Held!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef FredvZ het volgende:
De Apple is weer compleet
hmm, kheb al een jaar mijn ipod niet meer aan mijn pc gehad. ben bang dat ik nog de firmware heb uit de middeleeuwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef Reemy het volgende:
weet iemand wat de nieuwe firmware inhoud? voor de ipod nano 2nd generation, firmware 1.1.3?
Hier ook, als dat gerucht van die nieuwe iMac over een paar weken tenminste waar isquote:
Yup en ik heb em nooit gebruikt..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze Camera Connector?
Neen, die sluit je op je stoere iPod aan natuurlijk, vervolgens pak je het usb-kabeltje van je camera en dan kun je instant syncenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Tijn het volgende:
Wtf is sowieso een "camera connector"? Die dingen sluit je gewoon met USB direct op je computer aan toch?
Met een whoppin' 500 MB per FUCKIN' uur. Nee, dan pak ik dus even mijn imagetankje die dat in een minuutje overpompt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neen, die sluit je op je stoere iPod aan natuurlijk, vervolgens pak je het usb-kabeltje van je camera en dan kun je instant syncengeen pc nodig.
Die van mij zit nog mooi in het doosje met het cellofaan eromheen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met een whoppin' 500 MB per FUCKIN' uur. Nee, dan pak ik dus even mijn imagetankje die dat in een minuutje overpompt ofzo.
Nutteloze kutgadget.
Je vroeg zelf wat een camera connector was..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Tijn het volgende:
Oh god, het gaat weer over iPods en foto's. Later
Oh jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vroeg zelf wat een camera connector was..
Ik heb gewoon niks met die rotzooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
Tijn, ben jij ooit op je hoofd geslagen met een iPod of een dSLR ofzo?
Je gaat toch niet serieus een serie op het minischerm van je iPod zitten kijken als je ook het 13,3" scherm van je MacBook beschikbaar hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant, mijn. iPod
. en ik zijn nu al onafscheidelijk.
Heroes kijken in de trein.. Wat een apparaat!
In de trein heb ik geen MacBook bij me. Want die staat thuis.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus een serie op het minischerm van je iPod zitten kijken als je ook het 13,3" scherm van je MacBook beschikbaar hebt.
Ziet dat er een beetje uit dan?quote:
Serieus, ik wist niet wat ik zag. Eigenlijk merk ik geen verschil met mijn MB qua tv out. Echt yummie.quote:
Bizar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Serieus, ik wist niet wat ik zag. Eigenlijk merk ik geen verschil met mijn MB qua tv out. Echt yummie.
Ik weet waar ik moet zijn voor mijn macbookquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog de herhaling van de uitzending van 1Vandaag willen zien met de Macbooks van het Sint Maarten College in Maastricht.
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=32065&nav=32086,32065,32085,32083,0#
Dat is dan zeer aantrekkelijk!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef Jarno het volgende:
Ja, zeker voor 170 euro. Dan wil ik 't wel hebben..
Voor zover ik begrepen heb is Apple Care wereldwijd geldig, waar je 'm ook koopt. Anders heb ik zojuist voor 175 euro lucht gekocht!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:26 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat is dan zeer aantrekkelijk!!
Zou een derde in amerika het voor mij ook kunnen kopen? of hoe gaat dat precies? Ik ken nl nog wel wat mensen in amerika.![]()
Het geldt voor Macbooks en Pro's niet voor iMac's of andere desktop machines. Daar is gewoon geen wereldwijde garantie voor geldig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb is Apple Care wereldwijd geldig, waar je 'm ook koopt. Anders heb ik zojuist voor 175 euro lucht gekocht!.
goed om te weten, maar enigsinds ook logisch!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:47 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het geldt voor Macbooks en Pro's niet voor iMac's of andere desktop machines. Daar is gewoon geen wereldwijde garantie voor geldig.
20 inch zo te zien?quote:
Ik nog niet!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:05 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb mijn geld nog nietvakantie geld wel.
haiquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef Dr_Crouton het volgende:
hoi
375quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:07 schreef Daklem het volgende:
[..]
20 inch zo te zien?
wat kostte dat geintje nou inclusief verzendkosten?![]()
Tja, je betaald 230 euro meer voor een practisch hetzelfde scherm met minder functionaliteit. Daar koop je een hoop FW-hubs voor...quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:13 schreef super-muffin het volgende:
Nice, zeker niet verkeerd.
Overweeg zelf ook deze, maar ik vind die ACD veel mooier + die heeft een FW poort voor mijn LaCie.
Die VGA en andere dingen heb ik toch niet nodig.
Welke functionaliteit heeft die Dell wel wat een ACD niet heeft?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tja, je betaald 230 euro meer voor een practisch hetzelfde scherm met minder functionaliteit. Daar koop je een hoop FW-hubs voor...
quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Welke functionaliteit heeft die Dell wel wat een ACD niet heeft?
@JoMo0: Inderdaad, maar die van Dell vind ik ook zeker niet lelijk
ACD mist:quote:De 2007WFP is ook uitstekend geschikt voor videobewerking en 3D-beeldbewerking omdat zowel de bron- als doelvideo in één venster kunnen worden weergegeven. Hij ondersteunt ook geavanceerde functies als PIP (Picture-In-Picture) en PBP (Picture-By-Picture) en kan worden geactiveerd met een druk op een knop rechtsvoor op het beeldscherm. Dankzij de inbegrepen in hoogte verstelbare standaard kan elke gebruiker de flatpanel comfortabel instellen om vermoeide ogen en nekspieren te vermijden.
Ik gebruik voor rar bestanden dan weer UnrarXquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Kan TheUnarchiver geen rar-files met password openen?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:45 schreef Daklem het volgende:
Kga deze maand ook ff Quicktime pro kopen. fullscreen rocks
1 2 3 | present front movie scale screen end tell |
Dat kan ik ook van jouw exterene disk zeggenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:22 schreef TwyLight het volgende:
nee hoor, het is duur.
kijk maar naar de concurrentie.
de cinema schermen zijn gewoon average schermen met een mooi design.
Er zijn een hele hoop schermen met betere beeldkwaliteit, meer functies maar voor veel minder geld
idd. fullscreen is maar een onderdeeltje. Anders kan ik net zogoed vlc gebruikenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef Jarno het volgende:
Maar niet bepaald legaal denk ik. Daarnaast, je betaalt bij QT Pro niet álleen voor het full screen gebeuren.
Allemaal dingen die ik niet gebruik. Alleen in hoogste verstelbaar zou kunnen, maar als je al een goed bureau en stoel hebt mis je dat niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[..]
ACD mist:
1. S-Video/Composiet/
2. HDCP
3. Extra D-Sub
4. PiP
5. PBP
6. Hoogste verstelbaarheid
En kost 230 euro meer.
Daar kan walter 2 dagen van zuipenquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet gebruik. Alleen in hoogste verstelbaar zou kunnen, maar als je al een goed bureau en stoel hebt mis je dat niet.
Mja, 230 euro is wel veel (lees: een hoop bier.)
Geloof mij, goedkoop is het niet! Maar op deze manier kun je ook kijken naar het Apple scherm. Je krijgt er wel veel voor terug, ook al is het een gemiddeld tft scherm die erin zit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
Mijn harde schijf is niet duur hoor
2x 500GB van 7200rpm 8mb+ cache
Firewire 800 poort + kabel
Firewire 400 poort + kabel
USB2.0 poort + kabel
usb hub met 3 usb 2.0 poorten
voor 370 euro.
vind ik wel meevallen toch?
Kom op... waarom zou dat niet legaal zijn?quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef Jarno het volgende:
Maar niet bepaald legaal denk ik.
Da's waar, maar daar was net nog geen sprake vanquote:Daarnaast, je betaalt bij QT Pro niet álleen voor het full screen gebeuren.
Dit ziet er niet slecht uitquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:21 schreef JoMo0 het volgende:
De Cinema's vind ik wel een stuk mooier![]()
[afbeelding]
Dan ben je met een ander scherm NOG goedkoper uit.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Allemaal dingen die ik niet gebruik. Alleen in hoogste verstelbaar zou kunnen, maar als je al een goed bureau en stoel hebt mis je dat niet.
Mja, 230 euro is wel veel (lees: een hoop bier.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |