Thank you.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Necrodeath het volgende:
enGB, DE is de duitse versie.
Ik heb de patch gewoon lekker met dat background downloader binnengehaald, alleen moestie nog 3% vandaag...nu zit ie al best lang vast op 99%
Necroquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:33 schreef Necrodeath het volgende:
enGB, DE is de duitse versie.
Ik heb de patch gewoon lekker met dat background downloader binnengehaald, alleen moestie nog 3% vandaag...nu zit ie al best lang vast op 99%
Ja dat snap ik wel, maar dan verwacht je er 4 versies. En er zijn maar 2 dus ik dacht ik vraag het voor de zekerheid.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef viezerdt het volgende:
wat denk je zelf sjaak, speel je in het engels of duits
Gister Nightbane tries enzo, maar mensen waren beetje vaag aant doen...en wtf al lvl 24quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Necro, me druid is lvl 24
. Wrm was je gister nie online
![]()
Tsja, dat krijg je als ze dingen aanpassen/vernieuwenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:15 schreef Gloeidoos het volgende:
Ik hoor alweer dat zo ongeveer iedere addon die ik heb wel een bug heeft in 2.1.0 [afbeelding]
Als je het mij vraag 10 a 11 uur savondsquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Baret het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben, denken jullie dat ik om 5 uur in de middag kan gamen? owja moet je de patch geinstalleerd hebben?
He kutzooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je als ze dingen aanpassen/vernieuwen.
[..]
Als je het mij vraag 10 a 11 uur savonds.
Gisteravond stond dat ze tussen 3:00am en 11:00 am de boel aan het updaten gingen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef Baret het volgende:
Kan niet wachten tot ik thuis ben, denken jullie dat ik om 5 uur in de middag kan gamen? owja moet je de patch geinstalleerd hebben?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Necrodeath het volgende:
http://rmc-zuluhed.eu/pic(...)ot_041407_022031.jpg
Dat is de Tauren Epic Flightform
Hier drukte ik op het verkeerde knopjequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Necrodeath het volgende:
http://rmc-zuluhed.eu/pic(...)ot_041407_022031.jpg
http://rmc-zuluhed.eu/pic(...)ot_041407_022113.jpg
Dat is de Tauren Epic Flightform
Ze zeggen wel meer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Gisteravond stond dat ze tussen 3:00am en 11:00 am de boel aan het updaten gingen.
De tijden wat ze openbaar maken zijn de patch tijden, dan worden er dus geen problemen verwacht. En nadat de patch geintregeerd is zal iedereen proberen in te loggen, en zeg dan maar doei wow voor een paar uur.quote:
Exact mijn puntquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:50 schreef Baret het volgende:
[..]
De tijden wat ze openbaar maken zijn de patch tijden, dan worden er dus geen problemen verwacht. En nadat de patch geintregeerd is zal iedereen proberen in te loggen, en zeg dan maar doei wow voor een paar uur.
FOTO!!!!!!!!!!!1quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:53 schreef tonks het volgende:
AAAAH IK HEB EEN JURK AANIk wil mijn tunic terug!
Bij mij werkt alles primaquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:00 schreef Necrodeath het volgende:
Zijn wat items gebuffed.
Kara epics het meest.
Maar ook Aldor/Scryer dingen.
Het is erg gesteld met de addons(((
Niks doet het meer goed...
Ik weet nog niet waar ik als eerste heen ga, denk even rondkijken in Blade's Edge Mountainquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles prima.
Ga nu naar skettis
Je bedoelt wow in totaal? euhm ong 2 weken denk ik. In totaal al 6-7 char's aangemaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Baret hoe lang speel je nu al?
toen jij in australie zat had ik die al een keer gepost.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef viezerdt het volgende:
Danku ijsje *aai over de bol smiley*![]()
en opnieuw een linkje naar de karazhan stoelendans omdat mijn vorige kapoet was ofzo :/.
http://www.youtube.com/watch?v=K2f0aGMAx7w
WoWquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef tonks het volgende:
Lotr online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja graphics, en daar gaat het ook echt om als je uren zit te spelen. Man dan let je niet eens meer op. Je wilt gewoon een leuke spelervaring met leuke mensen om je heen. En waarom wil elke lotr fan zo graag wow fans naar hun kant krijgen, waarom zijn jullie daarmee bezig als je het zo leuk en weet ik veel vind.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
WoW
[afbeelding]
lotr-online
Wat een verschil!
gaat om de gameplay.. grapic h*er.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
WoW
[afbeelding]
lotr-online
Wat een verschil!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef CoT het volgende:
[..]
WoW
Is het leuk spelen met al die 14-jarigen?
Is het leuk, homo erotisch RP'en op vrijdagavond?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef CoT het volgende:
[..]
WoW
Ja best wel eingelijk, lekker met biertje en popcorn naar de barrens chat kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef CoT het volgende:
[..]
WoW
Payload > Packagequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
gaat om de gameplay.. grapic h*er.
Nu maar hopen dat ze @curse ofzo niet hebben gehaxt, want kei veel mensen gaan nu downloaden, en ik heb al een hax mee gemaakt.:'(
* WyriHaximus kon een half uur geleden zonder problemen inloggen en patch gaan downloadenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Baret het volgende:
owja voor de mensen die nu kunnen inloggen, volgens mij lukt dat omdat jullie de patch al gedownload hadden. Want de meeste mensen die downloaden nu dus de inlogproblemen komen denk ik wel wat later. Want niet iedereen weet dat je mirror's hebt voor de patch.
Handige extension is dat hequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef Necrodeath het volgende:
Ff wat addons gedownload![]()
![]()
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07213/Addons.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(Balkje helemaal onderin)
Misschien is je server niet druk op het moment, want ik had gisteren zelfs problemen met downloaden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus kon een half uur geleden zonder problemen inloggen en patch gaan downloaden![]()
Naar 5 volgens mij, ik ben na die 3 plekken naar Silvermoon gegaan en nu naar CoT...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef tonks het volgende:
Oh jongens vergeet niet de critter pet quest te doen.
Ik heb nu een orphandie moet ik naar 3 plekken meenemen.
Zo werkt wow nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:29 schreef Baret het volgende:
[..]
Misschien is je server niet druk op het moment, want ik had gisteren zelfs problemen met downloaden.
Is dat nu weer dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef tonks het volgende:
Oh jongens vergeet niet de critter pet quest te doen.
Ik heb nu een orphandie moet ik naar 3 plekken meenemen.
Ik bedoelde ook dat de server waar je de patch vandaan haalde misschien niet druk was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zo werkt wow niet. Er zijn 3 of 4 inlog servers voor alle EU realms als die je login goed keuren sturen ze je door naar de realm servers
.
Dit is wat er ongeveer gebeurt:Je maakt verbinding met de login server De loginserver controleert je versie en als je outdated bent stuurt hij je door naar een patch De loginserver controleert dan je username/wachtwoord en DCed je als het fout is Dan word je verbonden met de realm server en vervalt de verbinding met de loginserver
Moet je zo'n Draenei Orphan bepaalde dingen laten zien (Auchindoun bijvoorbeeld, en The Dark Portal), en als je al die quests klaar hebt kun je kiezen uit deze non-combat pets.quote:
Ah ik doe de Stormwind versiequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Moet je zo'n Draenei Orphan bepaalde dingen laten zien (Auchindoun bijvoorbeeld, en The Dark Portal), en als je al die quests klaar hebt kun je kiezen uit deze non-combat pets.
http://i18.photobucket.com/albums/b136/barit05/a-2.jpg
Het gaat allemaal via bittorent, alleen als er geen sources zijn die hebben wat jij nog nodig hebt haal je het bij een HTTP server vandaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:18 schreef Baret het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat de server waar je de patch vandaan haalde misschien niet druk was.
Geil!!!! Fuck kan niet kiezen die kip is ook tof en me eigen vliegende oog ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Moet je zo'n Draenei Orphan bepaalde dingen laten zien (Auchindoun bijvoorbeeld, en The Dark Portal), en als je al die quests klaar hebt kun je kiezen uit deze non-combat pets.
http://i18.photobucket.com/albums/b136/barit05/a-2.jpg
Dus hoe drukker hoe beter, nou eigenlijk ligt dat aan de upload speed van anderen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Het gaat allemaal via bittorent, alleen als er geen sources zijn die hebben wat jij nog nodig hebt haal je het bij een HTTP server vandaan.
[..]
Geil!!!! Fuck kan niet kiezen die kip is ook tof en me eigen vliegende oog ook!!!
* WyriHaximus gaat vanavond na nieuw BG armor te hebben gehaald die quests doen
lollertonks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef tonks het volgende:
Hebben we hier meer mac/wow gebruikers? Als ik nu playlist aan hebt en een nieuw liedje komt in itunes dan staat het in mijn WoW interface. dat is wel relax
Ik heb Sleeping Willy maar gekozen. Maar ze zijn allebei erg leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Geil!!!! Fuck kan niet kiezen die kip is ook tof en me eigen vliegende oog ook!!!
Denk het welquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef viezerdt het volgende:
Ik zie bij horde alweer mr wiggles enzo rondlopen, hebben wij toevallig ook een nieuwe aparte voor BE met zulke gave pets als de draenei :<
Theoretisch wel ja. Zei het niet dat veel een bagger upload van niks hebbenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:28 schreef Baret het volgende:
[..]
Dus hoe drukker hoe beter, nou eigenlijk ligt dat aan de upload speed van anderen..
kul,quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Btw, WoW, meer dan 2 jaar oud.
Lotr Online, net nieuw.
Vind het niet zo gek dat er een verschil in graphics zit tbh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |