Is een sta-caravan geen optie?? Die zijn meestal een stukje goedkoper...quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
we zijn al op zoek naar een vakantiehuis voor 4 maanden, maar die krengen zijn duur....
*insert notewaardige opmerking*quote:
quote:
I rest my case.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:42 schreef DRD het volgende:
April 2004: Ajax-Marocprofs
Juni 2005: Marokko-Nigeria, Jeurd WK in Kerkrade.
November 2005: Sparta-Marocprofs
Oktober 2006: FC Utrecht - Marokko
Mei 2007: Jong Oranje - Marokko in Tilburg.........ben benieuwd............naar de wedstrijd uiteraard.
Dat zeg ik: het zijn net voetbalsupporters!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:14 schreef sjimz het volgende:
I rest my case.
Grulez, gelezen wat Armin van Buuren gaat doen maandag op de Grote Markt??quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:23 schreef Grulez het volgende:
Geen idee wat ik vanavond ga doen. Chips is altijd een optie natuurlijk.
WAAT?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Grulez, gelezen wat Armin van Buuren gaat doen maandag op de Grote Markt??
Dammen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Grulez, gelezen wat Armin van Buuren gaat doen maandag op de Grote Markt??
Ja... maar die zijn nog niet goedkoop natuurlijk.. (ook omdat je gewoon je hypotheek moet betalen)quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Is een sta-caravan geen optie?? Die zijn meestal een stukje goedkoper...
En anders een huis huren van een particulier??
quote:Dj Armin speelt met kerkklokken Martinitoren
Uitgegeven: 23 mei 2007 08:58
Laatst gewijzigd: 23 mei 2007 09:02
GRONINGEN - Dj Armin van Buuren geeft op tweede pinksterdag een uniek concert op de Grote Markt in Groningen. Tijdens zijn optreden op het gratis dancefeest armada@groningen gaat hij een van zijn hits spelen met de klokkenluiders van de Martinitoren.
Dat heeft zijn management Armada Events woensdag bekendgemaakt.
Het oude stadhuis op de Groningse Grote Markt vormt vanaf drie uur maandagmiddag het podium voor diverse deejays. Rond half acht spelen de klokkenluiders van de Martinitoren een nummer van Armin van Buuren, waarna de artiest gaat mixen op het geluid van de kerkklokken.
Armin van Buuren werd in 2006 gekozen tot de op een na beste dj ter wereld.
quote:Op maandag 28 mei komt Armada naar Groningen toe. De Grote Markt zal vanaf 15.00 uur in het teken staan van dance.
Voor het eerst in de carrière van de huidige één na populairste dj van de wereld, Armin van Buuren, staat hij voor zo’n groot publiek in het noorden van ons land. Armin van Buuren is op dit moment druk bezig met het afmixen van een nieuwe editie van zijn succesvolle compilatiereeks A State Of Trance. Een voorproefje zal hij in Groningen laten horen.
Maar Armin van Buuren is niet de enige die de Grote Markt tot een openluchtclub zal ombouwen. Ook Erick E zal deze dag achter de draaitafels verschijnen en zo is er dus voor ieder wat wils. Dit samenspel was eerder met Koninginnedag al een groot succes en was volgens menig bezoeker zeker voor herhaling vatbaar.
Verder zal ook de man uit Leeuwarden en tevens maker van het Trance Energy anthem van dit jaar zijn opwachting maken. Het gaat hier dan over één van Nederlands snelst opkomende dj’s internationaal gezien, Joop. De ‘Held van het Noorden’ en resident van de Groningse Palace, dj Orchid zal de line up helemaal compleet maken.
De dag gaat tot 22.00 uur door op de Grote Markt maar er is ook nog een after in petto. Vanaf 22.00 uur zal de Palace haar deuren openen voor Armada - The official Afterparty. Voor slechts 7,50 kan iedereen naar binnen om nog even lekker door te gaan op deze mooie Pinksterdag. Hier zullen een aantal artiesten die overdag op de'Grote Marktgestaan hebben nog even tot 05.00 doorgaan om de spreekwoordelijke kroon op de dag te komen zetten.
Meer informatie over het feest op de Grote Markt en de afterparty in Palace kun je vinden op www.armadaevents.com
Hoe laat spreken we af?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:38 schreef MaxPower het volgende:
tering, waarom wist ik dat nog niet!! Wat vet zeg.
Krijg nou watquote:Op woensdag 23 mei 2007 09:45 schreef Grulez het volgende:
Maar om deze dolle ochtend helemaal af te maken, ga ik maar eens aan de studie.
waterpokken, het heerst weer hequote:
Mja, daarboven begint t niemandsland hequote:
Als ik piloot zou zijn, zou ik Groningen ook mijden inderdaadquote:
"meld misdaad anoniem belt...."quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:03 schreef pascalheister het volgende:
he wat doet eilanden nou op de website van FC-Utrecht
Gelukkig is de echte naam van Eilanden bekend bij vele Hool-ersquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:07 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
"meld misdaad anoniem belt...."
-
Hoezo, aan Fok! namen hebben jullie niks......wat is dat nou voor een onzin....jullie willen het toch anoniem!!!
Ksssst, schaitfraisquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:02 schreef MaxPower het volgende:
Ik was bezig om iets te bedenken om die kreet belachelijk te maken, maar ik zie dat dat inmiddels al ruimschoots gedaan is.
Dat was gister al, schat.quote:
Valt mee. GOlfer, DIGGER (op vakantie) Bluezz, Suijk, Da_Sandman etcetera hebben ook nog niet gepost.quote:
wil je het even niet over algen hebben?quote:
Je vergeet Kaap en DGquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt mee. GOlfer, DIGGER (op vakantie) Bluezz, Suijk, Da_Sandman etcetera hebben ook nog niet gepost.
waar wel over? Armenië ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
wil je het even niet over algen hebben?
Waarom niet radio 1?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:06 schreef MaxPower het volgende:
Ik ga zometeen brothers in arms van de Dire Straits maar eens opzetten denk ik.
Dat weet ik ... maar ik was gisteren drukquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was gister al, schat.![]()
Maar Lego was na een kwartiertje al klaar volgens mij
door de rottige algen heb ik wel last van m'n arm jaquote:
why not?? goede muziekquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was een grapje. Je denkt toch niet dat ik Dire Straits luister![]()
Ik vind je wel een middle of the road tiepjequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:08 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het was een grapje. Je denkt toch niet dat ik Dire Straits luister![]()
Vanmiddag is er VWO tekenen, morgenochtend is er VWO Latijn (quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat weet ik ... maar ik was gisteren drukdus vandaar
Wat staat er vandaag op 't program?
Vandaar de radio 1?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind je wel een middle of the road tiepje![]()
Arabisch, Russisch etc geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat weet ik ... maar ik was gisteren drukdus vandaar
Wat staat er vandaag op 't program?
Je zou het maar hebben zegquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Arabisch, Russisch etc geloof ik
ik moet vrijdagmiddag weer
Arctic Monkeys en Kaiser Chiefs worden al op TMF gedraaid, dus wat is tegenwoordig geen middle of the road?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind je wel een middle of the road tiepje![]()
quote:
quote:Ochtend
Vandaag zijn in de ochtend de examens van maatschappijleer 2 voor vmbo KB (3.059 kandidaten) en GLTL (6.011 kandidaten). Ook havo en vwo hebben vandaag examens voor maatschappijleer. Bij havo doen 2.498 kandidaten mee en bij vwo 1.387. Vmbo BB heeft examen voor biologie (10.995 kandidaten) en voor Duits (1.149 kandidaten).
Middag
’s Middags heeft vmbo GLTL NaSk2-examen. Hieraan doen 9.257 leerlingen mee. Vmbo KB doet Frans (213 kandidaten), havo heeft natuurkunde 1- en natuurkunde 1,2-examens. 9.065 havo-scholieren doen natuurkunde 1 en 5.989 scholieren natuurkunde1,2. Van deze 5.989 kandidaten doen 1.366 Compex-examen. Vwo heeft examen voor tekenen (2.351 kandidaten), handenarbeid (362 kandidaten) en textiele werkvormen (27 kandidaten).
Dus geen Russisch/Chinees/Arabisch/Papiemento vandaag?quote:
ik denk knutselen met een beetje stofquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dus geen Russisch/Chinees/Arabisch/Papiemento vandaag?Wat is btw Textiele werkvormen?
En dat is een serieus VWO-vak?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:21 schreef borisz het volgende:
[..]
ik denk knutselen met een beetje stofhet hoort bij ckv3 geloof ik
bij ons bestaat ckv3 uit drama, daar is geen cse voor geloof ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En dat is een serieus VWO-vak?
Maarja, zo te zien geven ze het ook maar op 1 of 2 scholen.
het hoort bij C&Mquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef appelsientje het volgende:
Vroeger hadden we gewoon wiskund, natuurkunde, Nederlands, Duits, Engels, scheikunde en dat was het dan eigenlijk wel![]()
Ik heb ook niet al die nepvakken als M&O, ckv, handarbeid, Russisch, ed. Dat geven ze trouwens allemaal niet eens bij ons op school.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:24 schreef appelsientje het volgende:
Vroeger hadden we gewoon wiskund, natuurkunde, Nederlands, Duits, Engels, scheikunde en dat was het dan eigenlijk wel![]()
M&O is geen nepvakquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb ook niet al die nepvakken als M&O, ckv, handarbeid, Russisch, ed. Dat geven ze trouwens allemaal niet eens bij ons op school.
Mijn vakkenpakket is ook heel normaal: Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Engels, Nederlands, Latijn.
Bij ons bestaat C&M uit de volgende vakken:quote:
Wat is het dan?quote:
bij ons moet je er 2 kiezen uit Duits, Frans, en Filoquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Bij ons bestaat C&M uit de volgende vakken:
Wiskunde A
3 van de volgende 4 (en een keuzevak wanneer men geen tekenen kiest):
Aardrijkskunde
Frans
Duits
Tekenen
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Arctic Monkeys en Kaiser Chiefs worden al op TMF gedraaid, dus wat is tegenwoordig geen middle of the road?
Oja, geschiedenis zit er ook nog bij.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:28 schreef borisz het volgende:
[..]
bij ons moet je er 2 kiezen uit Duits, Frans, en Filo
dan krijg je GS en wiskundeA erbij
maar het wordt weer omgegooid dus nu weet ik het niet
kort samengevatquote:
Ik heb vrijdag nog Eco, dan donderdag over een week ak en volgende week vrijdag wiskundequote:Het examenprogramma bestaat uit de volgende domeinen:
• Domein A Vaardigheden en werkwijzen;
• Domein B Interne organisatie en personeelsbeleid;
• Domein C Financiering van activiteiten;
• Domein D Marketingbeleid;
• Domein E Financieel beleid;
• Domein F Informatievoorziening met behulp van informatie- en communicatie
technologie (ICT);
• Domein G Externe financiële verslaggeving.
Niet echt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar Lego was na een kwartiertje al klaar volgens mij
quote:
Maar wel een 10 ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Niet echt.
1u15 ofzo, niet eens de eerste.
"Ik pak je na de wedstrijd op de parkeerplaats"quote:
Wie weet bedoelde hij zo'n parkeerplaats langs de snelweg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's niet zo slim van Henk. Dan vind ik 6 wedstrijden nog weinig ook eigenlijk.
ik hoop niet dat RBC promoveert, dan zal hij het begin van het seizoen missen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij kapt alleen als RBC promoveert, als sub gaat hij nog door in de Juup league.
Jij bent nu ook bijna klaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Goed gedaan/gezegd op je werk schat
Ben benieuwd.
Als presentator?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef borisz het volgende:
vanavond trouwens Hugo Borst bij wat heet
wat is er mis met de overburen??quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gevallen man
Warm
Zonnen
Vakantie(nog steeds
)
Overburen
Die zijn al vanaf maandag (en ze beginnen heel vroeg, vooral als je lekker wil uitslapen) aan het verbouwen/aanbouwen, weet ik wat met een enoooooorme teringherriequote:
clauw....5 juniquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag
Wanneer begin je bij je nieuwe werkg.?
Feestjequote:Op woensdag 23 mei 2007 14:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag
Wanneer begin je bij je nieuwe werkg.?
4 juni. Vrijdags stop ik hier en maandags naar de nieuwe. In een keer door dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
clauw....5 juni
appelsientje...1juni
ikzelf...1 juni
aan deze datums kunnen geen recheten worden verbonden. Door verkeerde informatie kunnen deze datums afwijken van de werkelijkheid.
Druk met de bruiloften hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Bluezz het volgende:
En dan nog die trouwdata van Gallie en Suijk begin juni
Nee, dat is Menno.quote:
quote:
quote:
Lekker gepland door je huisgenoten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef VoreG het volgende:
Godver!
Vanavond een huisvergadering, maar dat is dus precies tijdens de CL finale.
Met je draagbare tv op de wc gaan zitten en zeggen dat bij jou het euhmm.... Claustrofobische Laxeer Syndroom is ontdekt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef VoreG het volgende:
Godver!
Huisvergadering voor de TVquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef VoreG het volgende:
Godver!
quote:
Volgens mij doen ze het expresquote:
Dat is best een goede! Ik heb alleen geen draagbare tv..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Met je draagbare tv op de wc gaan zitten en zeggen dat bij jou het euhmm.... Claustrofobische Laxeer Syndroom is ontdekt.
Ofzo.
Maar huisvergadering? Wasda?
Het zijn allemaal vrouwen, die hebben het niet zo op voetbalquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:52 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Huisvergadering voor de TV
Onder het voetbal effe babbelen over van alles en nog meer dom gelul...
Je vergeet 3 juniquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
clauw....5 juni
appelsientje...1juni
ikzelf...1 juni
aan deze datums kunnen geen recheten worden verbonden. Door verkeerde informatie kunnen deze datums afwijken van de werkelijkheid.
Er staat toch dat er geen rechten aan konden worden verbondenquote:
Dan is het vier jaar geleden, dat ik me hier op het forum liet registreren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:04 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Er staat toch dat er geen rechten aan konden worden verbonden
Wat si er 3 juni BTW ??
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:24 schreef tong80 het volgende:
Hoeveel stoelen gaan er nu gesloopt worden ?
Jij ook nogquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef appelsientje het volgende:
Druk met de bruiloften hier
over 2 jaar?? dan wordt je 40 ?
OMGquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:33 schreef Bluezz het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=2f0_1179915451
Duurt idd nog wel ffquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:32 schreef clauwheee het volgende:
Sientje duurt toch nog een tijdje? Of heb ik het nu verkeerd? Ik zie door de bomen de bruiloften niet meer
Leg eens uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat zitten er toch rare mensen in de top bij Feyenoord
Nouja, er stond een enorm artikel in de VI over de gesprekken van Feyenoord met Adriaanse. En hoe snel er gelekt werd, en waarschijnlijk door wie. En dat Adriaanse al spelers heeft benaderd voor Feyenoord voordat hij zijn contract bij Metalurg (en dus ook voor het opstappen van Koeman) heeft verbroken.quote:
Precies ja. Men stond ze gewoon op te wachten op het vliegveldquote:
zoals? Bier voor de reis heen heb je niet nodig als chauffeur zijndequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:35 schreef pascalheister het volgende:
thuis
voor pinkpop zo ff boodschappen doen zo
Het quotum is gehaald, dan mag ie weer een ijsje kopen van de baasquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:34 schreef borisz het volgende:
Hij is blij dat hij weer genoeg bonnen heeft geschreven![]()
Ijsjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het quotum is gehaald, dan mag ie weer een ijsje kopen van de baas
nee maar als ik ook maar 10 sec uit de auto ben wel hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zoals? Bier voor de reis heen heb je niet nodig als chauffeur zijnde
Vind ze daar veel te duur!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die heb ik net ook gehaald bij de Appie![]()
![]()
gewoon lekker hier uit de kas naast het huisquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vind ze daar veel te duur!Ik haal ze lekker op de markt!
Wij hebben ook een aardbeienplant waar flink wat aanhangt. Maar ff plukken als ze rijp zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon lekker hier uit de kas naast het huisniks lekkerder als je eigen aardbeien
de eerste zijn hier al rijp, we hebben er een hele rij van staanquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wij hebben ook een aardbeienplant waar flink wat aanhangt. Maar ff plukken als ze rijp zijn
Die dingen gaan normaal 1 jaar mee, maar die van ons is/zijn al 10 ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Oooooo die wil ik later ook, m'n eigen aardbeiplant![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon lekker hier uit de kas naast het huisniks lekkerder als je eigen aardbeien
later? een aardbeien plant kan prima op je balkonquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:20 schreef clauwheee het volgende:
Oooooo die wil ik later ook, m'n eigen aardbeiplant![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:25 schreef Suijk het volgende:
Tuin kun je nu al maken hoor Sien. Een hele grote zelfs.
je kan volgend jaar wel een paar stekjes krijgenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat komt ook zeker onze tuin.... nou ja dat duurt nog wel ffmaar ze komen we wel
dan zet je ze in dat gat, daar schijnt voorlopig niemand te komenquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]goed punt... maar dan lopen die bouwvakker er weer door heen...
Ben bang dat zoiets niks wordt.
Wrijf het er maar inquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zet je ze in dat gat, daar schijnt voorlopig niemand te komen
tsja wat je maar lekker vindquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks lekkerder als je eigen aambeien
We are the champignons!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor de mensen die het Blunders op voetbalsites topic niet actief volgen. Van de voorpagina van 'DAG':
[afbeelding]
Hopelijk krijgen ze dit jaar dan een mooiere beker.quote:
Die fout hebben ze bij PSV ook al eens gemaaktquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor de mensen die het Blunders op voetbalsites topic niet actief volgen. Van de voorpagina van 'DAG':
[afbeelding]
The Mushroomcupquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze dit jaar dan een mooiere beker.
Jaaaa, morgen even naar het tuincentrumquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:27 schreef rubbereend het volgende:
later? een aardbeien plant kan prima op je balkon
* clauwheee naar balkonnetje kijkt...quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
later? een aardbeien plant kan prima op je balkon
Je kan ze ook in een plantenbak doen en dan aan de voorkant van je balkon vastmaken ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee naar balkonnetje kijkt...
Ook op balkonnetjes van 1.80 bij 1.50?
Ze worden echt geen 2 meter hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We kunnen er nu al amper met 2 zittenquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze worden echt geen 2 meter hoor
Laat maar komen hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Deze balletjes staan ook voor de deur, binnenlaten?
[afbeelding]
Kom maar hier danquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:03 schreef borisz het volgende:
Bloes doet de hapjes
Ander stuur je ze maar ff 10 km naar het noordenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Deze balletjes staan ook voor de deur, binnenlaten?
[afbeelding]
We?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:38 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We kunnen er nu al amper met 2 zitten
Ik in gebodypainte vrouwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Ja bedankt, nu heb ik zin in bitterballen
graag gedaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Wat let je? Je bent toch Terrorobbie niet?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Mora mag je dankbaar zijnquote:
Nee maar heb al wel twee mergpijpen en een magnum in mn kont.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat let je? Je bent toch Terrorobbie niet?
Zeker. Gezellig hè?quote:
Je hebt teveel met SCH gepraat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee maar heb al wel twee mergpijpen en een magnum in mn kont.
Gelukkig heb ik nog chipssssssss![]()
En toch leven op water en brood yoghurt en een appel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:10 schreef borisz het volgende:
trouwens Sonja Bakker heeft nu 7 miljoen op de bankrekening staan![]()
altans volgens Jort K
Bespaar me jouw seksuele afwijkingen en andere zaken die jij in lichaamsdelen propt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef clauwheee het volgende:
Nou bluezz dan weet je ook meteen wat je vanavond moet doen om Golfer van het voetbal af te houdenquote:
Is dat niet koud ??quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als ie maar niet afgaat he, dan heb je pas echt een afwijking.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Bespaar me jouw seksuele afwijkingen en andere zaken die jij in lichaamsdelen propt.
Juh, vond m wel hipquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is aan de Sonja Bakker, omdat hij niet tevreden is met zn lichaam.
Je weet nu al dat de bitterballenverleiding je teveel wordt?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het afvallen..
Maar heb vandaag een SAS dag (Schijt aan Sonja)
jong, oud, brie, geiten ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Borisz, heb je ook wat blokjes kaas?
Dat is ook wel lekker tijdens zo'n wedstrijd.
Ben wel tevreden hoor, het moet alleen niet meer worden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is aan de Sonja Bakker, omdat hij niet tevreden is met zn lichaam.
Gatenkaas!quote:
Hoeveel is het dan al?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben wel tevreden hoor, het moet alleen niet meer worden.
Ik mag vanavond nog een chocolademelk light![]()
![]()
M'n vriendin heeft een zak HamKaas chips gekocht en Hertog jan bierquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je weet nu al dat de bitterballenverleiding je teveel wordt?
Dan ben je al verder dan ikquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
maar klasse dat je je eraan waagt.
Jij hebt waarschijnlijk iets meer spieren. Die had ik ook... maar het is nu een beetje uit aan het lubberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan schelen wij niet eens zo veel.
Ik ben 1.72 en ik weeg 80
Gewoon goed bewegen dan komt de rest vanzelf wel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk iets meer spieren. Die had ik ook... maar het is nu een beetje uit aan het lubberen
1.75.... en 88quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan schelen wij niet eens zo veel.
Ik ben 1.72 en ik weeg 80
Mee eens.. en gelukkig ga ik vanaf volgende maand veel meer bewegen, dus komt goedquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon goed bewegen dan komt de rest vanzelf wel.
Sonja Bakker kan nooit gezond zijn wat mij betreft.
Ik fiets (op de nachtdiensten na) altijd naar mijn werk toe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mee eens.. en gelukkig ga ik vanaf volgende maand veel meer bewegen, dus komt goed
Dat merk ik ook.. ik moet gewoon bewegen want de hele dag stil zitten is ook niks voor mij..quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik fiets (op de nachtdiensten na) altijd naar mijn werk toe.
En rugby natuurlijk ook nog.
Tevens squash ik nog 1 keer per week met een collega en loop ik veel hard.
Als ik niet sport word ik chagerijnig.
jahoor gewoon in een bloempot van een doorsnee van 15 a 20 cm kan een aarbeienplant al prima groeien. En daar kan je er vast wel 2 van kwijtquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk puur over de mannen, die zijn toch meestal zwaarder dan de vrouwen.quote:
oh god..falend inkoopbeleidquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik had mijn chipsadministratie toch niet zo goed voor elkaar als ik dachtOp
Rubbereend, onze aardbeien expertquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jahoor gewoon in een bloempot van een doorsnee van 15 a 20 cm kan een aarbeienplant al prima groeien. En daar kan je er vast wel 2 van kwijt
Dat controleer je toch van te voren...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:18 schreef clauwheee het volgende:
Ik had mijn chipsadministratie toch niet zo goed voor elkaar als ik dachtOp
Dan maar broodje leverworst![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:05 schreef Bos81 het volgende:
Lengte is 1.76 en gewicht is ongeveer 67
Ik ben dus waarschijnlijk het lichtgewichtje van Hools
ik ben ook zwaarder...maar wel weer een stukje langerquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaadik ben kleiner, maar zwaarder
Euh ja, maar ik ben vanuit mn werk gelijk naar de Appie gegaan. Dan krijg je dat hè.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat controleer je toch van te voren...
Gelukkig dat appeldinnetje lief is geweest voor mij
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro gaat even goed zitten voor de vrije trap !
Ik ben gewoon een vetklepquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ben ook zwaarder...maar wel weer een stukje langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |