quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:19 schreef Luuksor het volgende:Waarom ga je dan naar de film? Het is sowieso geen film om heen te gaan zonder 1 en 2 gezien te hebben (sterker nog ,ik heb ze de dag van tevoren nog even gekeken). En als je 1 of 2 dingen niet snapt okee, maar die gast snapte gewoon de hele film niet.. Dan vind ik het beantwoorden van zn vragen overbodig..
Goed, ik merk toch op dat meer dan 50% van de mensen de film onlogisch en te snel vonden verlopen, misschien ben ik niet "fan" genoeg dat ik me er niet perfect in kan verplaatsen, maargoed dat is ook niet voorbehouden aan mij.
Ik vond hem vermakelijk, maar geen spannende Arrr Arrr piratenfilm meer, maar een romantische actie comedy.. terwijl ik in deel 1 best vaak op het puntje van mijn stoel zat en het spannend vond omdat de karakters zo lekker duister overkomen, 1 van de mooiste scenes uit deel 1 vind ik het moment waar Ms. Turner
![]()
aan boord van de Black Pearl komt.. prachtig gedaan, zo'n grote boze Neger en een evil barossa.
Nog steeds snap ik de verhouding van TIa Dalma niet met Barossa
-Wat is hun relatie?
-Waarom eerst normaal behandelen en dan haar gevangen zetten? Ze kregen ruzie maar die was opgelost na een dreigement wat ik ook al niet begreep
![]()
)
-WTF waarom in godsnaam als regisseur die verwarring in een film brengen nog vaag gedaan ook dat die Sao Feng denkt dat Elisabeth die Calippo is.. Thank you Scriptwriter
Ook is het mij onduidelijk waarom ineens die Norrington vol terug is, Hij was namelijk dronken en in principe een Piraat.... en ja hoor voila in no time heeft ie weer een schip
Ook de pa van elisabeth is zelfs zonder een scene dood.. oke mate.. je speelt in 3 films een best redelijke rol en ineens zien we hem in een bootje voorbij komen
zwak
ook het onrealisme dat de hele triology gewoon verneukt tesamen met die knetter irritante hypokriete onnodige plotwendingen maakten het een tegenvaller..
Als ik die plotwendingen wil zien koop ik wel een kaartje voor Basis instinct, voor de prijs van die film kan ik zelfs een vliegticket kopen in Polen , de film zien, slapen in het Hilton en terug zijn met 3 euro 50 over.
Ook Davy Jones.. 1 van de meest geweldige karakters is gewoon belachelijk gemaakt.. Er stonden 2 Kanonnen gericht @ het hart van dit monster, deze gruwelijke barbaar die de onderwereld fleste door niet te doen wat hem opgedragen was
![]()
.. machteloos door 2 kanonnentjes met die irritante niet grappige kutclowns die jaja! (GRAPPIG MAN ) ook het schip bewaakten ( interceptor..dauntless ? weet het zo niet ) in Deel 1. whaha
![]()
..... Nee
Davy jones had gewoon die kist kunnen pakken toen hij steeds zo dichtbij kwam, en die kanonballen incasseren.. dood kan ie toch niet
Het was gewoon niet realistisch genoeg..
Een gevecht in een Maelstrom ( Lijkt nogal op een oud Nederlands woord.. word nog steeds gebruikt in het Engels..grappig .. Maalstroom ) vecht Jack met Davy op de top van een Mast..als ik dat schip zie kantelen en springen moeten die masten helemaal alle kanten op gaan, daar blijf je niet met je krabbepootje op staan en vechten. ik had vallen, uitglijden, cliffhangers verwacht in die scene, geen zorro ).
Ook dat eeuwige gezeik met de Royal navy en trading company's blabla.. had de Neederlandsche vloot gepakt, en liet daar de personages in terugkomen ofzo... Het leek een beetje op the A-team die achtervold werden door de Kolonel en ondertussen grappen uit halen en erop los knallen..
Multiple Jacks.. waar was die scene in GODSNAAM voor nodig, jack werd compleet verneukt.. het was helemaal geen woeste, rebellerige grappige piraat meer, maar een grappige vent die graag zeilde.
Hmm , ik vond bij deel 1 en deel 2 erg veel herrineringen die ik als jonge tiener had opgedaan bij het spelen van Monkey Island ( jaja die cannibalen
![]()
Ik denk dat ik er teveel van had verwacht. Ik zeg bij al dit commentaar wel, ik heb me enorm vermaakt.. en de special effects, niets op aan te merken.. ik kijk misschien ook wel over foutjes heen maar die stoorden me dan niet. Bij deel 1, en ook bij deel 2 werd ik echt meegenomen op de carribean... maar hier bleef ik gewoon in mijn bioscoopstoel naast een veel te dikke man die stonk
Goed, dit is dan mijn mening, er zullen het vast heel erg veel met mij oneens zijn.. maar dat maakt mij niet uit. Hij was vermakelijk, alleen jammer
![]()
niet wat ik had verwacht.. ik wilde Piraten, Kanonnen, Scheepgevechten, Jungles, Doodskoppen, zwarte piratenvlaggen en zwaardgevechten zien met een steeds maar dreigende sfeer op een missie..
[ Bericht 1% gewijzigd door Pumatje op 25-05-2007 22:02:13 ]