quote:Op zondag 27 mei 2007 02:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dit je reactie jij snotaap?
Je moet meteen oprotten als je wat kritiek hebt op 't einde. 't Wordt steeds gekker.![]()
D'r heeft iemand zelfs een plaatje van gemaakt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:34 schreef Capetown het volgende:
[..]
Idd
1e tijdlijn - Claire is dood, Sylar regenereert nadat Hiro hem heeft 'gedood' omdat hij Claire's krachten heeft en ontploft. Future Hiro besluit terug te gaan in de tijd en Peter te waarschuwen om Claire te redden.
2e tijdlijn - Peter heeft Claire gered, maar bom is nog steeds ontploft. De teruggekeerde Future Hiro denkt dat Sylar nog steeds is geëxplodeerd, maar in werkelijkheid is het nu niet Sylar geweest, maar Peter. Future Hiro vraagt zich af wat hij fout heeft gedaan.
In het heden van deze tijdlijn reizen Hiro en Ando naar de toekomst waarin Future Hiro alweer is teruggekeerd. Dat is het moment waarop FYG zich afspeelt. Hiro en Ando keren terug naar het verleden en creëren daarna op (één of andere manier) de
3e tijdlijn - Peter ontploft nog steeds, maar nu vliegt Nathan hem naar een veilige hoogte.
Doe niet zo zielig.quote:
Dat zal in Vol.2 wel duidelijk worden. Als ie dat litteken nog krijgt, that is. (dat litteken hebben we alleen nog in de 5YG tijdlijn gezien, en de opmerking van Future Hiro in de metro)quote:Op zondag 27 mei 2007 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Ik bedenk me nu eigenlijk ook pas dat we nog steeds niet weten hoe Future Peter aan zijn litteken kwam.
Jammer dat dat niet is uitgelegd.
Was al een keer gezegd geloof ik, maar dat heeft imo te maken dat Sylar zijn krachten niet op natuurlijke wijze verkregen zijn maar gejat, en die zou Peter dan niet kunnen absorberen. Met uitzondering van Sylars eigen natuurlijke ability.quote:En ik snap ook nog steeds niet waarom Peter niet de krachten van Sylar heeft overgenomen, na al die gevechten is hij meer in contact gekomen met Sylar dan met welke andere Hero dan ook (afgezien van nathan en z'n moeder)
Zijn natuurlijke kracht is "zien hoe dingen werken", maar waarom heeft Peter dan ineens telekinese (blijkbaar van Sylar)? Dat was de kracht van Sylar's eerste slachtoffer.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
Was al een keer gezegd geloof ik, maar dat heeft imo te maken dat Sylar zijn krachten niet op natuurlijke wijze verkregen zijn maar gejat, en die zou Peter dan niet kunnen absorberen. Met uitzondering van Sylars eigen natuurlijke ability.
Ik zat ook al te denken waar Peter die vandaan zou moeten hebben behalve Sylar, maar de Heroes wiki zegt ook dat het van Sylar afkomt. Vreemd dat Peter slechts die kracht van Sylar kan absorberen en meer niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:46 schreef Bura het volgende:
[..]
Zijn natuurlijke kracht is "zien hoe dingen werken", maar waarom heeft Peter dan ineens telekinese (blijkbaar van Sylar)? Dat was de kracht van Sylar's eerste slachtoffer.
Op Ebay zijn al wel dingen te vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef krazny het volgende:
Weet iemand of er al merchendise ofzo te vinden is van Heroes?
Ik zou dat ene schilderij waar Peter met zn vriendin op staat onder de paraplu in de regen, wel willen hebben als poster..![]()
Zou er zoiets als zijn? Sommige van die paintings zijn echt stoer!![]()
* Breuls kijkt opzij naar zijn Heroes t-shirt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:01 schreef krazny het volgende:
Weet iemand of er al merchendise ofzo te vinden is van Heroes?
Leuke "what if...", vooral omdat het de verhaallijn van de echte finale precies volgt, maar er een toffe(re) spin aan geeftquote:Op maandag 28 mei 2007 18:35 schreef Breuls het volgende:
Een erg goede "wat nu als ze de finale op deze manier hadden gedaan?" door een professioneel (hetzij anoniem) schrijver: http://www.collider.com/e(...).asp/aid/4491/tcid/1
quote:Op maandag 28 mei 2007 18:35 schreef Breuls het volgende:
Een erg goede "wat nu als ze de finale op deze manier hadden gedaan?" door een professioneel (hetzij anoniem) schrijver: http://www.collider.com/e(...).asp/aid/4491/tcid/1
"Verklaren" doet het niks, het is immers niet geschreven door het Heroes team.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Zhenar het volgende:
Alleen wordt er nog steeds niet in verklaard wat Nathan er in deze tijdlijn toe zet om Peter toch te redden![]()
Misschien heeft iemand anders dit al gezegd, maar waarschijnlijk vanwege Claire he. Als hij de healing ability had was hij niet neergegaan na de aanval van Hiro en had hij kunnen voorkomen dat Nathan Peter meenamquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het gaat erom waarom er überhaupt een nieuwe tijdlijn IS!!!!
Argh, laat ook maar, ik geef het opSommige mensen moeten niet naar dit soort series kijken
![]()
In Five Years Gone leefde Claire nog en had Sylar dus niet haar healing ability overgenomen. Maar tóch was de bom afgegaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand anders dit al gezegd, maar waarschijnlijk vanwege Claire he. Als hij de healing ability had was hij niet neergegaan na de aanval van Hiro en had hij kunnen voorkomen dat Nathan Peter meenam
Je hebt gelijkquote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In Five Years Gone leefde Claire nog en had Sylar dus niet haar healing ability overgenomen. Maar tóch was de bom afgegaan.
Dus moet er iets anders zijn gebeurd dat een nieuwe tijdlijn heeft gecreëerd waarbij er andere toekomst is dan degene die we in FYG zagen.
Ach, je bent niet de enigequote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:58 schreef RandomReader het volgende:
Geweldige what-if![]()
Hadden ze nou maar....
Maarja misschien komt de ultimate showdown nog wel
Wheheheheequote:Save the cheerleader, get laid
quote:Op maandag 28 mei 2007 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net aflevering 1 gekekenen ziet er uitnodigend uit, vanaaf een marathon,ffkijken hoever ik kom,heb 21 delenom te kijken
Ga je om de vier episodes een dergelijk bericht posten?quote:
Problemen mee?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Ga je om de vier episodes een dergelijk bericht posten?
Ik denk het wel want episode 35 staat nu online en dat is weer een verhaal uit 4 delen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Pilstonnetje het volgende:
Lopen de comics eigenlijk wel gewoon door tot Volume 2 weer begint?
Vreemd, ik kan comic 35 wel openen door in de adresbalk de url in te typen, maar de link staat nog niet op de officiële site van NBC.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk het wel want episode 35 staat nu online en dat is weer een verhaal uit 4 delen.
Ik vraag me alleen af of de comics nu ook seizoen 2 ingaan of dat ze nog even verder gaan met siezoen 1.
Die is echt goedquote:Op maandag 28 mei 2007 18:35 schreef Breuls het volgende:
Dat denk ik ook wel als de schrijvers van de serie ook maar enige aandacht aan alle kritiek besteden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef RandomReader het volgende:
Ik denk echt dat het uiteindelijk toch een megavette battle wordt tussen peter en sylar
Mmmm, dat zachte huidje, daar kun je heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn dochter neem ik aanquote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Zhenar het volgende:
Alleen wordt er nog steeds niet in verklaard wat Nathan er in deze tijdlijn toe zet om Peter toch te redden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |