abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52514120
Dat handje voor z'n oor ook weer naar de supporters toe. Ik herken hem niet terug.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52514180
Van der Vaart is echt een bikkel in dat interview. Hij speelt het zelf hard zegt 'ie, en heeft dan zelf geen recht om te zeuren.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:49:51 #203
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_52514257
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:45 schreef BB-boy het volgende:
Dat handje voor z'n oor ook weer naar de supporters toe. Ik herken hem niet terug.
Ik zou dat ook doen, alsof hij wilde zeggen: Fluit me nu maar uit, als je durft.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52514296
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik zou dat ook doen, alsof hij wilde zeggen: Fluit me nu maar uit, als je durft.
Dan is de vinger op de mond nog altijd mooier. Maar in dit geval onterecht, als ze de hele wedstrijd hem aan het toejuichen waren.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_52514336
Het is anders volkomen terecht dat hij werd uitgefloten. Hadden ze ook bij de penalty moeten doen.
pi_52514402
Boeiuh als hij scoort hoor je niemand erover

VD Vaart
AFC AJAX
pi_52514595
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:52 schreef BB-boy het volgende:
Het is anders volkomen terecht dat hij werd uitgefloten. Hadden ze ook bij de penalty moeten doen.
Omdat hij gezegd heeft dat hij weg wil?
Kom op man, dan zouden het echt ondankbare honden zijn.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52514604
VDV is gewoon een NSB er, dat je naar een andere club wilt mag best, dat je zegt dat het je droom is mag ook, maar op de foto met een shirt van een andere ploeg is gewoon echt triest.

Hoe zou het joden publiek reageren als VDV nog bij ajax zat en zijn droom zou zijn om naar Feyenoord te gaan omdat die bijv. al jaren lang CL speelt of omdat zn moeder in Rotterdam woont? En dan als klap op de vuurpijl, lekker poseren met een feyenoord shirt

Hij zou kapot gefloten worden, non stop !

NSB er zeg ik je....
Nothing to see here, carry on
pi_52514641
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef RijstNatie het volgende:
VDV is gewoon een NSB er, dat je naar een andere club wilt mag best, dat je zegt dat het je droom is mag ook, maar op de foto met een shirt van een andere ploeg is gewoon echt triest.

Hoe zou het joden publiek reageren als VDV nog bij ajax zat en zijn droom zou zijn om naar Feyenoord te gaan omdat die bijv. al jaren lang CL speelt of omdat zn moeder in Rotterdam woont? En dan als klap op de vuurpijl, lekker poseren met een feyenoord shirt

NSB er zeg ik je....
Wat een kutvergelijking.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52514651
quote:
Hoe zou het joden publiek reageren als VDV nog bij ajax zat en zijn droom zou zijn om naar Feyenoord te gaan omdat die bijv. al jaren lang CL speelt of omdat zn moeder in Rotterdam woont?
Dat is echt een compleet ander verhaal. Er bestaat geen enkele rivaliteit tussen HSV en Valencia. Als hij nu met een shirt van Bayern of Werder zou poseren, dan zou het pas echt verraad zijn. Nu is het gewoon een ongelukkige slechte actie.
pi_52514707
quote:

NSB er zeg ik je....
Echt. Doe 'ns alles in de juiste verhoudingen zien. NSBer ...
pi_52514831
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:59 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Omdat hij gezegd heeft dat hij weg wil?
Kom op man, dan zouden het echt ondankbare honden zijn.
Het is de manier waarop.

"Ik wil absoluut weg, Valencia is mijn droom. Als ik in Hamburg moet blijven, zal dat pijnlijk zijn."

Dat kun je toch niet zeggen.
Plus die "toevallige" (en perfecte) blessure en dat hij met het Valencia shirt in zijn handen staat. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je dan als supporter gepikeerd voelt en gaat fluiten.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:07:49 #213
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_52514846
quote:

NSB er zeg ik je....
Je kunt het ook zo bekijken. Die AS verslaggever reist 500 km om een reportage over Van Der Vaart te maken, als hij met lege handen thuiskomt, zou dat zijn baan kunnen kosten. De verslaggever belt aan, VDV kan zo'n zielige man natuurlijk niet weigeren. Dus hij houdt een interview en aan het einde van de interview vraagt die verslaggever halsoverkop of hij nog even met een Valencia shirt wilt poseren. Dan kun je toch geen nee zeggen!
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:08:34 #214
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_52514870
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:02 schreef knnth het volgende:

[..]

Echt. Doe 'ns alles in de juiste verhoudingen zien. NSBer ...
Hij is toch juist geen NSBer, want hij wilt weg bij de Duitsers.
pi_52527134
VAN...DER....VAAAAAAAAAAART!

pi_52527606
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:

[afbeelding]
Is ie nu opeens in een kikker veranderd?
pi_52527771
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:57 schreef Asskicker14 het volgende:

[afbeelding]
En nu zonder kikker..

AS
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52527845
Amor a primera vista
pi_52528952
Knal er even [img=500,400] tags bij venom, zo is ie veel te groot om te laden joh .
pi_52529057
quote:
"So, wie es jetzt aussieht, werde ich wohl bleiben", sagte van der Vaart nach dem Abpfiff ins Premiere-Mikrofon: "Der HSV ist ein Superverein. Ich wollte die Fans nie ärgern, sondern habe nur mein Gefühl beschrieben." Wenn er in der Qualifikation für den UEFA-Cup im Rückspiel gegen Honved Budapest am 30. August zum Einsatz kommt, werde er auf jeden Fall bleiben, erklärte der Niederländer weiter. Dann nämlich dürfte er im Kalenderjahr 2007 in keinem europäischen Wettbewerb mehr für einen anderen Verein auflaufen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52535538
Valencia heeft het bod op Van der Vaart inmiddels verhoogd naar 22 (!) miljoen euro, aldus de NOS.
pi_52536166
quote:
Valencia verhoogt bod op vd.Vaart

Valencia heeft de komst van Rafael van der Vaart nog altijd niet uit zijn hoofd gezet. De Spaanse club heeft het bod op de middenvelder van Hamburger SV inmiddels verhoogd tot 22 miljoen euro.

Voor de Duitsers, die eerder een bod van e.14 miljoen naast zich neer legden, is een transfer van hun aanvoerder echter nog altijd onbespreekbaar.

Van der Vaart heeft aangegeven dat de clubs er voor volgende week donderdag uit moeten zijn. Als dat niet het geval is, speelt hij gewoon voor HSV in het UEFA Cup-duel met Honved Boedapest en zou hij dus tot de winterstop niet voor Valencia in Europees verband uit kunnen komen.
NOS
pi_52538433
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 18:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Valencia heeft het bod op Van der Vaart inmiddels verhoogd naar 22 (!) miljoen euro, aldus de NOS.
Diegene die het daar voor het zeggen heeft moeten ze onder curatele stellen

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52538909
Kassa voor Ajax!
pi_52539446
En voor zijn woonwagenkamp
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52540126
Ze laten VDV vast voor anderhalf miljoen volgend jaar de deur uit gaan
pi_52540375
is pas in 2009 dat die clausule ingaat
pi_52540409
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef knnth het volgende:
is pas in 2009 dat die clausule ingaat
ik dacht volgend jaar al
pi_52552473
Krijgt Ajax nu een percentage bij de verkoop wat is afgesproken bij de transfer plus het percentage voor de opleidingsvergoeding? Of alleen dat laatste?
pi_52553712
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krijgt Ajax nu een percentage bij de verkoop wat is afgesproken bij de transfer plus het percentage voor de opleidingsvergoeding? Of alleen dat laatste?
Allebei denk ik. Het percentage schijnt 20% te zijn. Dat zou dus ruim 4 miljoen zijn voor Ajax ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_52554641
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Diegene die het daar voor het zeggen heeft moeten ze onder curatele stellen

Inderdaad, veel te laag zo'n bod voor zo'n klasse speler.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52554730
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 20:28 schreef BB-boy het volgende:
Kassa voor Ajax!
pi_52554952
Wil hem graag zien in La Liga. Wordt een aardige Hollandsche enclave opgebouwd.
pi_52555153
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Fides het volgende:
Ja, net weer het Barcelona van vGaal
pi_52557514
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:56 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ja, net weer het Barcelona van vGaal
Nee, want daar speelden meer dan 5 Nederlanders bij 1 club. Nu is het hoogste 3, van Real.
pi_52557726
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Nee, want daar speelden meer dan 5 Nederlanders bij 1 club. Nu is het hoogste 3, van Real.
Robben en Huntelaar komen er nog aan
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:12:29 #237
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_52559332
Als Van der Vaart gelijk heeft over die afspraak over topclubs die zich melden, dan begrijp ik zijn gedrag helemaal.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_52568546
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef Fides het volgende:
Ik zie hem ook graag naar Valencia gaan. Ik gun Van der Vaart zijn droomtransfer en voor Ajax zou het natuurlijk prachtig zijn. Ruim vier miljoen euro plus nog opleidingskosten.
pi_52568729
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Pizzakoppo het volgende: [..] Robben en Huntelaar komen er nog aan
Huntelaar in ieder geval niet, nav Slavia Praag. Real zal ook wel weten dat 4 goals tegen De Graafschap niet betekent dat je scoort in Spanje.
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik zie hem ook graag naar Valencia gaan. Ik gun Van der Vaart zijn droomtransfer en voor Ajax zou het natuurlijk prachtig zijn. Ruim vier miljoen euro plus nog opleidingskosten.
Ik zie hem ook graag komen, en mooi natuurlijk nog dat Ajax er nog wat aan over houdt. Is wel een soort speler dat we momenteel missen bij Valencia.
pi_52569388
Van der Vaart is een speler die elke club beter maakt. Zijn enige manco is dat hij zo vaak geblesseerd is. Maar het is en blijft een geweldige speler.
pi_52569482
Real had beter Van der Vaart kunnen halen dan Sneijder, ik vind van der Vaart mits fit een speler met nog meer klasse.
pi_52569613
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:59 schreef Blawh het volgende:
Real had beter Van der Vaart kunnen halen dan Sneijder, ik vind van der Vaart mits fit een speler met nog meer klasse.
Ik had ook liever gehad dat Real Rafael had gehaald, maar om een hele andere reden natuurlijk

Verder kan ik absoluut niet kiezen tussen Rafael en Wesley. Het zijn beiden geweldige spelers en voor beide spelers heb ik een zwak. Geweldige gasten zijn het ook. Echte Ajacieden die ook veel voor de supporters hebben gedaan. Lijkt me schitterend om ze tegen elkaar te zien spelen in La Liga.
pi_52570892
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik had ook liever gehad dat Real Rafael had gehaald, maar om een hele andere reden natuurlijk

Verder kan ik absoluut niet kiezen tussen Rafael en Wesley. Het zijn beiden geweldige spelers en voor beide spelers heb ik een zwak. Geweldige gasten zijn het ook. Echte Ajacieden die ook veel voor de supporters hebben gedaan. Lijkt me schitterend om ze tegen elkaar te zien spelen in La Liga.
Dat kan ik begrijpen ja. Maar ik vind Rafael technisch wat beter en ook heeft hij imo nog net wat meer inzicht. Neemt niet weg dat Sneijder ook een goede voetballer is, alleen vind ik dat hij soms teveel voor eigen succes gaat en teveel van afstand schiet. Natuurlijk is hij 2 benig en heeft hij een fantastisch schot, maar soms overdrijft hij het een beetje vind ik. Maar dat leren ze hem in Spanje denk ik wel af.

Feit is wel dat als Rafael en Wesley beiden in Spanje spelen ze zich alleen maar verder zullen ontwikkelen waardoor we een supermiddenveld kunnen hebben in Oranje met ook nog eens een Seedorf erbij.

Dan nog eens een van Persie voorin, dan moet er wat mogelijk zijn voor het Nederlans Elftal.
pi_52570969
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:36 schreef Blawh het volgende:

[..]

Feit is wel dat als Rafael en Wesley beiden in Spanje spelen ze zich alleen maar verder zullen ontwikkelen waardoor we een supermiddenveld kunnen hebben in Oranje met ook nog eens een Seedorf erbij.
En dan hebben we nog de jonkies Afellay, Aissatti, Schaars, De Zeeuw, Maduro, Drenthe. Qua middenveld hebben we een fantastisch potentieel waar we nog jaren van kunnen gaan genieten.
pi_52571049
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En dan hebben we nog de jonkies Afellay, Aissatti, Schaars, De Zeeuw, Maduro, Drenthe. Qua middenveld hebben we een fantastisch potentieel waar we nog jaren van kunnen gaan genieten.
Inderdaad, al is de kans ook aanwezig dat Aissatti voor Marroko gaat kiezen toch? Maar goed, zo hard is hij ook weer niet nodig als je Afellay, Sneijder en Van der Vaart hebt als creatieve middenvelders.

Nu nog hopen dat er snel een paar jongens zich gaan ontwikkelen tot hele goede verdedigers, dan zit het helemaal goed.

Verder vind ik dat in het rijtje ook nog wel Bruins past, wat een voetballer is dat.
En misschien nog in mindere mate een De Guzman.

Edit: Over leuke aanvallen gesproken tussen Van der Vaart, Van Persie en Sneijder.
http://www.youtube.com/watch?v=5_WcWz738M8
pi_52571225
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:40 schreef Blawh het volgende:

[..]

Inderdaad, al is de kans ook aanwezig dat Aissatti voor Marroko gaat kiezen toch? Maar goed, zo hard is hij ook weer niet nodig als je Afellay, Sneijder en Van der Vaart hebt als creatieve middenvelders.

Nu nog hopen dat er snel een paar jongens zich gaan ontwikkelen tot hele goede verdedigers, dan zit het helemaal goed.

Verder vind ik dat in het rijtje ook nog wel Bruins past, wat een voetballer is dat.
En misschien nog in mindere mate een De Guzman.
En nog een klassespits. Een soort Ruud, maar die gaat niet meer heel lang mee. Van Persie moet je niet gaan gebruiken als spits en Kuyt komt op een WK bv. (nog) te kort. En dan inderdaad een nieuwe Stam/De Boer. Donk misschien.

Van Real begrijp ik het ook nog steeds niet, Sneijder ipv Van Der Vaart. Voorlopig is Rafael nog een betere voetballer.
pi_52571261
Die combinatie Van Persie/ Van Der Vaart is inderdaad erg mooi daar, schot van Sneijder matig.
pi_52571287
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En nog een klassespits. Een soort Ruud, maar die gaat niet meer heel lang mee. Van Persie moet je niet gaan gebruiken als spits en Kuyt komt op een WK bv. (nog) te kort. En dan inderdaad een nieuwe Stam/De Boer. Donk misschien.

Van Real begrijp ik het ook nog steeds niet, Sneijder ipv Van Der Vaart. Voorlopig is Rafael nog een betere voetballer.
Zal hij voor mij altijd blijven, omdat Van der Vaart simpelweg meer pure klasse heeft. Jammer van die 2 jaar waarin zijn ontwikkeling een beetje is blijven steken, alhoewel dat hem misschien wel mentaal sterker heeft gemaakt.
pi_52571393
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:47 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zal hij voor mij altijd blijven, omdat Van der Vaart simpelweg meer pure klasse heeft. Jammer van die 2 jaar waarin zijn ontwikkeling een beetje is blijven steken, alhoewel dat hem misschien wel mentaal sterker heeft gemaakt.
Erg zonde inderdaad. Al is het ook goed geweest dat hij niet als hele jonge jongen naar een Real/ Barca/ Juve is vertrokken, ik denk dat ie hier meer aan gehad heeft.
pi_52571470
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Erg zonde inderdaad. Al is het ook goed geweest dat hij niet als hele jonge jongen naar een Real/ Barca/ Juve is vertrokken, ik denk dat ie hier meer aan gehad heeft.
Zeker weten. Ten eerste heeft hij ook tegenslag meegemaakt waardoor die mentaal sterker is geworden en zich niet gek laat maken door randzaken buiten het veld zoals nu die hele media die over hem heen valt. Bovendien is hij in Duitsland ook fysiek wel wat sterker geworden en heeft hij kennis gemaakt met een andere speelstijl waardoor hij nu in meerdere systemen snel uit de voeten kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')