abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:31:15 #91
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49694977
Gefliciteerd P_iglet!

En KP, waar zijn de foto's?? We zijn heus niet nieuwsgierig ofzo..
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_49695228
check kinderfototopic maar even !
pi_49695434
p_iglet...goed gedaan !!

*marit sjeest door naar kinderfototopic ***
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:15:15 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49696469
* Brighteyes heeft een klein beetje en dilemma...

Ga over 3 weken op vakantie (Gran Canaria) en ga daarna nog een week naar Azie voor mijn werk en zou dus eigenlijk nog wel iets van 2 zomerbroeken willen scoren. Maar ja... als ik ze nu koop, kan ik er aan het eind van de zomer wrsch niet meer in.
Maar om nu al positie-broeken te gaan kopen vind ik ook weer zo wat. Hoewel ik ze wel gevuld zou krijgen hoor.

Van de week maar eens de stad in en kijken wat ik kan vinden.
Een lekkere wijde linnen broek met aantrektouwtje of zo lijkt me wel wat.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:32:52 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_49697243
BE, vorig jaar zomer hadden ze in veel winkels linnen broeken en rokken met elastiek aan de bovenkant. Geen zwangerschapskleding, maar perfect voor een beginnende (en zelfs al wat gevorderde) buik. Volgens mij zag ik ze vorige week ook al weer ergens hangen, maar ik weet niet meer waar. (Ik weet nog dat ik dacht: goh, dat is handig als je net zwanger bent.)
pi_49697306
BE. flink passen in sportzaken, en zoeken naar laag vallende broeken.
Ik heb de vorige warme periode met redelijke buik een 3/4 broek en een korte broek gescoord. Die ik nu ook nog pas, en als het goed is na mijn zwangerschap ook nog.

En ook de meeste positie korte broeken, zien er niet zo positie-ig uit dat het je nu al zou misstaan. Al pas ik er om de een of andere reden helemaal niet in. Maar dat zal wel aan mijn verhoudingen liggen
pi_49697628
Saint waar woon jij? Mijn man belde net ook. Pinpas opgegeten door de automaat en vrijdag gaan we op vakantie heel fijn....
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:07:20 #98
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49698674
Marit ik voel me langzaam iets beter alleen dat hoesten in combi met misselijk is zo bleg. Ik blijf maar kokken en dan zit er zo een kleine kruimel naast me die bij ieder hoest bui vraagt gaat het mama? Even op me rug klopt, pottertjes haalt of een bekertje water. Voor haar is het ook moeilijk zulk mooi weer en dan niet weg kunnen. Maar morgen ga ik lekker voor de deur zitten met een stoel (hele grote stoep) kan ze lekker ff spelen en razen. Heb jij erg last van de warmte?

p_iglet heerlijk geneiten van je verlof en vooral niet te veel doen of heb je veel last van nesteldrang en poetswoede?

BE wat heerlijk dat vooruitzicht van vakantie. Hier gaan we niet maar ik ga nu zaterdag shoppen en ook ik kan de positie broeken met gemak vullen (al voor ik zwanger was)
Ben nu een kilo of 10 afgevallen in de zwangerschap dus pas nog met gemak in mijn gewone kleding maar voor hoelang geen idee. Heel langzaam voelt er iets van een buikje aan het word wat steviger zeg maar.

Mibos wij wonen in rijswijk maar de pas is ingeslikt in den haag. Het schijnt dat de automaat het wel vaker heeft. Grrrr erg irritant. Als je kan internetbankieren kan je al zijn geld (of wat je nodig hebt op jou rekening overmaken.
Een paar jaar geleden waren wij in griekeland thijs zijn pinpas kwijt grrr ook zo handig alles overlaten zetten naar mij zodat we wel geld hadden. Aan het einde van de vakantie kwam hij dus uit een van de tassen zeilen.
Heb gebeld nu en het duurt minimaal 5 werkdagen maar ivm pinksteren langer.

liefs joyce
pi_49698840
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef S-A-I-N-T het volgende:
p_iglet heerlijk geneiten van je verlof en vooral niet te veel doen of heb je veel last van nesteldrang en poetswoede?
Whahahaha ik en poetswoede

SAINT hopelijk gaat het snel beter met je!
pi_49699033
Ik ben een beetje gaar, nog 2 ochtenden werken en dan gelukkig weekend!
Kwam vanmiddag mn buurvrouw tegen, zegt ze: Je ziet echt nog niks he, hoe ver ben je nou...?
Begin er lichtelijk gefrustreerd van te raken, ik wil ook trots met mn buikkie rondlopen. En ik zie het zelf echt al wel, maar het is niet leuk om steeds te horen dat er nog niks te zien is... .
Zegt mn lief vanavond: Maar misschien vinden vrouwen het wel veel fijner als er gezegd wordt dat er niks te zien is... Hallo, ik ben zwanger dat mag men nu ook wel eens gaan zien zeg (spraken mn hormonen...) .

Toen ik vanmiddag mezelf op de bank had genesteld begon Frummel weer druk te gymnastieken, kan het van buiten ook zien als die kleine druk is (misschien wel een voordeel van een bescheiden buikje?). Morgenmiddag 20wk echo, spannend en ook heel benieuwd!
Fake it till you make it...
pi_49699341
Nijna, wees maar niet bang, komt echt nog wel die buik.
Hier heb ik ook flink gebaald dat het zo lang niet te zien was. Maar de laatste paar weken ben ik wel heel blij dat ik niet zo'n mega buik heb. Scheelt ook veel meezeulen en bewegingsruimte.
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:29:34 #102
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49699669
p_iglet,
Gelukkig geen poetswoede pff dat is niets hoor wie dat verzonnen heeft tijdens hitte en dikke buik geen idee maar ik was het ook niet hoor.

Nijna,
Hier bij de vorige zwangerschap met 20 wk niets te zien. En daarna een groei explosie dus wie weet nu had ik wel al buik van mezelf.
pi_49701721
Er komt ook vast nog wel buik en ik denk dat ik straks ook wel blij ben als ik toch niet zo'n mega-buik heb zeg maar... (zal je zien dat er nu een groeispurt komt en ik alsnog veel buik krijg ).
Het is gewoon niet zo leuk om te horen als anderen blijven zeggen dat je nog niks ziet
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:24:43 #104
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49702054
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft een klein beetje en dilemma...

Ga over 3 weken op vakantie (Gran Canaria) en ga daarna nog een week naar Azie voor mijn werk en zou dus eigenlijk nog wel iets van 2 zomerbroeken willen scoren. Maar ja... als ik ze nu koop, kan ik er aan het eind van de zomer wrsch niet meer in.
Maar om nu al positie-broeken te gaan kopen vind ik ook weer zo wat. Hoewel ik ze wel gevuld zou krijgen hoor.

Van de week maar eens de stad in en kijken wat ik kan vinden.
Een lekkere wijde linnen broek met aantrektouwtje of zo lijkt me wel wat.
Bij de MissEtam hebben ze korte positiebroeken, zijn erg leuk.
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:27:04 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49702169
Daar wilde ik idd sowieso al gaan kijken. Hoewel mijn benen niet echt korte-broek proof zijn. Maar goed, ze zullen ook vast wel wat drie-kwartspul hebben.
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:29:46 #106
108648 cattie
lieve moeder
pi_49702286
Nijna, het is zeker niet leuk als mensen zeggen dat je nog niets ziet , maar geloof me, het is toch nooit goed. Of je ziet het niet, of ze vinden de buik juist weer erg groot (is het echt geen tweeling?), of je bent te weinig aangekomen (eet je wel goed?) of te veel (opmerking van mijn schoonmoeder: Hoeveel kilo ben jij al wel niet aangekomen? Zoveel? Dat krijg je er later nooit meer af![ Lekker wel! )
Wat ik wil zeggen: het is niet leuk om te horen, maar probeer je er niet teveel van aan te trekken. Zolang je kindje goed groeit en met jou ook alles goed is, is er niets aan de hand.
pi_49702679
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef cattie het volgende:
Nijna, het is zeker niet leuk als mensen zeggen dat je nog niets ziet , maar geloof me, het is toch nooit goed. Of je ziet het niet, of ze vinden de buik juist weer erg groot (is het echt geen tweeling?), of je bent te weinig aangekomen (eet je wel goed?) of te veel (opmerking van mijn schoonmoeder: Hoeveel kilo ben jij al wel niet aangekomen? Zoveel? Dat krijg je er later nooit meer af![ Lekker wel! )
Wat ik wil zeggen: het is niet leuk om te horen, maar probeer je er niet teveel van aan te trekken. Zolang je kindje goed groeit en met jou ook alles goed is, is er niets aan de hand.
Je hebt gelijk, mensen bemoeien zich nou eenmaal graag met andere mensen.
Gelukkig zien we het zelf wel en die kleine is druk aan het gymmen en daar geniet ik maar lekker van
pi_49702985
Nijna...zéééér irritant om te horen ja
ik heb het ook lang gehoord, had dan de neiging om in de verdediging te schieten
(deed ik soms ook echt wel denk ik)
Op een gegeven moment lachte ik om het commentaar met de woorden 'vind je? gelukkig groeit alles precies volgens plan! '

Maar toch, het is véél leuker om iemand voor je te hebben staan die vol bewondering naar je omvang kijkt en je vertelt hoe groot je buik wel niet is
Die fase heb ik nu bereikt, maar dat duurt niet zo lang meer helaas.
Nooit gedacht, maar ik ga dat trotse gevoel dat ik nu heb toch wel missen denk ik!

Oh..en Cattie; wat heb jij een vreselijke schoonmoeder!
dat heeft ze toch niet echt gezegd he?!
(ik vrees van wel )

[ Bericht 17% gewijzigd door marit1978 op 23-05-2007 21:44:53 (schoonmoeder van Cattie zit me dwars..) ]
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:56:12 #109
108648 cattie
lieve moeder
pi_49703580
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef marit1978 het volgende:
(..)

Oh..en Cattie; wat heb jij een vreselijke schoonmoeder!
dat heeft ze toch niet echt gezegd he?!
(ik vrees van wel )
Ja , dat heeft ze gezegd!
Ach, ze bedoelde het denk ik niet zo rot, ze maakt heel vaak van dat soort vreselijk ontactische en vreemde opmerkingen. Nog een voorbeeld: Komt de tweede er snel achteraan? Want dan ben je snel uit de babytijd, want die is toch niet leuk. Niet handig om te zeggen tegen een moeder met een baby van nog geen half jaar oud.

Een kleine(re) zwangere buik hebben lijkt mij juist erg fijn. Dan zit hij niet zo snel in de weg enzo!
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:58:51 #110
108648 cattie
lieve moeder
pi_49703689
In zoiets kun je je buikje vast goed kwijt BE! (Ik heb geen idee of het je smaak is, maar even als voorbeeld. Is van de H&M en heeft elastiek in de taille.).
pi_49706023
Nijna, dat heb ik ook gehad, gingen ze zeggen: je bent toch wel zwanger??? Er is niks te zien!
Nou ik hang voor mijn lol bijna 24/7 boven de wcpot.
Maar het gaat veranderen, echt!! Laat ze maar lullen, en geniet lekker van je baby in het lieve kleine babyhuisje....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 23 mei 2007 @ 22:54:30 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49706098
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef cattie het volgende:
In zoiets kun je je buikje vast goed kwijt BE! (Ik heb geen idee of het je smaak is, maar even als voorbeeld. Is van de H&M en heeft elastiek in de taille.).
Heel erg leuk, maar again... mijn lieftallige stalpootjes kunnen dat niet aan.
Ik ga zaterdag de stad wel even in. Gaat vast goedkomen.

En als ik niks kan vinden wat mee groeit voor de komende weken, dan kan ik altijd nog gewone broeken kopen en daar een stukje aan de zijkant tussen zetten als ze krap komen te zitten.
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:00:10 #113
108648 cattie
lieve moeder
pi_49712956
BE, dit is de broek variant. Met even flink shoppen zul je vast wel iets leuks vinden!
pi_49713338
goedemorgen

Cattie gaat 's ochtends gewoon door waar ze gisteren gebleven is .. goed hoor !
(over die schoonmoeder gaan we het maar niet meer hebben )

Hier alles nog binnen, ondanks dat we ons tot de prostaglandinen gewend hebben
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:44:34 #115
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49713458
Goedemorgen, ook ik meld me weer!

Heb vannacht heel slecht geslapen, meissie heeft echt de hele nacht liggen trappen. Ik was gisteravond ook een beetje misselijk. Ik hoop gewoon steeds dat alles iets zou kunnen betekenen...!
Vanmiddag weer naar de vk.

Even off-topic: waar plaatsen jullie normaal je foto's om te uploaden?? Je kunt merken dat ik dat nooit doe. Heb gisteren nl een buikfoto gemaakt.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_49713610
en die foto willen we zien !

ik gebruik photobucket.com
werkt prima.
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:55:34 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49713642
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 08:00 schreef cattie het volgende:
BE, dit is de broek variant. Met even flink shoppen zul je vast wel iets leuks vinden!
, Die ziet er wel heel comfortabel uit!

Memmel, als het nou niet lukt mag je hem ook wel naar mij mailen hoor, dan doe ik het wel voor je en geef ik je het linkje.
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:57:38 #118
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49713674
nog geen babies?

BE, stukje knoopsgaten-elastiek anders gebruiken in je gewone broek? Lang shirt erover en niemand die iets ziet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:59:04 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49713703
Ja, dat is op zich wel een optie, maar ik ben nog weer een klein stukje zwaarder dan afgelopen zomer, dus ik vrees dat die broeken sowieso niet zo prettig zitten meer.
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:08:54 #120
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49713895
dan idd de lekkere brede taillebanden

(brede boordstof met een touwtje is erg geschikt voor bollende buikjes)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')