Als je écht verslaafd was, had je hier minstens drie spelfouten gemaakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe het niet! Ik heb ze nodig! Ze doen geen kwaad! Ik kan stoppen als ik wil! Ik ben niet verslaafd!
*twitch
*kwijl
Goed topic.quote:
Dat is zijn nieuwe tvp. Heul hip enzo.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
WAT ZEG JE?
Ik vond hem de eerste keer erg leukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is zijn nieuwe tvp. Heul hip enzo.
Bereid je maar vast voor want ik ben van plan er een standaard van te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste keer erg leuk.
Van de koequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Chowi het volgende:
Ik ben alweer vergeten waar dat "crème fraîche" vandaan komt. Zulks een Korsakoff alom.
Gelukkig is bier rijk aan vitamine Bquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:01 schreef Chowi het volgende:
Ik ben alweer vergeten waar dat "crème fraîche" vandaan komt. Zulks een Korsakoff alom.
Nee, da's de CH3CH2OHquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat vitamine B zorgt dat je wat minder sociale remmingen hebt!
Vitamine B zorgt er ook voor dat je wat minder halucineert.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:26 schreef mcDavid het volgende:
Ik wist niet dat vitamine B zorgt dat je wat minder sociale remmingen hebt!
http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qsquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:09 schreef Listo het volgende:
Mogge. *insert slaapkopsmiley*
Ik ben op het werk, is het interessant?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qs
Ach, als je het geluid hard aan zet is iedereen wakker. SFW overigens, zo ben ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:12 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik ben op het werk, is het interessant?
Ik mag niet internetten op het werk, dus ik ga het niet eens proberenquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als je het geluid hard aan zet is iedereen wakker. SFW overigens, zo ben ik
Het is het wakker worden "lied"quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:50 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik mag niet internetten op het werk, dus ik ga het niet eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |