Precies! Dat gekrijs tijdens het kauwen bevordert de spijsvertering niet bepaald.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dek ook nooit de tafel. En ik ontbijt liever zonder die rotkoppen van N en B aan tafel. Smaakt alles stukken beter.
Hij gaat gewoon een broodje smeren en een kop koffie zettenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:11 schreef Charmian het volgende:
Huub heeft niet eens door dat alles al is opgeruimd. Ik bedoel, hij zal het wel door hebben maar boeit niet erg.
Ik ben het zooooo met je eens. Ik krijg echt de kriebels van die griet, ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Meganog het volgende:
Weer geklef.
Ik kan onderhand niet wachten tot Lieke eruit gestemd wordt.
wat denk jequote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
ff een vraagje:
Ik lees terug dat Jaap heeft liggen rukken. Het staat volgens mij niet op de 10 site. Waarom heeft hij dat gedaan ?
Om te shockeren maar volgens mij werd het door de anderen alleen maar opgevat als wederom een vreemde rare actie van Jaap.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
ff een vraagje:
Ik lees terug dat Jaap heeft liggen rukken. Het staat volgens mij niet op de 10 site. Waarom heeft hij dat gedaan ?
Waarom?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
ff een vraagje:
Om te kijken of er nog wel leven in zat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:18 schreef kleinzusje het volgende:
ff een vraagje:
Ze geven haar'' the silent treatment''quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Spannend...Lieke gaat weer ruzie zoeken met de hoofd huishouding...
ik zie d'r mond heen en weer gaan maar ik hoor nietsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Spannend...Lieke gaat weer ruzie zoeken met de hoofd huishouding...
Degene die het eerst dood gaat...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef blomst het volgende:
Wie houd het zwijgen het langst vol?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef beequeen het volgende:
Huub kan Lieke volgens mij ook uitkotsen, nu.
Zweefteef Freddy Krueger, van psychonomie. Tijd voor iets anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Charmian het volgende:
wie komt er op visite, fontein is aan
Dat holistische punthoofd weer, ik ben er vandoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Charmian het volgende:
wie komt er op visite, fontein is aan
volgens mij nog voor niemand... maar het duurt ook nog anderhalve weekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef Reza-impreza het volgende:
Is er eigenlijk al een ontslagronde aangevraagd? zo ja voor wie?
Nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ff hoe reageerde de anderen, toen Huub en Lieke niet reageerde op het feit dat de ontbijttafel al was afgeruimd ???
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen..... nu zie ik weer zo'n zweverige gast voorbijkomen.
De febo is zeker vergeten dat ze Sylvia al getoneelhaakt hebben.
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Desii het volgende:
Dit komt van VOL
Hoorde ik Huub nou net zeggen dat het scenario is dat Brian in de finale zit?
het antwoord hierop was![]()
Dit wisten we eigenlijk allemaal al.... maar nu word het nog eens bevestigd door een speler in het huis.
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6784&sid=cb50a4d8bac74fab0f4837ba5e31509b
Precies, klein voorbeeld, Huub en consorten mochten niet in de vijver. Brian loopt met zijn vrienden zondag in de vijver en gisteravond weer. Is misschien klein voorbeeld, maar toch. Toen Jaap van het weekend in de slaapkamer aan taggen was en Brian Para werd, werd Huub gebeld dat ze moesten stoppen. Beetje vaag allemaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Maar is dat een veronderstelling van Huub of weet hij dat zeker. Als hij het zeker weet dan zit hij daar dus voor Piet Snot en waarom zou hij dat hele spel dan nog een jaar gaan meespelen. Wat let hem om de handdoek in de ring te gooien en het spel om zeep te helpen.
Wellicht dat hij het denkt af te leiden aan het feit dat Brian voortdurend en duidelijk de hand boven het hoofd wordt gehouden.
ik heb begrepen dat de bewoners per dag salaris krijgen dus het is voor hupie ws aantrekkelijker dan telefoons verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Maar is dat een veronderstelling van Huub of weet hij dat zeker. Als hij het zeker weet dan zit hij daar dus voor Piet Snot en waarom zou hij dat hele spel dan nog een jaar gaan meespelen. Wat let hem om de handdoek in de ring te gooien en het spel om zeep te helpen.
Wellicht dat hij het denkt af te leiden aan het feit dat Brian voortdurend en duidelijk de hand boven het hoofd wordt gehouden.
En weet Brian dit ook?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Desii het volgende:
Dit komt van VOL
Hoorde ik Huub nou net zeggen dat het scenario is dat Brian in de finale zit?
het antwoord hierop was![]()
Dit wisten we eigenlijk allemaal al.... maar nu word het nog eens bevestigd door een speler in het huis.
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6784&sid=cb50a4d8bac74fab0f4837ba5e31509b
Tuurlijk, je solliciteert als Pool-boy, wordt gevraagd als miljonair, krijgt een contract met de clausule dat je tot de finale mag blijven.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=mXeU4mxB5vsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Desii het volgende:
Van het gesprek schijnt een filmje te zijn op VOL... zit nu op mijn werk dus kan het niet beluisteren.
(onderaan de pagina)
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6572&postdays=0&postorder=asc&start=200
dat is eigenlijk al zo lang duidelijk voor mensen die intensief de streams volgen dat Brian in de finale moet zitten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Dit zou toch echt te gek zijn , maar mijn vermoeden klopt dus wel.
Brrrr.....die puisten......ik zou er niet aan moeten denken op mijn nuchtere maag meteen Lieke's kop voor me........quote:
ONLEESBAAR VERKLAARDquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef product het volgende:
Gebeurt niets zit Mamjo te lezen wordt je niet vrolijk van. Het is echt intranet van de bijlmerbajes:
nou ik heb het gecheckt kijk maar goed die sma zegt hij knalt je en vervolgens maakt ze twee handgebaren eerste is gewoon een soort vinger (01:53 ) en tweede is net een pistoolgebaar (01:57) en dan drukt ze het weer BOLLE HIJ KNALT JE en dat is heus geen klap is gewoon schieten iemand knallen is iemand schieten. en je hoort na haar opmerking van bolle knalt je die ene zus zeggen JOANY, JOANY(02:02), DUS IS VOLGENS mij die teken van shut up en je hoort sssst ssssssssst en natasia zegt je mag niets zeggen anders wordt je getoneelhaakt... dus
voor jou info het is wel degelijk een bedreiging en die schijt huub schrikt ervan en ze zeggen ook dat die vader het zwaar heeft opgenomen. en dat hij er mee moet stoppen want hij vind het niet leuk.
Ik had het vermoeden ook al.... (al maanden)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Dit zou toch echt te gek zijn , maar mijn vermoeden klopt dus wel.
Dat is idd niet te geloven zoals ze daar tekeer gaan, maar bedoelen ze hier het gesprek van de zussen, want dat is mij niet opgevallen, deze opmerking.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef product het volgende:
Gebeurt niets zit Mamjo te lezen wordt je niet vrolijk van. Het is echt intranet van de bijlmerbajes:
Ik quote het ook maar... Agressief geneuzel op die Mamjo site. Past echt bij Brain en Natasia wat dat betreft. Agressieve mensen die niet goed kunnen lezen en schrijven en die de nederlandse taal niet goed kunnen spreken.quote:
Ohw ok.....ik wou net zeggen, plaats af en toe eens een leestekentje, dat leest wat makkelijker.....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef product het volgende:
[..]
Ik quote het ook maar... Agressief geneuzel op die Mamjo site. Past echt bij Brain en Natasia wat dat betreft. Agressieve mensen die niet goed kunnen lezen en schrijven en die de nederlandse taal niet goed kunnen spreken.![]()
ja ik hoorden het ook van die aso vislippen................wat een verschil met de andere bezoekers...die 2quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd niet te geloven zoals ze daar tekeer gaan, maar bedoelen ze hier het gesprek van de zussen, want dat is mij niet opgevallen, deze opmerking.
Ja dit is naar aanleiding van het gesprek van de zussen met Huub en waarbij Huub voor de Mamjo gemeenschap door de mand is gevallen als pedofiel. Iedereen is het daarmee wel eens en tja, het is wel te begrijpen dat je als vader helemaal gek wordt en degene die zegt jouw negen jarige dochter naar boven te willen nemen...Praat dat maar weer es uit het hoofd van zo'n figuur...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is idd niet te geloven zoals ze daar tekeer gaan, maar bedoelen ze hier het gesprek van de zussen, want dat is mij niet opgevallen, deze opmerking.
tis maar goed dat je erbij zet wat Jaap zit te doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P9ELBbbNYJQ
rukkende jaap
van vol
Maak hem af juf!!!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef milk-shake het volgende:
wat is het weer een rat he.....zonder dat huub erbij is ...alles over hem vragen hopen op negatieve antwoorden
Ik doel op Brian natuurlijk.quote:
owja nu is huub weer een pedofiel............niet te gelovenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef product het volgende:
[..]
Ja dit is naar aanleiding van het gesprek van de zussen met Huub en waarbij Huub voor de Mamjo gemeenschap door de mand is gevallen als pedofiel. Iedereen is het daarmee wel eens en tja, het is wel te begrijpen dat je als vader helemaal gek wordt en degene die zegt jouw negen jarige dochter naar boven te willen nemen...Praat dat maar weer es uit het hoofd van zo'n figuur...![]()
Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 personeelslid is geweest die ooit iets negatiefs over Brian heeft gezegd of mogen zeggen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef Ecila111 het volgende:
Mag juf misschien niets over Brian zeggen? Met zo'n gluiperige kop hoef ik geen psychonomie gestudeerd te hebben.
Het probleem is alleen dat info als dit niet bij de tv- kijker aankomt. Alleen die streamers en forumlezers zien/lezen deze dingen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:51 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik had het vermoeden ook al.... (al maanden)
Je hoeft geen Einstein te zijn, om uit te vogelen dat het een doortrapte en doorgestoken kaart is.
Bwian en Natstasia hebben een veels te grote bek, en kunnen meer dan anderen.
Daarbij hebben ze veel meer privileges, en en krijgen nooit tegengas (op de OW van natas na dan)
Als je mensen gaat drogeren, beschermen, heeft dat een hoger doel dan iemand rustig houden...
Ach het hoge woord is nu gezegt door Huub, en er zullen naar mijn idee, veel mensen afhaken....
Mischien dat die Pannekoek na het verliezen van veel kijkers inziet, dat dit niet werkt....
Maar goed, ze zal het eerder laten stoppen, om nog meer geen gezichtsverlies te lijden...
dat meen je nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef milk-shake het volgende:
wat is het weer een rat he.....zonder dat huub erbij is ...alles over hem vragen hopen op negatieve antwoorden
Ik krijg er een akelige geur van in m'n neus: er klopt iig niets van.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 personeelslid is geweest die ooit iets negatiefs over Brian heeft gezegd of mogen zeggen.
het is idd wel voorspelbaar geworden. Zelfs het vertrek van Nicolaas voelde je al aan komen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef Prosac het volgende:
Ik heb nu al een paar dagen niet meer gekeken en kijk hier af en toe in de topics. Maar het is het een cirkel beweging geworden die gouden kooi.
Amanda 1x in de week ruzie met Brian/Natasia, Ruzie tussen Natasia en Huub, Palma die euh, Palma is.
etc etc. Nog altijd allerlei doorgestoken kaart dingetjes enzo. Nee, ik zal de streams niet missen straks. Ik lees af en toe wel bij, maar voor mij is lol er nu echt wel af. Zeker als ik lees dat er al weer diverse keren fysiek geweld is toegepast en er niks aan gedaan is.
Heb je nog meer voorbeelden om me ervan te overtuigen dat het welletjes is geweest? Ik wil er vanaf maar zie hier..... ik zit er weer.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef Prosac het volgende:
Ik heb nu al een paar dagen niet meer gekeken en kijk hier af en toe in de topics. Maar het is het een cirkel beweging geworden die gouden kooi.
Amanda 1x in de week ruzie met Brian/Natasia, Ruzie tussen Natasia en Huub, Palma die euh, Palma is.
etc etc. Nog altijd allerlei doorgestoken kaart dingetjes enzo. Nee, ik zal de streams niet missen straks. Ik lees af en toe wel bij, maar voor mij is lol er nu echt wel af. Zeker als ik lees dat er al weer diverse keren fysiek geweld is toegepast en er niks aan gedaan is.
normaal gesproken op youtube volgens mij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Op welke site(s) zitten ze meestal muziek te luisteren? Weet iemand het linkje daarvan ?![]()
Feit blijft wel dat hij dat gezegd heeft en op zo'n opmerking volgt dan wel retalliation. Er over praten lijkt me uitgesloten met Milton. Als je tegen een stel aso voetbalhooligans lollig ptobeert te zijn hoef je ook niet je excuus aan te bieden dan ga je het voelen. Ik denk dat Huub even over de verkeerde man zijn dochter iets grappigs heeft gezegd, op t.v. ook nog en dat ie dat niet over zich heen kan laten gaan. Zijn kick-box vroiendjes zullen hem ook wel opfokken. Dat er zlelfs zware jongens naar dat honkbal veld kwamen om hem te bedreigen. Redactie zal Huub wel geadviseerd hebben daarvan geen aangifte te doen en er niet meer over te praten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef milk-shake het volgende:
[..]
owja nu is huub weer een pedofiel............niet te geloven![]()
oh...bedanktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef 2live het volgende:
[..]
normaal gesproken op youtube volgens mij.
ik dacht dat Huub niet meer gezegd had als; met jou dochter ga ik ooit nog daten...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef product het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat hij dat gezegd heeft en op zo'n opmerking volgt dan wel retalliation. Er over praten lijkt me uitgesloten met Milton. Als je tegen een stel aso voetbalhooligans lollig ptobeert te zijn hoef je ook niet je excuus aan te bieden dan ga je het voelen. Ik denk dat Huub even over de verkeerde man zijn dochter iets grappigs heeft gezegd, op t.v. ook nog en dat ie dat niet over zich heen kan laten gaan. Zijn kick-box vroiendjes zullen hem ook wel opfokken. Dat er zlelfs zware jongens naar dat honkbal veld kwamen om hem te bedreigen. Redactie zal Huub wel geadviseerd hebben daarvan geen aangifte te doen en er niet meer over te praten.![]()
Het was ook heel onschuldig. Dezelfde dag stond er wel van alles op Mamjo.... over zijn neefjes en pedofilie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat Huub niet meer gezegd had als; met jou dochter ga ik ooit nog daten...
Vergis ik me nu?
Volgens mij ook nog eens een opmerking dat hij haar naar boven wou nemen ofzo. Anyway het kwaad is geschiedt en zit in het kickbochoofd van M. Lijkt me niet echt een geruststellende gedachte voor Huubquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef 2live het volgende:
[..]
ik dacht dat Huub niet meer gezegd had als; met jou dochter ga ik ooit nog daten...
Vergis ik me nu?
zegt toch alles over het niveau van die mensenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was ook heel onschuldig. Dezelfde dag stond er wel van alles op Mamjo.... over zijn neefjes en pedofilie.![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
[..]
zegt toch alles over het niveau van die mensen![]()
wat zie je er knap uit vandaag
pas maar op, voor je het weet ben je weer een slavendrijver en een racistquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef 2live het volgende:
[..]
zegt toch alles over het niveau van die mensen![]()
wat zie je er knap uit vandaag
Als er ergens rasistisch wordt gepost is het wel op Mamjo....... en geen enkele mod die er tegen optreedt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef product het volgende:
[..]
pas maar op, voor je het weet ben je weer een slavendrijver en een racist![]()
Palma die allemaal stront mag uiten? Allemaal acties die op touw worden gezet om de bewoners maar vrolijk te houden? Nou ja, Brian en Natasia dan, nu al weer een familie dag. Een pot met punten waardoor er eigenlijk non stop contact met de buitenwereld gezocht kan worden. De aangifte van Eric die ineens ingetrokken werd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb je nog meer voorbeelden om me ervan te overtuigen dat het welletjes is geweest? Ik wil er vanaf maar zie hier..... ik zit er weer.
De vraag is dus of ze niet te sturen bewoners ingeruild hebben voor makkelijk te scripten bewoners en of ze dat gedaan hebben omdat de niet te sturen bewoners sowieso geen interessant genoeg programma maakten of omdat ze het makkelijker vonden als het hele programma te scripten werd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef Prosac het volgende:
-knip, verhaal Prosac-
Ik ben die Eric zo zatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:50 schreef Marrije het volgende:
Wat een rust hier.
Maar niet in de villa.
Eric zit tegen Lieke aan te zeiken over de keukendienst.
Huub komt nu eindelijk voor Lieke op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |