na 5 keer proberen is mijn PB 2:43. 71.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:35 schreef Heintje het volgende:
Dan zal ik vanavond wel ergens tussen de 2:40 en 2:45 uit komen.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef existenz het volgende:
De mensen die hem te arcade vinden moeten eens wat vaker van de snelweg af gaan
Ja tuurlijk want daar kun je wel afremmen in de luchtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef existenz het volgende:
De mensen die hem te arcade vinden moeten eens wat vaker van de snelweg af gaan
ík geloof je ook wel als je het gewoon typt hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja tuurlijk want daar kun je wel afremmen in de lucht![]()
![]()
Ondanks dat het arcade is vind ik het wel gaaf ik moet er ook niet aan denken een ultra realistisch rally spel, het gaat bij mij bij rally vooral om fun.
Tijdelijk wr
[afbeelding]
kan zeker nog 2 seconden af, ik denk dat ik rond de 1:03 - 1:04 uit kan komen.
idd ja, ik kijk wel is dat rally report ofzo, en die auto's hebben echt onwijs veel grip, toch voelt het in de game nog wel wat makkelijker aan, maar idd ja, die bakken hebben tonnen gripquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Ik weet trouwens niet of mensen hier weleens het WRC kijken, maar het gedrag van de auto's wat grip/remmen/slippen betreft is toch vrij realistisch
Als je gewoon eens vol remt vlak voor een bocht, dan glijd je gewoon de rotswand in hoor. Ik denk ook dat het in de full game vrij lastig wordt als je op zn moeilijkst gaat rijden. Op amateur kan je de race al verneuken met 1 crash.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:20 schreef clouddy het volgende:
[..]
idd ja, ik kijk wel is dat rally report ofzo, en die auto's hebben echt onwijs veel grip, toch voelt het in de game nog wel wat makkelijker aan, maar idd ja, die bakken hebben tonnen grip
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:14 schreef -Bigguy- het volgende:
onderschat nooit een Fiat Panda!![]()
Ik zag ooit een monstertruck die probeerde over een Fiat Panda heen te rijden, maar toen....
was de Fiat helemaal plattig![]()
1 per rally dus he, van elke land is de super special op zo'n baan, en eigenlijk is dat alleen gemaakt om het publiek te vermaken, al telt de uitslag wel mee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:23 schreef existenz het volgende:
Dat circuit zit er maar 1 van in. Dat is altijd seizoensafsluiter namelijk. En soms wordt Rally of the Champions daarop gereden dacht ik.
Oke op die manier dus ik wacht het maar even af dan wat er allemaal precies in komt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
1 per rally dus he, van elke land is de super special op zo'n baan, en eigenlijk is dat alleen gemaakt om het publiek te vermaken, al telt de uitslag wel mee.
Maar er is inderdaad geen heel kampioenschap met alleen maar van dit soort dingen.
Ik dacht dat het grootste deel van het spel gewoon de zogenaamde "van A naar B" races zijn, en dan op allerlei banen in verschillende landen, modder, gravel, asfalt, sneeuw noem maar op.
Dat is niet het geval bij WRC.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:25 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
1 per rally dus he, van elke land is de super special op zo'n baan, en eigenlijk is dat alleen gemaakt om het publiek te vermaken, al telt de uitslag wel mee.
Maar er is inderdaad geen heel kampioenschap met alleen maar van dit soort dingen.
Ik dacht dat het grootste deel van het spel gewoon de zogenaamde "van A naar B" races zijn, en dan op allerlei banen in verschillende landen, modder, gravel, asfalt, sneeuw noem maar op.
Ik had die foto gemaakt voor mijn zwager, die liep mij de hele tijd te narren dat hij 0.2 sec sneller was met forza dus vandaarquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:34 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
ík geloof je ook wel als je het gewoon typt hoor![]()
hmm dan was CMR 4 nogal nep, want daar had je toch echt iets van 8 van die banen...quote:
Hmm nog even gechecked, want ik volg WRC maar half eigenlijk (of zelfs minder), maar tegenwoordig lijken ze idd vaker die super specials te doen...quote:Op zondag 27 mei 2007 00:10 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
hmm dan was CMR 4 nogal nep, want daar had je toch echt iets van 8 van die banen...![]()
zijn we daar ook weer uitquote:Op zondag 27 mei 2007 01:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Hmm nog even gechecked, want ik volg WRC maar half eigenlijk (of zelfs minder), maar tegenwoordig lijken ze idd vaker die super specials te doen...
Nah, nu welquote:Op maandag 28 mei 2007 18:44 schreef clouddy het volgende:
Het ZOU moeten werken hoor...
nou het werkt niet
Er wordt wel mooi bijgehouden hoevaak je over de kop gaat. Maar voor je een beetje een rol hebt gestart dan sta je alweer op de baan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:07 schreef ach het volgende:
Jammer dat je niet lekker naast de baan kan crossen maar dat je terug op de baan wordt gezet. zo kan je niet het ravijn in crashen
Toptijden rijden kan ik toch niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:39 schreef clouddy het volgende:
ach, wanneer er echt toptijden zijn en het om de details gaat wil je niet in het ravijn liggen
Was het eerst niet zo dat je tussen twee stages wel dingen kon repareren. Maar als je echt flinke schade had dat je dan niet alles kon repareren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:09 schreef -Bigguy- het volgende:
Als je in de eerste stage al een keer flink crasht, dan maakt het niet zoveel uit hoeveel tijd je daarmee verliest, want de 2de stage ga je door met dezelfde auto, plus je schade![]()
Dus vanaf een bepaalde moeilijkheidsgraad ga je het waarschijnlijk hebben dat je met gehavende auto's moet starten. Auto's die vanaf de start al naar links trekken enzo.
Wel is het dan te hopen dat je online tussen 2 stages niet opeens wel kan repairen ofzo
Je kan repareren om het x aantal stages, ik dacht 2 of 3, en dan inderdaad binnen een half uur ofzo. Alles kostte minuten en je moest het belangrijkste doen. En pas bij een nieuwe rally kreeg je weer een verse auto.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:16 schreef Heintje het volgende:
[..]
Was het eerst niet zo dat je tussen twee stages wel dingen kon repareren. Maar als je echt flinke schade had dat je dan niet alles kon repareren.
Dat je een uur de tijd had en dat een simpele reparatie al gouw een kwartier koste...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |