abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:17:51 #251
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_49733528
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:16 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb de aflevering nog niet gezien (wacht nog op de gesubte versie) maar ik las in een eerder bericht dat het idd de lostcode was. Volgens mij kan ik me herineren dat Charlie wel eens de code ingevoerd had op die pc, maar of dat zo vaak was dat ie hem uit de hoofd kende?
Die zit er lekker naast. Het was de melodie van 'Good Vibrations'.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_49733602
Jezus februari pas weer lost?

Goede finale!

Omdat er nog wat onenigheid is over Charlie's dood:

- Charlie geeft z'n leven omdat hij in het visioen sterft en dan worden Aeron en Claire gered. Als hij niet dood gaat veranderd dat ook.

Ik vind Locke trouwens behoorlijk fitaal gezien het feit dat ie in z'n buik is geschoten door Ben.

[ Bericht 13% gewijzigd door SterkStaaltje op 24-05-2007 18:30:15 ]
pi_49733647
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Die zit er lekker naast. Het was de melodie van 'Good Vibrations'.
Sorrie, ik had Autoreply bericht verkeerd begrepen
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Idd, hypocriete kutyanks. Het staat er ultiem duidelijk bij. Ik had overigens wel verwacht dat 8, 15, 16, .... de code was om het uit te schakelen
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:23:13 #254
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_49733681
Wát een afleveringen! Ongekend! Weinig afleveringen van series gezien die zo boeiend waren!
pi_49733746
Ik ga maar eens Lost S3 The Answers kijken nu
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:40:03 #256
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_49734195
Aargh !! Goede afleveringen.. had eigenlijk niet die flashforward verwacht ..
Er zit niets anders op dan maar te wachten op friggin februari..
  donderdag 24 mei 2007 @ 18:53:03 #257
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_49734621
moeten we nou tot januari wachten?
opgezegd@fok.nl
pi_49734770
hmm, had niet verwacht dat die beelden van jack de toekomst was
pi_49734911
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_49734913
Is het wel zeker een flashforward? Kan bebaarde Jack niet van voor de crash zijn, tijdens de dood van zijn vader? Misschien is het wel een plottwist dat ie Kate wel degelijk al vantevoren kende. Het is me te ver terug om te herinneren hoe ze beide met elkaar omgingen in het begin van S1, maar wie weet hebben ze al history.
pi_49735176
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
Is het wel zeker een flashforward? Kan bebaarde Jack niet van voor de crash zijn, tijdens de dood van zijn vader? Misschien is het wel een plottwist dat ie Kate wel degelijk al vantevoren kende. Het is me te ver terug om te herinneren hoe ze beide met elkaar omgingen in het begin van S1, maar wie weet hebben ze al history.
Inderdaad, want zodra Kate gered wordt zal ze waarschijnlijk direct naar de gevangenis moeten gaan
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:10:05 #262
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_49735217
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:01 schreef Edenoniphobic het volgende:
ja het is flashforward.. confirmed.. en overduidelijk.. oa moto-phone uit 2006, anagram dat flash-forward spelt etc..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_49735312
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:09 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, want zodra Kate gered wordt zal ze waarschijnlijk direct naar de gevangenis moeten gaan
Jij gaat er gelijk vanuit dat ze door de overheid gered zijn. Kan ook door die organisatie van Naomi.

Daarnaast allemaal uitspraken die je redelijkerwijs kan herleiden
"You don't know what I've been through."
"We have to go back, Kate."

Dan zouden ze wel een erg grote historie met elkaar moeten hebben en dan ook nog eens in S1 perfect hebben weten te verbergen.
pi_49735764
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jij gaat er gelijk vanuit dat ze door de overheid gered zijn. Kan ook door die organisatie van Naomi.

Daarnaast allemaal uitspraken die je redelijkerwijs kan herleiden
"You don't know what I've been through."
"We have to go back, Kate."

Dan zouden ze wel een erg grote historie met elkaar moeten hebben en dan ook nog eens in S1 perfect hebben weten te verbergen.
Kate wordt door de overheid van Amerika gezocht, meende ik mij te herinneren. Dus ik gok dat ze na de reddingsoperatie niet naar Amerika zal gaan
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:25:10 #265
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_49735809
Prachtige afleveringen!

Mooi om te zien dat Kate en Jack in ieder geval van het eiland af zijn gekomen!

Paar suggesties na het zien van de aflevering:
  • Jack's vader leeft misschien nog (in seizoen 1 was de kist ook open op het eiland gevonden)
  • Ik denk dat John in de kist ligt omdat:
    - hij voor de rest niemand over had (vader weg, vrouw weg etc) en zich ook niet heel erg populair heeft gemaakt bij de Losties dit seizoen met zijn mysterieuze acties
    - Jack dankbaar was dat de grootste fan van het eiland, John Locke, hem niet neergeschoten heeft op het eiland (wat je dus in de aflevering zag)
  • Mikhail gaat zich tegen Ben verzetten
  • De "reddingswerkers" van het schip zijn vijanden omdat:
    - Penny ze niet kende
    - Ze denk ik niet 3 seizoenen tegen een klein groepje Others gaan vechten (ook omdat de groep het gelieg van Ben zat is en Ben het niet alleen kan denk ik)
    - Naomi nu al dood is en een veel te kleine rol gespeeld heeft om echt als vriendschappelijke mede-eilandbewoner te dienen

Lost
  • pi_49735838
    Ze hebben wel meer weten te verbergen waar je achteraf van denkt hoe ze het voor elkaar krijgen om het zo te plottwisten, maar daar zou je nog beter voor S1 moeten analyseren. Vooral hoe Jack en Kate voor het eerst elkaar ontmoeten en met elkaar omgingen.

Die phone zegt me niet veel, kan een detail-fout zijn waar men niet op let (of een sponsordeal), en alleen die anagram is mij wat te mager. Zeg niet dat het geen flashforward kan zijn, maar ben nog niet zo overtuigt. Vooral door die vader die Jack erbij haalt.
    pi_49736083
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef Edenoniphobic het volgende:
    Ze hebben wel meer weten te verbergen waar je achteraf van denkt hoe ze het voor elkaar krijgen om het zo te plottwisten, maar daar zou je nog beter voor S1 moeten analyseren. Vooral hoe Jack en Kate voor het eerst elkaar ontmoeten en met elkaar omgingen.

Die phone zegt me niet veel, kan een detail-fout zijn waar men niet op let (of een sponsordeal), en alleen die anagram is mij wat te mager. Zeg niet dat het geen flashforward kan zijn, maar ben nog niet zo overtuigt. Vooral door die vader die Jack erbij haalt.
    Dit dan?
      donderdag 24 mei 2007 @ 19:34:41 #268
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_49736212
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 19:25 schreef Haunter het volgende:
    Prachtige afleveringen!

Mooi om te zien dat Kate en Jack in ieder geval van het eiland af zijn gekomen!

Paar suggesties na het zien van de aflevering:
  • Jack's vader leeft misschien nog (in seizoen 1 was de kist ook open op het eiland gevonden)
  • Ik denk dat John in de kist ligt omdat:
    - hij voor de rest niemand over had (vader weg, vrouw weg etc) en zich ook niet heel erg populair heeft gemaakt bij de Losties dit seizoen met zijn mysterieuze acties
    - Jack dankbaar was dat de grootste fan van het eiland, John Locke, hem niet neergeschoten heeft op het eiland (wat je dus in de aflevering zag)
  • Mikhail gaat zich tegen Ben verzetten
  • De "reddingswerkers" van het schip zijn vijanden omdat:
    - Penny ze niet kende
    - Ze denk ik niet 3 seizoenen tegen een klein groepje Others gaan vechten (ook omdat de groep het gelieg van Ben zat is en Ben het niet alleen kan denk ik)
    - Naomi nu al dood is en een veel te kleine rol gespeeld heeft om echt als vriendschappelijke mede-eilandbewoner te dienen

Lost
  • Die Mikhail is onsterfelijk? Dat hij die harpoen zou overleven was wel te verwachten en ik snapte ook echt niet waarom er niet nog een kogel in z'n harses werd gepompt. Maar een granaat explosie en een dikke wond in je borst. Ik denk dat hij dood is nu.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_49736287
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef Geqxon het volgende:
    Kate wordt door de overheid van Amerika gezocht, meende ik mij te herinneren. Dus ik gok dat ze na de reddingsoperatie niet naar Amerika zal gaan
    Kate lives in the 310 (LA's West side) and drives a Volvo? Bonkers!! And we have to wait til February to find out what happens next? Well, that's just cruel.

Aldus het artikel wat net gepost is.
      donderdag 24 mei 2007 @ 19:44:37 #270
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_49736616
    Edit: nevermind
      donderdag 24 mei 2007 @ 19:51:05 #271
    121830 Kadesh
    The Protectors of the Garden
    pi_49736882
    Shit man wat een wazig einde, ik ben helemaal in de war.
    For thirteen generations we have protected it from the unclean
      Lieve Belg donderdag 24 mei 2007 @ 19:52:25 #272
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_49736947
    Dat wordt lang wachten
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_49737333
    Erg gave seasonfinal..
    alleen maakt dat het wachten nog erger..
    pi_49737495
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Symer het volgende:
    Denk Ben. Als het Sawyer was zouden er wel mensen zijn geweest (Hurley bijv).
    Ik denk dat Sawyer inmiddels met Kate is getrouwd, aangezien Kate ook zegt: I've got to go back, he's gonna wonder where i am.
    [14.gif]
    pi_49737826
    quote:
    Op donderdag 24 mei 2007 19:31 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Dit dan?
    Okayokayokay, I give up.

Misschien is die site fake though.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar: