Wat vind men van het westen?quote:Twente (Begin van de jaartelling de Tubanti, in het oude Latijn vermeld als Tuihanti, in 797 Tuianti, in 799 Tueanti, in 851 Thuehenti en in de elfde eeuw Tuente en tenslotte Twente of Twenthe) is een streek in het oosten van Nederland,
die het oostelijke deel van de provincie Overijssel omvat en min of meer begrensd wordt door de rivieren Regge en Dinkel en de grenzen met Duitsland en de Achterhoek (provincie Gelderland). De naam Twente is
afkomstig van de Romeinse benaming Tuihanti oftewel Tubanten voor de Germanen die in dit gebied woonachtig waren en in de Vroege Middeleeuwen door de Germaanse stam der Saksen geassimileerd en hevig beïnvloed werden.
Is er ook een volkslied?quote:Uit de gouden korenaren,
schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten,
de mensen uit het Westen.
Er is toch ook een serie over Twente?quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Komen er ook voetbalclubs uit Twente?quote:Van Jonge Leu en Oale Groond is een Twentse soapserie die in opdracht van RTV Oost werd geproduceerd door NL Film & TV. De regie was in handen van Johan Nijenhuis (afl. 1-4, bekend van onder andere Costa! en ZOOP),
Steven de Jong, Geert Lautenschutz, Jan van den Nieuwenhuijzen en Jan Albert de Weerd. De verhaallijnen waren van Ingrid van den Heuvel. Het oorspronkelijke script was in het Nederlands. De eindredactie van de dialogen in
het Twents was in handen van Herman Finkers, die zelf ook meespeelde. De dertig afleveringen werden wekelijks uitgezonden door RTV Oost. De serie geniet grote bekendheid in de regio. De eerste aflevering op zondag 2 oktober 2005
trok 300.000 kijkers. Ondernemers uit de regio, onder andere Wehkamp, Grolsch en Bolletje sponsoren de productie. Inmiddels hebben Omroep Gelderland, RTV Noord-Holland, RTV Utrecht en RTV Noord de serie ook uitgezonden.
Vanaf september 2007 wordt de serie ook op Nederland 1 uitgezonden. In augustus 2006 werden de opnames voor een tweede serie van 24 afleveringen afgerond. Dit deel werd vanaf 8 oktober 2006 op RTV Oost uitgezonden.
De Twentse vertaling van de dialogen was deze keer in handen van Goaitsen van der Vliet.
enquote:Heracles of AVC Heracles is een Nederlandse betaald voetbalclub uit Almelo, opgericht op 3 mei 1903. De club behoort daarmee tot de oudste voetbalverenigingen van Nederland. Heracles heeft verscheidene landskampioenschappen gewonnen (1926/1927 en 1940/1941). Vanaf 1974 bestond de betaaldvoetbalorganisatie onder de naam 'SC Heracles'74'; sinds 1998 luidt de officiële naam 'Heracles Almelo'.
De eerste maal dat Heracles, toen nog SC Heracles, in de Eredivisie uitkwam was van 1961 tot 1965. Daarna hebben ze tot 1985 weer in de Eerste Divisie gespeeld om in 1985 voor de duur van één seizoen terug te keren in de hoogste afdeling van het betaald voetbal. Daarna heeft het twintig jaar, namelijk tot het Eerste Divisiekampioenschap van het seizoen 2004-2005, geduurd voordat Heracles weer kon uitkomen in de Eredivisie.
De club speelt in een verticaal zwart/wit gestreept shirt met een witte broek en zwart/witte kousen. Een van de bekendste spelers uit de clubgeschiedenis is de Zuid-Afrikaan Steve Mokone. Andere bekende oud-spelers zijn Hendrie Krüzen en Folkert Velten. Krüzen vertrok naar FC Den Bosch. Velten en Krüzen zijn momenteel lid van de trainingsstaf van Heracles.
Haar thuiswedstrijden speelt Heracles in het Polman Stadion, dat plaats biedt aan 8500 toeschouwers. Na de rappe uitverkoop van seizoenskaarten voor het seizoen 2005/2006 smeedde het bestuur een plan om nog voor de start van de competitie het stadion met zo'n 3000 zitplaatsen uit te breiden tot bijna 10.000 zitplaatsen. Ook is het de bedoeling dat er een hele reeks nieuwe skyboxen wordt gebouwd. Waar normaliter bovenop de bestaande tribune wordt gebouwd, is het in het Polman Stadion de bedoeling dat de tribunes naar onderen doorgetrokken worden tot aan het veld, iets wat een zogenaamd "Engels sfeertje" moet gaan creëren. Inmiddels zijn de plannen ten uitvoer gebracht en is de totale capaciteit van het stadion opgekrikt van 6900 (400 plaatsen voor de bezoekende club) tot 8500. Heracles speelt haar thuiswedstrijden als enige ploeg in de eredivisie op kunstgras. De huidige trainer is Ruud Brood , die met ingang van het seizoen 2006/2007 de trainer van de club is. Hij kwam over van Helmond Sport. Met ingang van 1 januari 2007 is Nico-Jan Hoogma de algemeen directeur. In de winterstop 2006/2007 is er veel gebeurd op transfer gebied, zo zijn Peter Reekers en Bernard Hofstede naar respectievelijk VVV Venlo en Volendam(verhuurd) gegaan. Als opvolgers voor deze spelers is Igor Glusevic voor de rest van het seizoen gehuurd en is aangetrokken voor volgend seizoen, ook is Rob Friend op de laatste dag van de transfermarkt gehuurd van SC Heerenveen.
Welke Fok!-users komen er allemaal uit Twente dan?quote:FC Twente is de betaalde voetbalclub van Enschede en omstreken (Twente) die in de Eredivisie speelt. FC Twente is opgericht in 1965 als fusieclub van Sportclub Enschede en de Enschedese Boys. Eerste voorzitter was de ondernemer en oud-verzetsman Cor Hilbrink.
FC Twente speelt haar thuiswedstrijden in het Arke Stadion. Deze werd op 10 mei 1998 geopend. De eerste officiële wedstrijd die hier gespeeld werd was die tegen PSV. De eindstand: 3-0 voor de Tukkers. Daarvoor werd er gespeeld in het Diekmanstadion. Het bestuur van Twente heeft concrete plannen getoond over de uitbreiding van het huidige stadion wat er rond augustus 2008 moet staan. De capaciteit van het stadion zal na deze uitbreiding 24.244 zitplaatsen zijn.
De meest bekende trouwe aanhang van FC Twente zijn de Ultras Vak-P. Maar ook de Vriendenkring is een trouwe Twente aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van Twente, in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twente fans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 zal de (op dat moment nog niet officiële supportersvereniging) van Vak-P de fundamenten leggen voor de Ultras cultuur in Nederland. Er zijn momenteel tien officieel erkende supportersverenigingen verspreid door de regio, ook in Duitsland is er een erkende Twente fanclub.
FC Twente speelde éénmaal een Europacup finale. In 1975 werd de finale van de UEFA Cup over twee wedstrijden verloren van Borussia Mönchengladbach, nadat in de halve finale Juventus was uitgeschakeld.
In het seizoen 1971/1972 kreeg FC Twente in 34 competitiewedstrijden slechts dertien tegengoals. Dit is nog altijd een record. Twente won twee maal de KNVB beker, in 1977 en 2001.
Sander Boschker is de speler die de meeste competitieduels voor FC Twente speelde. De thuiswedstrijd tegen FC Groningen op 12 november 2006 (7-1) was zijn 424e; daarmee haalde hij Epi Drost (423 wedstrijden) in. De uitslag van de wedstrijd tegen Groningen is tevens de grootste in het Arke stadion ooit. Clubtopscorer is Jan Jeuring met 103 nationale en 19 Europese doelpunten.
FC Twente was in 2006 één van de elf UEFA Intertoto Cup winnaars door na een 1-0 nederlaag tegen Kalmar FF in Zweden, deze achterstand thuis met een 3-1 winst te compenseren. Daarmee is Twente de tweede club van Nederland die een Intertoto Cup wint. De wedstrijd erna tegen FC Levadia werd echter thuis met 1-1 gelijkgespeeld en uit in Letland werd met 1-0 verloren, waardoor Twente werd uitgeschakeld in de UEFA Cup.
Wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:08 schreef rulerofdeath het volgende:
eam n teeveepeetje zett'n
dan ben je hier niet welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:17 schreef Goover het volgende:
Ben een keer bij Tubbergen op vakantie geweest
ik ben ook in goor. afstuderen hequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef Pakspul het volgende:
Meld zich vanuit Hengelo
Stiekem even in Goor om te werken
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:27 schreef Blawh het volgende:
Ik ben trouwens ooit in Ootmarsum op vakantie geweest, mag ik hier wel komen?
quote:
Kut gehucht hequote:Op woensdag 23 mei 2007 10:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben ook in goor. afstuderen he
zeg dan eerst ff waar je woontquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dus als je in je eigen regio op vakantie bent geweest, ben je niet welkom?![]()
Zeg er dan bij dat je in Wierden woontquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al eens gedaan in vorige deel, zal maar even een berichtje sturen om in de op te komen. Goede morgen trouwens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeg er dan bij dat je in Wierden woont
Nee man, mariaparochie veel vetterquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Zeg er dan bij dat je in Wierden woont
Mag jij vinden, maar het is een beetje raar om te zeggen dat ik uit Mariaparochie kom terwijl ik uit Wierden kom.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:35 schreef Blawh het volgende:
[..]
Al eens gedaan in vorige deel, zal maar even een berichtje sturen om in de op te komen. Goede morgen trouwens.
de hoeve is völle mooierquote:
dan had je dat misschien beter niet kunnen meldenquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:43 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zie dat ik een tukker zonder woonplaats ben!
Almelo meld zich!
Oyeah pauper in tha huus...!! Tik op je snuitje hebn mie jonge!?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan had je dat misschien beter niet kunnen melden![]()
maar goed, welkom
PM gekregen??
Welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:11 schreef Pakspul het volgende:
Meld zich vanuit Hengelo
Stiekem even in Goor om te werken
jij ook welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
hier volop zon, lekker warmquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:40 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Welkom![]()
[..]
jij ook welkom
is het in twente ook zulk lekker weer? Hier in het noorde wel, maar helaas moet ik binnen zittengelukkig wel internet dus kan me nog een beetje vermaken met niet studiegerelateerde bezigheden
hier moeten we kiezen, OF we kunnen het zonnescherm laten zakken... OF het raam kan open.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier volop zon, lekker warmraampje los, dus beetje koele wind
vandaag ook 50-50 bezig met werk en FOK!
past ook nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suggestie: Tukkerrs op FOK! #5 Dom bi-j pas a-j ‘t zölf neet in de gaatn hebt
maar da's zeker te lang? :p
wat ga jij met Pinksteren doen dan??quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
nah ja, we hebben nog een paar pagina's om erover na te denken...
heulemaal niks denk ik... me vaste stapmaatje is een weekendje naar den haag... grrrquote:
zaterdagavond vriendin, zondag overdag niet bekend, 's avonds feestje, maandag overdag buurtfeest bij m'n vriendin in de buurt, 's avonds misschien naar de feesttent in Beckumquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heulemaal niks denk ik... me vaste stapmaatje is een weekendje naar den haag... grrr
en de rest moet werken/vriendlief vermaken... jij??
hehe ik verzin nog wel wat... thuis zitten is niet echt mijn ding...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zaterdagavond vriendin, zondag overdag niet bekend, 's avonds feestje, maandag overdag buurtfeest bij m'n vriendin in de buurt, 's avonds misschien naar de feesttent in Beckum
50-50 daar ben ik ook mee bezig, de hele week eigenlijk alquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier volop zon, lekker warmraampje los, dus beetje koele wind
vandaag ook 50-50 bezig met werk en FOK!
het neigt vandaag beetje naar 55-45, gisteren en maandag had het werk de overhand, 60-40quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
50-50 daar ben ik ook mee bezig, de hele week eigenlijk al
ik heb sinds vanmorgen 9.00 5 pagina's getypt over gebouwsgebonden installaties...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het neigt vandaag beetje naar 55-45, gisteren en maandag had het werk de overhand, 60-40
Tering princess, jij schudt ze wel ff uit de mouw hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Suggestie: Tukkerrs op FOK! #5 Dom bi-j pas a-j ‘t zölf neet in de gaatn hebt
maar da's zeker te lang? :p
Zoek je ff een vriendje op, ga je die ook vermakenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heulemaal niks denk ik... me vaste stapmaatje is een weekendje naar den haag... grrr
en de rest moet werken/vriendlief vermaken... jij??
dat las ik laatst ergens! vandaar...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering princess, jij schudt ze wel ff uit de mouw hoor![]()
Aah, op die fietsquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat las ik laatst ergens! vandaar...
mjah leuke kerels zijn moeilijk te vinden... en single zijn bevalt me eigenlijk ook wel goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoek je ff een vriendje op, ga je die ook vermaken![]()
''Vret'n, zuup'n en op de pruum kruup'n''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Doe mij maar leuke meidenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah leuke kerels zijn moeilijk te vinden... en single zijn bevalt me eigenlijk ook wel goed
nou dat vind ik het probleem nog niet eens...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe mij maar leuke meiden! Mij ook wel, niks geen gebondenheid
![]()
Dat heet toch gebondenheid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nou dat vind ik het probleem nog niet eens...
maar dan is het van "Je moet mee naar de familie" "we moeten praten..." "je moet even.." "je moet ..." "je moet".....
hou ik niet zo vanIk MOET niks
nadeel is dat je tegen niemand aan kan liggen bij het dvdtjes kijken...![]()
hmm dacht meer dat je bedoelde dat je niet meer aan andere meisjes mag komen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat heet toch gebondenheid?![]()
Gebonden van: dat je overal heen moet, dingen ''moet'' doen!
ooh, zo zou je t idd ook kunnen interpreterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm dacht meer dat je bedoelde dat je niet meer aan andere meisjes mag komen dan
FOK!-kenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Dos37 het volgende:
heuhdhueheheeuuyy wat dooj aaal
afstuderende wijs goed bezig zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Dos37 het volgende:
heuhdhueheheeuuyy wat dooj aaal
prrrrrrrrrreciesquote:
Wat jij wiltquote:
kuj neet leer'n, ie kunt neul'n of ie kunt't neet!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef Wupppie het volgende:
Ik wil op twentse les, straks weer 2 weken in twente, waar kan ik dit volgen?
ik wil wa ne moal probeer'n oe te leer'n. let wa, miene tied is duurquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef Wupppie het volgende:
Ik wil op twentse les, straks weer 2 weken in twente, waar kan ik dit volgen?
De toal is wat dat mout blieven levenquote:
Ben dr ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
gelukkig.. werd hier al zo stil
lekker je camera aan het testen?? (ik durf niet meer in het andere forum, boze meneer daar!)
heb hem al flink zitten testenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
gelukkig.. werd hier al zo stil
lekker je camera aan het testen?? (ik durf niet meer in het andere forum, boze meneer daar!)
Pc-nerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
ok nu ben ik echt teveel online... tijd voor een nieuwe hobbie
Hierna jaquote:
Ga je stappen in Grun en zorg je dat je een leuk vriendje krijgt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kijk niet zoveel tven voetbal laat ook maar zitten...
vriendje voor Pinksterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je stappen in Grun en zorg je dat je een leuk vriendje krijgt?![]()
I don't need a man to make it happen,quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je stappen in Grun en zorg je dat je een leuk vriendje krijgt?![]()
waar wil je anders dan vriendje vandaan halen??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
{tekst...}
en stappen in me eentje? come on!
wie zegt dat ik dat wil...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar wil je anders dan vriendje vandaan halen??![]()
Pussycatdollsquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
I don't need a man to make it happen,
I get off being free,
I don't need a man to make me feel good,
I get off doing my thing,
I don't need a ring around my finger,
To make me feel complete,
So let me break it down,
I can get off when you ain't around!!!!
en stappen in me eentje? come on!
Ja joh, Remquote:
oja.... heb toch geen dvd spelerquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
verzin wel wat anders om te doen...
Waar ga je vaak heen dan in Grun? Feest, 4 gezusters, blauwe engel? Ben dr een kleine maand geleden nog geweest, vrienden wonen daarquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oja.... heb toch geen dvd speler
en suffe huisgenootjes... volgens mij stappen die echt zelden.. ben in het afgelopen jaar een keer wezen stappen met ze en heb me gruwelijk verveelt toen
verzin wel wat anders om te doen...
Ken je niet?quote:
nee... die zijn maar met zijn 3en!!quote:
typoquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee... die zijn maar met zijn 3en!!
Het feest is wel lachen ja!
Verder de Enzo...
blauwe engel vind ik iets minder.. meer voor als je erg bezopen bent
Boeit mij niksquote:
zonde vant bosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Dos37 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaatuuullk toch wa
ajax muj int bos smietn
zonde van ajaxquote:
oh neuh.quote:
goed standpunt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
Hier ook een Tukker, al vertik ik het om twents te praten/typen
ik dach dat da altied zo ging: ik hou oe appelweek oaf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Wupppie het volgende:
hold oe bek, sloa oe appelweek af.
Groot gelijk, meid!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
Respect. Accent is voldoende.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
Hengel'quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Dakota het volgende:
Ik kom uit Hengelo, nouja, ik ben geboren in Zwolle
Hengel' is in het platquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
Op de bordjes staat toch echt 'Hengelo'
Hanging Low is nog zo'n erge
Ken ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoordquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
quote:
Lollers!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoord
goedemorgen trouwens![]()
we hebben de grootste moeite om een shopdatum te plannen waarop iedereen kan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe staat het met je outfit voor DefQon.1??
Spontane interessequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ohwww en met de jouwe??
je moet idd in bikini gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we hebben de grootste moeite om een shopdatum te plannen waarop iedereen kan..
verder horen we ongeveer van iedereen "Je moet in biiiikiiiiiiiiniiiiiiii gaan"... doh
magoed wss vlak voor defqon gaan we met zijn allen shoppen... geen idee wat ze aanwillen...
ik moet nog even een mooie 3/4 broek uitzoeken waarin ik alle spullen kwijtkan en waar ook ritsen opzitten (i.v.m. camera in broekzak)quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ohwww en met de jouwe??
Apenpak FTWquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet nog even een mooie 3/4 broek uitzoeken waarin ik alle spullen kwijtkan en waar ook ritsen opzitten (i.v.m. camera in broekzak)
en shirt ga ik samen met kameraad misschien nog ontwerpen![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
tekst voor je shirt:ReMcOrE on tour
Zweet je je mooi de ballen uit de broekquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar niet op 1 km strand tijdens DefQon.1, met 25 graden
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoord
goedemorgen trouwens![]()
jij niet dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensen
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincessquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je foto van laten zien. dan kan onze kleine princes je terugvinden
wil ze dat wel?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincess
via DefQon.1-topic in UVT wordt er waarschijnlijk ook een meeting geregeld, en zij post daar ook wel eens, dus misschien komt ze wel op die meetingquote:
jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wat markelo?
trouwens... bestaat er een Fok!Wiki van onze OP?
donequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ok anders zet je dat nog ff onder in de OP
dan kan iedereen een OP maken zonder gek te worden
Dieka Markeloquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wat markelo?
trouwens... bestaat er een Fok!Wiki van onze OP?
quote:
daar benk al een hele tijd niet meer geweestquote:
Ik ook niet, maar die keren dat ik dr geweest ben was het feestquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
[..]
daar benk al een hele tijd niet meer geweest![]()
Dieka, mooie paupertent geworden manquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die keren dat ik dr geweest ben was het feest![]()
ben dr +/- jaartje niet meer geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dieka, mooie paupertent geworden man![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar benk al een hele tijd niet meer geweest![]()
ik zit op 20-80 maar het werk wint terreinquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef Pakspul het volgende:
Heerlijk van die dagen het werk-fok percentage op 10-90 ligt
Aardig veel tokkies, lonsdale luitjes enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ben dr +/- jaartje niet meer geweest..
Zou toch niet zo erg radicaal veranderd zijn?
ik vanmorgen aardig aant werk geweest maar nu meer Fok!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op 20-80 maar het werk wint terrein
Hier ook klein beetje, maar ga vanmiddag werk terrein verschuiven naar eigen belang dus dan zal het 5-45-50 (werk, eigen werk, fok) wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op 20-80 maar het werk wint terrein
laatste keer dat ik daar was vond ik er niet zoveel aan. toen was de rockkelder al weg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dieka, mooie paupertent geworden man![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dach dat da altied zo ging: ik hou oe appelweek oaf.
dakota, van mie maj hier ook wa in dialect proat'n typ'n
edit: en welkom natuurlkwoar kom ie vot?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hier ook klein beetje, maar ga vanmiddag werk terrein verschuiven naar eigen belang dus dan zal het 5-45-50 (werk, eigen werk, fok) worden
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aardig veel tokkies, lonsdale luitjes enzo! Of ben jij dr ook zo 1
?
ik kan wel mooi dansenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maar![]()
Whehe kan ik mijzelf ook wel onder scharenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maar![]()
hakkuh is voor mietjesquote:
en jump is voor stakkersquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hakkuh is voor mietjes
ga toch een pit bouwen![]()
Jumpen is tha shitquote:
jouw UIquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemiddag, droge bek en sloerig. Dat ellendige gezuip ook altijd
WALL OF DEATH juistquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jump is voor stakkers
wall of death FTW
kan geen youtube afspelen op mijn afstudeerbedrijfquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
WALL OF DEATH juist![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=gKrGMbRc4NA
(geluid is bagger maar gaat om het idee)
thuis maar even kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kan geen youtube afspelen op mijn afstudeerbedrijf![]()
Eerste idee: lol tweede: auwquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
WALL OF DEATH juist![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=gKrGMbRc4NA
(geluid is bagger maar gaat om het idee)
anders regel je dat toch gewoon zelf evenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga dit jaar naar wacken. kijken of het dit jaar weer is
Ga ik met mezelf Wall of Death doen jahquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders regel je dat toch gewoon zelf even
tuurlijk niet, even met je beste Duits mensen regelen die mee willen doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ga ik met mezelf Wall of Death doen jah
Ja tuurlijk... waarom zou ik bij niet leuke mensen tijd verspillen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensen
Ojee..........quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincess
Goeie vraag inderdaadquote:
Ooeeeh, spannundquote:
we zien wel...quote:
vraag maar aan rulerofdeath, daar heb ik bij in de klas gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we zien wel...
Zie het al voor me.. tegen me vriendinnen..."hey ik ga ff weg hoor, ff wat luitjes van Fok! ontmoeten..."![]()
(ps. weet iemand hier of remcore eng is?)
ik wist nog niet eens dat dat was...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vraag maar aan rulerofdeath, daar heb ik bij in de klas gezetenmaar dat was wel 6 jaar geleden ofzo
en je komt toch wel naar de FOK!-meet op DefQon.1
dat ligt in de planning, zal even een post plaatsenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wist nog niet eens dat dat was...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we zien wel...
Zie het al voor me.. tegen me vriendinnen..."hey ik ga ff weg hoor, ff wat luitjes van Fok! ontmoeten..."![]()
(ps. weet iemand hier of remcore eng is?)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of die eng is mag je zelf bepalen![]()
oohh wat schattig!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of die eng is mag je zelf bepalen![]()
quote:
Geregeld ReMquote:
als ze dat al schattig vindt, dan slaat ze gelijk achterover als ze mij in het echt zietquote:
en bedanktquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef rulerofdeath het volgende:
pas maar op hoor. het is een regelrechte creep
nix te dankenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze dat al schattig vindt, dan slaat ze gelijk achterover als ze mij in het echt ziet
[..]
en bedankt
ben je dat niet dan??quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als ze dat al schattig vindt, dan slaat ze gelijk achterover als ze mij in het echt ziet
[..]
en bedankt
Anders beledig je ReM ffquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef rulerofdeath het volgende:
pas maar op hoor. het is een regelrechte creep
Wist niet dat je nog zo jong wasquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben erg lief en schattig
[afbeelding]
ben je die kleine of die grote?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ben erg lief en schattig
[afbeelding]
had ik het over het uiterlijk dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ben je die kleine of die grote?![]()
![]()
(wrom is deze vraag over of ie eng is alleen op het uiterlijk betrokken... kan je aan de buitenkant zien of iemand eng is of niet??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
*geeft remcore een aai over de bol*quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
had ik het over het uiterlijk dan?
Mulderstraat was het toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo ben ik altijdquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft remcore een aai over de bol*
hij kiest wel een foto die hem van zijn schattigste kant laat zien he.. hmmz...![]()
en bedankt voor de aai
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dat zegt wel wat hoor.. Wat weet ik niet, maar wel watquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft remcore een aai over de bol*
hij kiest wel een foto die hem van zijn schattigste kant laat zien he.. hmmz...![]()
wat voor pillen heb jij op?? ik nomineer je voor vaagste opmerking van dit topicquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat hoor.. Wat weet ik niet, maar wel wat![]()
Kan ik wel zien of iemand eng isquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ben je die kleine of die grote?![]()
![]()
(wrom is deze vraag over of ie eng is alleen op het uiterlijk betrokken... kan je aan de buitenkant zien of iemand eng is of niet??)
No pills ma'am! Saai wezen zijn op afstuderen en er geen kracht meer voor hebbenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat voor pillen heb jij op?? ik nomineer je voor vaagste opmerking van dit topic![]()
nuchtere carnavalsfoto's ken ik ook niet.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ergens op fok slingert ook wel een foto van mij rond. maar das een dronken carnavalsfoto![]()
hmmm okay.. daar heb ik je ook van die shirts voor he... "Ik heb er de kracht niet voor"quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
No pills ma'am! Saai wezen zijn op afstuderen en er geen kracht meer voor hebben![]()
als er een lekker wijf voor je staat wedden dat je dan ineens genoeg kracht hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
No pills ma'am! Saai wezen zijn op afstuderen en er geen kracht meer voor hebben![]()
eensch!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als er een lekker wijf voor je staat wedden dat je dan ineens genoeg kracht hebt
Van Gerard Joling, zou m persoonlijk ook niet zo snel aantrekken hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmmm okay.. daar heb ik je ook van die shirts voor he... "Ik heb er de kracht niet voor"
snapte al niet wie zo'n shirt zou willen... maar voor jou zou ie erg geschikt zijn dus![]()
Oke, jij wintquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als er een lekker wijf voor je staat wedden dat je dan ineens genoeg kracht hebt
meen je niet.... gerardquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Van Gerard Joling, zou m persoonlijk ook niet zo snel aantrekken hoor!
[..]
Oke, jij wint![]()
Meen ik stiekem welquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:54 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
meen je niet.... gerardeng eng eng...
jaa joh, zeg eens JA!quote:
als het me op die dag uitkomt (en dan bedoel ik kwa timing) dan kom ik wel ff... goed genoeg?quote:
ik mail deze post even naar mezelf, voor het geval je stiekem een edit wil doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
als het me op die dag uitkomt (en dan bedoel ik kwa timing) dan kom ik wel ff... goed genoeg?
Gewoon een ja=voldoende denk ik voor ReM!quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
als het me op die dag uitkomt (en dan bedoel ik kwa timing) dan kom ik wel ff... goed genoeg?
ze heeft geen FoBoquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon een ja=voldoende denk ik voor ReM!
Hoe zie je dr uit, 2 ogen, een neus en 2 oren?
ik wist tot net niet eens dat dat kon! :pquote:
nee 1 oog, een ooglapje, lange kromme neus en een halfafgebeten oor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Gewoon een ja=voldoende denk ik voor ReM!
Hoe zie je dr uit, 2 ogen, een neus en 2 oren?
Wat let je dan nu om het niet te maken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wist tot net niet eens dat dat kon! :p
en ja gewoon 2 ogen, neus en oren... ohw nee maar een neus...
nou, waar blijft dat ding dan!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wist tot net niet eens dat dat kon! :p
en ja gewoon 2 ogen, neus en oren... ohw nee maar een neus...
klaar... ongeduldje....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat let je dan nu om het niet te maken?![]()
Reeds aanwezige foto's: 2 van de toegestane 10quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
was maar geintjemaar er staat nog geen foto in
![]()
die ene sloeg emquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
BNN @ Zomerfeesten Hoeve, geweldig filmpje, MOET je helemaal zien![]()
http://www.101.tv/page/clip/9e79ac34e846c2cf1d4d170418457ade/
moet je ff bij Instellingen kijken ofzo, dat iedereen mag kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Reeds aanwezige foto's: 2 van de toegestane 10
![]()
helemaal gezien, met geluid??quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef rulerofdeath het volgende:
bliksems. maar der moet ook nog iets komen over zondag van de combinerace
"over een uur staan wij bij dat hek"quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die ene sloeg emgoeie actie.. had ik kunnen zijn!
"De vrouwen in de Hoeve zijn porno" "niet dus" whehehe... humor
Ben echt niet ongeduldigquote:
kijk m vanaaf ff thuis, hier geen geluidquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die ene sloeg emgoeie actie.. had ik kunnen zijn!
"De vrouwen in de Hoeve zijn porno" "niet dus" whehehe... humor
werkt dus voor geen meter......quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je ff bij Instellingen kijken ofzo, dat iedereen mag kijken
Vaag, kan wel op t icoontje klikken maar niet op reagerenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
werkt dus voor geen meter......
en ik zie ook geen foto'squote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vaag, kan wel op t icoontje klikken maar niet op reageren![]()
ja. heb jij een combine zien rijden?quote:
ik wil wel meetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:33 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heel vaag
ik ben de rechter
zo dan maar......
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja. heb jij een combine zien rijden?
heb jij combinerace gezien? sipke heeft met een combine geracet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wil wel meeten![]()
[..]
neeen zo te zien was hij er donderdagavond...
whehehe... ik verf me haar wel....quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij combinerace gezien? sipke heeft met een combine geracet.
enne print deze foto maar uitdan kun je iedereen langsgaan met die foto
daarom vroeg ik ook al naar de outfitquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb jij combinerace gezien? sipke heeft met een combine geracet.
enne print deze foto maar uitdan kun je iedereen langsgaan met die foto
dat wet ik ook niet precies dat hoal ik ook allemoal nie bie. maar den zat wa op n combinequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daarom vroeg ik ook al naar de outfit![]()
en wie is sipke??
mooi plat kuier'n... of ist neul'n??quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat wet ik ook niet precies dat hoal ik ook allemoal nie bie. maar den zat wa op n combine
zo weer eam plat lull'n
pardon, nuil'nquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nuil'n ist dan toch?
maar kuier'n lik't mie beter............
en abn typt nog het makkelijkste..
*eensch isquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nuil'n ist dan toch?
abn is wel het makkelijkst maar plat vink veel mooierquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
nuil'n ist dan toch?
*eensch is!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
abn is wel het makkelijkst maar plat vink veel mooier
boooooooeeeeeeeeeeren!!!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
abn is wel het makkelijkst maar plat vink veel mooier
ze vroeg er toch omquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:54 schreef rulerofdeath het volgende:
moet dat nou?
Zwijn...quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft Remcore een mep in zijn gezicht*
daar vroeg ie om toch???
dus je houdt van kinky??quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
*geeft Remcore een mep in zijn gezicht*
daar vroeg ie om toch???
quote:
ahhh zo'n lastige kerel....quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:40 schreef rulerofdeath het volgende:
haha nee hoor![]()
maar mijn baas is terug
quote:
ik was naar huisquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik post een foto en spontaan is iedereen ineens weg....eng..
mjah moet ook gebeuren...quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
ik was naar huisfoto vind ik trouwens leuk
tjah gek he als ik niets doe, dat ie dan lastig wordtquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ahhh zo'n lastige kerel....
rare baasquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah gek he als ik niets doe, dat ie dan lastig wordt
mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ze moeten doorwerken...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah gek he als ik niets doe, dat ie dan lastig wordt
aaah het is watquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mensen kijken mij altijd raar aan als ik zeg dat ze moeten doorwerken...
misschien zien ze me dan niet als baas
dat zal het zijnquote:
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
steek me de gek niet aan ja
sorryquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef The_S het volgende:
damn wat een boel berichten in 1 dag erbij
het geet rapquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef The_S het volgende:
damn wat een boel berichten in 1 dag erbij
Whahaha kom je verdomme uit Almelo zie je nog een paar bekenden ook...!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef ReMcOrE het volgende:
BNN @ Zomerfeesten Hoeve, geweldig filmpje, MOET je helemaal zien![]()
http://www.101.tv/page/clip/9e79ac34e846c2cf1d4d170418457ade/
*kloptquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Goed dat ik dat geregeld heb he
* ruler geeft zichzelf een schouderklopje
ik zie ook iets van 8 bekenden in dat filmpjequote:Op donderdag 24 mei 2007 18:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Whahaha kom je verdomme uit Almelo zie je nog een paar bekenden ook...!![]()
ik volgens mij nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
*klopt
[..]
ik zie ook iets van 8 bekenden in dat filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |