blessuregevoelig is, kijk maar naar Robben. Die heeft tot nu toe nog niet meerdere seizoenen achter elkaar wekelijks het verschil kunnen maken, terwijl hij daar wel de klasse voor heeft, net zoals Rafael die klasse heeft.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zeker weten. Ten eerste heeft hij ook tegenslag meegemaakt waardoor die mentaal sterker is geworden en zich niet gek laat maken door randzaken buiten het veld zoals nu die hele media die over hem heen valt. Bovendien is hij in Duitsland ook fysiek wel wat sterker geworden en heeft hij kennis gemaakt met een andere speelstijl waardoor hij nu in meerdere systemen snel uit de voeten kan.
Eens, hopelijk gaat dat er een keer uit ja. Hopelijk blijft hij dit seizoen een keer een hele reeks lang blessurevrij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is alleen erg jammer dat ie zo blessuregevoelig is, kijk maar naar Robben. Die heeft tot nu toe nog niet meerdere seizoenen achter elkaar wekelijks het verschil kunnen maken, terwijl hij daar wel de klasse voor heeft, net zoals Rafael die klasse heeft.
Met een VDV, Robben, Van Persie in vorm hebben we een aanvalquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Eens, hopelijk gaat dat er een keer uit ja. Hopelijk blijft hij dit seizoen een keer een hele reeks lang blessurevrij.
Inderdaad, we kunnen jaren vooruit met wat we nu op het middenveld hebben. Een echte klassespits is eigenlijk het enige wat we nog missen voor de toekomst. En misschien 2 verdedigers.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Met een VDV, Robben, Van Persie in vorm hebben we een aanvalEn dan nu Ruud er weer bij om de ballen er uiteindelijk in te leggen. Als dat zo is op het EK, zie ik ons wel de finale halen. Goede verdediging erachter, die alleen maar hoeven te verdedigen, creativiteit heb je genoeg. Als Marco dat ook maar inziet.
Sneijder tweebenig en is Rafael echt linksbenigquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Chivu het volgende:
Het jammere is alleen dat het alledrie linkspoten zijn. Als Van Persie rechtsbenig had geweest had je met die 3 gasten achter 1 spits kunnen spelen en had 't de beste aanval van de wereld geweest.
Zo zeg, dan hebben we echt een fucking luxe probleem. Niet normaal meer, het is bijna onmogelijk om ze allemaal in 1 elftal te plaatsen. Als het per se moet dan lijkt me zoiets het enige wat een beetje kan renderen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Chivu het volgende:
Het jammere is alleen dat het alledrie linkspoten zijn. Als Van Persie rechtsbenig had geweest had je met die 3 gasten achter 1 spits kunnen spelen en had 't de beste aanval van de wereld geweest.
Seedorf heb ik uiteraard hoger in de pikorde staan dan Afellay, maar ik dacht al een paar jaar vooruit.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Robben-Ruud-Robin
Van Der Vaart - Sneijder - Seedorf
dat is 4-3-3.
Ruud-Kuyt/Spits
Robin
Van Der Vaart - Seedorf
Een verdedigende middenvelder
bij 4-4-2
Rafael is echt links.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sneijder tweebenig en is Rafael echt linksbenigdacht altijd rechts
Zal helaas niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Of natuurlijk:
Ruud - Robin
Wesley
Rafael - Clarence
VM
Maar het blijft het Van der Vaart topic. Hopelijk hoor ik vrijdag (als ik terug kom van drie dagen Ardennen) dat Van der Vaart voor een mooi hoog bedrag aan Valencia is verkocht
1 2 | --------------- Van Nistelrooij -------------- |
Hij ging mis als verdedigende middenvelder ja. Maar ik denk ook niet dat Messi het geweldig zou doen op doel.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen Sneijder dat ging mis op het WK
VDV moet op 10
hij kwam tekort tegen de echte topquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hij ging mis als verdedigende middenvelder ja. Maar ik denk ook niet dat Messi het geweldig zou doen op doel.
Toch kan Sneijder op minder positities uit de voeten dan VDV. Die dus links isquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef BonJovi het volgende:
alsof dat aan Sneijder lagen dat was trouwens voor dat hij echt was door gegroeid hoe hij nu is.
Tegen Sevilla was het niet veel soeps maar ik geef hem wel een paar maanden de kansquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef BonJovi het volgende:
alsof dat aan Sneijder lagen dat was trouwens voor dat hij echt was door gegroeid hoe hij nu is.
Give him a break, hij was 21/22 ten tijde van het WK. Ik ken genoeg wereldvoetballers die op die leeftijd niet eens op dat niveau speelde.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hij kwam tekort tegen de echte top
Spel verdelen moest hij ook doen maar dat was ook triest
quote:Van der Vaart niet naar Valencia
De transfer van Rafael van de Vaart naar Valencia is definitief van de baan. De Spanjaarden hebben besloten af te zien van de Oranje-international vanwege de starre houding van zijn club Hamburger SV.
Valencia was weken bezig om zowel de speler als de Duitse club het hof te maken. Het laatste bod van Los Che ontsteeg zelfs de grens van 20 miljoen euro, maar desondanks weigert HSV haar sterspeler van de hand te doen.
Technisch directeur Miguel Ángel Ruiz legt uit. “Het probleem is dat we ons gericht hebben op een speler die bij zijn club zeer belangrijk is. We hebben niet de mogelijkheid gekregen om te onderhandelen. HSV wil niet verkopen. Als er ontsnappingsclausules in Duitsland zouden bestaan, dan was het andere koek geweest.”
Valencia wil hoe dan ook nog voor het einde van de transferperiode nog een speler aan zich binden voor de positie achter de spitsen, maar zal anders te werk gaan dan bij Van der Vaart en in een eerder stadium Kim Källström.
”We gaan het nu anders doen,” belooft Ruiz. “We gaan niet drie weken onderhandelen met Källström of tien dagen zoals met Van der Vaart. We gaan nu voor spelers waarvan we zeker weten dat de clubs ja zullen zeggen. Hopelijk vinden we een speler met veel kwaliteiten. Vandaag nog gaan we andere kandidaten aan de slag.”
Eén van de namen die wordt genoemd is die van Ibrahim Afellay, al bestaan er twijfels vanwege de jeugdige leeftijd van de PSV’er. Ook de aanstaande transfer van Arouna Koné naar Sevilla voorspelt weinig goeds voor Valencia. Wanneer de Ivoriaan daadwerkelijk vertrekt, willen de Eindhovenaren in geen geval afstand doen van de Afellay.
Een andere mogelijke optie is Francisco Casquero van Getafe. Trainer Quiqie Sanchez Flores ziet de komst van de 31-jarige middenvelder wel zitten, maar intern is men bang dat het publiek in het Mestalla zijn komst niet zal kunnen waarderen omdat het niet de speler van allure is waar de club op mikte.
Toen nog niet. Maar nu Valencia met een goed bod gekomen is, en HSV niet eens een dialoog aangaat terwijl men weet wat de speler wil.... Ik zie dit niet meer goedkomen bij HSVquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef knnth het volgende:
Ach zo ongemotiveerd speelde Rafael niet afgelopen weekend. Hij had ook de kantjes ervan af kunnen lopen omdat hij toch wel weg wil.
Waarom achterlijke Duitsers? Die Duitsers willen niet weer een rampjaar zoals vorig jaar meemaken en verkopen daarom zeker niet zo laat (de competitie is in Duitsland ook al begonnen) hun beste speler. Bovendien waarom zou HSV hem verkopen voor 22 miljoen terwijl Sneijder weg is gegaan voor 27 miljoen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
Achterlijke Duitsers. Ze slaan een prima bod af, en zitten nu met een niet gemotiveerde speler.![]()
geil?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het trouwens hoe hij juicht als hij een doelpunt heeft gescoord
Hoezo? Wat moet HSV er mee?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee zeggen tegen 20 miljoen euro. Als je er over nadenkt is het absurd.
Kapitaal moet op het veld staan en iedereen ziet dat HSV zonder van der Vaart zeker 20% minder is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee zeggen tegen 20 miljoen euro. Als je er over nadenkt is het absurd.
Dat dus. Net zoals 27 miljoen voor Sneijder en 13 miljoen voor Drenthe veel te veel is. Maar als je dan kijkt naar hoe het met de rest van de prijzen zit, klopt dat van Sneijder wel redelijk. Dat is toch gewoon absurd. 27 miljoen voor een voetballer van begin 20.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef tong80 het volgende:
Het gaat mij niet om de kwaliteit van van der Vaart. Het gaat mij om het bedrag. We hebben het over 20 miljoen euro alsof het niks is. Bijna 50 miljoen gulden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |