Dus nu is het aantal incidenten de maat. Wellicht dat we dan Zuid-Spanje er dan bij moeten halen. Is het dan gerechtvaardigd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, want het aantal voetbalincidenten is zeer vergelijkbaar met het aantal marokkanenincidenten in NL....![]()
![]()
Nee, autochtoontjes gaan de cel in, kansentuig krijgt een enkeltje Rif. Raad eens wie er beter af is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef Mutant01 het volgende:
Dus de import krijgt volgens jou dezelfde behandeling als de andere autochtoontjes PJO?
Omdat je evengoed oordeelt over andere meningen nietwaar? Ben je bang om Aaah af te vallen? Je beantwoord mijn vraag namelijk keer op keer niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef damian5700 het volgende:
[..]
[..]
Dit als mijn opvatting suggereren, evenmin.
En wat is precies de reden om een opvatting te hebben over Aah's gedachtegang? Ik zou niet weten waarom ik daar een oordeel over zou moeten hebben.
Waarom moet Zuid-Spanje erbij worden gehaald. We hebben het over een marokkanenprobleem in NL. JIJ maakt de vergelijking met hooligans in Frankrijk, niet IK.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus nu is het aantal incidenten de maat. Wellicht dat we dan Zuid-Spanje er dan bij moeten halen. Is het dan gerechtvaardigd?
Oh, daar gaat het je om, ze moeten jou aanhangen? Jouw onvoorwaardelijke steun aan dat krapuul?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je evengoed oordeelt over andere meningen nietwaar? Ben je bang om Aaah af te vallen? Je beantwoord mijn vraag namelijk keer op keer niet.
Dat is niet in lijn met de mening van Aaah die stelt dat net als de mocro's het Nederlands tuig weggestraalt moet worden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, autochtoontjes gaan de cel in, kansentuig krijgt een enkeltje Rif. Raad eens wie er beter af is?
We hebben het over Marokkaanse hooligans Aaah. Dan is de vergelijking met andere hooligans snel gemaakt nietwaar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom moet Zuid-Spanje erbij worden gehaald. We hebben het over een marokkanenprobleem in NL. JIJ maakt de vergelijking met hooligans in Frankrijk, niet IK.
Precies. We hebben hier een grote groep tuig die zichzelf als import beschouwd, en dit land haat. Niet verder geld aan verspillen, maar uitzetten. Klaar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Waarom moet Zuid-Spanje erbij worden gehaald. We hebben het over een marokkanenprobleem in NL. JIJ maakt de vergelijking met hooligans in Frankrijk, niet IK.
Kan je dat misschien aantonen of onderbouwen? Of is dit weer uit je duim gezogen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, daar gaat het je om, ze moeten jou aanhangen? Jouw onvoorwaardelijke steun aan dat krapuul?
Ik vind enkel dat Marokkanen geen ras zijn. Racisme bekt lekker, maar in de meeste gevallen wordt het gebruikt als synoniem voor discriminatie.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:05 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Een volk of bevolkingsgroep of etnici om het zo te stellen discrimineren staat gelijk aan racisme. Je discrimineert iemand vanwege zijn geboorte. Of vind je deze vorm van discriminatie moreel superieur t.o.v iemand discrimineren vanwege zijn of haar huidskleur?
Kan je die groep definieren?quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. We hebben hier een grote groep tuig die zichzelf als import beschouwd, en dit land haat. Niet verder geld aan verspillen, maar uitzetten. Klaar.
Ik heb zijn model laser niet... ik heb slechts cellen en vliegtuigen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dat is niet in lijn met de mening van Aaah die stelt dat net als de mocro's het Nederlands tuig weggestraalt moet worden.
Ik denk niet eens dat het hooligans waren, maar gesubsidieerde kansarmen die zo'n recht hadden op een gratis wedstrijdje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We hebben het over Marokkaanse hooligans Aaah. Dan is de vergelijking met andere hooligans snel gemaakt nietwaar?
En daarmee is er een verschil, ondanks het laser-gebeuren pleit Aaah in zijn stuk namelijk wel voor eenzelfde behandeling van tuig. Allebei de "straal".quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik heb zijn model laser niet... ik heb slechts cellen en vliegtuigen.
Daar komt het wel op neer. In plaats van te komen met maatregelen, val je de boodschapper aan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:11 schreef Mutant01 het volgende:
Je valt anderen aan omdat ze mij niet durven af te vallen? Lul niet zo slap als een kat in het nauw.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je dat misschien aantonen of onderbouwen? Of is dit weer uit je duim gezogen?
Volgens mij noem je ze dan alsnog hooligans op het moment dat ze zo tekeer gaan, maargoed.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het hooligans waren, maar gesubsidieerde kansarmen die zo'n recht hadden op een gratis wedstrijdje.
Je begint al met woorden in mijn mond te leggen en verwacht vervolgens dat ik in jouw gedachtegang meega.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat je evengoed oordeelt over andere meningen nietwaar? Ben je bang om Aaah af te vallen? Je beantwoord mijn vraag namelijk keer op keer niet.
Lui die massaal fluiten bij het Wilhelmus, om te beginnen. Maar wat wil jij doen om dit aan te pakken? Je neemt het alleen maar voor ze op.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:11 schreef Mutant01 het volgende:
Kan je die groep definieren?
Ik val niemand aan? Of is het stellen van een vraag al gelijk aan "het aanvallen van een ander". Het is nogal raar dat iemand na 3 keer dezelfde vraag te hebben gesteld niet antwoord en er telkens omheen lult (@ damian dus). Het is nog altijd een discussie-forum.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je valt anderen aan omdat ze mij niet durven af te vallen? Lul niet zo slap als een kat in het nauw.
Ik heb je helemaal niets in je mond lopen leggen, wellicht moet je eens gewoon de post goed lezen en niet zo snel in je slachtofferrol kruipen. Ik vroeg je als eerste iets, zolang je die niet beantwoord kan je lang wachten op een antwoord van mijn kant.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:14 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Je begint al met woorden in mijn mond te leggen en verwacht vervolgens dat ik in jouw gedachtegang meega.
Het lijkt me voor jou verstandig als je die verwachting bijstelt.
En geef jij eens antwoord op mijn vraag, want dat doe je (net als ik) al twee keer niet.
Een discussieforum waarbij jij niet de kaders bepaalt, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik val niemand aan? Of is het stellen van een vraag al gelijk aan "het aanvallen van een ander". Het is nogal raar dat iemand na 3 keer dezelfde vraag te hebben gesteld niet antwoord en er telkens omheen lult (@ damian dus). Het is nog altijd een discussie-forum.
Ja, maar je stelt daarbij of hij misschien mij niet af durft te vallen. Een flauwe discussietechniek.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik val niemand aan? Of is het stellen van een vraag al gelijk aan "het aanvallen van een ander". Het is nogal raar dat iemand na 3 keer dezelfde vraag te hebben gesteld niet antwoord en er telkens omheen lult (@ damian dus). Het is nog altijd een discussie-forum.
Moet je eens in zo'n land doen, dan pakken ze je op voor landsverraad.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Lui die massaal fluiten bij het Wilhelmus, om te beginnen. Maar wat wil jij doen om dit aan te pakken? Je neemt het alleen maar voor ze op.
Het zijn relschoppers/vandalen en als dat in een voetbalgerelateerde omgeving gebeurd heten het hooligans.quote:Op donderdag 24 mei 2007 00:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat het hooligans waren, maar gesubsidieerde kansarmen die zo'n recht hadden op een gratis wedstrijdje.
Of ze nou verder iets met voetbal hebben of niet. Het zijn gewoon vandalen en relschoppers, dat is inderdaad 'kansloos' gedrag, maar heeft wat mij betreft niets met kansarm te maken.quote:hoo·li·gan (de ~ (m.), ~s)
1 vandaal bij voetbalwedstrijden => voetbalvandaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |