quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
5 bedoel ik dus
shift vergeten in te houden![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Ook even eten trouwens. biefstuk met frietjes en een halve liter voor minder dan ř euro
Jongens, het wordt me allemaal te veel!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
Zelfs met 100% vrienden kun je dit verwachten, hè Cuckoo
HEBBEN !quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
Ook even eten trouwens. biefstuk met frietjes en een halve liter voor minder dan ř euro
dan ben je pas in september klaar of wa?quote:
ook lekkahquote:
wft bbq 9biefstuk0quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jongens, het wordt me allemaal te veel!Jullie moeten weten dat er een verschil zit tussen plagen/ een dolletje maken en iemand gewoon helemaal kapot maken/ de grond in stampen.
Ik had dit echt niet verwacht van jullie! Ik dacht dat we een hechte community waren waar lief en leed werd gedeeld en dat dit ook onderling zou blijven.
Ik heb daarom besloten om deze week hier niet meer te komen, en me volledig te richten op het maken van nieuwe (internet)vrienden.
![]()
Lekker puh!
Fijne dagen toegewenst,
Cuckoo
Krijgen we nog een afschijt feestje?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Jongens, het wordt me allemaal te veel!Jullie moeten weten dat er een verschil zit tussen plagen/ een dolletje maken en iemand gewoon helemaal kapot maken/ de grond in stampen.
Ik had dit echt niet verwacht van jullie! Ik dacht dat we een hechte community waren waar lief en leed werd gedeeld en dat dit ook onderling zou blijven.
Ik heb daarom besloten om deze week hier niet meer te komen, en me volledig te richten op het maken van nieuwe (internet)vrienden.
![]()
Lekker puh!
Fijne dagen toegewenst,
Cuckoo
en je denkt dat ik dat gelezen heb? maar iig fijne dagenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Lekker puh!
Fijne dagen toegewenst,
Cuckoo
12 uur dusquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kom maar hier heen. is maar yo§n +ě uur met de bus
En daar moet ik uit komen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
kom maar hier heen. is maar yo§n +ě uur met de bus
2,50 voor schnitzel, gebakken aardappelen en saus. 2 euro voor halve liter bierquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:04 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
![]()
Lekker puh!
Fijne dagen toegewenst,
Cuckoo
quote:
ja, hele zomer stage lopenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan ben je pas in september klaar of wa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |