Ja brian wil het ook.quote:
kusje schatje...wind je niet zo op over bedragen die toch verder onbelangzijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij meer verstand van honden, bijdehand.
Daar staan kijkcijfers, geen kosten. Zie ook mijn wekelijkse post in Kijkcijfers, Deel 5quote:
Nou en wat voor nut heeft dat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:34 schreef Ning het volgende:
Huub en Eric hebben de grootste lol om hun ruzie onder het eten. De rest is er ingetrapt volgens Eric
Het lijkt mij ook uiterst onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Nou ja, de Febo staat toch niet toe dat Jaap naar huis wordt gestuurd.
Yup zoals ik al zei, zij zijn niet bang om ruzie met elkaar te maken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Uit dit gesprek blijkt duidelijk, dat Huub en Eric samen het spel goed spelen.
Ze waren allebei echt boos op elkaar!
Hopla weer wat extra privileges voor Huub....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:37 schreef schatje het volgende:
Nou ja, de Febo staat toch niet toe dat Jaap naar huis wordt gestuurd.
Vind dit niet goed spelen hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Hopla weer wat extra privileges voor Huub....
ja , maar vertel me nu eens wat ze er ECHT mee opschietenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:39 schreef Dark het volgende:
Ja, dat is me ook niet duidelijk..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef farceman het volgende:
[..]
ja , maar vertel me nu eens wat ze er ECHT mee opschieten
Ik helaas ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
Arrogante klootzakken.
Maar ik zie werkelijk niemand die Jaap erin zou willen houden.
BAN komt er toch binnenkort achter via huishouding, beetje domquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit niet goed spelen hoor.
Vind het nergens op slaan.
Ze bereiken er echt niks mee.
Eric heeft er meer mee te winnen.
Huub eindigt op de ontslagstoel.
Tot nu toe zie ik Huub's zogenaamde medestanders geisoleerd staan in het groepje zelf maar ook bij de anderen... Iedereen lijkt wel backup van Huub te willen zonder het ergens anders te zoeken (behalve Eric met Amanda). Dus eigenlijk maken ze Huub sterk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind dit niet goed spelen hoor.
Vind het nergens op slaan.
Ze bereiken er echt niks mee.
Eric heeft er meer mee te winnen.
Huub eindigt op de ontslagstoel.
Wat er in het andere kamp wordt gezegd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:44 schreef farceman het volgende:
[..]
ja , maar vertel me nu eens wat ze er ECHT mee opschieten
Ze moeten die ontslagrondes afschaffen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:45 schreef schatje het volgende:
Van mij hoeft niemand weg. Maar als het moet die stomme geit van een Lieke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |