Bij de MissEtam hebben ze korte positiebroeken, zijn erg leuk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes heeft een klein beetje en dilemma...
Ga over 3 weken op vakantie (Gran Canaria) en ga daarna nog een week naar Azie voor mijn werk en zou dus eigenlijk nog wel iets van 2 zomerbroeken willen scoren. Maar ja... als ik ze nu koop, kan ik er aan het eind van de zomer wrsch niet meer in.
Maar om nu al positie-broeken te gaan kopen vind ik ook weer zo wat. Hoewel ik ze wel gevuld zou krijgen hoor.![]()
![]()
Van de week maar eens de stad in en kijken wat ik kan vinden.
Een lekkere wijde linnen broek met aantrektouwtje of zo lijkt me wel wat.
Je hebt gelijk, mensen bemoeien zich nou eenmaal graag met andere mensen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef cattie het volgende:
Nijna, het is zeker niet leuk als mensen zeggen dat je nog niets ziet, maar geloof me, het is toch nooit goed. Of je ziet het niet, of ze vinden de buik juist weer erg groot (is het echt geen tweeling?), of je bent te weinig aangekomen (eet je wel goed?) of te veel (opmerking van mijn schoonmoeder: Hoeveel kilo ben jij al wel niet aangekomen? Zoveel? Dat krijg je er later nooit meer af![ Lekker wel!
)
Wat ik wil zeggen: het is niet leuk om te horen, maar probeer je er niet teveel van aan te trekken. Zolang je kindje goed groeit en met jou ook alles goed is, is er niets aan de hand.![]()
Jaquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef marit1978 het volgende:
(..)
Oh..en Cattie; wat heb jij een vreselijke schoonmoeder!![]()
dat heeft ze toch niet echt gezegd he?!
(ik vrees van wel)
Heel erg leuk, maar again... mijn lieftallige stalpootjes kunnen dat niet aan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:58 schreef cattie het volgende:
In zoiets kun je je buikje vast goed kwijt BE! (Ik heb geen idee of het je smaak is, maar even als voorbeeld. Is van de H&M en heeft elastiek in de taille.).
quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:00 schreef cattie het volgende:
BE, dit is de broek variant. Met even flink shoppen zul je vast wel iets leuks vinden!
Lief aangeboden, maar geloof me, dat gaat niet passen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:43 schreef Vicky het volgende:
BE, ik heb anders nog wel een zwangerschapskorte broek voor je..
Ik had precies hetzelfde. Echt alles wat je eet is een maagvulling van 15 minuten en dan heb je alweer honger om gek van te worden. Oplossing: stoppen met bv, want dat maakte dat ik zo enorm veel honger had. Het is wel heel rigoreus, maar ik hield het echt niet meer vol van de narigheid. Pizza met kaas/ham en ananas erop ging er ook nog wel in. Pasta ook nog wel. Maar anders echt niet veel tips.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:55 schreef Tan het volgende:
Fruit eet ik wel veel inderdaad, maar ook dat houdt de honger niet lang tegen. (appels ben ik allergisch voor, tenzij ze bewerkt/verhit zijn, maar volgens mij is appeltaart niet calorie-arm)
En selderij is één van de weinige groenten die ik écht niet lust. Werkt paprika of komkommer toevallig ook zo? Dat vind ik namelijk wél lekker, al vrees ik dat ook dat niet echt langdurig maagvullend is.
Maar toch bedankt voor de tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |