waar wil je anders dan vriendje vandaan halen??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
{tekst...}
en stappen in me eentje? come on!
wie zegt dat ik dat wil...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar wil je anders dan vriendje vandaan halen??![]()
Pussycatdollsquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
I don't need a man to make it happen,
I get off being free,
I don't need a man to make me feel good,
I get off doing my thing,
I don't need a ring around my finger,
To make me feel complete,
So let me break it down,
I can get off when you ain't around!!!!
en stappen in me eentje? come on!
Ja joh, Remquote:
oja.... heb toch geen dvd spelerquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
verzin wel wat anders om te doen...
Waar ga je vaak heen dan in Grun? Feest, 4 gezusters, blauwe engel? Ben dr een kleine maand geleden nog geweest, vrienden wonen daarquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oja.... heb toch geen dvd speler
en suffe huisgenootjes... volgens mij stappen die echt zelden.. ben in het afgelopen jaar een keer wezen stappen met ze en heb me gruwelijk verveelt toen
verzin wel wat anders om te doen...
Ken je niet?quote:
nee... die zijn maar met zijn 3en!!quote:
typoquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:35 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nee... die zijn maar met zijn 3en!!
Het feest is wel lachen ja!
Verder de Enzo...
blauwe engel vind ik iets minder.. meer voor als je erg bezopen bent
Boeit mij niksquote:
zonde vant bosquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:45 schreef Dos37 het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaatuuullk toch wa
ajax muj int bos smietn
zonde van ajaxquote:
oh neuh.quote:
goed standpunt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
Hier ook een Tukker, al vertik ik het om twents te praten/typen
ik dach dat da altied zo ging: ik hou oe appelweek oaf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Wupppie het volgende:
hold oe bek, sloa oe appelweek af.
Groot gelijk, meid!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
Respect. Accent is voldoende.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
welkomquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:18 schreef Dakota het volgende:
Hengel'quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:31 schreef Dakota het volgende:
Ik kom uit Hengelo, nouja, ik ben geboren in Zwolle
Hengel' is in het platquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
Op de bordjes staat toch echt 'Hengelo'
Hanging Low is nog zo'n erge
Ken ik nog helemaal nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoordquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:38 schreef Dakota het volgende:
quote:
Lollers!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoord
goedemorgen trouwens![]()
we hebben de grootste moeite om een shopdatum te plannen waarop iedereen kan..quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe staat het met je outfit voor DefQon.1??
Spontane interessequote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ohwww en met de jouwe??
je moet idd in bikini gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we hebben de grootste moeite om een shopdatum te plannen waarop iedereen kan..
verder horen we ongeveer van iedereen "Je moet in biiiikiiiiiiiiniiiiiiii gaan"... doh
magoed wss vlak voor defqon gaan we met zijn allen shoppen... geen idee wat ze aanwillen...
ik moet nog even een mooie 3/4 broek uitzoeken waarin ik alle spullen kwijtkan en waar ook ritsen opzitten (i.v.m. camera in broekzak)quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:06 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ohwww en met de jouwe??
Apenpak FTWquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet nog even een mooie 3/4 broek uitzoeken waarin ik alle spullen kwijtkan en waar ook ritsen opzitten (i.v.m. camera in broekzak)
en shirt ga ik samen met kameraad misschien nog ontwerpen![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef rulerofdeath het volgende:
tekst voor je shirt:ReMcOrE on tour
Zweet je je mooi de ballen uit de broekquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar niet op 1 km strand tijdens DefQon.1, met 25 graden
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensenquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kom uit hengelo, en ik heb em zelfs nog nooit gehoord
goedemorgen trouwens![]()
jij niet dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensen
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincessquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
moet je foto van laten zien. dan kan onze kleine princes je terugvinden
wil ze dat wel?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincess
via DefQon.1-topic in UVT wordt er waarschijnlijk ook een meeting geregeld, en zij post daar ook wel eens, dus misschien komt ze wel op die meetingquote:
jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wat markelo?
trouwens... bestaat er een Fok!Wiki van onze OP?
donequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:44 schreef rulerofdeath het volgende:
ok anders zet je dat nog ff onder in de OP
dan kan iedereen een OP maken zonder gek te worden
Dieka Markeloquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:33 schreef rulerofdeath het volgende:
wat markelo?
trouwens... bestaat er een Fok!Wiki van onze OP?
quote:
daar benk al een hele tijd niet meer geweestquote:
Ik ook niet, maar die keren dat ik dr geweest ben was het feestquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
[..]
daar benk al een hele tijd niet meer geweest![]()
Dieka, mooie paupertent geworden manquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar die keren dat ik dr geweest ben was het feest![]()
ben dr +/- jaartje niet meer geweest..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dieka, mooie paupertent geworden man![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar benk al een hele tijd niet meer geweest![]()
ik zit op 20-80 maar het werk wint terreinquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:55 schreef Pakspul het volgende:
Heerlijk van die dagen het werk-fok percentage op 10-90 ligt
Aardig veel tokkies, lonsdale luitjes enzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ben dr +/- jaartje niet meer geweest..
Zou toch niet zo erg radicaal veranderd zijn?
ik vanmorgen aardig aant werk geweest maar nu meer Fok!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op 20-80 maar het werk wint terrein
Hier ook klein beetje, maar ga vanmiddag werk terrein verschuiven naar eigen belang dus dan zal het 5-45-50 (werk, eigen werk, fok) wordenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zit op 20-80 maar het werk wint terrein
laatste keer dat ik daar was vond ik er niet zoveel aan. toen was de rockkelder al weg.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dieka, mooie paupertent geworden man![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dach dat da altied zo ging: ik hou oe appelweek oaf.
dakota, van mie maj hier ook wa in dialect proat'n typ'n
edit: en welkom natuurlkwoar kom ie vot?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:02 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hier ook klein beetje, maar ga vanmiddag werk terrein verschuiven naar eigen belang dus dan zal het 5-45-50 (werk, eigen werk, fok) worden
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aardig veel tokkies, lonsdale luitjes enzo! Of ben jij dr ook zo 1
?
ik kan wel mooi dansenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maar![]()
Whehe kan ik mijzelf ook wel onder scharenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Neuh ik ben meer de all-round bierdrinker... zo'n verdwaald skihut figuur in de hoofdzaal zeg maar![]()
hakkuh is voor mietjesquote:
en jump is voor stakkersquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hakkuh is voor mietjes
ga toch een pit bouwen![]()
Jumpen is tha shitquote:
jouw UIquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:19 schreef Dr.Aart het volgende:
goeiemiddag, droge bek en sloerig. Dat ellendige gezuip ook altijd
WALL OF DEATH juistquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jump is voor stakkers
wall of death FTW
kan geen youtube afspelen op mijn afstudeerbedrijfquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
WALL OF DEATH juist![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=gKrGMbRc4NA
(geluid is bagger maar gaat om het idee)
thuis maar even kijkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
kan geen youtube afspelen op mijn afstudeerbedrijf![]()
Eerste idee: lol tweede: auwquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
WALL OF DEATH juist![]()
![]()
http://youtube.com/watch?v=gKrGMbRc4NA
(geluid is bagger maar gaat om het idee)
anders regel je dat toch gewoon zelf evenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:26 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga dit jaar naar wacken. kijken of het dit jaar weer is
Ga ik met mezelf Wall of Death doen jahquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
anders regel je dat toch gewoon zelf even
tuurlijk niet, even met je beste Duits mensen regelen die mee willen doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ga ik met mezelf Wall of Death doen jah
Ja tuurlijk... waarom zou ik bij niet leuke mensen tijd verspillen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:26 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dan verkeer jij waarschijnlijk tussen leuke mensen
Ojee..........quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er een shirt komt, dan maak ik er een foto van en ga ik meeten met LilDutchPrincess
Goeie vraag inderdaadquote:
Ooeeeh, spannundquote:
we zien wel...quote:
vraag maar aan rulerofdeath, daar heb ik bij in de klas gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we zien wel...
Zie het al voor me.. tegen me vriendinnen..."hey ik ga ff weg hoor, ff wat luitjes van Fok! ontmoeten..."![]()
(ps. weet iemand hier of remcore eng is?)
ik wist nog niet eens dat dat was...quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vraag maar aan rulerofdeath, daar heb ik bij in de klas gezetenmaar dat was wel 6 jaar geleden ofzo
en je komt toch wel naar de FOK!-meet op DefQon.1
dat ligt in de planning, zal even een post plaatsenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik wist nog niet eens dat dat was...
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
we zien wel...
Zie het al voor me.. tegen me vriendinnen..."hey ik ga ff weg hoor, ff wat luitjes van Fok! ontmoeten..."![]()
(ps. weet iemand hier of remcore eng is?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |