dat las ik laatst ergens! vandaar...quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tering princess, jij schudt ze wel ff uit de mouw hoor![]()
Aah, op die fietsquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat las ik laatst ergens! vandaar...
mjah leuke kerels zijn moeilijk te vinden... en single zijn bevalt me eigenlijk ook wel goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zoek je ff een vriendje op, ga je die ook vermaken![]()
''Vret'n, zuup'n en op de pruum kruup'n''quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
Doe mij maar leuke meidenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
mjah leuke kerels zijn moeilijk te vinden... en single zijn bevalt me eigenlijk ook wel goed
nou dat vind ik het probleem nog niet eens...quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe mij maar leuke meiden! Mij ook wel, niks geen gebondenheid
![]()
Dat heet toch gebondenheid?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:24 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
nou dat vind ik het probleem nog niet eens...
maar dan is het van "Je moet mee naar de familie" "we moeten praten..." "je moet even.." "je moet ..." "je moet".....
hou ik niet zo vanIk MOET niks
nadeel is dat je tegen niemand aan kan liggen bij het dvdtjes kijken...![]()
hmm dacht meer dat je bedoelde dat je niet meer aan andere meisjes mag komen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat heet toch gebondenheid?![]()
Gebonden van: dat je overal heen moet, dingen ''moet'' doen!
ooh, zo zou je t idd ook kunnen interpreterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hmm dacht meer dat je bedoelde dat je niet meer aan andere meisjes mag komen dan
FOK!-kenquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Dos37 het volgende:
heuhdhueheheeuuyy wat dooj aaal
afstuderende wijs goed bezig zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:36 schreef Dos37 het volgende:
heuhdhueheheeuuyy wat dooj aaal
prrrrrrrrrreciesquote:
Wat jij wiltquote:
kuj neet leer'n, ie kunt neul'n of ie kunt't neet!!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef Wupppie het volgende:
Ik wil op twentse les, straks weer 2 weken in twente, waar kan ik dit volgen?
ik wil wa ne moal probeer'n oe te leer'n. let wa, miene tied is duurquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:59 schreef Wupppie het volgende:
Ik wil op twentse les, straks weer 2 weken in twente, waar kan ik dit volgen?
De toal is wat dat mout blieven levenquote:
Ben dr ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
gelukkig.. werd hier al zo stil
lekker je camera aan het testen?? (ik durf niet meer in het andere forum, boze meneer daar!)
heb hem al flink zitten testenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
gelukkig.. werd hier al zo stil
lekker je camera aan het testen?? (ik durf niet meer in het andere forum, boze meneer daar!)
Pc-nerdquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
![]()
ok nu ben ik echt teveel online... tijd voor een nieuwe hobbie
Hierna jaquote:
Ga je stappen in Grun en zorg je dat je een leuk vriendje krijgt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik kijk niet zoveel tven voetbal laat ook maar zitten...
vriendje voor Pinksterenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je stappen in Grun en zorg je dat je een leuk vriendje krijgt?![]()
I don't need a man to make it happen,quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ga je stappen in Grun en zorg je dat je een leuk vriendje krijgt?![]()
waar wil je anders dan vriendje vandaan halen??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
{tekst...}
en stappen in me eentje? come on!
wie zegt dat ik dat wil...quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar wil je anders dan vriendje vandaan halen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |