Ik dacht toch echt dat ze nog maar 1x per week mochten bestellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef SiRojK het volgende:
En weer eten ze iets dat besteld is.. Ik snap niet dat ze daar zelf niet stontberoerd van worden
tja de regel is er zijn geen regelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze nog maar 1x per week mochten bestellen.
Eenschquote:
Alles goed verder?quote:
Wat maakt dat nou weer uit? Kan toch heel lekker zijn? Ik haal 3 a 4 keer per week eten, lekker en makkelijk toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef SiRojK het volgende:
En weer eten ze iets dat besteld is.. Ik snap niet dat ze daar zelf niet stontberoerd van worden
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Chinees eten om kwart over negen. En het maar vreemd vinden dat je zo uitdijdt.
Oh, DH begint weer.
Het is de chinees uit Eemnes. Waar de chinees zijn miniloempia een amuse noemt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
En dit is een rijsttafel voor 7 personen?![]()
wat is DH?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Chinees eten om kwart over negen. En het maar vreemd vinden dat je zo uitdijdt.
Oh, DH begint weer.
Kan ik niet.. Vind ik het na een tijdje niet meer lekker...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef product het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit? Kan toch heel lekker zijn? Ik haal 3 a 4 keer per week eten, lekker en makkelijk toch?
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
Zou er nog wat gaan gebeuren vanavond?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kan ik niet.. Vind ik het na een tijdje niet meer lekker...
Klopt, maar een deel van dat spul vertrouw ik niet (uit ervaring na het zien van die zaak zelf)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef product het volgende:
[..]
Als je in een beetje stad woont heb je wel 100 verschillende opties....van surinaams tot hollandse pot...
En die geit schijt op Palma HH en de huishouding deugt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Wat een schele lelijke geit is Lieke toch.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Wat een schele lelijke geit is Lieke toch.
Favoriet programma van libelles?quote:
Ze heeft keukendienst..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Wat zit Natasia in de make up. Wat gaat er gebeuren vanavond?
Ik hoop dat er een vriendje voor Japio gaat komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Wat zit Natasia in de make up. Wat gaat er gebeuren vanavond?
Lieke neukt met Jaap en Natasja met Eric?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Het is weer een gezellige boel daar.
Twee wippende stellen.
Huub en Brian die samen praten.
En Japio gaat eruit.
Nou bedankt Huub.
he... nieuw scriptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lieke neukt met Jaap en Natasja met Eric?
Liefdesverdriet...??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
wat is er met Huub:?
Merkt dat ie uitgekakt isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
nuchter ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Ja, het voelt bijna alsof je thuis zit he?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Drie keer dezelfde discussie op één dag over keukendienst is mij teveel.![]()
Word gek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Ik weiger naar Palma te kijken, dus voor mij is het de eerstequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
Drie keer dezelfde discussie op één dag over keukendienst is mij teveel.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weiger naar Palma te kijken, dus voor mij is het de eerste
Nou als je dit leuk vind.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Daar gaan we weer. Huub en Eric maken weer zogenaamd ruzie en Natasia weer hapt heerlijk. Mijn dag is weer goed.
't gewoon een lekker wijf van zichzelf....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Heeft Amanda Natasia opgemaakt ofzo??? Ze zit behoorlijk zwaar onder de make-up
amanda helpt ook, in ieder geval meer dan jaapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef kybe het volgende:
Amanda moet echt haar mond houden,als er iemand is die altijd aan tafel blijft zitten als de rest bezig is...
Die keukendienst slaat toch helemaal nergens op,personeel genoeg.
''Heeft een hart'', = zak strontquote:
En gebeurd er vervolgens helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Oeps: het woord Flikker bevalt bij Erric niet echt weten we nu inmiddels welHuub ga zo door , voor dat je het weet heb je de politie voor de deur
MMmm, ik weet niet of dit wel nep is. Huub is denk ik wel slim genoeg om 'flikker' niet te zeggen behalve bij een echte ruzie, ik denk dat hij het nu wel meent.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:30 schreef akveor het volgende:
Daar gaan we weer. Huub en Eric maken weer zogenaamd ruzie en Natasia weer hapt heerlijk. Mijn dag is weer goed.
Morgen mag het niet meerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef SiRojK het volgende:
Natasia maakt zichzelf een lekker prakje voor vanavond.. Mooi bordje vol:
[afbeelding]
Ik heb haar net een tijdje gemist. Afspraakje met Ton gehad ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Heeft Amanda Natasia opgemaakt ofzo??? Ze zit behoorlijk zwaar onder de make-up
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef SiRojK het volgende:
Natasia maakt zichzelf een lekker prakje voor vanavond.. Mooi bordje vol:
[afbeelding]
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:39 schreef SiRojK het volgende:
Amanda zegt iets heel goeds nu!
Dat Huub een fucking klein kind is omdat hij pas weer gaat schoonmaken als Eric zijn excuses heeft aangeboden... Vind ik idd enorm kinderachtig van Huubquote:
Misschien iets over keukendienstquote:
Ach de uitkomst is dat Natasia straks permanent keukendienst heeft die af en toe nog eens geholpen word.... en Huub en Eric gniffelen omdat zij niet bang zijn elkaar aan te vallen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
MMmm, ik weet niet of dit wel nep is. Huub is denk ik wel slim genoeg om 'flikker' niet te zeggen behalve bij een echte ruzie, ik denk dat hij het nu wel meent.
Ze denk vast omg niemand wil meer de door mij, mevrouw Smetvrees, opglegde keukendienst uitvoeren...quote:
Jaja, je hebt zeker keukendienst.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef SiRojK het volgende:
Ik heb zin in chinees
keukendienstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand mij de kern van dit conflict ff uitleggen.
Lieke wil geen keukendienst doen omdat niet iedereen, JAAP< hem doet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien keukendienst?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef Peter6000 het volgende:
Heel deze discussie irriteert me.quote:
Dat is pas hypocrietquote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha Natasia flipt weer tegen JaapJaap: Mag ik ff rustig pissen?
Jaapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef demins het volgende:
Jaap is soeverein! Zijn keukendienst (= geen keukendienst) staat niet ter discussie!![]()
![]()
![]()
A.s. donderdag is er toch geen stemming???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Jaap hoeft geen keukendienst meer te doen hij gaat toch donderdag naar huis![]()
![]()
Dezelfde kaboutertjes die de mijne doen? En die constant aan het staken zijnquote:
De ruzies zijn gemaakt en geforceerd, het gewip is dodelijk saai, de bezoekjes van personeel steeds hetzelfde, net als de gesprekjes over strategieen en tactieken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
pffff de rust is weer gekeerd.......
saai is niet leuk.... maar dat enome geschreeuw vind ik ook nix..... volgens mij ben ik aan het afkicken![]()
over een weekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
A.s. donderdag is er toch geen stemming???
Allemaal kleine Palma'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde kaboutertjes die de mijne doen? En die constant aan het staken zijn.
ZN enige hoop zijn de buren in deze(men beweert hier dat ze daar heel veel scrips hebben liggen), willen ze een huwelijk in de kooi met al die glamour ect ect of niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Uhhhhhhhhhhhhhh, wie van de bewoners houdt Jaap er bij een ontslagronde in.
teringherriequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef RSie het volgende:
en door dit nummer te draaien heeft Huub weer de eerste plaats op mijn favorietenlijstje verworven
![]()
![]()
Japio is nog redelijk nieuw... en komt nu idd pas los... ik vind hem soms grappigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef Meganog het volgende:
[..]
De ruzies zijn gemaakt en geforceerd, het gewip is dodelijk saai, de bezoekjes van personeel steeds hetzelfde, net als de gesprekjes over strategieen en tactieken.
Het enige wat de kooi nu nog het kijken waard maakt is Jaap. Gisteren met het medium was een van de hoogtepunten van de laatste weken.
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Lieke er als eerste uitgaat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En denk jij dat Japio dan 'mag' worden weggestemd ?
Ik hoop dat je gelijk hebt, zij is zo irritant. Ze voegt niks toe aan het programma behalve af en toe een ruzietje met Palma. Welke ook al niet om aan te zien zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Lieke er als eerste uitgaat.zij is net als st. Nicolaas ingehuurd geweest als tijdelijke beeldvulling!
zo zijn de saaie streams nog te pruimen !!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:02 schreef SiRojK het volgende:
Huub zit eindelijk zijn hardstyle te luisteren
waarschijnlijk niet..... want hij staat op de nominatielijst om er volgende week donderdag uitgestemd te worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef Donnie29 het volgende:
Wanneer is dat vrijgezellen feestje van Japio eigenlijk??
Ohquote:
Correctie : DGK is een goedkoop programma. Datzelfe gold voor de BB producties.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat waarschijnlijk het duurste programma per minuut niet bij de top 25 staat![]()
....
is dat niet de door Nicolaas Tesla geschreven formule voor het omzetten van geothermische energie naar bewegende energie om op basis daarvan een perpetuum mobile te kunnen verkrijgen?quote:
ok dan..hhahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef RSie het volgende:
[..]
is dat niet de door Nicolaas Tesla geschreven formule voor het omzetten van geothermische energie om te zetten naar bewegende energie om op basis daarvan een perpetuum mobile te kunnen verkrijgen?
Deel het door 34,4.5 en je hebt het antwoordquote:
duurste per TV minuut?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:13 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je bent niet goed ginformeerd...Dit was het nieuws kost maarliefst 3.5 miljoen euro..dus..je ljstje klopt helaas niet..
Je bent niet goed ginformeerd...Dit was het nieuws kost maarliefst 3.5 miljoen euro..het goedkooptste programma is het ochtend gymnastiek prgramma van Carl Noten: 21700 aldus 250 euro per dag!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:11 schreef FdW het volgende:
Het is toch te gek voor woorden dat waarschijnlijk het duurste programma per minuut niet bij de top 25 staat![]()
1 JOURNAAL 20 UUR 1.474.000
2 MUSICAL AWARDS 1.392.000
3 GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN 1.289.000
4 HART VAN NEDERLAND 1.233.000
5 TOEN WAS GELUK HEEL GEWOON 1.194.000
6 HALF ACHT NIEUWS 1.109.000
7 CRIME SCENE INVESTIGATION 970.000
8 JOURNAAL 18 UUR 938.000
9 RTL BOULEVARD 882.000
10 TROY 876.000
11 INGANG OOST 826.000
12 NOVA/DEN HAAG VANDAAG 787.000
13 4 IN HET LAND 780.000
14 EDITIE NL 770.000
15 JOURNAAL 22 UUR 741.000
16 STANDOFF 733.000
17 LINGO 689.000
18 GREY'S ANATOMY 661.000
19 KNEVEL & VAN DEN BRINK 629.000
20 EENVANDAAG 601.000
21 POSTCODE LOTERIJ DEAL OR NO DEAL 539.000
22 TRAUMA NL 489.000
23 AMERICA'S NEXT TOP MODEL 488.000
24 HART VAN NEDERLAND VROEGE EDITIE 481.000
25 AS THE WORLD TURNS 477.000
De uitvoering is goedkoop, maar Talpa heeft meerdere malen aangegeven dat het een zeer dure productie is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Correctie : DGK is een goedkoop programma. Datzelfe gold voor de BB producties.
Nee was niet Sjoerd maar meester D. (davenport begrijp ik van vol. Post hier onder een andere naamquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef rooie3 het volgende:
Belde Sjoerd voor japio.
Jammer dat Japio niet accepteerde.
LekkerSimpelquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Ning het volgende:
[..]
Nee was niet Sjoerd maar meester D. (davenport begrijp ik van vol. Post hier onder een andere naam
Hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef akveor het volgende:
Weer die kut muziek....waar is de tijd gebleven van mooie gesprekken....?
Je stopt Eric wel in een boel hokjesquote:
Geen gekke gok. Het mij bekende getal was 1,81 miljoen per maand.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef PumaStreamer het volgende:
Kosten gouden kooi :
.......
gok een miljoentje of 2 permaand
Weet jij wie die Lipsch is, of is dat een kloon van jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
En, wat voor spannende dingen staan er op het program voor vanavond?
Ik weet niet waar Sjon jou voor betaalt, maar het lijstje komt van kijkonderzoek.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Je bent niet goed ginformeerd...Dit was het nieuws kost maarliefst 3.5 miljoen euro..het goedkooptste programma is het ochtend gymnastiek prgramma van Carl Noten: 21700 aldus 250 euro per dag!
dus..je ljstje klopt helaas niet..
Hij Eric en zijn geaardheid is homosexueel...heb je daar last van....zo uit het niks is je opmerking niet nice...Zijn gedrag mag dan nichterig zijn maar watch it...2de heb veel ergere gezien dan ericquote:
Dat weet ik, dat was(ben) ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Weet jij wie die Lipsch is, of is dat een kloon van jou?
Straks gaat hij de politie natuurlijk ook weer bellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:25 schreef schatje het volgende:
Eric zal Huub wel willen spreken vanwege die flikker uitspraken.
Van iemand die daar werkt toevallig van de week nog over gehad....nu jij weer...ennuh je mag het wel vriendelijker houen hoor bijdehandje..wat denk jij dat Harm Edens kost joh...en JJ vd Wal.en Raoel..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Sjon jou voor betaalt, maar het lijstje komt van kijkonderzoek.
Mijn stelling dat het waarschijnlijk het duurste programma per TV minuut is, is o.a. gebaseerd op uitpraken van Talpa zelf.
Waar je die bagger ''Dit was het nieuws kost maarliefst 3.5 miljoen euro'' per TV minuut vandaan haalt weet ik niet....
Heb je een linkje voor "het lijstje komt van kijkonderzoek" ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Sjon jou voor betaalt, maar het lijstje komt van kijkonderzoek.
Mijn stelling dat het waarschijnlijk het duurste programma per TV minuut is, is o.a. gebaseerd op uitpraken van Talpa zelf.
Waar je die bagger ''Dit was het nieuws kost maarliefst 3.5 miljoen euro'' per TV minuut vandaan haalt weet ik niet....
Vind ik erg veel voor 440 minuten TV tijd met zulke kijkcijfers.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Geen gekke gok. Het mij bekende getal was 1,81 miljoen per maand.
Nee, 't is mijn lekkere pisnicht... Momenteel zie ik het als m'n geuzennaam voor Eric....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:24 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Hij Eric en zijn geaardheid is homosexueel...heb je daar last van....
Had het bijna voor jou gedaan gezien je kunstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Straks gaat hij de politie natuurlijk ook weer bellen.![]()
en dat krijgen ze ook per minuut?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Van iemand die daar werkt toevallig van de week nog over gehad....nu jij weer...ennuh je mag het wel vriendelijker houen hoor bijdehandje..wat denk jij dat Harm Edens kost joh...en JJ vd Wal.en Raoel..
alle 3 same alleen al 1 mijoen minimaal..
maar verder WHOCARES...zolang jij het niet hoeft te betalen hahah![]()
http://www.kijkonderzoek.nl/quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Heb je een linkje voor "het lijstje komt van kijkonderzoek" ?
Daar word ik wel een beetje pissig van... over de zeik zelfs. Beetje relnicht had dat zelf op moeten lossen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Straks gaat hij de politie natuurlijk ook weer bellen.![]()
Gelukkig heb jij meer verstand van honden, bijdehand.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Van iemand die daar werkt toevallig van de week nog over gehad....nu jij weer...ennuh je mag het wel vriendelijker houen hoor bijdehandje..wat denk jij dat Harm Edens kost joh...en JJ vd Wal.en Raoel..
alle 3 same alleen al 1 mijoen minimaal..
maar verder WHOCARES...zolang jij het niet hoeft te betalen hahah![]()
Ja brian wil het ook.quote:
kusje schatje...wind je niet zo op over bedragen die toch verder onbelangzijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij meer verstand van honden, bijdehand.
Daar staan kijkcijfers, geen kosten. Zie ook mijn wekelijkse post in Kijkcijfers, Deel 5quote:
Nou en wat voor nut heeft dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Ning het volgende:
Huub en Eric hebben de grootste lol om hun ruzie onder het eten. De rest is er ingetrapt volgens Eric
Het lijkt mij ook uiterst onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Nou ja, de Febo staat toch niet toe dat Jaap naar huis wordt gestuurd.
Yup zoals ik al zei, zij zijn niet bang om ruzie met elkaar te maken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Uit dit gesprek blijkt duidelijk, dat Huub en Eric samen het spel goed spelen.
Ze waren allebei echt boos op elkaar!
Hopla weer wat extra privileges voor Huub....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Nou ja, de Febo staat toch niet toe dat Jaap naar huis wordt gestuurd.
Vind dit niet goed spelen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hopla weer wat extra privileges voor Huub....
ja , maar vertel me nu eens wat ze er ECHT mee opschietenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Ja, dat is me ook niet duidelijk..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef farceman het volgende:
[..]
ja , maar vertel me nu eens wat ze er ECHT mee opschieten
Ik helaas ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Arrogante klootzakken.
Maar ik zie werkelijk niemand die Jaap erin zou willen houden.
BAN komt er toch binnenkort achter via huishouding, beetje domquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit niet goed spelen hoor.
Vind het nergens op slaan.
Ze bereiken er echt niks mee.
Eric heeft er meer mee te winnen.
Huub eindigt op de ontslagstoel.
Tot nu toe zie ik Huub's zogenaamde medestanders geisoleerd staan in het groepje zelf maar ook bij de anderen... Iedereen lijkt wel backup van Huub te willen zonder het ergens anders te zoeken (behalve Eric met Amanda). Dus eigenlijk maken ze Huub sterk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit niet goed spelen hoor.
Vind het nergens op slaan.
Ze bereiken er echt niks mee.
Eric heeft er meer mee te winnen.
Huub eindigt op de ontslagstoel.
Wat er in het andere kamp wordt gezegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef farceman het volgende:
[..]
ja , maar vertel me nu eens wat ze er ECHT mee opschieten
Ze moeten die ontslagrondes afschaffen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef schatje het volgende:
Van mij hoeft niemand weg. Maar als het moet die stomme geit van een Lieke.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze moeten die ontslagrondes afschaffen.
Dan veranderd er een heleboel.
Dan kan het ieder voor zich worden.
Maar maakt die andere niet zwakker.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat er in het andere kamp wordt gezegd.
En dàn?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Allemaal slap gezever. Als je gisterennacht Huub en Jaap hoorde paten weet je dat dat de echte maatjes zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik helaas ook niet.
Of ze moeten er gauw een nieuwe in duwen en Jaap immuun maken.
1 - Vind ik wel (verschil van mening dus)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
1 -Vind dit niet goed spelen hoor.
2 -Vind het nergens op slaan.
3 -Ze bereiken er echt niks mee.
4 -Eric heeft er meer mee te winnen.
5 -Huub eindigt op de ontslagstoel.
Geen slecht idee, en dan het interaktieve gebeuren met de streamers/TV kijkers zoals voor aanvang van het programma aangekondigd professioneel op poten zetten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Iemand met een stofzuiger?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:48 schreef RSie het volgende:
wat is J.aap aan het doen?
althans,.. is dat wel jaap in de tuin![]()
Och dat ze weer eens vergeten de drankjes te tellen ofzo...quote:
eric en huub spelen alles aan elkaar door...dat is hun afspraak...lachenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Eric heeft het al doorgeseint naar Huub....
das dan wel weer top van hem.
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik kan het niet bijhouden met drinken ....
[..]
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Dark het volgende:
Huub vindt Gaby tof!
Hij vindt dat ze respect verdient, Lieke vindt het - Gaby - een hoer.
Natas is openminded, zij vindt het best stoer als Wilgo een ander loopt te bangen!
Misschien om op die manier haar kinderen sexuele voorlichting te geven?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Natasia is open minded en vindt het geil als Wilgo andere vrouwen banged.![]()
Eric heeft al een paar keer tegen Lieke gezegd dat Amanda haar niet moet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:00 schreef akveor het volgende:
Totale foute inschatting van Lieke over Amanda.... dom dom dom... weer minder kans op een backup...
Het is toch uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:02 schreef mootie het volgende:
Natasia is open minded en vindt het geil als Wilgo andere vrouwen banged.![]()
Antwoord C. Natasia liegt....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Dark het volgende:
Huub vindt Gaby tof!
Hij vindt dat ze respect verdient, Lieke vindt het - Gaby - een hoer.
Natas is openminded, zij vindt het bstoer als Wilgo een ander loopt te bangen!
Ook al was het wel een fatsoenlijke jurk (Sylvia droeg nog wel eens iets wat langer was) dan werd ik er nog schijtziek van... ik draag nooit een jurk of een rok en ik moet er niet aan denken dat ik dat wel zou moeten doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
Wat ik dus voor de derde keer typ
Mogen die meiden werkelijk nooit een broek aan of hoe zit dat daar. Ik zou er echt de kots van krijgen om elke dag zo'n flut jurkje te moeten dragen. Het zijn niet eens jurkjes, zijn net iets langere shirtjes.
Waaaarom pakken ze Amanda niet door eens een lekkere snol voor Brian te bestellen........ zieke wijven!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef rooie3 het volgende:
Word er ook moe van dat iedereen Lieke pakt.
Niet geschikt voor de gouden kooi dan dus....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook al was het wel een fatsoenlijke jurk (Sylvia droeg nog wel eens iets wat langer was) dan werd ik er nog schijtziek van... ik draag nooit een jurk of een rok en ik moet er niet aan denken dat ik dat wel zou moeten doen.
it is all in the eye of the beholder!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:03 schreef Kinga het volgende:
Wat ik dus voor de derde keer typ
Mogen die meiden werkelijk nooit een broek aan of hoe zit dat daar. Ik zou er echt de kots van krijgen om elke dag zo'n flut jurkje te moeten dragen. Het zijn niet eens jurkjes, zijn net iets langere shirtjes.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Waaaarom pakken ze Amanda niet door eens een lekkere snol voor Brian te bestellen........ zieke wijven!
Ja precies, maar even ons buiten beschouwing gelaten ook, ik ben er gewoon op uitgekeken op de streams.... misschien vindt het mannelijk publiek het wel leuk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook al was het wel een fatsoenlijke jurk (Sylvia droeg nog wel eens iets wat langer was) dan werd ik er nog schijtziek van... ik draag nooit een jurk of een rok en ik moet er niet aan denken dat ik dat wel zou moeten doen.
Neuh maar ik zie er ook echt het nut niet van dat de dames altijd maar een jurk of rok aanmoeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef product het volgende:
[..]
Niet geschikt voor de gouden kooi dan dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |