abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52571511
Van der Vaart is meer een kunstenaar, Sneijder is een functionele middenvelder. Een sobere spelmaker legt het qua populariteit altijd af tegen een technicus.
pi_52571538
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:52 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zeker weten. Ten eerste heeft hij ook tegenslag meegemaakt waardoor die mentaal sterker is geworden en zich niet gek laat maken door randzaken buiten het veld zoals nu die hele media die over hem heen valt. Bovendien is hij in Duitsland ook fysiek wel wat sterker geworden en heeft hij kennis gemaakt met een andere speelstijl waardoor hij nu in meerdere systemen snel uit de voeten kan.
Het is alleen erg jammer dat ie zo blessuregevoelig is, kijk maar naar Robben. Die heeft tot nu toe nog niet meerdere seizoenen achter elkaar wekelijks het verschil kunnen maken, terwijl hij daar wel de klasse voor heeft, net zoals Rafael die klasse heeft.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52571584
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Het is alleen erg jammer dat ie zo blessuregevoelig is, kijk maar naar Robben. Die heeft tot nu toe nog niet meerdere seizoenen achter elkaar wekelijks het verschil kunnen maken, terwijl hij daar wel de klasse voor heeft, net zoals Rafael die klasse heeft.
Eens, hopelijk gaat dat er een keer uit ja. Hopelijk blijft hij dit seizoen een keer een hele reeks lang blessurevrij.
pi_52571670
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

Eens, hopelijk gaat dat er een keer uit ja. Hopelijk blijft hij dit seizoen een keer een hele reeks lang blessurevrij.
Met een VDV, Robben, Van Persie in vorm hebben we een aanval En dan nu Ruud er weer bij om de ballen er uiteindelijk in te leggen. Als dat zo is op het EK, zie ik ons wel de finale halen. Goede verdediging erachter, die alleen maar hoeven te verdedigen, creativiteit heb je genoeg. Als Marco dat ook maar inziet.
pi_52572077
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Met een VDV, Robben, Van Persie in vorm hebben we een aanval En dan nu Ruud er weer bij om de ballen er uiteindelijk in te leggen. Als dat zo is op het EK, zie ik ons wel de finale halen. Goede verdediging erachter, die alleen maar hoeven te verdedigen, creativiteit heb je genoeg. Als Marco dat ook maar inziet.
Inderdaad, we kunnen jaren vooruit met wat we nu op het middenveld hebben. Een echte klassespits is eigenlijk het enige wat we nog missen voor de toekomst. En misschien 2 verdedigers.
pi_52572140
Het jammere is alleen dat het alledrie linkspoten zijn. Als Van Persie rechtsbenig had geweest had je met die 3 gasten achter 1 spits kunnen spelen en had 't de beste aanval van de wereld geweest.
pi_52572338
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Chivu het volgende:
Het jammere is alleen dat het alledrie linkspoten zijn. Als Van Persie rechtsbenig had geweest had je met die 3 gasten achter 1 spits kunnen spelen en had 't de beste aanval van de wereld geweest.
Sneijder tweebenig en is Rafael echt linksbenig dacht altijd rechts
pi_52572407
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:14 schreef Chivu het volgende:
Zo zeg, dan hebben we echt een fucking luxe probleem. Niet normaal meer, het is bijna onmogelijk om ze allemaal in 1 elftal te plaatsen. Als het per se moet dan lijkt me zoiets het enige wat een beetje kan renderen.

---------------Spits-----------------
-----Van Persie---Sneijder-------
---Drenthe--VdVaart-Affelay---
-------------De Zeeuw------------

Eventueel voor Affelay of Drenthe een verdedigend ingestelde middenvelder of een verdediger, al zou ik Drenthe mits hij zich goed ontwikkeld op de linkshalf laten om toch wat dreiging via de vleugel te houden.
pi_52572538
Robben-Ruud-Robin
Van Der Vaart - Sneijder - Seedorf
dat is 4-3-3.
Ruud-Kuyt/Spits
Robin
Van Der Vaart - Seedorf
Een verdedigende middenvelder
bij 4-4-2
pi_52572623
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Robben-Ruud-Robin
Van Der Vaart - Sneijder - Seedorf
dat is 4-3-3.
Ruud-Kuyt/Spits
Robin
Van Der Vaart - Seedorf
Een verdedigende middenvelder
bij 4-4-2
Seedorf heb ik uiteraard hoger in de pikorde staan dan Afellay, maar ik dacht al een paar jaar vooruit.
Het is verdomd moeilijk om ze allemaal te laten spelen en de balans in het elftal goed te houden. Het zijn in ieder geval op papier leuke teams.
pi_52572634
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Sneijder tweebenig en is Rafael echt linksbenig dacht altijd rechts
Rafael is echt links.

Lijkt me nog niet eens zo'n gek idee Chivu:

Ruud
Rafael - Robin - Wesley

Ziet er toch wel erg goed uit
pi_52572712
Of natuurlijk:

Ruud - Robin
Wesley
Rafael - Clarence
VM

Maar het blijft het Van der Vaart topic. Hopelijk hoor ik vrijdag (als ik terug kom van drie dagen Ardennen) dat Van der Vaart voor een mooi hoog bedrag aan Valencia is verkocht
pi_52572742
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 21:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Of natuurlijk:

Ruud - Robin
Wesley
Rafael - Clarence
VM

Maar het blijft het Van der Vaart topic. Hopelijk hoor ik vrijdag (als ik terug kom van drie dagen Ardennen) dat Van der Vaart voor een mooi hoog bedrag aan Valencia is verkocht
Zal helaas niet gaan gebeuren denk ik.

Veel plezier in de Ardennen.
pi_52572800
Tsja, ik heb liever

1
2
Van Persie - Van der Vaart / Sneijder - Robben
--------------- Van Nistelrooij --------------

Ik denk dat Van der Vaart of Sneijder om het even is. Tenzij Real Sneijder om weet te scholen tot rechtermiddenvelder zie ik hem liever van z'n tweebenigheid profiteren met steekballen op Van Persie en Robben. Maar dat zou Van der Vaart ook prima kunnen natuurlijk.
pi_52572828
Ik vrees ook dat het niet gaat gebeuren, maar het ziet er op papier natuurlijk wel fantastisch uit zo.

Tnx man
pi_52573715
Ziet er echt goed uit

LInkspoten zijn altijd speciaal geweest kijk maar naar Messi, Van der Vaart, Van Persie.
AFC AJAX
pi_52573942
Geen Sneijder dat ging mis op het WK

VDV moet op 10
pi_52574037
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:06 schreef the_legend_killer het volgende:
Geen Sneijder dat ging mis op het WK

VDV moet op 10
Hij ging mis als verdedigende middenvelder ja. Maar ik denk ook niet dat Messi het geweldig zou doen op doel.
pi_52574109
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:08 schreef Chivu het volgende:

[..]

Hij ging mis als verdedigende middenvelder ja. Maar ik denk ook niet dat Messi het geweldig zou doen op doel.
hij kwam tekort tegen de echte top
Spel verdelen moest hij ook doen maar dat was ook triest
pi_52574117
alsof dat aan Sneijder lag en dat was trouwens voor dat hij echt was door gegroeid hoe hij nu is.
AFC AJAX
pi_52575029
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef BonJovi het volgende:
alsof dat aan Sneijder lag en dat was trouwens voor dat hij echt was door gegroeid hoe hij nu is.
Toch kan Sneijder op minder positities uit de voeten dan VDV. Die dus links is
pi_52575130
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef BonJovi het volgende:
Tegen Sevilla was het niet veel soeps maar ik geef hem wel een paar maanden de kans
pi_52575424
omg ja ik dacht al op 1 wedstrijd iemand afrekenen
AFC AJAX
pi_52576594
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

hij kwam tekort tegen de echte top
Spel verdelen moest hij ook doen maar dat was ook triest
Give him a break, hij was 21/22 ten tijde van het WK. Ik ken genoeg wereldvoetballers die op die leeftijd niet eens op dat niveau speelde.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52585573
quote:
Van der Vaart niet naar Valencia

De transfer van Rafael van de Vaart naar Valencia is definitief van de baan. De Spanjaarden hebben besloten af te zien van de Oranje-international vanwege de starre houding van zijn club Hamburger SV.

Valencia was weken bezig om zowel de speler als de Duitse club het hof te maken. Het laatste bod van Los Che ontsteeg zelfs de grens van 20 miljoen euro, maar desondanks weigert HSV haar sterspeler van de hand te doen.

Technisch directeur Miguel Ángel Ruiz legt uit. “Het probleem is dat we ons gericht hebben op een speler die bij zijn club zeer belangrijk is. We hebben niet de mogelijkheid gekregen om te onderhandelen. HSV wil niet verkopen. Als er ontsnappingsclausules in Duitsland zouden bestaan, dan was het andere koek geweest.”

Valencia wil hoe dan ook nog voor het einde van de transferperiode nog een speler aan zich binden voor de positie achter de spitsen, maar zal anders te werk gaan dan bij Van der Vaart en in een eerder stadium Kim Källström.

”We gaan het nu anders doen,” belooft Ruiz. “We gaan niet drie weken onderhandelen met Källström of tien dagen zoals met Van der Vaart. We gaan nu voor spelers waarvan we zeker weten dat de clubs ja zullen zeggen. Hopelijk vinden we een speler met veel kwaliteiten. Vandaag nog gaan we andere kandidaten aan de slag.”

Eén van de namen die wordt genoemd is die van Ibrahim Afellay, al bestaan er twijfels vanwege de jeugdige leeftijd van de PSV’er. Ook de aanstaande transfer van Arouna Koné naar Sevilla voorspelt weinig goeds voor Valencia. Wanneer de Ivoriaan daadwerkelijk vertrekt, willen de Eindhovenaren in geen geval afstand doen van de Afellay.

Een andere mogelijke optie is Francisco Casquero van Getafe. Trainer Quiqie Sanchez Flores ziet de komst van de 31-jarige middenvelder wel zitten, maar intern is men bang dat het publiek in het Mestalla zijn komst niet zal kunnen waarderen omdat het niet de speler van allure is waar de club op mikte.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')