quote:Op maandag 28 mei 2007 19:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Net aflevering 1 gekekenen ziet er uitnodigend uit, vanaaf een marathon,ffkijken hoever ik kom,heb 21 delenom te kijken
Ga je om de vier episodes een dergelijk bericht posten?quote:
Problemen mee?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
Ga je om de vier episodes een dergelijk bericht posten?
Ik denk het wel want episode 35 staat nu online en dat is weer een verhaal uit 4 delen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Pilstonnetje het volgende:
Lopen de comics eigenlijk wel gewoon door tot Volume 2 weer begint?
Vreemd, ik kan comic 35 wel openen door in de adresbalk de url in te typen, maar de link staat nog niet op de officiële site van NBC.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk het wel want episode 35 staat nu online en dat is weer een verhaal uit 4 delen.
Ik vraag me alleen af of de comics nu ook seizoen 2 ingaan of dat ze nog even verder gaan met siezoen 1.
Die is echt goedquote:Op maandag 28 mei 2007 18:35 schreef Breuls het volgende:
Een erg goede "wat nu als ze de finale op deze manier hadden gedaan?" door een professioneel (hetzij anoniem) schrijver: http://www.collider.com/e(...).asp/aid/4491/tcid/1
Dat denk ik ook wel als de schrijvers van de serie ook maar enige aandacht aan alle kritiek besteden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:58 schreef RandomReader het volgende:
Ik denk echt dat het uiteindelijk toch een megavette battle wordt tussen peter en sylar
Mmmm, dat zachte huidje, daar kun je heerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zn dochter neem ik aanquote:Op maandag 28 mei 2007 18:52 schreef Zhenar het volgende:
Alleen wordt er nog steeds niet in verklaard wat Nathan er in deze tijdlijn toe zet om Peter toch te redden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |