abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49896195
idd ja
Xbox(360) Live Gamertag : clouddy
pi_49902995
Het is wel mooi zeg
pi_49920186
Gisteren gespeeld. Mooie graphics, goed bestuurbare auto's
Rally is niet helemaal mijn ding dus halen zal ik hem niet denk ik (in ieder geval niet full price)
pi_49954475
Wanneer komt ie nou uit? ik zag overal verschillende data staan, en nu net op gameshop.nl 22 juni, terwijl ze een week terug nog 1 juni hanteerden...
ik wor gek
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:54:26 #205
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49954497
15 Juni
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_49970387
Dat wereldrecord met dat uphill gedoe lukt me maar niet
pi_49971649
15 juni is een datum die zeker in mijn agenda komt
Xbox(360) Live Gamertag : clouddy
pi_49972867
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:47 schreef clouddy het volgende:
15 juni is een datum die zeker in mijn agenda komt
Dat is denk bij iedereen met een beetje normale agenda
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:30:00 #209
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_49973000
ik heb geen agenda, wel een kalender, en daar staat ie gelukkig ook op
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_49973200
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:10 schreef Leonos het volgende:
Dat wereldrecord met dat uphill gedoe lukt me maar niet
das ook echt gewoon friggin snel, echt niet te doen
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_49978106
echt heel mooi, maar de physics zijn niet helemaal "je van het"
pi_49978384
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 20:57 schreef ErwinEHVNL het volgende:
echt heel mooi, maar de physics zijn niet helemaal "je van het"
waar baseer je die uitspraak op?
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_49978744
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:04 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

waar baseer je die uitspraak op?
op ervaring met de demo....

die wagens reageren naar mijn mening niet zoals ze zouden moeten...
ik verwacht hier ook geen forza 2, maar iets beter had wel gemogen
pi_49981590
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

ja dat snapte ik, maar noem een voorbeeld ofzo, dan snappen we wat je bedoeld
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:36:02 #215
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49989556
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 21:13 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

Je hebt gas, rem en je kan sturen. Wat verwacht je nog meer?
Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
Deze uitspraak mag hier ook wel staan
Spel- en typefouten voorbehouden.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:50:49 #216
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_49989678
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:36 schreef Heintje het volgende:

[..]

Je hebt gas, rem en je kan sturen. Wat verwacht je nog meer?
Nou ik had bijvoorbeeld verwacht dat je niet in de lucht zou kunnen remmen, ook had ik verwacht dat het remmen op gravel of zand anders zou zijn dan op asfalt. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel grip hebt in de demo.
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:05:38 #217
35662 Heintje
Gears of War.
pi_49989826
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef pmponer het volgende:

[..]

Nou ik had bijvoorbeeld verwacht dat je niet in de lucht zou kunnen remmen, ook had ik verwacht dat het remmen op gravel of zand anders zou zijn dan op asfalt. Persoonlijk vind ik dat je veel te veel grip hebt in de demo.
Remmen in de lucht is idd een beetje een onrealistische feature.
Nou zijn de auto's die in de demo zitten ook wagens die best veel grip hebben.
Op zand en gravel zou je wel eerder moeten blokeren en dus rechtdoor schieten. Ik heb niet genoeg gereden in de demo om het op te laten vallen hoe het verschil is.
Een beetje verschil zou wel leuk zijn.
Ben ook benieuwd of je verschil merkt tussen verschillend aangedreven auto's.
pi_49990821
Ziet er erg mooi uit dit spel

Hoe moet je nou eigenlijk goed rijden? De AI rijd gewoon mooie lijnen hard door de bochten maar ik vlieg er elke keer uit De enige manier waarop me het lukt is door hard te remmen en langzaam door de bocht te gaan
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:32:01 #219
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_49991383
Ziet er zeer mooi uit!

Heb het bij een vriend gespeeld. Die heeft zn Xbox aangesloten op een HD beamer. Wat een kwaliteit
I spoke proper England since I was a children.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 13:59:49 #220
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_49999725
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:08 schreef ach het volgende:

De enige manier waarop me het lukt is door hard te remmen en langzaam door de bocht te gaan
Oud wijf.
Geintje, ik ben ook nog steeds zoekende hoe ik het best de bocht in kan gaan.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:11:55 #221
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_50000342
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:50 schreef pmponer het volgende:

[..]

Damn wat is de techniek ver gekomen vandaag de dag dat je zelfs in de lucht nog bakken met grip hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:29:15 #222
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50000909
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 14:11 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Damn wat is de techniek ver gekomen vandaag de dag dat je zelfs in de lucht nog bakken met grip hebt.
Nee joh, de luchtweerstand is toe genomen door alle vervuiling...
Nou alleen nog vliegtuigen die onder de grond kunnen vliegen.
pi_50006983
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 13:59 schreef cheqy het volgende:

[..]

Oud wijf.
Geintje, ik ben ook nog steeds zoekende hoe ik het best de bocht in kan gaan.
Vol de bocht in duiken, er vlak voor alleen ff gas los of zachtjes remmen om m te laten glijden zo doen ze dat in rallywedstrijden.
Kijk anders komende week gewoon ff rallysport op eurosport of rtl rallyreport ofzo, zie je hoe de pro's t doen
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:52:29 #224
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50009261
Ik heb het net ook even geprobeerd.
Haakse bocht op een zandpad.
Ideaal voor een handrem bochtje dus.

Ik had alleen bijna mijn auto in de sloot liggen.
Toch nog een beetje oefenen dus.
pi_50009499
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:52 schreef Heintje het volgende:
Ik heb het net ook even geprobeerd.
Haakse bocht op een zandpad.
Ideaal voor een handrem bochtje dus.

Ik had alleen bijna mijn auto in de sloot liggen.
Toch nog een beetje oefenen dus.
een haakse bocht als in een haarspeld, of in 90 graden? want handrem is echt alleen voor haarspelden handig
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:04:10 #226
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50009624
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:00 schreef -Bigguy- het volgende:

[..]

een haakse bocht als in een haarspeld, of in 90 graden? want handrem is echt alleen voor haarspelden handig
90 graden. Maar ik vond het gewoon leuk om de handrem te gebruiken. Maar daardoor stuurde ik idd iets te scherp.
pi_50009847
Ik heb vandaag de demo wat meer bij een vriend gespeeld. Wat me opviel is dat het grafisch echt super mooi was, vooral first person view in de auto. Ik moet eigenlijk eens wat meer de demo spelen..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 21:54:31 #228
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50253823
Ik heb net heel even de demo van Dirt nog een keer gespeeld, alleen dan met mijn stuurtje.
Maar dat is echt onmogelijk....
pi_50254178
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:54 schreef Heintje het volgende:
Ik heb net heel even de demo van Dirt nog een keer gespeeld, alleen dan met mijn stuurtje.
Maar dat is echt onmogelijk....
sowieso van binnen kijken, van buiten is inderdaad niet te doen, en dan gewoon dat ding goed vasthouden, en kleine bewegingen maken , makkie
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  vrijdag 8 juni 2007 @ 23:04:13 #230
35662 Heintje
Gears of War.
pi_50255984
Hoe wissel je dan van camera want de flippers werken niet als bumper knoppen? En andere knoppen werken ook niet. Moet je dan alle andere camera's in het menu uit zetten of zo?

Maar vooral bij een rally spel verwacht je toch dat je vol in moet sturen....
pi_50263315
camera wisselen is x geloof ik, anders kijk je even bij de options. Ikzelf ga altijd in de race naar "start" dan kan je ergens je camera's kiezen en dan zet ik alles wat ik niet wil op "off", zodat je niet door alle camera's heen hoeft te switchen.

En bij rally zie je juist de coureurs hele kleine driftige bewegingen maken, omdat die dingen ontzettend veel grip hebben en scherp sturen
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_50279291
Ik speel de demo nog steeds elke dag, word één van de beste spellen op de 360 voor mij

Camera wisselen doe je met L1 (Ik benoem de knopjes altijd naar de playstation, maar dan weet je welke plek ik bedoel )
pi_50282655
Momenteel komt ie er niet in voordat ik Forza 2 heb uitgespeeld (En daarna Overlord )
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_50757773
is er eigenlijk al iemand die dirt gekocht heeft? hij is nu te koop toch..
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_50758628
Nee Ik koop hem strax wel 2e hands voor 25 of zo.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_50763472
Ik ga m kopen als mijn school echt helemaal afgelopen is, dit spel is echt té bruut
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_50766935
Dirt is zeker een leuk spel. wel moeilijk. Zo moet je bijvoorbeeld je auto gedurende een toernooi helemaal heel laten, dus als je halverwege tegen een boom parkeert ben je de lul.
pi_50781985
Fezzizzel:

Ik heb heel career nu uitgespeeld, en heb hier amper last van gehad. Je moet hem inderdaad niet meteen tegen een boom aan kleven, maar als je (bijvoorbeeld) drie stages mag rijden mag je tussen de tweede en derde gewoon je auto repareren. Daarnaast kan je ook wel een keer niet-eerste worden, aangezien het om het totaal aantal punten gaat
Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
pi_50782073
Ik heb hem sinds vrijdag ook. Probleem is dat ik de afgelopen tijd veel Forza 2 heb zitten doen, en dan gaan de verschillen wel erg opvallen, en zo ook vergelijken. Je zult het ook in mijn commentaar kunnen lezen, sorry hiervoor.

In carriere mode speel je dus alle verschillende soorten races door elkaar heen (rally, pickups, buggy, rallycross, trucks), waarmee je punten verdient. Hiermee unlock je weer de andere races. Het is dus (gelukkig voor mij) niet het grootste deel rally rijden alleen. Wat ik wel weer jammer vind is dat de schade aan je auto gekoppeld is aan de moeilijkheidsgraad. Ben zelf niet goed in rally rijden, dus kan de moeilijkheidsgraad niet al te hoog zetten, maar had graag wel met schade op het hoogste niveau willen rijden. Daarvoor moet je echter de hoogste moeilijkheidsgraad instellen. Naast carriere mode heb je nog de keuze uit kampioenschap en rally world, waarin de keuze vrij is (met de auto's die je in carriere mode geunlocked hebt)

Hoewel ik grafisch de demo erg mooi vond, moet ik toch zeggen dat grafisch de auto's me erg tegenvallen. Doet erg goedkoop aan. Lijkt net of alle maten net niet kloppen en maar een beetje gegokt zijn. Heb wel eens een filmpje gezien dat veel losse details verwerkt zijn (bijvoorbeeld erg gedetailleerde vering), maar al de losse detail zie je toch bijna niet terug. Het gevolg van dit alles is wel dat ik last heb van dat de frame rate soms in elkaar zakt, voornamelijk bij races waaraan meerdere auto's meedoen. Toch lastig als je met z'n alle door een bocht probeert te wringen, en je frame rates zakken in. Hebben hier duidelijk gekozen voor de details, en minder voor de gameplay. Als mensen zich afvragen waarom in Forza2 AA maar op 2x staat, speel dan Dirt maar eens, dan wordt het gelijk duidelijk.

Hoewel ik normaal gesproken in een race spel altijd zoveel mogelijk in de dashboard view rijd, ben ik hier maar overgestapt naar de motorkap-view. Dit is misschien ook het gevolg van Forza2, die geen dashboard view heeft, maar in sommige auto's is het voor mij niet te doen (pickup truck, waarbij er een stalen frame gemonteerd zit, zodat het zicht minimaal is)

Over de wegligging durf ik eigenlijk niets te zeggen, want het kan zijn dat het aan mij rally kwaliteiten ligt, maar het is wel allemaal arcade-achtig. Ik merk wel dat de auto's onderling verschillen, maar in hoeverre dit realistisch is, betwijfel ik toch. En je kunt helaas nog steeds remmen in de lucht.

Ook vind ik dat de trucks wel erg lang in de lucht blijven hangen.

Wat wel leuk is dat de MAN truck met Exact reclame van Hans Stacey erin zit.

Op zich wel een leuk spel, vind zelf de pickup en truck races leuk, maar je moet hem niet net na Forza2 gaan spelen. Dan kun je inderdaad beter wachten tot ie in de budget bak ligt.
pi_50783980
Beetje rottige timing zo net na Forza 2 natuurlijk, maar ik ga hem toch wel kopen, CMR heb ik tot nu toe altijd al leuk gevonden. Rallyrijden is gewoon de vetste vorm van autosport (vind ik dan )
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_50969466
ondanks dat het topic duidelijk dood is: Ik heb hem en hij is supervet !
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
pi_50969866
Ja ik vind hem ook super.
Misschien heb ik geen verstand van spellen maar ik zie niks van frame rates drop. (Ofzo )
En remmen in de lucht merk ik eigenlijk ook niet echt. Voor mij is ie dus super en ik heb forza dus aan de kant gelegt
pi_50981413
Nee inderdaad, maar ik rem ook gewoon niet in de lucht, als je dat probeert dan doe je al iets fout
Gewoon zorgen dat je al langzamer gaat voordat je gelanceerd wordt.

Ik speel nu Career op Pro, af en toe best pittig, ik verloor een crossover 7 keer achter elkaar met verschillen tussen de 0,020 en 0,003 seconden! Als ik dan een halve seconde sneller reed, deed die andere gast dat gewoon ook
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')