leuk dat je het vraagtquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en morgen ook nog mooi weer en dan moet ik ook weer hele dag binnen zijn
Maar hoe is het met jou?
Niet toch?quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
leuk dat je het vraagt
met mij alles wel goed, vanavond nieuwe digitale camera halen bij de Media Markt, daarna CL-finale kijken, morgen alweer de laatste dag van de week en vrijdagmorgen gesprek over mijn baan![]()
wil hem niet ruilen, ik wil geld terug, en dat kan volgens de wet pas als hij naar 3 keer weggeweest te zijn voor reparatie nog steeds niet doet... en dat is nu dus het geval! en hij is dus gekocht in Enschedequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook eens gebeld naar de Mediamarkt in Rijswijk of ik een product dat ik Rotterdam had gekocht kon ruilen.. het kon gewoon
eh jewel, anders heb ik wat gemistquote:
dacht het wel, want het is dit weekend weer Formule 1, dus ben hele dag binnen. Dus zal het wel weer mooi weer zijnquote:
Check:quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
eh jewel, anders heb ik wat gemist [afbeelding]
oeh, en wat moet je allemaal doen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef Sok41 het volgende:
Har ik heb einduhhhlijk een leuk projectje van stage
Een tankstation voorzien van beveiliging, vrij cool imo.. xD
dan moet je ff naar Enschede. Dat is toch niet zover van jou vandaan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wil hem niet ruilen, ik wil geld terug, en dat kan volgens de wet pas als hij naar 3 keer weggeweest te zijn voor reparatie nog steeds niet doet... en dat is nu dus het geval! en hij is dus gekocht in Enschede
was één niet voldoendequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Casual-T het volgende:
Binnenkort heeft Rotterdam 3x mediamarkt..![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Check:
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Beidequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vanavond ook maar CL kijken en niet gaan sporten
![]()
ik ga ook naar Enschede... maar er werd gezegd dat Hengelo tot 21.00 open is (Service in Enschede tot 18.00 en winkel tot 19.00) dus daar ging het even overquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je ff naar Enschede. Dat is toch niet zover van jou vandaan?
Misschien een plaatselijke opklaring in Gelderland ergensquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] dan let ik weer niet op![]()
Grafweer dus!quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
[afbeelding] dan let ik weer niet op![]()
Pleinquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga ook naar Enschede... maar er werd gezegd dat Hengelo tot 21.00 open is (Service in Enschede tot 18.00 en winkel tot 19.00) dus daar ging het even over
Plaatstelijk op de milimeter na denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien een plaatselijke opklaring in Gelderland ergens
maakt volgens mij weinig uit qua afstand ofzo, maar puur omdat hij gekocht is in Enschede en hij daar al 3 keer gebracht is voor reparatie, ga ik daar heenquote:
ik ookquote:
waar nog meer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:40 schreef Casual-T het volgende:
Binnenkort heeft Rotterdam 3x mediamarkt..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |