Je bedoelt wow in totaal? euhm ong 2 weken denk ik. In totaal al 6-7 char's aangemaakt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:52 schreef tonks het volgende:
Baret hoe lang speel je nu al?
toen jij in australie zat had ik die al een keer gepost.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:25 schreef viezerdt het volgende:
Danku ijsje *aai over de bol smiley*![]()
en opnieuw een linkje naar de karazhan stoelendans omdat mijn vorige kapoet was ofzo :/.
http://www.youtube.com/watch?v=K2f0aGMAx7w
WoWquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:07 schreef tonks het volgende:
Lotr online!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja graphics, en daar gaat het ook echt om als je uren zit te spelen. Man dan let je niet eens meer op. Je wilt gewoon een leuke spelervaring met leuke mensen om je heen. En waarom wil elke lotr fan zo graag wow fans naar hun kant krijgen, waarom zijn jullie daarmee bezig als je het zo leuk en weet ik veel vind.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
WoW
[afbeelding]
lotr-online
Wat een verschil!
gaat om de gameplay.. grapic h*er.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:13 schreef Logitik het volgende:
[afbeelding]
WoW
[afbeelding]
lotr-online
Wat een verschil!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef CoT het volgende:
[..]
WoW
Is het leuk spelen met al die 14-jarigen?
Is het leuk, homo erotisch RP'en op vrijdagavond?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef CoT het volgende:
[..]
WoW
Ja best wel eingelijk, lekker met biertje en popcorn naar de barrens chat kijkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:17 schreef CoT het volgende:
[..]
WoW
Payload > Packagequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
gaat om de gameplay.. grapic h*er.
Nu maar hopen dat ze @curse ofzo niet hebben gehaxt, want kei veel mensen gaan nu downloaden, en ik heb al een hax mee gemaakt.:'(
* WyriHaximus kon een half uur geleden zonder problemen inloggen en patch gaan downloadenquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:22 schreef Baret het volgende:
owja voor de mensen die nu kunnen inloggen, volgens mij lukt dat omdat jullie de patch al gedownload hadden. Want de meeste mensen die downloaden nu dus de inlogproblemen komen denk ik wel wat later. Want niet iedereen weet dat je mirror's hebt voor de patch.
Handige extension is dat hequote:Op woensdag 23 mei 2007 11:27 schreef Necrodeath het volgende:
Ff wat addons gedownload![]()
![]()
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07213/Addons.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
(Balkje helemaal onderin)
Misschien is je server niet druk op het moment, want ik had gisteren zelfs problemen met downloaden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
* WyriHaximus kon een half uur geleden zonder problemen inloggen en patch gaan downloaden![]()
Naar 5 volgens mij, ik ben na die 3 plekken naar Silvermoon gegaan en nu naar CoT...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef tonks het volgende:
Oh jongens vergeet niet de critter pet quest te doen.
Ik heb nu een orphandie moet ik naar 3 plekken meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |