Held!quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:22 schreef FredvZ het volgende:
De Apple is weer compleet
hmm, kheb al een jaar mijn ipod niet meer aan mijn pc gehad. ben bang dat ik nog de firmware heb uit de middeleeuwen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:51 schreef Reemy het volgende:
weet iemand wat de nieuwe firmware inhoud? voor de ipod nano 2nd generation, firmware 1.1.3?
Hier ook, als dat gerucht van die nieuwe iMac over een paar weken tenminste waar isquote:
Yup en ik heb em nooit gebruikt..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:55 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand deze Camera Connector?
Neen, die sluit je op je stoere iPod aan natuurlijk, vervolgens pak je het usb-kabeltje van je camera en dan kun je instant syncenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef Tijn het volgende:
Wtf is sowieso een "camera connector"? Die dingen sluit je gewoon met USB direct op je computer aan toch?
Met een whoppin' 500 MB per FUCKIN' uur. Nee, dan pak ik dus even mijn imagetankje die dat in een minuutje overpompt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Neen, die sluit je op je stoere iPod aan natuurlijk, vervolgens pak je het usb-kabeltje van je camera en dan kun je instant syncengeen pc nodig.
Die van mij zit nog mooi in het doosje met het cellofaan eromheen..quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Met een whoppin' 500 MB per FUCKIN' uur. Nee, dan pak ik dus even mijn imagetankje die dat in een minuutje overpompt ofzo.
Nutteloze kutgadget.
Je vroeg zelf wat een camera connector was..quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:06 schreef Tijn het volgende:
Oh god, het gaat weer over iPods en foto's. Later
Oh jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je vroeg zelf wat een camera connector was..
Ik heb gewoon niks met die rotzooi.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
Tijn, ben jij ooit op je hoofd geslagen met een iPod of een dSLR ofzo?
Je gaat toch niet serieus een serie op het minischerm van je iPod zitten kijken als je ook het 13,3" scherm van je MacBook beschikbaar hebt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Jarno het volgende:
Aan de andere kant, mijn. iPod
. en ik zijn nu al onafscheidelijk.
Heroes kijken in de trein.. Wat een apparaat!
In de trein heb ik geen MacBook bij me. Want die staat thuis.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je gaat toch niet serieus een serie op het minischerm van je iPod zitten kijken als je ook het 13,3" scherm van je MacBook beschikbaar hebt.
Ziet dat er een beetje uit dan?quote:
Serieus, ik wist niet wat ik zag. Eigenlijk merk ik geen verschil met mijn MB qua tv out. Echt yummie.quote:
Bizar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
Serieus, ik wist niet wat ik zag. Eigenlijk merk ik geen verschil met mijn MB qua tv out. Echt yummie.
Ik weet waar ik moet zijn voor mijn macbookquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die nog de herhaling van de uitzending van 1Vandaag willen zien met de Macbooks van het Sint Maarten College in Maastricht.
http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func=view&cid=2&sid=32065&nav=32086,32065,32085,32083,0#
Dat is dan zeer aantrekkelijk!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:21 schreef Jarno het volgende:
Ja, zeker voor 170 euro. Dan wil ik 't wel hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |