Ik ben zo gehersenspoeld door de kaartenbakkers, dat ik me gelijk afvraag of een spel van zoveel jaar terug wel goede graphics KAN hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Tijn het volgende:
Ik ben trouwens ook bezig met downloaden van The Last Express, een computerspel uit 1997 die van dezelfde rotoscoping stijl gebruik maakt als Waking Life en A Scanner DarklyHet spel is gigantisch geflopt door allerlei bureaucratische blunders, maar de reviews zijn er wel lovend over, dus volgens mij is het een geniaal spel.
Significant domquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Lamon het volgende:
Ik gebruik meer dan 2 maal de aangewezen hoeveelheid alcohol per dag, en doe dit al een jaar of zes.
Ik moet inmiddels wel heel dom zijn.![]()
quote:Mooi zo, dat betekent dat ik nu officieel te dom ben om me nog ergens zorgen over te maken of om over dingen na te denken. Pak van mijn hart.
Maar desondanks wel officiele voorlichting aan jongeren. Daar komt het namelijk vandaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
Pffff, kolder
Het was meer bedoeld als een sarcastische steek richting het gelul wat zo'n voorlichtingssite durft te beweren, dan een echt gemeende statement, dus daar geef ik je gewoon gelijk in.quote:Wat is 'te' dom?
Het je nergens zorgen over maken is natuurlijk een zaligheid die helaas maar weinigen gegeven is. Over dingen nadenken wil niet zeggen dat je je zorgen maakt. Toch?
Ohquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Ik voel me niet geroepen....
Ik kan ook niet helpen dat het subforum zo heetquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Elizabeth is geen kaaskop.
Is toch geen geheimtaal?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is dat voor een geheimtaal?
Omdat ik geen zin heb mijn leven uit de doeken te doen op een openbaar forum. Ik wil er best wat fotootjes posten hoor, maar meer niet. Bovendien vind ik het een absoluut onzinnig forum. Zoveel mensen zijn er helemaal niet geemigreerd. En de mensen die dat wel zijn kunnen prima terecht in het specifieke toic over emigratie.quote:
Dat snap ik wel. Ik denk trouwens dat het een soort static-subforum is.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:26 schreef ElizabethR het volgende:
Omdat ik geen zin heb mijn leven uit de doeken te doen op een openbaar forum. Ik wil er best wat fotootjes posten hoor, maar meer niet. Bovendien vind ik het een absoluut onzinnig forum. Zoveel mensen zijn er helemaal niet geemigreerd. En de mensen die dat wel zijn kunnen prima terecht in het specifieke toic over emigratie.
Dat mag ik niet zeggen. Ik ging al te ver door het überhaupt te noemen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Welke limiet?
En wat wil je daar zoal bespreken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:30 schreef Lamon het volgende:
Wil je een sociologie-forum, Lamon?
Jij doet echt stomvervelend. Begin er dan niet overquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef broer het volgende:
Geen geheimtaal, maar geheimzinnigheid, dus.
Wat ik hier ook bespreek, maar dan met meer dan 5 users, een half paard en een dode koe.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat wil je daar zoal bespreken?
Pardon.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Jij doet echt stomvervelend. Begin er dan niet over![]()
Ik ben ook compleet emo, ik vind Panic! at the Disco goed tenslotte.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Lamon, realiseer jij je wel dat je met een icoontje met Jared Leto erin nu opeens gebombardeerd bent tot rasechte emo?
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Ik denk trouwens dat het een soort static-subforum is.
Ah, je wilt een publiek. Tja, dat is hier natuurlijk nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:36 schreef Lamon het volgende:
Wat ik hier ook bespreek, maar dan met meer dan 5 users, een half paard en een dode koe.
Nou, doe eens een gooi.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:39 schreef ElizabethR het volgende:
In ieder geval heb ik het liever over penissen van Lutjebroekers!!!
En 30 seconds to Mars?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben ook compleet emo, ik vind Panic! at the Disco goed tenslotte.
Zelfs niet als de penislengte bovengemiddeld blijkt?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef Wickedangel het volgende:
Ik weet niet eens waar Lutjebroek ligt. Niet vertellen, want ik wil het ook niet weten.
Die tweede stelling is voor je eigen rekening.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ah, je wilt een publiek. Tja, dat is hier natuurlijk niet![]()
Of interessantere mensen. Tja, die zijn hier ook niet![]()
Nee, dat boeit niet zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef broer het volgende:
Zelfs niet als de penislengte bovengemiddeld blijkt?
Veel te ongevoeld dramatisch naar mijn smaak.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
En 30 seconds to Mars?
(Ik vond 'The Kill' een goed liedje. Maar dat kan ook komen omdat ik ermee doodgegooid ben...)
Kijk, zo leer ik nog wat op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat boeit niet zo.
Je bent idd al aan je limiet voor deze weekquote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:46 schreef Lamon het volgende:
Ik wil gewoon een rijkdom aan topic-opties waar ik mijn gezever kwijt kan, zonder bang te zijn dat ik mijn krediet voor de week al opgemaakt heb.
Wat ik op Pinkpop (op tv) zag, vond ik het ook maar niks. Alleen pose, geen emotie. Maar goed, dat liedje blijf ik leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:50 schreef Lamon het volgende:
Veel te ongevoeld dramatisch naar mijn smaak.
Dat zijn de goede ontwikkelingen.quote:Had laatst wel een oudere vrouw in de videotheek, die naar aanleiding van pinkpop iedere film van jared Leto wilde huren die we hadden. Dat juich ik dan weer van harte toe, want hij speelt toevallig in veel goede films. Niet alleen Requiem for a dream, maar ook American Psycho, Panic Room en de serie My So-called Life bijvoorbeeld.
Zaterdagochtend, zul je bedoelen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Kijk, zo leer ik nog wat op de vrijdagavond.
In plaats van me te wijzen op kleine foutjes, kun je me beter nog wat meer zinvolle dingen leren, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Zaterdagochtend, zul je bedoelen.
Definieer zinvol.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:56 schreef broer het volgende:
In plaats van me te wijzen op kleine foutjes, kun je me beter nog wat meer zinvolle dingen leren, vind je ook niet?
Zie je, het is pas vrijdag en mijn krediet is al verspeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Je bent idd al aan je limiet voor deze week
Ik verwijs je graag naar mijn jaren oude en met enige bescheidenheid geschopte topic in FB, ook heel toepasselijk getiteld "Sociologie Forum".quote:Maar serieus, aan wat voor speficieke topics denk je dan?
Als in: goed voor mij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef Wickedangel het volgende:
Definieer zinvol.
Veel negers in Lutjebroek? Of ben ik me met mijn macholoze eerlijkheid weer eens belachelijk aan het maken?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net onderzoek gedaan en de gemiddelde lengte is toch echt 19cm
Wacht, ik pak even een meetlat.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb net onderzoek gedaan en de gemiddelde lengte is toch echt 19cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |