Ik dacht toch echt dat ze nog maar 1x per week mochten bestellen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef SiRojK het volgende:
En weer eten ze iets dat besteld is.. Ik snap niet dat ze daar zelf niet stontberoerd van worden
tja de regel is er zijn geen regelsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze nog maar 1x per week mochten bestellen.
Eenschquote:
Alles goed verder?quote:
Wat maakt dat nou weer uit? Kan toch heel lekker zijn? Ik haal 3 a 4 keer per week eten, lekker en makkelijk toch?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:14 schreef SiRojK het volgende:
En weer eten ze iets dat besteld is.. Ik snap niet dat ze daar zelf niet stontberoerd van worden
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Chinees eten om kwart over negen. En het maar vreemd vinden dat je zo uitdijdt.
Oh, DH begint weer.
Het is de chinees uit Eemnes. Waar de chinees zijn miniloempia een amuse noemt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
En dit is een rijsttafel voor 7 personen?![]()
wat is DH?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef Copycat het volgende:
Chinees eten om kwart over negen. En het maar vreemd vinden dat je zo uitdijdt.
Oh, DH begint weer.
Kan ik niet.. Vind ik het na een tijdje niet meer lekker...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef product het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit? Kan toch heel lekker zijn? Ik haal 3 a 4 keer per week eten, lekker en makkelijk toch?
Neequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef blomst het volgende:
Zou er nog wat gaan gebeuren vanavond?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kan ik niet.. Vind ik het na een tijdje niet meer lekker...
Klopt, maar een deel van dat spul vertrouw ik niet (uit ervaring na het zien van die zaak zelf)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef product het volgende:
[..]
Als je in een beetje stad woont heb je wel 100 verschillende opties....van surinaams tot hollandse pot...
En die geit schijt op Palma HH en de huishouding deugt nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Wat een schele lelijke geit is Lieke toch.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:19 schreef schatje het volgende:
Wat een schele lelijke geit is Lieke toch.
Favoriet programma van libelles?quote:
Ze heeft keukendienst..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Wat zit Natasia in de make up. Wat gaat er gebeuren vanavond?
Ik hoop dat er een vriendje voor Japio gaat komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Wat zit Natasia in de make up. Wat gaat er gebeuren vanavond?
Lieke neukt met Jaap en Natasja met Eric?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:22 schreef rooie3 het volgende:
Het is weer een gezellige boel daar.
Twee wippende stellen.
Huub en Brian die samen praten.
En Japio gaat eruit.
Nou bedankt Huub.
he... nieuw scriptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Lieke neukt met Jaap en Natasja met Eric?
Liefdesverdriet...??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
wat is er met Huub:?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |