quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:50 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Hhaha Natasia flipt weer tegen JaapJaap: Mag ik ff rustig pissen?
Jaapquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef demins het volgende:
Jaap is soeverein! Zijn keukendienst (= geen keukendienst) staat niet ter discussie!![]()
![]()
![]()
A.s. donderdag is er toch geen stemming???quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef blomst het volgende:
Jaap hoeft geen keukendienst meer te doen hij gaat toch donderdag naar huis![]()
![]()
Dezelfde kaboutertjes die de mijne doen? En die constant aan het staken zijnquote:
De ruzies zijn gemaakt en geforceerd, het gewip is dodelijk saai, de bezoekjes van personeel steeds hetzelfde, net als de gesprekjes over strategieen en tactieken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
pffff de rust is weer gekeerd.......
saai is niet leuk.... maar dat enome geschreeuw vind ik ook nix..... volgens mij ben ik aan het afkicken![]()
over een weekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Starlie het volgende:
[..]
A.s. donderdag is er toch geen stemming???
Allemaal kleine Palma'squote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dezelfde kaboutertjes die de mijne doen? En die constant aan het staken zijn.
ZN enige hoop zijn de buren in deze(men beweert hier dat ze daar heel veel scrips hebben liggen), willen ze een huwelijk in de kooi met al die glamour ect ect of niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef Peter6000 het volgende:
Uhhhhhhhhhhhhhh, wie van de bewoners houdt Jaap er bij een ontslagronde in.
teringherriequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:55 schreef RSie het volgende:
en door dit nummer te draaien heeft Huub weer de eerste plaats op mijn favorietenlijstje verworven
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |