Toen nog niet. Maar nu Valencia met een goed bod gekomen is, en HSV niet eens een dialoog aangaat terwijl men weet wat de speler wil.... Ik zie dit niet meer goedkomen bij HSVquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:03 schreef knnth het volgende:
Ach zo ongemotiveerd speelde Rafael niet afgelopen weekend. Hij had ook de kantjes ervan af kunnen lopen omdat hij toch wel weg wil.
Waarom achterlijke Duitsers? Die Duitsers willen niet weer een rampjaar zoals vorig jaar meemaken en verkopen daarom zeker niet zo laat (de competitie is in Duitsland ook al begonnen) hun beste speler. Bovendien waarom zou HSV hem verkopen voor 22 miljoen terwijl Sneijder weg is gegaan voor 27 miljoen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:00 schreef ShaoliN het volgende:
Achterlijke Duitsers. Ze slaan een prima bod af, en zitten nu met een niet gemotiveerde speler.![]()
geil?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:13 schreef BonJovi het volgende:
Ik vind het trouwens hoe hij juicht als hij een doelpunt heeft gescoord
Hoezo? Wat moet HSV er mee?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee zeggen tegen 20 miljoen euro. Als je er over nadenkt is het absurd.
Kapitaal moet op het veld staan en iedereen ziet dat HSV zonder van der Vaart zeker 20% minder is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:17 schreef tong80 het volgende:
Nee zeggen tegen 20 miljoen euro. Als je er over nadenkt is het absurd.
Dat dus. Net zoals 27 miljoen voor Sneijder en 13 miljoen voor Drenthe veel te veel is. Maar als je dan kijkt naar hoe het met de rest van de prijzen zit, klopt dat van Sneijder wel redelijk. Dat is toch gewoon absurd. 27 miljoen voor een voetballer van begin 20.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef tong80 het volgende:
Het gaat mij niet om de kwaliteit van van der Vaart. Het gaat mij om het bedrag. We hebben het over 20 miljoen euro alsof het niks is. Bijna 50 miljoen gulden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |