Doet me denken aan dit:quote:PVV wil stadionverbod voor Marokkanen
DEN HAAG (ANP) - De Partij voor de Vrijheid (PVV) vindt dat er de komende jaren geen Marokkaanse toeschouwers meer in voetbalstadions mogen zijn als daar wedstrijden tegen Marokkaanse ploegen worden gespeeld. Het stadionverbod moet vijf jaar duren.
De PVV stelde dat woensdag naar aanleiding van het wangedrag van Marokkaanse fans in het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko dinsdag in het stadion van Willem II in Tilburg. De fractie heeft de ministers Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) en Ernst Hirsch Ballin (Justitie) inmiddels schriftelijk om opheldering gevraagd.
De PVV wil onder meer weten hoe het kan dat na eerdere ongeregeldheden in Utrecht, Arnhem, Kerkrade en Amsterdam met Marokkaanse supporters de politie kennelijk niet voldoende aanwezig was om de rellen in Tilburg in goede banen te leiden. Als er geen stadionverbod voor Marokkaanse supporters komt, wil de PVV op z'n minst dat wedstrijden tegen Marokkaanse voetbalploegen vijf jaar worden verboden.
De relschoppers die nu zijn aangehouden, verdienen volgens de PVV een langdurige straf. Voordat ze die uitzitten, zouden ze eerst enkele voetbalstadions moeten schoonmaken ,,en daartoe hun tandenborstel'' moeten meenemen. Ter Horst zelf wilde woensdagochtend nog niet reageren op de ongeregeldheden in Tilburg. Ze zal zich eerst door burgemeester Ruud Vreeman laten inlichten over de gebeurtenissen, zo zei haar woordvoerder.
Niet elke Marokkaan is gewelddadig. Bovendien zet Wilders nu de bijl aan de wortel van het legaliteitsbeginsel: je bent kennelijk al schuldig voordat je iets gedaan hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef ruud.nl het volgende:
Met als verschil dat die negers niets te verwijten viel en die maokkaantjes het zelf veroorzaken.![]()
Precies de kern.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Niet elke Marokkaan is gewelddadig. Bovendien zet Wilders nu de bijl aan de wortel van het legaliteitsbeginsel: je bent kennelijk al schuldig voordat je iets gedaan hebt.
Ik zou wel eens zien wat er gebeurt als een politicus gaat pleiten dat elke Hagenaas nooit meer het stadion mag inkomen. Dan staat de wereld op z'n kop.
Toch wel, het lukt de negers niet om complexe zaken te bewerkstelligen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:07 schreef ruud.nl het volgende:
Met als verschil dat die negers niets te verwijten viel en die maokkaantjes het zelf veroorzaken.![]()
Heb je gelijk in. Populistisch geschreeuw achteraf nu ineens van de PVVquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:10 schreef Heerlijkheid het volgende:
Wat gewoon het meest walgelijke is, is dat er helemaal geen voetbalwedstrijden meer worden gespeeld tegen Marokkaanse teams in de komende 5 jaar. De KNVB is prima in staat op dit zelf op te lossen, maar de PVV moet zonodig weer scoren met die racistische onzin.
Je vergeet vrouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Als iedereen met een 'potentieel hooliganuiterlijk' dan ook een preventief stadionverbod opgelegd krijgt ben ik het compleet met Geertje eens. Kale mannen, mannen met tattoo's, mannen met foute kledingmerken, luidruchtige mannen, mannen in het algemeen, allemaal bij voorbaat een stadionverbod![]()
Vrouwen slaan elkaar meestal de hersens niet in, die trekken alleen aan haren...quote:
Wilders' partij is weer aandachtsgeil. Wat mij betreft mogen er 15 jaar geen wedstrijden meer gespeeld worden tegen Marokko in Nederland. Dan zijn die relpubers van nu al te oud om te rellen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Populistisch geschreeuw achteraf nu ineens van de PVV
Vrouw zijn is geen uiterlijk kenmerk van een potentiele relschopper. Mannen hebben het er zelf naar gemaakt, laat de goede maar lekker onder de slechten lijden.quote:
Ja dan kan de volgende generatie het ambacht overnemen van hun oudere meestersquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:21 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Wilders' partij is weer aandachtsgeil. Wat mij betreft mogen er 15 jaar geen wedstrijden meer gespeeld worden tegen Marokko in Nederland. Dan zijn die relpubers van nu al te oud om te rellen.
Wat mij betreft moet er een MA-NL wedstrijd komen in Marokko. Kijk dan maar eens of er iets gesloopt wordt. (Als dat gebeurt verdwijnen er hele supportersvakken de cel in) De mensen die gisteren het stadion hebben gesloopt zijn niet gegaan voor het voetbal. Ze zijn daar heengegaan om hun machogedrag te laten zien. Dit waren typisch het soort marokkanen dat je ook vaak mensen ziet lastig vallen op straat.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:11 schreef M3R3L het volgende:
[..]
Toch wel, het lukt de negers niet om complexe zaken te bewerkstelligen.
Het mag dan ook geen wonder zijn dat Afrika na bijna 3,4 biljoen euro aan directe donaties van het Westen in de laatste 30 jaar nog steeds om voedsel, gelijkheid, respect, etc zit te krijsen. Ze zijn goed in fysieke prestaties, maar voor de rest valt ze wel veel te verwijten.
En je wint er makkelijk stemmen mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef renz0r het volgende:
Ik vind het begrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |