Zekers als de modjes nu liggen te rukkenquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:06 schreef Yestuuur het volgende:
overdag slapen is beter!
Alle 138?quote:Op woensdag 23 mei 2007 03:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zekers als de modjes nu liggen te rukken
Ik nauwelijks.quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik leef nog.
Over mij?quote:Op donderdag 24 mei 2007 03:45 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel
Dus je bent nu bij de seizoen 5 finale?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lamon. Nog 1 six feet under aflevering en het zit er op voor me. Ik ben nu al verdrietig. Het humorgehalte wordt trouwens naar mate de seizoenen volgen al minder en eigenlijk zit ik nu gewoon een net 5 serie te kijken, maar toch blijft het enorm lonken.
Dat wist ik al min of meer uit het topic.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:44 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dus je bent nu bij de seizoen 5 finale?
De aflevering die me niet alleen aan het huilen heeft gekregen, maar me met een lichte vorm van hyperventilatie en een slapeloze nacht heeft achtergelaten?
Als ik dat zeg, moet het bijna wel tegen gaan vallen, maar zo was het wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Ik heb vanavond al m'n meubels teruggezet. En gestofzuigd. En nu ben ik maandenoude rekeningen aan het betalen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:46 schreef Burdie het volgende:
Ja hoi. Ik heb niet eens in de kroeg gezeten vanavond.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:46 schreef I.R.Baboon het volgende:Dat was ook heftig ja, maar het valt qua emotionele reactie in het niet bij die laatste aflevering, althans wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de impact van die laatste aflevering heel veel te maken heeft met in hoeverre je het in gedachte kunt omzetten naar je eigen leven. Ongeacht je leeftijd, situatie of emotionele toestand.
Dat is het mooie eraan, het kan voor iedereen die bereid is te investeren precies dezelfde impact hebben, het is niet leeftijds- noch situatiegebonden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 25-05-2007 02:11:58 ]
Ik ben altijd al slecht in talen geweest.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef broer het volgende:
Waarom 'Gaelic'? Ik dacht altijd dat die taal 'Erse' heette.
Dat kan ER vast uitleggen, broerquote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef broer het volgende:
Waarom 'Gaelic'? Ik dacht altijd dat die taal 'Erse' heette.
Wat is AKQ?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, of ze gaat er iets over vragen in de AKQ.
Ok wat dat betreft blijf ik toch een buitenstaander die 't waarschijnlijk wel nooit gaat begrijpen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:15 schreef broer het volgende:
Een van de Grote Geheimen van Fok!
Ik probeer het te vermijden. Verslavingsgevaar, en zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
Doe jij niet meer mee aan de AKQ, broer?
Tja, dat gevaar is bekendquote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Ik probeer het te vermijden. Verslavingsgevaar, en zo.
Zodat je af en toe kunt zeggen: dat had ik wel geweten?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef broer het volgende:
Maar af en toe lees ik mee.
Nee, om jou te stalken.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
Zodat je af en toe kunt zeggen: dat had ik wel geweten?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 02:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Alle modjes die modden willen, moeten mannen met baarden zijn
Remlof, Snakey en Dirkh, zij hebben baarden zij hebben baarden
Remlof, Snakey en Dirkh, zij hebben baarden zij modden mee
Dat lijkt me echt zinloos.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:30 schreef broer het volgende:
Nee, om jou te stalken.
Maar je komt niks te wetenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef broer het volgende:
Welnee. Leuk juist.
Niet dan? Wat is dan de bedoeling?quote:
Maar zou broer dat weten?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:46 schreef schvvmert het volgende:
Stalken komt voor in verschillende gradaties.
Ik dacht altijd iets als: "Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond."quote:Op zondag 27 mei 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Niet dan? Wat is dan de bedoeling?
Nee, die heeft geen idee.quote:Maar zou broer dat weten?![]()
Ik vond dat altijd maar een raar liedjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd iets als: "Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond."
Zo'n mislukt puber nummer.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd maar een raar liedje![]()
Ik lieg nog wat in mijn profiel.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie trouwens dat wij ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, schvvmert.
Met walsjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
En intussen kijkt Lamon naar het einde van Aziatische films![]()
Nee, dan is het goed. Ik dacht dat je eigenlijk 25 was of zoquote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Sorry ik ben nog uit 't laatste jaar uit de 50's en vond dat te eng om op Fok te zetten.![]()
Gelijk heb je!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Sorry ik ben nog uit 't laatste jaar uit de 50's en vond dat te eng om op Fok te zetten.![]()
Ben je gek?! De walsjes komen bijvoorbeeld uit A tale of two sisters en Old Boy. Bedenk de ergste nachtmerrie die je kunt krijgen en het is een punica oase in vergelijking met het einde van die films. Ik haat happy ends. Zo onrealistisch enzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 02:56 schreef svann het volgende:
Met walsjes.
Dat moeten wel bijna happy endings zijn.
Mijn dochter is al 24.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Ik dacht dat je eigenlijk 25 was of zo
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Dat doe ik zou ik ook niet doen.
Hoezo? Vanwege dat panterbloesje en die spijkerbroek?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.![]()
![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Golfer is veeeeeeeeeeeel ouder, hoor.
Dan heb ik het beter getroffen met Yvonne.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.![]()
![]()
Nu je het zegt, ik was de tekst vergeten. Bedankt voor het herinneren, hè.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Hoezo? Vanwege dat panterbloesje en die spijkerbroek?
Damn de kloon van Iteejer ontmaskert.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heb ik het beter getroffen met Yvonne.
Eeuwig 39.![]()
Emotionele bagage bedoel je?quote:
Die staat nog ergens in de archieven.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het inmiddels al niet laat genoeg voor Lamon zijn reeks.
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die staat nog ergens in de archieven.![]()
Ik vergeet snel en of dat helpt? Geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Emotionele bagage bedoel je?
Daar doe ik volgens mij over 10 jaar nog steeds niet aan. Dat versnelt het verouderingsproces, wel of niet gewild volgens mij, dus dat kan nooit goed zijn.
Nee, ik bedoel bagage in de algemene zin des woords.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Lamon het volgende:
Emotionele bagage bedoel je?
Daar doe ik volgens mij over 10 jaar nog steeds niet aan. Dat versnelt het verouderingsproces, wel of niet gewild volgens mij, dus dat kan nooit goed zijn.
"Wij kunnen nergens meer naartoe zonder een grote tas met allerlei hulpmiddelen."quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik bedoel bagage in de algemene zin des woords.
In gezonde mate, ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ben je gek?! De walsjes komen bijvoorbeeld uit A tale of two sisters en Old Boy. Bedenk de ergste nachtmerrie die je kunt krijgen en het is een punica oase in vergelijking met het einde van die films. Ik haat happy ends. Zo onrealistisch enzo..
Ook heb ik wat met de muziek van Sakamoto bij het einde van Babel, al is dat dan niet echt een aziaische film.
Ik ben nog steeds gezegend met een hoofd voorzien van blond haar, de inhammen worden wel groter.quote:
Oh dat verandert de zaak, bagage is geweldig, het geeft aan dat er dingen zijn die je het waard vindt om mee te nemen, die vaak tegelijkertijd ook nog eens emotionele waarde hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bagage in de algemene zin des woords.
In letterlijke of figuurlijke zin? Nu we toch zo meta bezig zijn..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Ze zijn vast geen van allen kaal, Lamon.
Inderdaad is 't wel een kunst om de goede ervaringen mee te nemen en de slechte als leermomenten te bekijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak, bagage is geweldig, het geeft aan dat er dingen zijn die je het waard vindt om mee te nemen, die vaak tegelijkertijd ook nog eens emotionele waarde hebben.
Emotionele bagage is paradoxaal genoeg vaak een hype woord, dat, al zou het hetzelfde moeten aangeven, veel minder waarde heeft in praktijk.
En een rollator, niet te vergeten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef broer het volgende:
"Wij kunnen nergens meer naartoe zonder een grote tas met allerlei hulpmiddelen."
Godverdomme. Ik wou dat ik 't kon ontkennen, maar dat kan ik nietquote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef schvvmert het volgende:
Virtueel ja.In 't echt ben je vast ook erg aardig.
![]()
Dat is een reuze handig hulpmiddel voor als ik nogeens 30 jarig ouder word, graag een beetje respect.quote:
Ik had het idd niet over emotionele bagagequote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
Oh dat verandert de zaak, bagage is geweldig, het geeft aan dat er dingen zijn die je het waard vindt om mee te nemen, die vaak tegelijkertijd ook nog eens emotionele waarde hebben.
Emotionele bagage is paradoxaal genoeg vaak een hype woord, dat, al zou het hetzelfde moeten aangeven, veel minder waarde heeft in praktijk.
Letterlijk, Lamon. Hard, reëel en letterlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:21 schreef Lamon het volgende:
In letterlijke of figuurlijke zin? Nu we toch zo meta bezig zijn..
Dan wil ik het er niet over hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Letterlijk, Lamon. Hard, reëel en letterlijk.
Ingewikkeld, erg ingewikkeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Fantastische OP. Onbegrijpelijk, maar fantastisch
Hoe vorderen de Gaelic lessen, Elizabeth? En wat doet de Siobhan uit je sig nou precies?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:31 schreef svann het volgende:
Ik ga de koffer in.
Voor er een bagagekwaliteitskeuring aan te pas komt.
Ach jee. En ik dacht nog wel dat ze naar de wc moest, of zo.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:34 schreef ElizabethR het volgende:
En Siobhan wordt opgegeten door de duivel.
Ik dacht al dat dit een vileine post was.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Ze zijn vast geen van allen kaal, Lamon.
Volgens mij weet jij heel goed waar ik het over hebquote:Op zondag 27 mei 2007 03:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ach jee. En ik dacht nog wel dat ze naar de wc moest, of zo.
Lamon is helemaal niet kaal?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht al dat dit een vileine post was.
Nu welquote:Op zondag 27 mei 2007 03:37 schreef ElizabethR het volgende:
Volgens mij weet jij heel goed waar ik het over heb
Wel als hij zich helemaal kaalscheert en dan zijn foto post.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:37 schreef schvvmert het volgende:
Lamon is helemaal niet kaal?
Ja, dat had je al een keer eerder gevraagd. Ik vertelde je toen dat ik diffuus haar had.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:34 schreef broer het volgende:
Heb je de boel na die scheeractie gewoon weer laten groeien?
Ik vilein? Onzin.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:36 schreef Wickedangel het volgende:
Ik dacht al dat dit een vileine post was.
Lamon zijn haar groeit gewoon weer verder met steeds wat grotere inhammen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel als hij zich helemaal kaalscheert en dan zijn foto post.
Overigens is kaalheid een terugkerend thema in deze reeks.
Dat dacht ik al toen ik het typte.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Lamon het volgende:
Ja, dat had je al een keer eerder gevraagd. Ik vertelde je toen dat ik diffuus haar had.
Kom op broer, een beetje betrokkenheid.
Je lijkt er niet echt blij mee te zijn.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens is kaalheid een terugkerend thema in deze reeks.
Het was meer een constateringquote:
Dan weet je inmiddels ook wat Siobhan betekent?quote:
Ik wel! Ben dol op kale mannen. Vooral als ze ook nog eens een mooi donker kleurtje hebben en behoorlijke biceps!quote:
Dat stel ik wel op prijs. Tenslotte kom ik zomaar binnenvallen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het was meer een constateringEn ik breng schvvmert gewoon even op de hoogte in welk wespennest hij zich heeft gestoken
![]()
Een Ierse meisjesnaam. Tenzij het wat anders is, natuurlijk. Maar ik ben niet zo helder meer.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:44 schreef ElizabethR het volgende:
Dan weet je inmiddels ook wat Siobhan betekent?
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:43 schreef Wickedangel het volgende:
En ik breng schvvmert gewoon even op de hoogte in welk wespennest hij zich heeft gestoken![]()
In mijn herinnering was het vooral ER die zich tegen deze eeuwenoude traditie verzette. Maar I.R. heeft haar toen gelukkig op haar plaats gezet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:42 schreef broer het volgende:
Je lijkt er niet echt blij mee te zijn.
Ja ik was vergeten van account te wisselen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik wel! Ben dol op kale mannen. Vooral als ze ook nog eens een mooi donker kleurtje hebben en behoorlijke biceps!
Iers voor Yvonnequote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Ierse meisjesnaam. Tenzij het wat anders is, natuurlijk. Maar ik ben niet zo helder meer.
Zijn die 2 users nog steeds niet officieel aan elkaar gekoppeld en moet ik nog steeds mijn mond houden?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij is schvvmert een oud-semi-bikkelaar. Die weet allang waar hij zich begeeft.
O, dan ben ik wel benieuwd naar die andere account.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik was vergeten van account te wisselen.![]()
Maar op dit soort zaken is hij niet voorbereidquote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef broer het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:46 schreef Lamon het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het vooral ER die zich tegen deze eeuwenoude traditie verzette. Maar I.R. heeft haar toen gelukkig op haar plaats gezet.
Wie ben je danquote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef schvvmert het volgende:
Ja ik was vergeten van account te wisselen.![]()
Dan blijft t leuker om deze nog te gebruiken deze nacht.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef broer het volgende:
[..]
O, dan ben ik wel benieuwd naar die andere account.
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:48 schreef ElizabethR het volgende:
Iers voor Yvonne
Niet over kaalheid op zich, maar over zeuren over kaalheid toch?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:49 schreef ElizabethR het volgende:
Check nou eens mijn wallpaper......
Google maar op Tyson Beckford
Je lijkt een beetje op sig. Maar volgens mij maakt die meer tikfouten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:51 schreef schvvmert het volgende:
Lamon weet 't wel.
Moet hij het zeggen of doe je dat zelf?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:51 schreef schvvmert het volgende:
Lamon weet 't wel.
Inloggen dan krijg je dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar op dit soort zaken is hij niet voorbereid![]()
Inhammen is niet kaal!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef broer het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, Elizabeth. Ik heb flinke inhammen, een mooi donker kleurtje onder mijn ogen en mijn biceps zijn werkelijk op een behoorlijk kamp-niveau.
Ja!?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:53 schreef ElizabethR het volgende:
Dat kamp niveau spreekt me wel aan trouwens
Ow, ja, dat wel ja. Ik vind dat een man trots mag zijn op zijn kale bolleke. Niks mis mee!!quote:Op zondag 27 mei 2007 03:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet over kaalheid op zich, maar over zeuren over kaalheid toch?
Ik ben bezig met de meest absurde topics, om dat in een boek te gieten valt niet mee maar ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Waar ga je trouwens een boek over schrijven?
Mag ik een suggestie doen voor de titel van het boek?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de meest absurde topics, om dat in een boek te gieten valt niet mee maar ik ga mijn best doen.
Een soort Dagboek van een kindermeisje?quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef sig000 het volgende:
Ik ben bezig met de meest absurde topics, om dat in een boek te gieten valt niet mee maar ik ga mijn best doen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van eerst 't boek en daarna de titel.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mag ik een suggestie doen voor de titel van het boek?
"Internetiquettes"
Je ken veel meer stelen zonder er zelf te posten.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een soort Dagboek van een kindermeisje?![]()
Als je mij citeert, dan sue ik je bloody assquote:Op zondag 27 mei 2007 04:07 schreef sig000 het volgende:
Je ken veel meer stelen zonder er zelf te posten.![]()
Dat zou ik nooit doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als je mij citeert, dan sue ik je bloody ass![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 04:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van eerst 't boek en daarna de titel.![]()
Ik krijg wel de royalties dan, he?quote:Op woensdag 7 maart 2007 03:09 schreef Lamon het volgende:
Kudde gaat alleen op als je in een opvallende meerderheid bent, niet als het gemekker over het algemeen de andere kant opgaat omdat men Danny niet kan scheiden van het onderwerp.
Verder is het nogal een heftige bewering, alles is dus moreel geoorloofd, als het maar eindigt in een "kunst"-object?
Dan moet ik misschien vanaf nu al mijn twijfelachtige posts gaan eindigen met "...en ik ga er een boek over schrijven!", als ik een hele grote eikel was.
Dan geven we het gewoon aan een goed doel, ik wilde gewoon even kicken op het feit dat iemand me gequote heeft, zo'n nerd ben ik dan ook wel weer.quote:
Het goede doel wel na aftrek van de gemaakte kosten uiteraard.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dan geven we het gewoon aan een goed doel, ik wilde gewoon even kicken op het feit dat iemand me gequote heeft, zo'n nerd ben ik dan ook wel weer.
Uiteraard, en dat kan onverwachts nog wel eens oplopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het goede doel wel na aftrek van de gemaakte kosten uiteraard.![]()
Ik zit nog even in de ontwerp fase nu, hoe 't zal uitpakken kan ik nu nog even niet overzien.quote:Op zondag 27 mei 2007 04:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat kan onverwachts nog wel eens oplopen.
Ik schop deze ff hoger.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.
quote:
Had je niet door, dat ik een reactie aan het uitlokken was dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:14 schreef broer het volgende:
Ik zal je niet storen in je monoloog.
Niets speciaals, maar het werkt beter dan gewoon zomaar iets posten.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:17 schreef broer het volgende:
Dan ben ik wel heel benieuwd wat voor reactie je wilde.
Welnee, wat is verantwoordelijker dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Maar vind je het serieus vervelend dat je elke nacht hier rondhangt? Ik doe dat namelijk ook en ik heb er niet erg veel last van. Ja, soms... Als ik weer eens vind dat ik iets verantwoordelijker met mijn leven moet omspringen. Maar meestal duurt die gedachte niet lang.
Zo mag ik het horen.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb je foto uitgeprint, een altaartje ingericht en ik brand er iedere dag een kaarsje bij, Lamon.
Dat is dan meteen ook de eerste vraag die ik mezelf stel. En het antwoord stelt me weer behoorlijk gerust. En dan open ik nog een biertje en steek nog een shagje aan.quote:
Nee, dat klopt. Hoewel... voor slapen zou je kunnen kiezen.quote:Okee, misschien zou neuken of slapen een gezondere bezigheid zijn op dit tijdstip, maar dat heb je niet altijd voor het kiezen
Da's een luxe die ik een levenlang al mis helaas, het gebeurt uiteindelijk wel, maar ik kan gewoon niet zeggen, ik ga slapen, daar gaat een hele procedure van precies de juiste hoeveelheid drank en mate van moeheid aan vooraf.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef broer het volgende:
Nee, dat klopt. Hoewel... voor slapen zou je kunnen kiezen.
Werd het bijna interessant...quote:Voor neuken was het gemakkelijker als ze geen vriendje had. Tot zover de bekentenissen voor deze nacht.
Ik had afgelopen week griep. Op het moment dat ik normaal gesproken een beetje begin op te leven, was ik nu opeens dood- en doodop. Dat is lekker in slaap vallen, zeg. Dat je nog even in bed een half uurtje een aflevering van het een of ander wilt kijken, maar dat je het einde niet redt. Heerlijk! Dat zou ik wel vaker willen hebben.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:46 schreef Lamon het volgende:
Da's een luxe die ik een levenlang al mis helaas, het gebeurt uiteindelijk wel, maar ik kan gewoon niet zeggen, ik ga slapen, daar gaat een hele procedure van precies de juiste hoeveelheid drank en mate van moeheid aan vooraf.
Ik moet me inhouden. Te persoonlijk is niet goed.quote:Werd het bijna interessant...
Da's een persoonlijke keuze die ik bij iedereen respecteer.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:49 schreef broer het volgende:
Ik moet me inhouden. Te persoonlijk is niet goed.
Okee, maar weet dan wel dat iedereen die hier post, met deze wetenschap je geheel opnieuw kan evalueren. Nu weten we iets van de levenssituatie waar je in verkeert.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:53 schreef broer het volgende:
Neuh, dan had ik het in eerste instantie al niet moeten posten.
Och, dat weet ik nog niet zo net. Jij misschien niet, anderen vast wel.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:59 schreef Lamon het volgende:
Niet dat iemand hier dat ooit zou misbruiken
Dat is niet zo erg. Zolang ik de discussie erover maar niet aan hoef. En zolang ik het niet heb gepost, maar het alleen maar in een quote van jou staat, kan ik het altijd ontkennen.quote:maar het is nu wel een gegeven.
Maar dan zou ik als leugenaar te boek komen te staan. Dat kan ik niet hebben hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:02 schreef broer het volgende:
Dat is niet zo erg. Zolang ik de discussie erover maar niet aan hoef. En zolang ik het niet heb gepost, maar het alleen maar in een quote van jou staat, kan ik het altijd ontkennen.
Tja, zo ben ik, he?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:09 schreef broer het volgende:
Grootmoedig van je. Dank je wel.
Zoveel jaren post ik al in dit topic, en jij denkt dat ik met 1 altaar al tevreden ben?quote:Op maandag 28 mei 2007 02:21 schreef broer het volgende:
Het schijnt dat Wickedangel er eentje voor je heeft ingericht.
Misschien kan zij je meer details vertellen?
Neuh, kwaliteit boven kwantiteit, focus je energie maar op 1.quote:Op maandag 28 mei 2007 02:28 schreef broer het volgende:
Of twee, als dat beter is.
De onoplosbare doodfilosofie..quote:Op maandag 28 mei 2007 02:37 schreef broer het volgende:
Ik heb niets zinnigs, Lamon. En dat heb ik nooit. Het moet je opgevallen zijn dat ik altijd alleen maar slowchat en nooit zinnige dingen post.
En eerlijk gezegd vind ik dat wel prima.
Maar als jij iets zinnigs wilt posten: ga je gang.
Ik ben opgegroeid met een (overigens psychisch zwaar gestoorde) kat, maar het is niet blijven plakken, de huisdierenwens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:19 schreef Tijn het volgende:
Huisdieren is volgens mij typisch iets wat je van huis uit meegekregen moet hebben.
Ach, ik roep ook maar wat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met een (overigens psychisch zwaar gestoorde) kat, maar het is niet blijven plakken, de huisdierenwens.
Het was een dappere poging, maar het zal toch wat anders zijn, vermoed ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:21 schreef Tijn het volgende:
Ach, ik roep ook maar wat.
Nee, wel Waking Life, hetzelfde concept.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:27 schreef Tijn het volgende:
A Scanner Darkly gezien, Lamon? Ik heb gisteren de eerste helft gekeken en vond 'em behoorlijk tof!
Ik heb een aversie tegen Clint Eastwood films. Niet dat ze slecht zijn, maar ze irriteren me mateloos, alhoewel ik Million Dollar Baby duizendmaal beter vond dan Mystic River overigens.quote:Net heb ik trouwens (eindelijk) Million Dollar Baby gezien. Zoveel drama had ik niet aan zien komen, ik had een soort feelgood boksfilm verwacht. Boy, was I wrong
Ja, Waking Life vond ik ook erg cool. Maar dat is meer een filosofische film. A Scanner Darkly is een sci-fi verhaal van Philip K. Dick (Total Recall, Blade Runner, Minority Report). Het is wel behoorlijk wazig en vol vreemde dialogen net als Waking Life, maar toch, het is meer echt een verhaal.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, wel Waking Life, hetzelfde concept.
Ik ga hem zeker nog een keer kijken.
Ik ben zo gehersenspoeld door de kaartenbakkers, dat ik me gelijk afvraag of een spel van zoveel jaar terug wel goede graphics KAN hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens ook bezig met downloaden van The Last Express, een computerspel uit 1997 die van dezelfde rotoscoping stijl gebruik maakt als Waking Life en A Scanner DarklyHet spel is gigantisch geflopt door allerlei bureaucratische blunders, maar de reviews zijn er wel lovend over, dus volgens mij is het een geniaal spel.
Significant domquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik gebruik meer dan 2 maal de aangewezen hoeveelheid alcohol per dag, en doe dit al een jaar of zes.
Ik moet inmiddels wel heel dom zijn.![]()
quote:Mooi zo, dat betekent dat ik nu officieel te dom ben om me nog ergens zorgen over te maken of om over dingen na te denken. Pak van mijn hart.
Maar desondanks wel officiele voorlichting aan jongeren. Daar komt het namelijk vandaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, kolder
Het was meer bedoeld als een sarcastische steek richting het gelul wat zo'n voorlichtingssite durft te beweren, dan een echt gemeende statement, dus daar geef ik je gewoon gelijk in.quote:Wat is 'te' dom?
Het je nergens zorgen over maken is natuurlijk een zaligheid die helaas maar weinigen gegeven is. Over dingen nadenken wil niet zeggen dat je je zorgen maakt. Toch?
Ohquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik voel me niet geroepen....
Ik kan ook niet helpen dat het subforum zo heetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Elizabeth is geen kaaskop.
Is toch geen geheimtaal?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is dat voor een geheimtaal?
Omdat ik geen zin heb mijn leven uit de doeken te doen op een openbaar forum. Ik wil er best wat fotootjes posten hoor, maar meer niet. Bovendien vind ik het een absoluut onzinnig forum. Zoveel mensen zijn er helemaal niet geemigreerd. En de mensen die dat wel zijn kunnen prima terecht in het specifieke toic over emigratie.quote:
Dat snap ik wel. Ik denk trouwens dat het een soort static-subforum is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik geen zin heb mijn leven uit de doeken te doen op een openbaar forum. Ik wil er best wat fotootjes posten hoor, maar meer niet. Bovendien vind ik het een absoluut onzinnig forum. Zoveel mensen zijn er helemaal niet geemigreerd. En de mensen die dat wel zijn kunnen prima terecht in het specifieke toic over emigratie.
Dat mag ik niet zeggen. Ik ging al te ver door het überhaupt te noemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Welke limiet?
En wat wil je daar zoal bespreken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:30 schreef Lamon het volgende:
Wil je een sociologie-forum, Lamon?
Jij doet echt stomvervelend. Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Geen geheimtaal, maar geheimzinnigheid, dus.
Wat ik hier ook bespreek, maar dan met meer dan 5 users, een half paard en een dode koe.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat wil je daar zoal bespreken?
Pardon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Jij doet echt stomvervelend. Begin er dan niet over![]()
Ik ben ook compleet emo, ik vind Panic! at the Disco goed tenslotte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Lamon, realiseer jij je wel dat je met een icoontje met Jared Leto erin nu opeens gebombardeerd bent tot rasechte emo?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik denk trouwens dat het een soort static-subforum is.
Ah, je wilt een publiek. Tja, dat is hier natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:
Wat ik hier ook bespreek, maar dan met meer dan 5 users, een half paard en een dode koe.
Nou, doe eens een gooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval heb ik het liever over penissen van Lutjebroekers!!!
En 30 seconds to Mars?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben ook compleet emo, ik vind Panic! at the Disco goed tenslotte.
Zelfs niet als de penislengte bovengemiddeld blijkt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet eens waar Lutjebroek ligt. Niet vertellen, want ik wil het ook niet weten.
Die tweede stelling is voor je eigen rekening.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, je wilt een publiek. Tja, dat is hier natuurlijk niet![]()
Of interessantere mensen. Tja, die zijn hier ook niet![]()
Nee, dat boeit niet zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef broer het volgende:
Zelfs niet als de penislengte bovengemiddeld blijkt?
Veel te ongevoeld dramatisch naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
En 30 seconds to Mars?
(Ik vond 'The Kill' een goed liedje. Maar dat kan ook komen omdat ik ermee doodgegooid ben...)
Kijk, zo leer ik nog wat op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat boeit niet zo.
Je bent idd al aan je limiet voor deze weekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:46 schreef Lamon het volgende:
Ik wil gewoon een rijkdom aan topic-opties waar ik mijn gezever kwijt kan, zonder bang te zijn dat ik mijn krediet voor de week al opgemaakt heb.
Wat ik op Pinkpop (op tv) zag, vond ik het ook maar niks. Alleen pose, geen emotie. Maar goed, dat liedje blijf ik leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:50 schreef Lamon het volgende:
Veel te ongevoeld dramatisch naar mijn smaak.
Dat zijn de goede ontwikkelingen.quote:Had laatst wel een oudere vrouw in de videotheek, die naar aanleiding van pinkpop iedere film van jared Leto wilde huren die we hadden. Dat juich ik dan weer van harte toe, want hij speelt toevallig in veel goede films. Niet alleen Requiem for a dream, maar ook American Psycho, Panic Room en de serie My So-called Life bijvoorbeeld.
Zaterdagochtend, zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Kijk, zo leer ik nog wat op de vrijdagavond.
In plaats van me te wijzen op kleine foutjes, kun je me beter nog wat meer zinvolle dingen leren, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Zaterdagochtend, zul je bedoelen.
Definieer zinvol.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:56 schreef broer het volgende:
In plaats van me te wijzen op kleine foutjes, kun je me beter nog wat meer zinvolle dingen leren, vind je ook niet?
Zie je, het is pas vrijdag en mijn krediet is al verspeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent idd al aan je limiet voor deze week
Ik verwijs je graag naar mijn jaren oude en met enige bescheidenheid geschopte topic in FB, ook heel toepasselijk getiteld "Sociologie Forum".quote:Maar serieus, aan wat voor speficieke topics denk je dan?
Als in: goed voor mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Definieer zinvol.
Veel negers in Lutjebroek? Of ben ik me met mijn macholoze eerlijkheid weer eens belachelijk aan het maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net onderzoek gedaan en de gemiddelde lengte is toch echt 19cm
Wacht, ik pak even een meetlat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net onderzoek gedaan en de gemiddelde lengte is toch echt 19cm
Ik ga op een christelijker tijdstip proberen dat topic te achterhalenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
Ik verwijs je graag naar mijn jaren oude en met enige bescheidenheid geschopte topic in FB, ook heel toepasselijk getiteld "Sociologie Forum".
Wat een vreemd topic.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:01 schreef broer het volgende:
Zullen we een wedstrijdje doen wie de kleinste penis heeft, Lamon?
Laten we het zo afspreken: jij leert mij nog iets en dan vertel ik jou daarna of het zinvol was, oké?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
Zo ben ik nog niets wijzer.
Je hebt gegoogeld op Tyson Beckford!!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Veel negers in Lutjebroek? Of ben ik me met mijn macholoze eerlijkheid weer eens belachelijk aan het maken?
Nee, zo zijn we niet getrouwd. Ik heb geen idee wat ik zou moeten posten aan zinvolle/leerzame zaken als jij me geen hints geeft. Dus: hoeveel lettergrepen? Klinkt als?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:04 schreef broer het volgende:
Laten we het zo afspreken: jij leert mij nog iets en dan vertel ik jou daarna of het zinvol was, oké?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:04 schreef Lamon het volgende:
Schrik niet, het is iets sociologisch.
Jammer dat daar geen forum voor bestaat trouwens.
En wie begon daarmee?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:07 schreef broer het volgende:
Ik begin dit zo langzamerhand óók geheimtaal te vinden, Wickedangel.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:05 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt gegoogeld op Tyson Beckford!!
Maar wel gezellig hoewel ik er weinig van begrijp maar dat heb ik in elk topic zowat hier.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:07 schreef broer het volgende:
Ik begin dit zo langzamerhand óók geheimtaal te vinden, Wickedangel.
Welkom bij de club. Is dit geen heeeeeerlijk topic?quote:
Pardon. Ik zei enkel iets tegen Elizabeth. Meer niet.quote:
Ik weet niet meer waar het over gaat.quote:Ik probeer nog vragen te stellen die to the point zijn, maar jij blijft vaag.
Met dat verschil, dat als je netjes aangeeft wat in dit topic aan je voorbij gaat, we volkomen bereid zijn om het uit te leggen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:11 schreef kraaksandaal het volgende:
Maar wel gezellig hoewel ik er weinig van begrijp maar dat heb ik in elk topic zowat hier.![]()
Je bent (weer) dronken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:12 schreef broer het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat.
Moet ik teruglezen?
Op zich een goed idee om dat eens uit te spitten.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Schrik niet, het is iets sociologisch.
Jammer dat daar geen forum voor bestaat trouwens.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef Wickedangel het volgende:
kraaksandaal komt hier vast nooit meer![]()
Ik heb niet meer gezopen dan Lamon.quote:
Die heb ik volgens mij al eens doodgewenst. Dus dat kan kloppen.quote:kraaksandaal komt hier vast nooit meer![]()
De context ... broer.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Die heb ik volgens mij al eens doodgewenst. Dus dat kan kloppen.
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:14 schreef broer het volgende:
Maar goed, wat is er dan wél boeiend, Wickedangel?
Dat is dan niet zo aardig. Ze lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Die heb ik volgens mij al eens doodgewenst. Dus dat kan kloppen.
Vanwaar die stelligheid?quote:
Een keer in semi-bikkeltijd. Daar bestaat geen context.quote:
Ik wist niet dat kraaksandaal een vrouw was. Anders had ik haar natuurlijk nooit uitgenodigd voor een wedstrijdje 'hoe klein is je penis'. Dat wint ze op haar sloffen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:18 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is dan niet zo aardig. Ze lijkt me wel leuk.
Dat wordt een mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Vanwaar die stelligheid?
Hoe kan je dat nou weten?
Dat is net zo iets als dat ik nu zeg dat ik de kleinste penis heb en mijn winst op dat onderwerp al ga claimen.
Gerelateerd aan het feit dat een bovengemiddelde penislengte niet boeiend is.quote:
Dat mag, hoor. Ik denk dat je dat sowieso wel had gewonnen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
Dat is net zo iets als dat ik nu zeg dat ik de kleinste penis heb en mijn winst op dat onderwerp al ga claimen.
Op een profiel klikken wil nog wel eens lonenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:20 schreef broer het volgende:
Ik wist niet dat kraaksandaal een vrouw was. Anders had ik haar natuurlijk nooit uitgenodigd voor een wedstrijdje 'hoe klein is je penis'. Dat wint ze op haar sloffen.
Et tu, broer?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef broer het volgende:
Dat mag, hoor. Ik denk dat je dat sowieso wel had gewonnen.
Woei!!!!!!!!!!!quote:
Gaat 't dan om alleen de lengte of om de totale omvang?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:22 schreef broer het volgende:
[..]
Dat mag, hoor. Ik denk dat je dat sowieso wel had gewonnen.
Wat zou daar dan boeiend aan moeten zijn? Het is een mythe dat vrouwen groot, groter, grootst willen, dat weet je inmiddels toch wel?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:21 schreef broer het volgende:
Gerelateerd aan het feit dat een bovengemiddelde penislengte niet boeiend is.
(Ja, sorry, maar je vráágt er letterlijk om.)
Ja, natuurlijk. Bokito-gedrag is mij niet vreemd.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:25 schreef Lamon het volgende:
Et tu, broer?
Toch stiekem een beetje mannelijkheid tonen, he?![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat zou daar dan boeiend aan moeten zijn? Het is een mythe dat vrouwen groot, groter, grootst willen, dat weet je inmiddels toch wel?
Maar is ie ook een beetje lief voor zijn moeder?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 03:29 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Google nou nondedju eens op Tyson!! En stel je daar dan zijn 23 cm bij voor!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |