abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:38:32 #51
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_49663163
iemand al is een 3d echo gedaan, ik wel echt een aanrader
Cocktail? Anyone?
pi_49663477
Ik klap niet dubbel van dpijn alhoewel het af en toe wel gemeen kan steken. Ik vreesde al weer voor een blaasontsteking.

Ow en voor de misslijkheid heb ik vandaag Emesafene gekregen. Werkte bij mij ect heel goed de vorige keer.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 21:50:16 #53
162152 mariskasl
Absolutely Cosmopolitan
pi_49663806
emesafene, dat is toch die zetpil, die heb ik ook gehad, maar werd er een soort stoned van, ben er ook direct mee gestopt.
Cocktail? Anyone?
pi_49664778
Yep, alleen heb ik hem dit keer in pilvorm. Kan hem dalijk innemen en dan werkt ie tot morgenvroeg. Kijken wat het doet. Tot nu toe heb ik vandaag een half pizzabroodje en een bordje cornflakes binnen mogen houden.
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:46:22 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49673442
Moest net weer enorm kokken (bleef bij kokken) en ik heb wéér diaree
Kun je dan wel gewoon MvM plassen?
pi_49673477
goedemorgen...*meld*

amaranta, nogal balen zeg...bah
maar; het hormoon zit nog net zo goed in je urine hoor...lekker verzamelen dus!
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:53:39 #57
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49673493
Ik had gister de hele dag "buik" pijn. Ik denk bandenpijn maar maak mezelf dan ook gek ook al weet ik da thet normaal is en geen kwaad kan. Maar toch knaagt het en maak ik me drukker dan nodig is. Gevolg was een vreselijke nachtmerrie over een miskraam incl veel bloed en een heel klein minibabytje dat herkenbaar mooi roze in een heel klein tupperware bakje paste. Echt zoooo Naar bah.

Hebben jullie ook van die levens echte dromen. Normaal heb ik dat al maar nu is het alleen maar erger aan worden.

Wenneke en mariskasl hier ook zo misselijk en ik hoop zo dat het eens overgaat. Bah ik heb gister geleefd op een half bekertje melk en 4 rijstewafels savond gekookt en dan blegt paar hapjes en klaar. Het blijft hier alleen bij kokken en de hele dag misselijk zijn maar niet spugen.
Is het wel over als je gespuugt hebt of blijf je dan zo misselijk?

liefs joyce
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:54:41 #58
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49673505
Morgen Marit,
goede nacht gehad zonder beebje gemeld dus alles zit nog lekker binnen. Jammer ik ben wel nieuwsgierig naar al die nieuwe beebjes
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:14:02 #59
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49673689
goedemorgen, ik meld me ook weer.
Kreeg net een SMS van mijn vriendin die had gedroomd dat ik aan het bevallen was. Of alles nog OK was...
Alles nog ok, ga zo maar weer aan de ochtendroutine van een paar boterhammen, thee en mijn krantje.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_49673791
leuk zijn die sms'jes he ?
ik kreeg er zondag van 3 verschillende mensen één .. ging haast denken dat ik zou gaan starten

SAINT, die dromen zijn naar he!
Juist omdat ze zo levensecht zijn dat je je het geveol erbij nog zo goed kan herinneren.
Marit-Man droomde van de week dat ik er een ei uit perste...dat werd op mijn buik gelegd met de tip hem maar goed warm te houden, het zou bijna uitkomen
Wij zater er maar wat raar naar te kijken, voelde als enorme anti-climax zei hij.
Die nacht droomde ik over soort aquarium waarin ons 'kindje' nog aan het groeien was; jammer genoeg was het een soort vis met hoorntjes.

het wordt steeds spannender hihi
pi_49674576
S-A-I-N-T die dromen heb ik ook al een paar keer gehad. BijNoortje heb ik zelfs gedroomd dat ik afscheid aan het nemen was van een kindje. Heel erg eng.

Dat kokken blijft irritant en het gaat maar niet weg. Ik ben als ik gespuugd heb heel even van het misslijke gevoel af, maar daarna komt het gewoon weer terug. De pilletjes die ik gekregen heb, hebben er nu wel voor gezorgd dat mijn ontbijt in elk geval binnen gebleven is en dat het ergste gevoel van misselijkheid weg is.
pi_49675921
ha dames,

even laten weten dat ik een soort van bijgelezen ben. Allemaal (nou ja...allemaal...) heel veel succes met de laatste loodjes! Denk aan jullie.

De eerste nacht achter de rug...pfff spannend allemaal. Heb nog nooit zo op geluidjes gelet...
Ik krijg nog 15 uur kraamhulp, dus dat is wel lekker.

Met mij is alles ok. De flensjes doen het onwijs goed.

Zal even wat foto's plaatsen, dat moet wel ergens lukken vandaag (denk ik)

XX
pi_49676330
Hey KP..leuk/knap dat je je al weer meldt deze ochtend !

Fijn dat het met jou ok is, je bent behoorlijk nodig nu
Super dat jullie nog 15uur kraamhulp krijgen joh, dat scheelt toch wel in de start thuis denk ik !
Ik ben zéér benieuwd naar foto's !
pi_49676385
KP Fijn inderdaad dat je toch nog wat hulp krijgt!
kan niet wachten op de foto's

Vandaag 37 weken en eigenlijk gaat het goed, niks te melden verder .......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 23 mei 2007 @ 10:36:30 #65
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_49676832
@KP

Ik had het al vreemd gevonden als je geen hulp kreeg!

Je zult deze vraag al vaker hebben gekregen en krijgen, maar... vind je het zwaar? Of slapen ze nog lekker veel?
pi_49677766
KP welkom thuis en wat fijn dat je meiden ook al zo vlot mee mochten...

Geniet nog even lekker van je kraamhulp/dagen.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:13:19 #67
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_49678126
Marit, wat een idiote dromen kun je hebben he? Ik ben gisterennacht bevall4en onder toeziend oog van 40 van 'mijn' jongeren, terwijl mijn collega's gingen winkelen. Geen aanrader.

Pannekoekenmama, heerlijk weer thuis. Met je mooie meiden...

Nieuwe zwangeren,
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:10:32 #68
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_49680439
Mariskasl gefeliciteerd

Beaker Wat gaat het snel, kan me nog als de dag van gister herinneren dat je net getrouwd was
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_49683170
Ik heb een poos geleden steeds van die rare dromen gehad. Heb de kleine frutsel rond zien lopen als peuter. Maar toen werd frutsel ziek. Ook al zo'n zwarte droom..

Zonet de stad weer even ingeweest. Ik moet echt leren om met een grote boog om kinderkleding heen te lopen.. Maar de 2 pakjes, dekentje en lakentje zijn wel leuk
Bij de hema zag ik hoeslakens en dekentjes voor wiegjes. Er was hier nog iemand die dat zocht toch?
  woensdag 23 mei 2007 @ 14:06:47 #70
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49684888
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Deepfreeze het volgende:
....Er was hier nog iemand die dat zocht toch?
Ja, nou, dat dacht ik, maar ik ben inmiddels gerustgesteld met hydrofiel luiers. Ik beleef vandaag een mega-luie dag. Heb ook niet echt ergens zin in.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_49687757
Je hoeft officieel ook nog maar 2 daagjes toch? Dan kan een dagje rustig aan doen toch geen kwaad.
Misschien is het de stilte voor de storm
pi_49687990

over lui gesproken... ik kom na 1,5uur net mijn bedje weer uitgerold
heerlijk
pi_49688605
En nog zo'n LLM met een rustig dagje.. Allemaal energie aan het verzamelen voor de grote dag
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:37:46 #74
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49688659
Zijn er hier ook mensen uit de omg. Eindhoven?? De rook en waterschade heeft nl veeel babyspulletjes...
pi_49688707
Oe lekker 1,5 uur slapen.
Ha ik ook gepland, totdat die lieve meneer van de beddenzaak belde dat onze nieuwe matras er was. Of ie even een uurtje of twee eerder kon komen.
Daar ging mijn geplande dutje dus. En omdat het een waterbed is, duurde het een uurtje of anderhalf voor het bed vol en hij weer weg was. Maar we kunnen weer lekker slapen dus.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:39:09 #76
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49688713
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:37 schreef amaranta het volgende:
Zijn er hier ook mensen uit de omg. Eindhoven?? De rook en waterschade heeft nl veeel babyspulletjes...
Maar dan meurt alles wel naar rook...
Ik heb er ooit gewerkt, maar echt, bijna alles stinkt echt onwijs naar brand.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:44:03 #77
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49688933
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Sugar het volgende:

[..]

Ik heb daar ook gewerkt!!!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:44:19 #78
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49688944
Maar bij sommige dingen valt het enorm mee hoor de stank...
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:51:42 #79
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49689256
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:39 schreef Sugar het volgende:

[..]

offtopic: zijn jouw kinderen op dezelfde dag geboren??
pi_49689295
Trekt die stank er nog wel uit of kun je die ergens mee verwijderen???
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:54:12 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49689368
Dat weet ik eigenlijk niet, wenneke1.

Amaranta, ja, met 2 jaar verschil. Goed he?
Hoe kom je daar nu ineens op?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:54:15 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49689370
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:52 schreef wenneke1 het volgende:
Trekt die stank er nog wel uit of kun je die ergens mee verwijderen???
Mijn ervaring is dat die stank, in kleren in ieder geval, er wel uittrekt. Heb daar echt heeel veeeel (andere spullen) gekocht in de loop der jaren.
  woensdag 23 mei 2007 @ 15:54:49 #83
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49689403
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:54 schreef Sugar het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet, wenneke1.

Amaranta, ja, met 2 jaar verschil. Goed he?
Hoe kom je daar nu ineens op?
Ik klikte op jouw huisje.
Jouw dochter en ik heten het zelfde. En er stond iets van jarig zijn op de geboortedag van je broertje...vandaar...
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:02:20 #84
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49689705
Heb ook effe lekker liggen slapen op de bank. Heb nu wel weer trek in iets. Ben net een baby: slapen en eten...hehehe.
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:16:42 #85
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49690338
ahhh gaap hier ook net uit bed gerold. Heerlijk dat Mara even bij oma is. Ik zou eigelijk heel veel doen. Het is hier een ravage maar goed dat komt dan wel.
Zou het zooo fijn vinden als ik niet meer hoest, de nachten lekker kan slapen en weer eens met smaak kan eten. Ik hou van alles met eten maar op het moment staat alles me tegen. Vooral chocolade terwijl ik daar bijna een moord voor doe normaal.

Ach hormonen doen rare dingen.

En nog zo irritant de pin automaat heeft mijn pasje opgegeten echt niet handig ofzo. Grrrr.

Wenneke lekker zeg een waterbed dat lijkt me heerlijk liggen. Hoe doe je dat straks met de bevalling?

groetjes joyce
pi_49691252
Heb je je pasje wel meteen laten blokkeren???

Een waterbed is heerlijk. Ik heb bij noortje tot de laatste minuut lekker gelegen. Voor de bevalling hadden we een ander bed opgezet omdat je bij een waterbed niet echt tegendruk kunt geven bij het persen. Uiteindelijk ben ik ingeleid en in het ziekenhuis bevallen. Het was wel heerlijk liggen na de bevalling. Lekker zacht en alles goed ondersteund.
  Trouwste user 2022 woensdag 23 mei 2007 @ 16:48:02 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_49691621
Lekker feel good topic

Manny en KP gefeliciteerd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_49692394
SAINT...lekker even bijtanken weer...
voel je je langzaamerhand wel wat beter al ?
pi_49693772
Ik heb nu echt echt echt echt zwangerschapsverlof!!!

Helemaal NIETS meer echt moeten .

Vandaag tentamen gehad en dat ging best redelijk, alleen concentreert het nogal rot met voetjes tussen je ribben

En ik zag net de uitslag van mijn tentamen van 4 weken terug. Ik heb een 5.5!!!!!!!!
pi_49694931
En een 5,5 is precies goed ! Gefeli !!
  woensdag 23 mei 2007 @ 18:31:15 #91
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_49694977
Gefliciteerd P_iglet!

En KP, waar zijn de foto's?? We zijn heus niet nieuwsgierig ofzo..
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_49695228
check kinderfototopic maar even !
pi_49695434
p_iglet...goed gedaan !!

*marit sjeest door naar kinderfototopic ***
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:15:15 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49696469
* Brighteyes heeft een klein beetje en dilemma...

Ga over 3 weken op vakantie (Gran Canaria) en ga daarna nog een week naar Azie voor mijn werk en zou dus eigenlijk nog wel iets van 2 zomerbroeken willen scoren. Maar ja... als ik ze nu koop, kan ik er aan het eind van de zomer wrsch niet meer in.
Maar om nu al positie-broeken te gaan kopen vind ik ook weer zo wat. Hoewel ik ze wel gevuld zou krijgen hoor.

Van de week maar eens de stad in en kijken wat ik kan vinden.
Een lekkere wijde linnen broek met aantrektouwtje of zo lijkt me wel wat.
  woensdag 23 mei 2007 @ 19:32:52 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_49697243
BE, vorig jaar zomer hadden ze in veel winkels linnen broeken en rokken met elastiek aan de bovenkant. Geen zwangerschapskleding, maar perfect voor een beginnende (en zelfs al wat gevorderde) buik. Volgens mij zag ik ze vorige week ook al weer ergens hangen, maar ik weet niet meer waar. (Ik weet nog dat ik dacht: goh, dat is handig als je net zwanger bent.)
pi_49697306
BE. flink passen in sportzaken, en zoeken naar laag vallende broeken.
Ik heb de vorige warme periode met redelijke buik een 3/4 broek en een korte broek gescoord. Die ik nu ook nog pas, en als het goed is na mijn zwangerschap ook nog.

En ook de meeste positie korte broeken, zien er niet zo positie-ig uit dat het je nu al zou misstaan. Al pas ik er om de een of andere reden helemaal niet in. Maar dat zal wel aan mijn verhoudingen liggen
pi_49697628
Saint waar woon jij? Mijn man belde net ook. Pinpas opgegeten door de automaat en vrijdag gaan we op vakantie heel fijn....
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 23 mei 2007 @ 20:07:20 #98
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_49698674
Marit ik voel me langzaam iets beter alleen dat hoesten in combi met misselijk is zo bleg. Ik blijf maar kokken en dan zit er zo een kleine kruimel naast me die bij ieder hoest bui vraagt gaat het mama? Even op me rug klopt, pottertjes haalt of een bekertje water. Voor haar is het ook moeilijk zulk mooi weer en dan niet weg kunnen. Maar morgen ga ik lekker voor de deur zitten met een stoel (hele grote stoep) kan ze lekker ff spelen en razen. Heb jij erg last van de warmte?

p_iglet heerlijk geneiten van je verlof en vooral niet te veel doen of heb je veel last van nesteldrang en poetswoede?

BE wat heerlijk dat vooruitzicht van vakantie. Hier gaan we niet maar ik ga nu zaterdag shoppen en ook ik kan de positie broeken met gemak vullen (al voor ik zwanger was)
Ben nu een kilo of 10 afgevallen in de zwangerschap dus pas nog met gemak in mijn gewone kleding maar voor hoelang geen idee. Heel langzaam voelt er iets van een buikje aan het word wat steviger zeg maar.

Mibos wij wonen in rijswijk maar de pas is ingeslikt in den haag. Het schijnt dat de automaat het wel vaker heeft. Grrrr erg irritant. Als je kan internetbankieren kan je al zijn geld (of wat je nodig hebt op jou rekening overmaken.
Een paar jaar geleden waren wij in griekeland thijs zijn pinpas kwijt grrr ook zo handig alles overlaten zetten naar mij zodat we wel geld hadden. Aan het einde van de vakantie kwam hij dus uit een van de tassen zeilen.
Heb gebeld nu en het duurt minimaal 5 werkdagen maar ivm pinksteren langer.

liefs joyce
pi_49698840
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 20:07 schreef S-A-I-N-T het volgende:
p_iglet heerlijk geneiten van je verlof en vooral niet te veel doen of heb je veel last van nesteldrang en poetswoede?
Whahahaha ik en poetswoede

SAINT hopelijk gaat het snel beter met je!
pi_49699033
Ik ben een beetje gaar, nog 2 ochtenden werken en dan gelukkig weekend!
Kwam vanmiddag mn buurvrouw tegen, zegt ze: Je ziet echt nog niks he, hoe ver ben je nou...?
Begin er lichtelijk gefrustreerd van te raken, ik wil ook trots met mn buikkie rondlopen. En ik zie het zelf echt al wel, maar het is niet leuk om steeds te horen dat er nog niks te zien is... .
Zegt mn lief vanavond: Maar misschien vinden vrouwen het wel veel fijner als er gezegd wordt dat er niks te zien is... Hallo, ik ben zwanger dat mag men nu ook wel eens gaan zien zeg (spraken mn hormonen...) .

Toen ik vanmiddag mezelf op de bank had genesteld begon Frummel weer druk te gymnastieken, kan het van buiten ook zien als die kleine druk is (misschien wel een voordeel van een bescheiden buikje?). Morgenmiddag 20wk echo, spannend en ook heel benieuwd!
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')