10 mln is wel veel geldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voor mij niet, want ik wéet dat hij een briljante voetballer is maar niet de kans heeft gekregen, en ik weet dat hij gaat schitteren bij feyenoord en dat wil ik niet zien!
Delorge neemt nu nog genoegen met een reserverol, Motta niet. En met Gabri en Davids heb je al twee controlerende middenvelders, wie van hun moet op de bank dan?quote:
Motta zou een perfecte vervanger zijn voor Davids, misschien zou zijn komst ook beter volgend jaar kunnen zijn dan dit jaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Delorge neemt nu nog genoegen met een reserverol, Motta niet. En met Gabri en Davids heb je al twee controlerende middenvelders, wie van hun moet op de bank dan?
Tja, zowel Gabri als Davids pakken veel kaarten,quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Delorge neemt nu nog genoegen met een reserverol, Motta niet. En met Gabri en Davids heb je al twee controlerende middenvelders, wie van hun moet op de bank dan?
Ja, en Motta komt wel effe om dat op te vangen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, zowel Gabri als Davids pakken veel kaarten,
Nee dat niet. Maar als hij nu wil komen en 1 jaar achter Davids wil spelen, zo kan hij wel alvast aan de club en het team wennen etc.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en Motta komt wel effe om dat op te vangen.. Nu Davids er is, pakt Gabri minder kaarten, dus de kans dat één van de drie onnodig op de bank verpietert is levensgroot. Dan heb je meteen herrie in de tent, want daar hebben ze alledrie geen zin in.
Beetje een dure grap.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar als hij nu wil komen en 1 jaar achter Davids wil spelen, zo kan hij wel alvast aan de club en het team wennen etc.
maar goed, we zien het allemaal wel weer..
Als je hem hebben wil... anders tekent hij vast voor meerdere jaren ergens anders.quote:
Wat is er vreemd aan die uitspraak?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Snor lult maar wat ja. Gisteren ook met zijn uitspraak: Ajax is gewoon geen leuke club....
De humor!!!!!11111einzeinz!!!quote:
Beetje saaie uitzendingen dan hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:48 schreef BB-boy het volgende:
Hij kan het ook voor zichzelf houden.
Dan moet-ie ergens in zo'n zin de woorden "ik" en "vind" gebruiken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:46 schreef MaxPower het volgende:
Snor hoeft Ajax toch niet beslist een leuke club te vinden? Wat een onzin zeg.
Dat was de wedstrijd tegen RKCquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:52 schreef TIM-846 het volgende:
Wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen ..
W2 ook, kwestie van 1 goal meer maken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef BB-boy het volgende:
Nee, RKC was het meest cruciaal. Toen hadden we het in eigen hand.
Dat is een trauma die nog wel even bij me zal blijven, samen met Kopenhagen, Juventus en Milan. Vond het ook erger dan Willem 2 uit, daar was ik vrij snel overheen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:59 schreef Aanvoerder het volgende:
Oh God, kap nu maar eens over RKC. Nu weten we het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |