Niet dan? Wat is dan de bedoeling?quote:
Maar zou broer dat weten?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:46 schreef schvvmert het volgende:
Stalken komt voor in verschillende gradaties.
Ik dacht altijd iets als: "Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond."quote:Op zondag 27 mei 2007 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
Niet dan? Wat is dan de bedoeling?
Nee, die heeft geen idee.quote:Maar zou broer dat weten?![]()
Ik vond dat altijd maar een raar liedjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Ik dacht altijd iets als: "Ik heb stiekem met je gedanst. Ik hoop dat je het leuk vond."
Zo'n mislukt puber nummer.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd maar een raar liedje![]()
Ik lieg nog wat in mijn profiel.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zie trouwens dat wij ongeveer van dezelfde leeftijd zijn, schvvmert.
Met walsjes.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
En intussen kijkt Lamon naar het einde van Aziatische films![]()
Nee, dan is het goed. Ik dacht dat je eigenlijk 25 was of zoquote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Sorry ik ben nog uit 't laatste jaar uit de 50's en vond dat te eng om op Fok te zetten.![]()
Gelijk heb je!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:58 schreef schvvmert het volgende:
Sorry ik ben nog uit 't laatste jaar uit de 50's en vond dat te eng om op Fok te zetten.![]()
Ben je gek?! De walsjes komen bijvoorbeeld uit A tale of two sisters en Old Boy. Bedenk de ergste nachtmerrie die je kunt krijgen en het is een punica oase in vergelijking met het einde van die films. Ik haat happy ends. Zo onrealistisch enzo..quote:Op zondag 27 mei 2007 02:56 schreef svann het volgende:
Met walsjes.
Dat moeten wel bijna happy endings zijn.
Mijn dochter is al 24.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dan is het goed. Ik dacht dat je eigenlijk 25 was of zo
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef svann het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Dat doe ik zou ik ook niet doen.
Hoezo? Vanwege dat panterbloesje en die spijkerbroek?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.![]()
![]()
Ja gelukkig wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Golfer is veeeeeeeeeeeel ouder, hoor.
Dan heb ik het beter getroffen met Yvonne.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Voor je 't weet wordt je als een 2e Golfer gezien.![]()
![]()
Nu je het zegt, ik was de tekst vergeten. Bedankt voor het herinneren, hè.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:03 schreef broer het volgende:
Hoezo? Vanwege dat panterbloesje en die spijkerbroek?
Damn de kloon van Iteejer ontmaskert.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:06 schreef svann het volgende:
[..]
Dan heb ik het beter getroffen met Yvonne.
Eeuwig 39.![]()
Emotionele bagage bedoel je?quote:
Die staat nog ergens in de archieven.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is het inmiddels al niet laat genoeg voor Lamon zijn reeks.
Bikkeltijd Deel 33 ooit ook wel Lamon's Bikkeltijd geheten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Die staat nog ergens in de archieven.![]()
Ik vergeet snel en of dat helpt? Geen idee.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Lamon het volgende:
[..]
Emotionele bagage bedoel je?
Daar doe ik volgens mij over 10 jaar nog steeds niet aan. Dat versnelt het verouderingsproces, wel of niet gewild volgens mij, dus dat kan nooit goed zijn.
Nee, ik bedoel bagage in de algemene zin des woords.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:12 schreef Lamon het volgende:
Emotionele bagage bedoel je?
Daar doe ik volgens mij over 10 jaar nog steeds niet aan. Dat versnelt het verouderingsproces, wel of niet gewild volgens mij, dus dat kan nooit goed zijn.
"Wij kunnen nergens meer naartoe zonder een grote tas met allerlei hulpmiddelen."quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik bedoel bagage in de algemene zin des woords.
In gezonde mate, ja.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ben je gek?! De walsjes komen bijvoorbeeld uit A tale of two sisters en Old Boy. Bedenk de ergste nachtmerrie die je kunt krijgen en het is een punica oase in vergelijking met het einde van die films. Ik haat happy ends. Zo onrealistisch enzo..
Ook heb ik wat met de muziek van Sakamoto bij het einde van Babel, al is dat dan niet echt een aziaische film.
Ik ben nog steeds gezegend met een hoofd voorzien van blond haar, de inhammen worden wel groter.quote:
Oh dat verandert de zaak, bagage is geweldig, het geeft aan dat er dingen zijn die je het waard vindt om mee te nemen, die vaak tegelijkertijd ook nog eens emotionele waarde hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel bagage in de algemene zin des woords.
In letterlijke of figuurlijke zin? Nu we toch zo meta bezig zijn..quote:Op zondag 27 mei 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Ze zijn vast geen van allen kaal, Lamon.
Inderdaad is 't wel een kunst om de goede ervaringen mee te nemen en de slechte als leermomenten te bekijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Oh dat verandert de zaak, bagage is geweldig, het geeft aan dat er dingen zijn die je het waard vindt om mee te nemen, die vaak tegelijkertijd ook nog eens emotionele waarde hebben.
Emotionele bagage is paradoxaal genoeg vaak een hype woord, dat, al zou het hetzelfde moeten aangeven, veel minder waarde heeft in praktijk.
En een rollator, niet te vergeten.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef broer het volgende:
"Wij kunnen nergens meer naartoe zonder een grote tas met allerlei hulpmiddelen."
Godverdomme. Ik wou dat ik 't kon ontkennen, maar dat kan ik nietquote:Op zondag 27 mei 2007 03:17 schreef schvvmert het volgende:
Virtueel ja.In 't echt ben je vast ook erg aardig.
![]()
Dat is een reuze handig hulpmiddel voor als ik nogeens 30 jarig ouder word, graag een beetje respect.quote:
Ik had het idd niet over emotionele bagagequote:Op zondag 27 mei 2007 03:19 schreef Lamon het volgende:
Oh dat verandert de zaak, bagage is geweldig, het geeft aan dat er dingen zijn die je het waard vindt om mee te nemen, die vaak tegelijkertijd ook nog eens emotionele waarde hebben.
Emotionele bagage is paradoxaal genoeg vaak een hype woord, dat, al zou het hetzelfde moeten aangeven, veel minder waarde heeft in praktijk.
Letterlijk, Lamon. Hard, reëel en letterlijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:21 schreef Lamon het volgende:
In letterlijke of figuurlijke zin? Nu we toch zo meta bezig zijn..
Dan wil ik het er niet over hebben.quote:Op zondag 27 mei 2007 03:28 schreef broer het volgende:
Letterlijk, Lamon. Hard, reëel en letterlijk.
Ingewikkeld, erg ingewikkeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Fantastische OP. Onbegrijpelijk, maar fantastisch
Hoe vorderen de Gaelic lessen, Elizabeth? En wat doet de Siobhan uit je sig nou precies?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 03:31 schreef svann het volgende:
Ik ga de koffer in.
Voor er een bagagekwaliteitskeuring aan te pas komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |