graag gedaan, en doegquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:00 schreef Sehnsucht het volgende:
maar goed, ik ga ook split. bedankt voor de gezelligheid weer mensen
LAME!!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jongens, het wordt me allemaal te veel!Jullie moeten weten dat er een verschil zit tussen plagen/ een dolletje maken en iemand gewoon helemaal kapot maken/ de grond in stampen.
Ik had dit echt niet verwacht van jullie! Ik dacht dat we een hechte community waren waar lief en leed werd gedeeld en dat dit ook onderling zou blijven.
Ik heb daarom besloten om deze week hier niet meer te komen, en me volledig te richten op het maken van nieuwe (internet)vrienden.
![]()
Lekker puh!
Fijne dagen toegewenst,
Cuckoo
Houniet, massolsquote:
ik ook..quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:09 schreef Goover het volgende:
Nooit door gehad dat mensen elkaar hier pesten/de grond in stampen/weg jagen etc... En dat meen ik wel..
Ik de 22ste ongeveer...quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:10 schreef Goover het volgende:
20 juni ben ik klaar btw![]()
![]()
nog 4 weken precies
![]()
![]()
ben liever met het warme weer vrij dan in februari en maartquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:09 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ja, hele zomer stage lopenhad vakantie in februari en maart
Tot ooit..quote:
En hoe gestookt, het vuurtje gaat nooit uit hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:12 schreef Damzkieee het volgende:
Dr wordt hier niet gepest, hooguit gestookt
Boeiend
ik probeer vandaag mijn scriptie af te maken, zodat ik nog net op tijd ben voor de uiterlijke inleverdatum, zodat ik nog ff een concept hiervan in kan leveren, zodat mijn begeleider en docent het kunnen controleren en verbeterpunten aan kunnen gevenquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
![]()
Cuckoo tot vanavond
Alle anderen tot morgen, fijne CL finale en rustig aan
Tot vanavond!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga ervandoor![]()
![]()
Cuckoo tot vanavond
Alle anderen tot morgen, fijne CL finale en rustig aan
Dat is bij mij al gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik probeer vandaag mijn scriptie af te maken, zodat ik nog net op tijd ben voor de uiterlijke inleverdatum, zodat ik nog ff een concept hiervan in kan leveren, zodat mijn begeleider en docent het kunnen controleren en verbeterpunten aan kunnen geven![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:14 schreef denB het volgende:
[..]
Dat is bij mij al gedaan
Heb net mijn verslagen opgestuurd naar een docent die het controleerd ^^
Ik doe ICT, zoveel hoefde ik niet te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben nu met de samenvatting bezig
en daarna wil ik mijn conclusie nog wat uitbreiden en mijn aanbevelingen moeten ik dan ook nog ff maken. maar dat ga ik niet meer redden vandaag denk ik, dus vanavond nog maar ff doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |