na 5 keer proberen is mijn PB 2:43. 71.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef Heintje het volgende:
Dan zal ik vanavond wel ergens tussen de 2:40 en 2:45 uit komen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef existenz het volgende:
De mensen die hem te arcade vinden moeten eens wat vaker van de snelweg af gaan
Ja tuurlijk want daar kun je wel afremmen in de luchtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef existenz het volgende:
De mensen die hem te arcade vinden moeten eens wat vaker van de snelweg af gaan
ík geloof je ook wel als je het gewoon typt hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk want daar kun je wel afremmen in de lucht![]()
![]()
Ondanks dat het arcade is vind ik het wel gaaf ik moet er ook niet aan denken een ultra realistisch rally spel, het gaat bij mij bij rally vooral om fun.
Tijdelijk wr
[afbeelding]
kan zeker nog 2 seconden af, ik denk dat ik rond de 1:03 - 1:04 uit kan komen.
idd ja, ik kijk wel is dat rally report ofzo, en die auto's hebben echt onwijs veel grip, toch voelt het in de game nog wel wat makkelijker aan, maar idd ja, die bakken hebben tonnen gripquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of mensen hier weleens het WRC kijken, maar het gedrag van de auto's wat grip/remmen/slippen betreft is toch vrij realistisch
Als je gewoon eens vol remt vlak voor een bocht, dan glijd je gewoon de rotswand in hoor. Ik denk ook dat het in de full game vrij lastig wordt als je op zn moeilijkst gaat rijden. Op amateur kan je de race al verneuken met 1 crash.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:20 schreef clouddy het volgende:
[..]
idd ja, ik kijk wel is dat rally report ofzo, en die auto's hebben echt onwijs veel grip, toch voelt het in de game nog wel wat makkelijker aan, maar idd ja, die bakken hebben tonnen grip
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:14 schreef -Bigguy- het volgende:
onderschat nooit een Fiat Panda!![]()
Ik zag ooit een monstertruck die probeerde over een Fiat Panda heen te rijden, maar toen....
was de Fiat helemaal plattig![]()
1 per rally dus he, van elke land is de super special op zo'n baan, en eigenlijk is dat alleen gemaakt om het publiek te vermaken, al telt de uitslag wel mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef existenz het volgende:
Dat circuit zit er maar 1 van in. Dat is altijd seizoensafsluiter namelijk. En soms wordt Rally of the Champions daarop gereden dacht ik.
Oke op die manier dus ik wacht het maar even af dan wat er allemaal precies in komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
1 per rally dus he, van elke land is de super special op zo'n baan, en eigenlijk is dat alleen gemaakt om het publiek te vermaken, al telt de uitslag wel mee.
Maar er is inderdaad geen heel kampioenschap met alleen maar van dit soort dingen.
Ik dacht dat het grootste deel van het spel gewoon de zogenaamde "van A naar B" races zijn, en dan op allerlei banen in verschillende landen, modder, gravel, asfalt, sneeuw noem maar op.
Dat is niet het geval bij WRC.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
1 per rally dus he, van elke land is de super special op zo'n baan, en eigenlijk is dat alleen gemaakt om het publiek te vermaken, al telt de uitslag wel mee.
Maar er is inderdaad geen heel kampioenschap met alleen maar van dit soort dingen.
Ik dacht dat het grootste deel van het spel gewoon de zogenaamde "van A naar B" races zijn, en dan op allerlei banen in verschillende landen, modder, gravel, asfalt, sneeuw noem maar op.
Ik had die foto gemaakt voor mijn zwager, die liep mij de hele tijd te narren dat hij 0.2 sec sneller was met forza dus vandaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
ík geloof je ook wel als je het gewoon typt hoor![]()
hmm dan was CMR 4 nogal nep, want daar had je toch echt iets van 8 van die banen...quote:
Hmm nog even gechecked, want ik volg WRC maar half eigenlijk (of zelfs minder), maar tegenwoordig lijken ze idd vaker die super specials te doen...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
hmm dan was CMR 4 nogal nep, want daar had je toch echt iets van 8 van die banen...![]()
zijn we daar ook weer uitquote:Op zondag 27 mei 2007 01:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Hmm nog even gechecked, want ik volg WRC maar half eigenlijk (of zelfs minder), maar tegenwoordig lijken ze idd vaker die super specials te doen...
Nah, nu welquote:Op maandag 28 mei 2007 18:44 schreef clouddy het volgende:
Het ZOU moeten werken hoor...
nou het werkt niet
Er wordt wel mooi bijgehouden hoevaak je over de kop gaat. Maar voor je een beetje een rol hebt gestart dan sta je alweer op de baan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef ach het volgende:
Jammer dat je niet lekker naast de baan kan crossen maar dat je terug op de baan wordt gezet. zo kan je niet het ravijn in crashen
Toptijden rijden kan ik toch niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef clouddy het volgende:
ach, wanneer er echt toptijden zijn en het om de details gaat wil je niet in het ravijn liggen
Was het eerst niet zo dat je tussen twee stages wel dingen kon repareren. Maar als je echt flinke schade had dat je dan niet alles kon repareren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef -Bigguy- het volgende:
Als je in de eerste stage al een keer flink crasht, dan maakt het niet zoveel uit hoeveel tijd je daarmee verliest, want de 2de stage ga je door met dezelfde auto, plus je schade![]()
Dus vanaf een bepaalde moeilijkheidsgraad ga je het waarschijnlijk hebben dat je met gehavende auto's moet starten. Auto's die vanaf de start al naar links trekken enzo.
Wel is het dan te hopen dat je online tussen 2 stages niet opeens wel kan repairen ofzo
Je kan repareren om het x aantal stages, ik dacht 2 of 3, en dan inderdaad binnen een half uur ofzo. Alles kostte minuten en je moest het belangrijkste doen. En pas bij een nieuwe rally kreeg je weer een verse auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Was het eerst niet zo dat je tussen twee stages wel dingen kon repareren. Maar als je echt flinke schade had dat je dan niet alles kon repareren.
Dat je een uur de tijd had en dat een simpele reparatie al gouw een kwartier koste...
Dat is denk bij iedereen met een beetje normale agendaquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:47 schreef clouddy het volgende:
15 juni is een datum die zeker in mijn agenda komt
das ook echt gewoon friggin snel, echt niet te doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Leonos het volgende:
Dat wereldrecord met dat uphill gedoe lukt me maar niet
waar baseer je die uitspraak op?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
echt heel mooi, maar de physics zijn niet helemaal "je van het"
op ervaring met de demo....quote:
ja dat snapte ik, maar noem een voorbeeld ofzo, dan snappen we wat je bedoeldquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
op ervaring met de demo....
die wagens reageren naar mijn mening niet zoals ze zouden moeten...
ik verwacht hier ook geen forza 2, maar iets beter had wel gemogen
Je hebt gas, rem en je kan sturen. Wat verwacht je nog meer?quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
op ervaring met de demo....
die wagens reageren naar mijn mening niet zoals ze zouden moeten...
ik verwacht hier ook geen forza 2, maar iets beter had wel gemogen
Nou ik had bijvoorbeeld verwacht dat je niet in de lucht zou kunnen remmen, ook had ik verwacht dat het remmen op gravel of zand anders zou zijn dan op asfalt. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel grip hebt in de demo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:36 schreef Heintje het volgende:
[..]
Je hebt gas, rem en je kan sturen. Wat verwacht je nog meer?
Remmen in de lucht is idd een beetje een onrealistische feature.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ik had bijvoorbeeld verwacht dat je niet in de lucht zou kunnen remmen, ook had ik verwacht dat het remmen op gravel of zand anders zou zijn dan op asfalt. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel grip hebt in de demo.
Oud wijf.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef ach het volgende:
De enige manier waarop me het lukt is door hard te remmen en langzaam door de bocht te gaan![]()
Damn wat is de techniek ver gekomen vandaag de dag dat je zelfs in de lucht nog bakken met grip hebt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ik had bijvoorbeeld verwacht dat je niet in de lucht zou kunnen remmen, ook had ik verwacht dat het remmen op gravel of zand anders zou zijn dan op asfalt. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel grip hebt in de demo.
Nee joh, de luchtweerstand is toe genomen door alle vervuiling...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 14:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Damn wat is de techniek ver gekomen vandaag de dag dat je zelfs in de lucht nog bakken met grip hebt.
Vol de bocht in duiken, er vlak voor alleen ff gas los of zachtjes remmen om m te laten glijdenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 13:59 schreef cheqy het volgende:
[..]
Oud wijf.![]()
Geintje, ik ben ook nog steeds zoekende hoe ik het best de bocht in kan gaan.
een haakse bocht als in een haarspeld, of in 90 graden? want handrem is echt alleen voor haarspelden handigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het net ook even geprobeerd.
Haakse bocht op een zandpad.
Ideaal voor een handrem bochtje dus.
Ik had alleen bijna mijn auto in de sloot liggen.
Toch nog een beetje oefenen dus.
90 graden. Maar ik vond het gewoon leuk om de handrem te gebruiken. Maar daardoor stuurde ik idd iets te scherp.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
een haakse bocht als in een haarspeld, of in 90 graden? want handrem is echt alleen voor haarspelden handig
sowieso van binnen kijken, van buiten is inderdaad niet te doen, en dan gewoon dat ding goed vasthouden, en kleine bewegingen maken , makkiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef Heintje het volgende:
Ik heb net heel even de demo van Dirt nog een keer gespeeld, alleen dan met mijn stuurtje.
Maar dat is echt onmogelijk....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |