Degene die het eerst dood gaat...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:27 schreef blomst het volgende:
Wie houd het zwijgen het langst vol?
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef beequeen het volgende:
Huub kan Lieke volgens mij ook uitkotsen, nu.
Zweefteef Freddy Krueger, van psychonomie. Tijd voor iets anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Charmian het volgende:
wie komt er op visite, fontein is aan
Dat holistische punthoofd weer, ik ben er vandoorquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:30 schreef Charmian het volgende:
wie komt er op visite, fontein is aan
volgens mij nog voor niemand... maar het duurt ook nog anderhalve weekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:35 schreef Reza-impreza het volgende:
Is er eigenlijk al een ontslagronde aangevraagd? zo ja voor wie?
Nietquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef petraa het volgende:
Ff hoe reageerde de anderen, toen Huub en Lieke niet reageerde op het feit dat de ontbijttafel al was afgeruimd ???
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:57 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen..... nu zie ik weer zo'n zweverige gast voorbijkomen.
De febo is zeker vergeten dat ze Sylvia al getoneelhaakt hebben.
Ik heb het gelezen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Desii het volgende:
Dit komt van VOL
Hoorde ik Huub nou net zeggen dat het scenario is dat Brian in de finale zit?
het antwoord hierop was![]()
Dit wisten we eigenlijk allemaal al.... maar nu word het nog eens bevestigd door een speler in het huis.
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6784&sid=cb50a4d8bac74fab0f4837ba5e31509b
Precies, klein voorbeeld, Huub en consorten mochten niet in de vijver. Brian loopt met zijn vrienden zondag in de vijver en gisteravond weer. Is misschien klein voorbeeld, maar toch. Toen Jaap van het weekend in de slaapkamer aan taggen was en Brian Para werd, werd Huub gebeld dat ze moesten stoppen. Beetje vaag allemaalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Maar is dat een veronderstelling van Huub of weet hij dat zeker. Als hij het zeker weet dan zit hij daar dus voor Piet Snot en waarom zou hij dat hele spel dan nog een jaar gaan meespelen. Wat let hem om de handdoek in de ring te gooien en het spel om zeep te helpen.
Wellicht dat hij het denkt af te leiden aan het feit dat Brian voortdurend en duidelijk de hand boven het hoofd wordt gehouden.
ik heb begrepen dat de bewoners per dag salaris krijgen dus het is voor hupie ws aantrekkelijker dan telefoons verkopenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Maar is dat een veronderstelling van Huub of weet hij dat zeker. Als hij het zeker weet dan zit hij daar dus voor Piet Snot en waarom zou hij dat hele spel dan nog een jaar gaan meespelen. Wat let hem om de handdoek in de ring te gooien en het spel om zeep te helpen.
Wellicht dat hij het denkt af te leiden aan het feit dat Brian voortdurend en duidelijk de hand boven het hoofd wordt gehouden.
En weet Brian dit ook?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:52 schreef Desii het volgende:
Dit komt van VOL
Hoorde ik Huub nou net zeggen dat het scenario is dat Brian in de finale zit?
het antwoord hierop was![]()
Dit wisten we eigenlijk allemaal al.... maar nu word het nog eens bevestigd door een speler in het huis.
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=6784&sid=cb50a4d8bac74fab0f4837ba5e31509b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |