abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49637556
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:13 schreef Reza-impreza het volgende:

[..]

En weet Brian dit ook?
Tuurlijk, je solliciteert als Pool-boy, wordt gevraagd als miljonair, krijgt een contract met de clausule dat je tot de finale mag blijven.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49637817
Van het gesprek schijnt een filmje te zijn op VOL... zit nu op mijn werk dus kan het niet beluisteren.
(onderaan de pagina)

http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6572&postdays=0&postorder=asc&start=200
pi_49638018
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Desii het volgende:
Van het gesprek schijnt een filmje te zijn op VOL... zit nu op mijn werk dus kan het niet beluisteren.
(onderaan de pagina)

http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6572&postdays=0&postorder=asc&start=200
http://www.youtube.com/watch?v=mXeU4mxB5vs

Op 17.30 minuten zegt Huub dat het scenario is dat Brrrrrrrrrr in de finale zit.

van vol
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 11:44:52 #254
135305 beequeen
Lost.
pi_49638606
Dit zou toch echt te gek zijn , maar mijn vermoeden klopt dus wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49638650
Damn, 4 berichten in 30 minuten... Best weinig...
pi_49638684
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
dat is eigenlijk al zo lang duidelijk voor mensen die intensief de streams volgen dat Brian in de finale moet zitten.
Ik geloof niet dat hij moet winnen, maar er wordt hem wel duidelijk de hand boven het hoofd gehouden.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:47:02 #257
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49638689
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Brrrr.....die puisten......ik zou er niet aan moeten denken op mijn nuchtere maag meteen Lieke's kop voor me........
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:47:06 #258
173661 product
God slaat alles gade en gaapt
pi_49638693
Gebeurt niets zit Mamjo te lezen wordt je niet vrolijk van. Het is echt intranet van de bijlmerbajes:

nou ik heb het gecheckt kijk maar goed die sma zegt hij knalt je en vervolgens maakt ze twee handgebaren eerste is gewoon een soort vinger (01:53 ) en tweede is net een pistoolgebaar (01:57) en dan drukt ze het weer BOLLE HIJ KNALT JE en dat is heus geen klap is gewoon schieten iemand knallen is iemand schieten. en je hoort na haar opmerking van bolle knalt je die ene zus zeggen JOANY, JOANY(02:02), DUS IS VOLGENS mij die teken van shut up en je hoort sssst ssssssssst en natasia zegt je mag niets zeggen anders wordt je getoneelhaakt... dus

voor jou info het is wel degelijk een bedreiging en die schijt huub schrikt ervan en ze zeggen ook dat die vader het zwaar heeft opgenomen. en dat hij er mee moet stoppen want hij vind het niet leuk.
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:50:08 #260
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49638817
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef product het volgende:
Gebeurt niets zit Mamjo te lezen wordt je niet vrolijk van. Het is echt intranet van de bijlmerbajes:

nou ik heb het gecheckt kijk maar goed die sma zegt hij knalt je en vervolgens maakt ze twee handgebaren eerste is gewoon een soort vinger (01:53 ) en tweede is net een pistoolgebaar (01:57) en dan drukt ze het weer BOLLE HIJ KNALT JE en dat is heus geen klap is gewoon schieten iemand knallen is iemand schieten. en je hoort na haar opmerking van bolle knalt je die ene zus zeggen JOANY, JOANY(02:02), DUS IS VOLGENS mij die teken van shut up en je hoort sssst ssssssssst en natasia zegt je mag niets zeggen anders wordt je getoneelhaakt... dus

voor jou info het is wel degelijk een bedreiging en die schijt huub schrikt ervan en ze zeggen ook dat die vader het zwaar heeft opgenomen. en dat hij er mee moet stoppen want hij vind het niet leuk.
ONLEESBAAR VERKLAARD
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:51:15 #261
168159 FSR
Just myself
pi_49638862
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef beequeen het volgende:
Ik had het vermoeden ook al.... (al maanden)
Je hoeft geen Einstein te zijn, om uit te vogelen dat het een doortrapte en doorgestoken kaart is.
Bwian en Natstasia hebben een veels te grote bek, en kunnen meer dan anderen.
Daarbij hebben ze veel meer privileges, en en krijgen nooit tegengas (op de OW van natas na dan)
Als je mensen gaat drogeren, beschermen, heeft dat een hoger doel dan iemand rustig houden...

Ach het hoge woord is nu gezegt door Huub, en er zullen naar mijn idee, veel mensen afhaken....
Mischien dat die Pannekoek na het verliezen van veel kijkers inziet, dat dit niet werkt....
Maar goed, ze zal het eerder laten stoppen, om nog meer geen gezichtsverlies te lijden...
When exist, things are inévitable
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 11:52:49 #262
135305 beequeen
Lost.
pi_49638908
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:47 schreef product het volgende:
Dat is idd niet te geloven zoals ze daar tekeer gaan, maar bedoelen ze hier het gesprek van de zussen, want dat is mij niet opgevallen, deze opmerking.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:53:04 #263
173661 product
pi_49638927
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Gigageil het volgende:

[..]

ONLEESBAAR VERKLAARD
Ik quote het ook maar... Agressief geneuzel op die Mamjo site. Past echt bij Brain en Natasia wat dat betreft. Agressieve mensen die niet goed kunnen lezen en schrijven en die de nederlandse taal niet goed kunnen spreken.
Mij viel dat wijf in gedachten, dat vroeg: ‘Wonen daar ook mensjes?’ Ze moeten een brandende poppenwagen je kutwerk binnenrijden’, had ik toen gedacht maar om God weet welke laffe reden niet gezegd.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:55:47 #264
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49639021
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:53 schreef product het volgende:

[..]

Ik quote het ook maar... Agressief geneuzel op die Mamjo site. Past echt bij Brain en Natasia wat dat betreft. Agressieve mensen die niet goed kunnen lezen en schrijven en die de nederlandse taal niet goed kunnen spreken.
Ohw ok.....ik wou net zeggen, plaats af en toe eens een leestekentje, dat leest wat makkelijker.....
pi_49639089
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat is idd niet te geloven zoals ze daar tekeer gaan, maar bedoelen ze hier het gesprek van de zussen, want dat is mij niet opgevallen, deze opmerking.
ja ik hoorden het ook van die aso vislippen................wat een verschil met de andere bezoekers...die 2
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:57:40 #266
173661 product
pi_49639102
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:52 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja dit is naar aanleiding van het gesprek van de zussen met Huub en waarbij Huub voor de Mamjo gemeenschap door de mand is gevallen als pedofiel. Iedereen is het daarmee wel eens en tja, het is wel te begrijpen dat je als vader helemaal gek wordt en degene die zegt jouw negen jarige dochter naar boven te willen nemen...Praat dat maar weer es uit het hoofd van zo'n figuur...
pi_49639104
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=P9ELBbbNYJQ

rukkende jaap

van vol
tis maar goed dat je erbij zet wat Jaap zit te doen
pi_49639170
brain ...wil weer van alles weten van de juf.............over jawel HUUB
pi_49639236
wat is het weer een rat he.....zonder dat huub erbij is ...alles over hem vragen hopen op negatieve antwoorden
pi_49639264
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef milk-shake het volgende:
wat is het weer een rat he.....zonder dat huub erbij is ...alles over hem vragen hopen op negatieve antwoorden
Maak hem af juf!!!!!
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_49639291
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Maak hem af juf!!!!!
Ik doel op Brian natuurlijk.
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_49639292
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Maak hem af juf!!!!!
steek hem met je zilvereringenapparaten
pi_49639351
Mag juf misschien niets over Brian zeggen? Met zo'n gluiperige kop hoef ik geen psychonomie gestudeerd te hebben.
pi_49639373
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:57 schreef product het volgende:

[..]

Ja dit is naar aanleiding van het gesprek van de zussen met Huub en waarbij Huub voor de Mamjo gemeenschap door de mand is gevallen als pedofiel. Iedereen is het daarmee wel eens en tja, het is wel te begrijpen dat je als vader helemaal gek wordt en degene die zegt jouw negen jarige dochter naar boven te willen nemen...Praat dat maar weer es uit het hoofd van zo'n figuur...
owja nu is huub weer een pedofiel............niet te geloven
pi_49639388
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef Ecila111 het volgende:
Mag juf misschien niets over Brian zeggen? Met zo'n gluiperige kop hoef ik geen psychonomie gestudeerd te hebben.
Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 personeelslid is geweest die ooit iets negatiefs over Brian heeft gezegd of mogen zeggen.
pi_49639390
Jezus..... wat is Amanda van plan? D'r tieten hangen er half uit!
pi_49639407
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:51 schreef FSR het volgende:

[..]

Ik had het vermoeden ook al.... (al maanden)
Je hoeft geen Einstein te zijn, om uit te vogelen dat het een doortrapte en doorgestoken kaart is.
Bwian en Natstasia hebben een veels te grote bek, en kunnen meer dan anderen.
Daarbij hebben ze veel meer privileges, en en krijgen nooit tegengas (op de OW van natas na dan)
Als je mensen gaat drogeren, beschermen, heeft dat een hoger doel dan iemand rustig houden...

Ach het hoge woord is nu gezegt door Huub, en er zullen naar mijn idee, veel mensen afhaken....
Mischien dat die Pannekoek na het verliezen van veel kijkers inziet, dat dit niet werkt....
Maar goed, ze zal het eerder laten stoppen, om nog meer geen gezichtsverlies te lijden...
Het probleem is alleen dat info als dit niet bij de tv- kijker aankomt. Alleen die streamers en forumlezers zien/lezen deze dingen.
pi_49639418
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:01 schreef milk-shake het volgende:
dat meen je niet hij is echt te zielig voor woorden.
pi_49639426
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:05 schreef Meganog het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat er ook maar 1 personeelslid is geweest die ooit iets negatiefs over Brian heeft gezegd of mogen zeggen.
Ik krijg er een akelige geur van in m'n neus: er klopt iig niets van.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:08:10 #280
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49639498
Ik heb nu al een paar dagen niet meer gekeken en kijk hier af en toe in de topics. Maar het is het een cirkel beweging geworden die gouden kooi.

Amanda 1x in de week ruzie met Brian/Natasia, Ruzie tussen Natasia en Huub, Palma die euh, Palma is.

etc etc. Nog altijd allerlei doorgestoken kaart dingetjes enzo. Nee, ik zal de streams niet missen straks. Ik lees af en toe wel bij, maar voor mij is lol er nu echt wel af. Zeker als ik lees dat er al weer diverse keren fysiek geweld is toegepast en er niks aan gedaan is.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:08:34 #281
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49639509
Op welke site(s) zitten ze meestal muziek te luisteren? Weet iemand het linkje daarvan ?
pi_49639570
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef Prosac het volgende:
Ik heb nu al een paar dagen niet meer gekeken en kijk hier af en toe in de topics. Maar het is het een cirkel beweging geworden die gouden kooi.

Amanda 1x in de week ruzie met Brian/Natasia, Ruzie tussen Natasia en Huub, Palma die euh, Palma is.

etc etc. Nog altijd allerlei doorgestoken kaart dingetjes enzo. Nee, ik zal de streams niet missen straks. Ik lees af en toe wel bij, maar voor mij is lol er nu echt wel af. Zeker als ik lees dat er al weer diverse keren fysiek geweld is toegepast en er niks aan gedaan is.
het is idd wel voorspelbaar geworden. Zelfs het vertrek van Nicolaas voelde je al aan komen.
Als de maand om is moet ik ook echt wel nadenken of ik hier nog geld voor over heb, jammer!
pi_49639573
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef Prosac het volgende:

Heb je nog meer voorbeelden om me ervan te overtuigen dat het welletjes is geweest? Ik wil er vanaf maar zie hier..... ik zit er weer.
pi_49639588
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:08 schreef Gigageil het volgende:
Op welke site(s) zitten ze meestal muziek te luisteren? Weet iemand het linkje daarvan ?
normaal gesproken op youtube volgens mij.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:11:01 #285
173661 product
pi_49639599
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:04 schreef milk-shake het volgende:

[..]

owja nu is huub weer een pedofiel............niet te geloven
Feit blijft wel dat hij dat gezegd heeft en op zo'n opmerking volgt dan wel retalliation. Er over praten lijkt me uitgesloten met Milton. Als je tegen een stel aso voetbalhooligans lollig ptobeert te zijn hoef je ook niet je excuus aan te bieden dan ga je het voelen. Ik denk dat Huub even over de verkeerde man zijn dochter iets grappigs heeft gezegd, op t.v. ook nog en dat ie dat niet over zich heen kan laten gaan. Zijn kick-box vroiendjes zullen hem ook wel opfokken. Dat er zlelfs zware jongens naar dat honkbal veld kwamen om hem te bedreigen. Redactie zal Huub wel geadviseerd hebben daarvan geen aangifte te doen en er niet meer over te praten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:12:29 #286
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_49639659
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef 2live het volgende:

[..]

normaal gesproken op youtube volgens mij.
oh...bedankt
pi_49639685
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:11 schreef product het volgende:

[..]

Feit blijft wel dat hij dat gezegd heeft en op zo'n opmerking volgt dan wel retalliation. Er over praten lijkt me uitgesloten met Milton. Als je tegen een stel aso voetbalhooligans lollig ptobeert te zijn hoef je ook niet je excuus aan te bieden dan ga je het voelen. Ik denk dat Huub even over de verkeerde man zijn dochter iets grappigs heeft gezegd, op t.v. ook nog en dat ie dat niet over zich heen kan laten gaan. Zijn kick-box vroiendjes zullen hem ook wel opfokken. Dat er zlelfs zware jongens naar dat honkbal veld kwamen om hem te bedreigen. Redactie zal Huub wel geadviseerd hebben daarvan geen aangifte te doen en er niet meer over te praten.
ik dacht dat Huub niet meer gezegd had als; met jou dochter ga ik ooit nog daten...
Vergis ik me nu?
pi_49639735
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef 2live het volgende:

[..]

ik dacht dat Huub niet meer gezegd had als; met jou dochter ga ik ooit nog daten...
Vergis ik me nu?
Het was ook heel onschuldig. Dezelfde dag stond er wel van alles op Mamjo.... over zijn neefjes en pedofilie.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:15:39 #289
173661 product
pi_49639791
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:13 schreef 2live het volgende:

[..]

Vergis ik me nu?
Volgens mij ook nog eens een opmerking dat hij haar naar boven wou nemen ofzo. Anyway het kwaad is geschiedt en zit in het kickbochoofd van M. Lijkt me niet echt een geruststellende gedachte voor Huub
pi_49639824
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:14 schreef mootie het volgende:

[..]

Het was ook heel onschuldig. Dezelfde dag stond er wel van alles op Mamjo.... over zijn neefjes en pedofilie.
zegt toch alles over het niveau van die mensen

wat zie je er knap uit vandaag
pi_49639891
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef 2live het volgende:

[..]

dinsdag 22 mei 2007 @ 12:18:59 #292
173661 product
pi_49639921
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef 2live het volgende:

[..]

pas maar op, voor je het weet ben je weer een slavendrijver en een racist
pi_49640014
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:18 schreef product het volgende:

[..]

pas maar op, voor je het weet ben je weer een slavendrijver en een racist
Als er ergens rasistisch wordt gepost is het wel op Mamjo....... en geen enkele mod die er tegen optreedt.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:24:54 #294
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_49640152
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:10 schreef Ecila111 het volgende:

[..]

Heb je nog meer voorbeelden om me ervan te overtuigen dat het welletjes is geweest? Ik wil er vanaf maar zie hier..... ik zit er weer.
Palma die allemaal stront mag uiten? Allemaal acties die op touw worden gezet om de bewoners maar vrolijk te houden? Nou ja, Brian en Natasia dan, nu al weer een familie dag. Een pot met punten waardoor er eigenlijk non stop contact met de buitenwereld gezocht kan worden. De aangifte van Eric die ineens ingetrokken werd.
De constante toespelingen van bewoners over "ik moest wel", "die daarachter" of "de buren" waaruit blijkt dat ze het niet zelf wilden. Sommige ruzies zelfs op gezette tijden om vervolgens met een knip van de vingers mekaar weer een lekker drankje in te schenken.
Het constante geneuzel tussen Lieke en Huub etc etc
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:27:27 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_49640232
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 12:24 schreef Prosac het volgende:
-knip, verhaal Prosac-
De vraag is dus of ze niet te sturen bewoners ingeruild hebben voor makkelijk te scripten bewoners en of ze dat gedaan hebben omdat de niet te sturen bewoners sowieso geen interessant genoeg programma maakten of omdat ze het makkelijker vonden als het hele programma te scripten werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_49640434

Ze lezen over de ruzie in de telegraaf.
Goedemorgen :W
pi_49640492
Goedemorgen :W
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:46:33 #298
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49640919
Ik schakel net in, Palma en Lieke weer. . .
pi_49641058
Volgens Eric hoeft Palma niks voor Lieke te doen als Lieke haar keukendienst niet doet......
  dinsdag 22 mei 2007 @ 12:50:57 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_49641076
Wat een rust hier.
Maar niet in de villa.

Eric zit tegen Lieke aan te zeiken over de keukendienst.
Huub komt nu eindelijk voor Lieke op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')