quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Een date met 4 mannen en niet gegangbanged?![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Een date met 4 mannen en niet gegangbanged?![]()
Bewijs?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:24 schreef juonjacket het volgende:
[..]
nee....heel lief vrouwtje...
![]()
Ben je een MILF?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb tieten en heb 2 kids.....![]()
dat noemen ze ...genietenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef Flyingdutchman het volgende:
Hoe noemen ze dat ook alweer...profiteren?![]()
Nee hoor totaal niet, heb zelf een relatie en dat gaat primaquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:28 schreef juonjacket het volgende:
[..]
dat noemen ze ...genieten..jaloers...
![]()
Elke meid heeft tieten ookal zien de er alsvolgt uitquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:26 schreef juonjacket het volgende:
[..]
ik heb tieten en heb 2 kids.....![]()
Wat een lieve vrienden heb jijquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef juonjacket het volgende:
Omring door 4 aantrekkelijke mannen, die mij op stonden te wachten met een bos bloemen
, heb ik heerlijk gegeten in een Italiaans restaurant. Natuurlijk werd de rekening door deze heren betaald
. Na het eten zijn we naar een hele leuke kroeg (MAXIM) in Nijmegen gegaan waar we ontzettend gelachen hebben
, potje dart hebben gespeeld
. Na afloop ben ik naar huis gebracht door 1 van mijn mannen, op de fiets
..heel gezellig!!! Moe
, maar voldaan ben ik heerlijk in slaap gevallen
![]()
![]()
Al met al één van mijn beste Valentijndate ooit!![]()
![]()
![]()
M. M. M.A: DANK JULLIE WEL!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
mmmhhhhh.........quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:12 schreef juonjacket het volgende:
Omring door 4 aantrekkelijke mannen, die mij op stonden te wachten met een bos bloemen
, heb ik heerlijk gegeten in een Italiaans restaurant. Natuurlijk werd de rekening door deze heren betaald
. Na het eten zijn we naar een hele leuke kroeg (MAXIM) in Nijmegen gegaan waar we ontzettend gelachen hebben
, potje dart hebben gespeeld
. Na afloop ben ik naar huis gebracht door 1 van mijn mannen, op de fiets
..heel gezellig!!! Moe
, maar voldaan ben ik heerlijk in slaap gevallen
![]()
![]()
Al met al één van mijn beste Valentijndate ooit!![]()
![]()
![]()
M. M. M.A: DANK JULLIE WEL!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |