goed, vandaag voorlopig weer het laatste tentamen gemaaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Hoe is het op school?
Nee weer een aantal weken collegequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:06 schreef Kuukske het volgende:
Nu vakantie?
Géén idee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
Je hebt een broodrooster.
Het ding is aangesloten op 230 volt, en heeft een vermogen van 750 watt.
Er zitten 2 gloeistaven in. Ze zijn parralel geschakeld.
1. Bereken de weerstand van één gloeistaaf. Verwaarloos daarbij de weerstand van de aansluitdraden.
Kan iemand me op een goeie manier uitleggen waarom het logisch is dat je het vermogen door 2 moet delen om dit uit te rekenen? Voor mij slaat het als een lul op een drumstel namelijk
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
1. Bereken de weerstand van één gloeistaaf. Verwaarloos daarbij de weerstand van de aansluitdraden.
Kan iemand me op een goeie manier uitleggen waarom het logisch is dat je het vermogen door 2 moet delen om dit uit te rekenen? Voor mij slaat het als een lul op een drumstel namelijk
Omdat de gloeistaven parallel geschakeld zijn, zal de totale stroom zich verdelen over de gloeistaven. Aangenomen dat de gloeistaven identiek zijn, zal door elk van de gloeistaven de helft van de stroom gaan lopen. Aangezien vermogen het produkt van stroom en spanning is, zal elk van beide gloeistaven de helft van het vermogen dissiperen. De weerstand van een gloeistaaf kan nu eenvoudigweg berekend worden uit de betrekking P = U2 / R -> R = U2 / P = 2302 / 375 = 141 Ohmquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
prima. 5 vragen, 3 had ik binnen het half uur VOLLEDIG uitgewerkt, 1 snapte ik de ballen niet vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
oh, hoi MPG, hoe ging je tentamen?
Ja. dit is simpelquote:
ja, na het lezen van het antwoord dacht ik ook van: oh.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de gloeistaven parallel geschakeld zijn, zal de totale strrom zich verdelen over de gloeistaven. Aangenomen dat de gloeistaven identiek zijn, zal door elk van de gloeistaven de helft van de stroom gaan lopen. Aangezien vermogen het produkt van stroom en spanning is, zal elk van beide gloeistaven de helft van het vermogen dissiperen. De weerstand van een gloeistaaf kan nu eenvoudigweg berekend worden uit de betrekking P = U2 / R -> R = U2 / P = 230[sup2[/sup] / 375 = 141 Ohm
vertel..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet iets bekennen.
ik moet er bijna van huilenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef Kuukske het volgende:
Veuls te ingewikkeld dit.
kijk, dat zijn wel gunstige vooruitzichtenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
prima. 5 vragen, 3 had ik binnen het half uur VOLLEDIG uitgewerkt, 1 snapte ik de ballen niet vanen 1 heb ik in de overige 2,5 uur redelijk goed weten te maken naar mijn idee
Ik moest vandaag iets met percentages uitrekenen en ik wist niet hoe het moestquote:
Als je even wacht, dan teken ik het voor je uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, na het lezen van het antwoord dacht ik ook van: oh.
Maar ik zie de logica niet.
Het apparaat heeft 750 watt, dan gebruikt dat ding in z'n geheel toch 750 watt .
Ik vind het niet zo logisch dat het verdeeld moet worden over 2 staven.
Althans, als ik het zo lees wel, maar formuleer de vraag anders morgen op het tentamen, en ik doe het fout, dat kan ik je op een briefje geven.
Nou ligt het me sowieso al niet, maar ik zie hier de logica echt niet van.
percentages... zijn gewoon 100e delen ergens vanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest vandaag iets met percentages uitrekenen en ik wist niet hoe het moest.
Maar aan de andere kant: dat begrijp ik sinds 1HAVO al niet.
Juist ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:21 schreef MPG het volgende:
percentages... zijn gewoon 100e delen ergens van
is goed, het kan alleen maar helpen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je even wacht, dan teken ik het voor je uit
Ik zal wel de laatste zijn die je daarom zal uitlachen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moest vandaag iets met percentages uitrekenen en ik wist niet hoe het moest.
Maar aan de andere kant: dat begrijp ik sinds 1HAVO al niet.
Iemand die me begrijptquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik zal wel de laatste zijn die je daarom zal uitlachen.
Nou begrijp ik dat weer wel, en daarvan zie ik de logica dan ook nog wel, maar met 99% van de overige wiskunde heb ik dat dus ook niet
Jaquote:
ja, ik begin een beetje gefrustreerd te rakenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
Posts langer dan 3 zinnen. Kijk je uit.
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik begin een beetje gefrustreerd te raken
bij het zien hiervan klapt m'n kop al uit elkaarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:34 schreef MPG het volgende:
OK. Komt ie dan he:
[afbeelding]
V = 230 Volt
P = 750 Watt
R1 = R2 = ??? Ohm (gloeistaven zijn niets anders dan weerstanden)
Formules:
P = U x I = I2 x R = U2 / R
uit P = U2 / R volgt R = U2 / P
U = I x R
Theorie:
In een parallelschakeling van weerstanden verdeelt de stroom I zich over de takken van de schakeling. Als de weerstand van beide takken even groot is, is de stroom in beide takken ook even groot.
De spanning over beide takken is gelijk, en in dit schema gelijk aan de voedingsspanning.
Uitwerking:
Omdat de stroom door elk van de weerstanden in dit schema de helft van de totale stroom is, is het vermogen U x I in elke tak ook de helft van het totale vermogen. In elke tak wordt dus P / 2 = 750 / 2 = 375 Watt verstookt. De weerstand wordt dan eenvoudigweg berekend door R = U2 / Ptak = 2302 / 375 = 141 Ohm.
helder? of zijn er nog vragen?
Moet jij dr nog examen in doen?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Dat ga ik echt niet lezen hoor eM.
Willen wel... maar of jouw school dr zo blij mee isquote:
Ik ben inmiddels wel gewend dat mensen niet veel (willen) begrijpen van mijn vakgebiedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Nee ok. Niet dat ik dadelijk wordt beticht van desinteresse.
het hangt er vanaf of m'n surveillant ook m'n docent is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Willen wel... maar of jouw school dr zo blij mee is
enne, wat schuift dat?![]()
Jupquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef Kuukske het volgende:
Oké. Vriendjes dus.
Daar begint het leuk te wordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:41 schreef eer-ik het volgende:
ok, zo is het me op zich wel duidelijk...
wat voor mij echt pure hell is, is dit soort schematjes, maar dan met 3+ weerstanden, geen I's die gegeven zijn, en dat je dan die R moet gaan uitrekenen per weerstand
Dat je met vervangingsweerstanden aan de gang moet enzo...![]()
Een flinke zak M&M's!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:43 schreef eer-ik het volgende:
Waarom ben ik gestopt met roken
nou, ik ga nog even wat te drinken pakken, en iets waar suiker inzit, en dan ga ik het nog maar eens proberen...
Heb jij geen bezoek?quote:
't is maar wat je leuk vind hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar begint het leuk te worden
Maar nog steeds dezelfde truuk met de wet van Ohm
serieweerstand: Rtotaal = R1+R2+R3+R4+...
parallelweerstand: 1 / Rtotaal = 1/ R1 + 1/ R2 + 1/ R3 + 1/ R4 + ...
Dan kun je de hoofdstroom bepalen met I = U / R (uit U = I x R)
Vervolgens de deelstromen en -spanningen
en de waarden van de weerstanden
Verzaak gezellig meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is maar wat je leuk vind he
Geef mij maar een U en een I, dan geef ik je zo de R.
Maar als het dieper gaat...
hou maar op dan
Godver, iedereen verzaakt thuis.
De schoonmaakster doet d'r werk niet, m'n moeder doet d'r werk niet
Er is verdomme niks in huis.
En dat terwijl jullie examens doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is maar wat je leuk vind he
Geef mij maar een U en een I, dan geef ik je zo de R.
Maar als het dieper gaat...
hou maar op dan
Godver, iedereen verzaakt thuis.
De schoonmaakster doet d'r werk niet, m'n moeder doet d'r werk niet
Er is verdomme niks in huis.
latersquote:
Taxiritje??quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Verzaak gezellig mee
voortaan geen taxiritjes meer door ome eer-ik
voor zuster, en moeders enzoquote:
ja, juist, godver.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat terwijl jullie examens doen
Bummer mate!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, juist, godver.
Wil ik net effe lekker drankie pakken, niks
Wil ik effe een brok chocola pakken, of iets anders te snoepen, niks!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Cola mikken we in de plee. Daar wordtie schoon van.
Die is heerlijk inderdaad. Wij hebben 'm ook altijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:41 schreef Ferrox het volgende:
zow, die extra dark senseo is best te drinken
kwam ik vanavond ff achter
Hai Kuukie!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:37 schreef Kuukske het volgende:
Héé OA'tje. Nuttige werkdag gehad?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat de gloeistaven parallel geschakeld zijn, zal de totale stroom zich verdelen over de gloeistaven. Aangenomen dat de gloeistaven identiek zijn, zal door elk van de gloeistaven de helft van de stroom gaan lopen. Aangezien vermogen het produkt van stroom en spanning is, zal elk van beide gloeistaven de helft van het vermogen dissiperen. De weerstand van een gloeistaaf kan nu eenvoudigweg berekend worden uit de betrekking P = U2 / R -> R = U2 / P = 2302 / 375 = 141 Ohm
Nou, ik heb het wel gelezen.... en nu weet ik weer waarom ik geen natuurkunde, ed heb gekozen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Dat ga ik echt niet lezen hoor eM.
Jij bent iig wel op je plaats daar op de TU/e......quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar begint het leuk te worden
Maar nog steeds dezelfde truuk met de wet van Ohm
serieweerstand: Rtotaal = R1+R2+R3+R4+...
parallelweerstand: 1 / Rtotaal = 1/ R1 + 1/ R2 + 1/ R3 + 1/ R4 + ...
Dan kun je de hoofdstroom bepalen met I = U / R (uit U = I x R)
Vervolgens de deelstromen en -spanningen
en de waarden van de weerstanden
En weer tot 9 uur....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb morgen ook een drukke dag voor de boeg.
Hehe. Weet je meteen waarom ik het ook niet koos.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef OA het volgende:
Nou, ik heb het wel gelezen.... en nu weet ik weer waarom ik geen natuurkunde, ed heb gekozen....![]()
whehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:46 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nou, ik heb het wel gelezen.... en nu weet ik weer waarom ik geen natuurkunde, ed heb gekozen....![]()
Jep. Vanaf half 12.quote:
Net zo mooi als de TTquote:
Dat zijn echt rottijden...quote:
Je moest eens weten hoeveel (sorry hoor) domme studenten er zijn die 's avonds gerust naar de directeur vragen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef OA het volgende:
Dat zijn echt rottijden...![]()
Hoewel, na 5 uur ws geen telefoon, etc.. meer?!
Gelkukkig gaat de stof op de TU/e wat dieperquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:48 schreef OA het volgende:
[..]
Jij bent iig wel op je plaats daar op de TU/e...... [afbeelding]
scholierenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel (sorry hoor) domme studenten er zijn die 's avonds gerust naar de directeur vragen.
Ja, dat heb ik....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Heb je enig idee hoe moeilijk het is om een TT te verzinnen.
Dat geloof ik direct!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel (sorry hoor) domme studenten er zijn die 's avonds gerust naar de directeur vragen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelkukkig gaat de stof op de TU/e wat dieper
Hey Frits!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben aan studie bezig, maar ben kneitermoe en heb -9 zin!Morgen ook nog eens vroeg op om m'n wagen naar de garage te brengen.
OA Vriend!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik....![]()
[..]
Dat geloof ik direct!![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
Hey Frits!![]()
mooie post ditquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik....![]()
[..]
Dat geloof ik direct!![]()
[..]
[afbeelding]
[..]
Hey Frits!![]()
Alles prima hier!quote:
Gaerne!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
mooie post dit![]()
![]()
ik ga zometeen eens even kijken of ik nog wat kan betekenen elders
'gelukkig'quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelkukkig gaat de stof op de TU/e wat dieper
ohja, je knalpaip was naar de terror he..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ben aan studie bezig, maar ben kneitermoe en heb -9 zin!Morgen ook nog eens vroeg op om m'n wagen naar de garage te brengen.
Meer een: 'Ik ga lekker Chinees eten zometeen'-smileyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
OA, had je 'm nog gezien?
Hij's ietwat vaag geworden..
[afbeelding]
Ja nogal, die legt er half onder vedaan. Hij is bekant los.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, je knalpaip was naar de terror he..
Ja en leren met alcohol op, werkt niet heel goed dacht ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Kut.
We hebben alleen maar bier en wijn thuis.
Aan vocht dan.
En water, maar daar heb ik geen trek in
apart is ie zo en zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Meer een: 'Ik ga lekker Chinees eten zometeen'-smiley![]()
![]()
Idd een beetje vaag....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef eer-ik het volgende:
OA, had je 'm nog gezien?
Hij's ietwat vaag geworden..
[afbeelding]
Post nog eens wat smilies...quote:
"eer-ik erg druk met leren voor zijn examens"quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef eer-ik het volgende:
deze heb ik hier:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ja, ik had even niks beters te doen dacht ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
Je verveelde je?
die heb ik niet allemaal vandaag gemaakt hoor...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
"eer-ik erg druk met leren voor zijn examens"
quote:
Goed voor je studiereputatie dit.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:20 schreef eer-ik het volgende:
ja, ik had even niks beters te doen dacht ik
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
Volgens mij is juon_jacket1 een kloon....![]()
Onderstaande quote komt uit een overzichtje....
[..]
Whahahaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
JJ een kloonquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen ga ik dit even aanhalen...quote:
Is goed, als ik dan donderdag weer terug ben is de kloonrage weer gezakt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:26 schreef OA het volgende:
Morgen ga ik dit even aanhalen...![]()
Zal wel weer voor de nodige (verontwaardigde) reacties zorgen....![]()
![]()
Want ja de rest van de posters gebruiken geen smiliesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Poe poe. Waarschijnlijk zag ze die username en wilde ze die ook.
Gebruiken ze allebei zoveel smilies in posts? Want dan pas is er sprake van een kloon.
Altijd leuk om JJ even te stangen!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is goed, als ik dan donderdag weer terug ben is de kloonrage weer gezakt.
Hoe was je Valentijndate?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Poe poe. Waarschijnlijk zag ze die username en wilde ze die ook.
Gebruiken ze allebei zoveel smilies in posts? Want dan pas is er sprake van een kloon.
Duidelijkquote:
quote:
dus.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb tieten en heb 2 kids.....![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb tieten en heb 2 kids.....![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef juonjacket het volgende:
Omring door 4 aantrekkelijke mannen, die mij op stonden te wachten met een bos bloemen
, heb ik heerlijk gegeten in een Italiaans restaurant. Natuurlijk werd de rekening door deze heren betaald
. Na het eten zijn we naar een hele leuke kroeg (MAXIM) in Nijmegen gegaan waar we ontzettend gelachen hebben
, potje dart hebben gespeeld
. Na afloop ben ik naar huis gebracht door 1 van mijn mannen, op de fiets
..heel gezellig!!! Moe
, maar voldaan ben ik heerlijk in slaap gevallen
![]()
![]()
Al met al één van mijn beste Valentijndate ooit!![]()
![]()
![]()
M. M. M.A: DANK JULLIE WEL!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
whehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Of gebanned.
het is in elk geval te toevallig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
Maar die is al eh. 97 dagen niet meer ingelogd. Dus ze zal het wachtwoord wel kwijt zijn ofzo.
Like duh. Ze is het ook wel gewoon.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
het is in elk geval te toevallig.
Vrouw, 2 kinderen, woonachtig in nijmegen, gebruikt een bepaalde hoeveelheid smilies...
very obviousquote:
indd... wie weet wat ze nog meer heeftquote:
Het geheim is ontrafeld!!!quote:
Dat zijn geen toevalligheden meer!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrouw, 2 kinderen, woonachtig in nijmegen, gebruikt een bepaalde hoeveelheid smilies...
en 94 dagen geleden, is 17 februari, de dag waarop j_j1 geregistreerd is
Hoi, welkom!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef kopje_koffie het volgende:
wow .. al 206 topics over mij en ik besta pas sinds vanochtend .. wat een eer !
maar hoi ! neem er nog een![]()
Heel mooi Sherlock, vooral die laatste!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
en 94 dagen geleden, is 17 februari, de dag waarop j_j1 geregistreerd is
kk, welkomquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:47 schreef kopje_koffie het volgende:
wow .. al 206 topics over mij en ik besta pas sinds vanochtend .. wat een eer !
maar hoi ! neem er nog een![]()
was snel uitgevonden hoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel mooi Sherlock, vooral die laatste!
hell yeahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Geregistreerd op 6 februari en na 11 dagen al 730 posts... Ook dat is des JJ's![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik snak naar vocht.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Geregistreerd op 6 februari en na 11 dagen al 730 posts... Ook dat is des JJ's![]()
pak bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Ik snak naar vocht.
Ja goed. Nog steeds geen bier aangeraakt. Das al 3 weken!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef eer-ik het volgende:
pak bier.
ohnee
hoe staat 't met je dieet veur alsnog?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:53 schreef OA het volgende:
Ja zekerquote:
hier ook...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
Voor mij stond er weer:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja goed. Nog steeds geen bier aangeraakt. Das al 3 weken!
netjes, goed bezig kuukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed heh.quote:
Mja, mij kon je ook oprapen van het lachen.quote:
Slecht.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er staat aardig wat tegenover dus zo slecht is dat niet.quote:
Volg je ook nog een dieet eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er staat aardig wat tegenover dus zo slecht is dat niet.
whehequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ja zeker
Maar was nog even druk met het JJ-raadsel....![]()
Uh nee. Daar geloof ik niet in. Ik eet gewoon gezond en sport 4 uur per week.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef OA het volgende:
Volg je ook nog een dieet eigenlijk?
Toch goed bezig dan!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uh nee. Daar geloof ik niet in. Ik eet gewoon gezond en sport 4 uur per week.
wat dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er staat aardig wat tegenover dus zo slecht is dat niet.
Dat is mijn standaard leefpatroon hoorquote:
Kadootjes.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
wat dan?
okee 14quote:
je standaard leefpatroon zonder bier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard leefpatroon hoor
hoelaat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:10 schreef Kuukske het volgende:
Ik begin enigszins slaperig te raken. Maar ik moet JD nog ophalen. Verdulle.
11.45quote:
Nah bier zit er normaal wel bij. Maar ik heb geen idee of het veel scheelt. Dat ben ik dus aan het uitproberen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
je standaard leefpatroon zonder bier.
scheelt geen bier drinken echt zoveel dan?
Ik vind het nogal wat om geen bier meer te gaan drinken...
halfuurtje nogquote:
Personeelsfeestje.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:12 schreef eer-ik het volgende:
hmm..
vervelend.
Wat is ie aan het doen dan?
Ik vind het anders vrij makkelijk hoor zonder bier...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je standaard leefpatroon zonder bier.
scheelt geen bier drinken echt zoveel dan?
Ik vind het nogal wat om geen bier meer te gaan drinken...
Ik niet. Ik vind het ook wel moeilijk om nachos met die dipsaus te weerstaan. Maarja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef OA het volgende:
Ik vind het anders vrij makkelijk hoor zonder bier...![]()
en jij mag niet meequote:
't verschil moet er wezen hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:15 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij makkelijk hoor zonder bier...![]()
ik nuttig nooit chips.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind het ook wel moeilijk om nachos met die dipsaus te weerstaan. Maarja.
Ja, idd!quote:
Chocolade is ook snoepquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik nuttig nooit chips.
of koek.
of snoep.
nou, ok, bijna nooit dan
21 zelfsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
en cashewnoten 14.gif
oh, ik meende het...quote:
ik effe niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Omdat er hier zo lekker over bier gepraat wordt, ga ik dalek er ff eentje opentrekken
[afbeelding]
Ha. Zelfde (cross)post!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik effe niet.
Ik ga pitten.
Welteruste allemaal, et a demain! [afbeelding]
Tukse!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik effe niet.
Ik ga pitten.
Trustenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Welterusten mensen![afbeelding]
Tot morgen. A demain! [afbeelding]
ik was eerderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga slapen!![]()
Puick planquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
Omdat er hier zo lekker over bier gepraat wordt, ga ik dalek er ff eentje opentrekken
[afbeelding]
ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tukse!
[..]
Trusten
A demain!
Morgen NA eer-ik?
trustequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef OA het volgende:
Ik ga slapen!![]()
truste wahquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik effe niet.
Ik ga pitten.
hey sanderquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Sander170 het volgende:
Goedenavond allemaal, we kunnen weer.![]()
We gaan zo weer effe de nacht door beuken - feesten - knallen, van alles wat.![]()
Maar vooral dit > > >< < <
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Sander170 het volgende:
Goedenavond allemaal, we kunnen weer.![]()
We gaan zo weer effe de nacht door beuken - feesten - knallen, van alles wat.![]()
Maar vooral dit > > >< < <
Hij stimuleert een koffie verslavingquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ie koffie gaat halen..
En dan ga jij hem vragen of ie nog koffie wil?
Ik sluit me er geheel bij aanquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:08 schreef Sander170 het volgende:
Nou hier is dan zojuist de NachtWacht aangeschoven, ik was er al maar goed.![]()
Fokkers! een hele GoedeNacht, hier samen met de NachtWacht, en have fun.![]()
En eh drink ze hé.![]()
![]()
Ow hihiquote:
Trusten!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef Sebasser het volgende:
FOK! is veel te sloom.
Ik ga slapen ofzo.
trustequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:32 schreef Sebasser het volgende:
FOK! is veel te sloom.
Ik ga slapen ofzo.
zeker aant genieten van je koffiequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Het is inderdaad stil, maar ik ben er nog steeds hoor.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:36 schreef Sander170 het volgende:
Het is inderdaad stil, maar ik ben er nog steeds hoor.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:03 schreef Sander170 het volgende:
Maar daarom ben ik nog niet gek, eerder sportief en lief dat ik dat voor jullie over hebt.
En dat is waar ik heb het echt voor jullie over, niet dat ik het niet leuk vind hoor.
Ik vind het heel erg leuk en gezellig met jullie, maar koffie blijft mijn beste vriend sorry.
Slaap lekker vriend + collega, ik hou hier de boel goed in de gaten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik denk dat ik de mand in ga jongens!
Morgen weer wat zaken te regelen!
Slaap lekker voor straks!
Hou je de boel een beetje in de gaten Sander?
ja maar ja maarr dan kan ik straks niet slapenquote:
Nou dan zit er nog maar 1 ding op lijkt me ...... !quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar ja maarr dan kan ik straks niet slapenen dan voel ik me morgen slecht op me werk
![]()
gewoon niet slapen danquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja maar ja maarr dan kan ik straks niet slapenen dan voel ik me morgen slecht op me werk
![]()
dan sta ik er als een zombie bij morgen, en ik moet tot 2200quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:46 schreef Sander170 het volgende:
Nou als je erg moe bent op je werk,
dan neem je maar veel RedBull en koffie de rest van de dag tot je, werkt altijd!
quote:
dat is wel erg luiquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:46 schreef Houniet het volgende:
ja raar he, begin moe te wordenik lig namelijk al in bed
![]()
moah, dat is dan weer minderquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Leuk toch om een keertje zombie te zijn.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:49 schreef Sander170 het volgende:
Leuk toch om een keertje zombie te zijn.
quote:
quote:
Ja maar dat was je al.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef Houniet het volgende:
ben ik liever voor een dag een lekker wijf
quote:
neh, die sla ik overquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:56 schreef Sander170 het volgende:
Dan ben ik liever voor één dag een flinke Pro Bodybuilder !
Nou dan sla ik liever deze over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef Houniet het volgende:
en dan net ongesteld zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:54 schreef Houniet het volgende:
heb je ook al zo'n lekkerequote:
zal je net zien jaquote:
dat doen wequote:Op woensdag 23 mei 2007 02:07 schreef Sander170 het volgende:
Nou weet je wat geef mij 2 dagen, dan wil ik best beide een keertje zijn.
Ja hoor.![]()
humpaa humpaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |